מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לקנות מחשב pentium-4 עם DDR2 ו-SATA2. בחלק מהחנויות אמרו לי שאני חייב לקנות לוח אם עם intel chipset 945 כי ה-915 לא יאפשר לנצל את SATA2 ואת המהירות של DDR2. אחרים אומרים שזה אפשרי. מה התשובה הנכונה.
-
- 8 תגובות
- 658 צפיות
-
-
-
איזה מעבד נותן תמיכה מלאה ב PCIE 3 החדשים?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד AMD Athlon 64bit X2 4200+ DUAL CORE רציתי לדעת האם כדאי לי לשרד למעבד אינטל DUO כלשהו? האם המעבד הכי חלש בסדרת ה-DUO יותר טוב מהמעבד שלי?
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
שלום! קניתי זכרון של Kingston בשביל המחשב הישן שלי וכאשר אני מריץ CPU-Z, זה רושם לי שזה זכרון של Samsung... מישהו יודע אם Kingston משתמשים בשבבים של סמסונג או משהו כזה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 455 צפיות
-
-
אוקיי , יש לי לוח MSI MS-6712 מבוסס KT400A... באתר של MSI כתוב שהוא תומך עד 333FSB מה אומר שהוא לא תומך במעבדי הבארטון החדשים יותר כמו ה3200+ וה3000+ , האם יתכן שהוא כן יתמוך בהם באמיתי ? זה דיי מציק לי... לדעת אם אני יוכל לשדרג את המעבד....
-
- 14 תגובות
- 786 צפיות
-
-
:nixweiss:
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
-
או שבעצם האפשרות היחידה שתהיה היא לבחור בהגדרות תצוגה באיזה משניהם להשתמש בכל רגע נתון...
-
- 3 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה ימים קיבלתי כאן באתר מפרט ושלחתי אימיילים לכמה חנויות מחשבים לקבל הצעת מחיר אחת החנויות החזירה לי הודעה שהם טוענים שלוח האם פשוט ביותר ושהם בטוחים שהוא ייצור צוואר בקבוק כלשהוא. הם הציעו לי את הלוח ASROCK H67M B3 במקום שהוא הרבה מעבר למחיר שאני מתכוון להוציא על לוח אם ובכללי על המחשב רציתי לדעת מה אתם חושבים, האם לוח האם MSI H61M-P23 B3 H61 הוא פשוט למדי וייצור צוואר בקבוק? המפרט המלא: Intel Sandy Bridge Core i5 2500 Socket 1155 6MB 95W 3.3GHz Tray Cooler Master Hyper TX 3 MSI H61M-P23 B3 H61 Chipset Kingston 4GB DDR3 1333MHZ Samsung 1TB=1000GB 7200RPM 32MB SATA F3 HD103SJ HIS 6950 IceQ X 2GB GDDR5 LG GH22 SATA x 22 Black Cooler Master Elite 370 Antec True …
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
-
-
-
אני קונה מעבד של AMD עם כרטיס מסך 6800GT SLI האם הMSI K8N SLI Platinum הוא לוח-אם טוב? הוא שמה אתם ממליצים לי על משהו אחר? תודה!
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לקנות זיכרון ואני שומע רבות על מושקין כמה שהיא טובה אז רציתי לשאול אותכם מה אתם אומרים על הסוג הזה של הזיכרון Mushkin 512MB PC3200 Green והאם הוא שווה לי זה עולה 570 זה מפנדה
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
-
שלום, ברשותי לוח אם abit nf7 ,האם ניתן להתקין בו זיכרון DDRII -או שהוא תומך רק בזיכרון DDR רגיל?
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
בקרוב אני קונה iPod , ורציתי לדעת אם הלוח אם שלי תומך פיירויר , או שאני צריך לקנות מתאם של USB?
-
- 3 תגובות
- 626 צפיות
-
-
-
בקיצור, יש לי מחשב מטורף שעומד בכל הדרישות האפשרויות לכל המשחקים נראה לי. מפרט: Intel Core i7 920 2.66GHz Asus Rampage II Extreme Gigabyte ATI Readon HD4870 512MB @ Crossfire Corsair 3x2GB DDR3 XMS3 1600MHz Crosair 1000W CMPSU-1000HX המשחק הוא COD:BO FPS: 70~125 (כמובן ה-cg_maxfps 125 ,אם זה על 250 אז כמובן יותר FPS אבל עדיין דרופים ענקיים) היה לי OC של: 4 אבל בגלל בעיות כאלה ואחרות הוא ירד ולא החזרתי אותו. לפי מה שהבנתי מעבד הוא הדבר המשמעותי ביותר במשחק אבל זה מעבד חזק שלא אמור להזיז לו cod7. הרבה אנשים שדברתי איתם אומרים שהמשחק ,הדבר המשמעותי ביותר (אפילו בכרטיס מסך) זה מעבד ואמרו לי שאני אקבל ביצועים הרבה יותר טובים עם OC. מה דעתכם בעניין? ומה אני יכול לעשות על מנת לש…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מרכיב מפרט מבוסס (ללא רצון ו/או צורך ב OverClocking בעתיד) : מעבד Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=- OEM לוח אם Gigabyte P35C-DS3R P35-Based זיכרונות OCZ 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) Titanium CL4-4-4-15 נאמר לי כי : "הזיכרונות שבחרת יחסית יקרים, ולא תפיק מהם תועלת נוספת ביחס לזיכרונות 800MHz "רגילים" (וכמשתמע : זולים יותר) - אלא אם בכוונתך להמהיר (OverClock) את המעבד-הראשי. זיכרונות 800MHz "רגילים", בנפח 2x2GB (וסה"כ 4GB), צפויים לעלות בין 450ש"ח ל-550ש"ח, ובכל מקרה, לי נראה כי בנפחים אלו, עדיף לבחור ב-667MHz - ובתמורה לקבל ציוד איכותי קצת יותר." האם עדיף לבחור זכרונות אחרים (4 ג'יגה) ? במידה וכן, אשמח אם תמליצו לי מה בדיוק לרכוש. תודה !
-
- 12 תגובות
- 804 צפיות
-
-
הזמנו היום במשרד מחשב עם זכרונות ocz והמוכר טען שלא מומלץ לקחת את הזכרונות שלהם, כי החברה בפשיטת רגל. ידוע למישהו על מידע כזה?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
האם p35 ds4 לא תומך בIDE?? ואיזה זיכרון טוב יותר? G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 5-5-5-15 F2-6400CL5D-2GBNQ G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 5-5-5-15 F2-6400PHU2-2GBNR
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
-
כי באתר של אסוס כתוב שתומך במעבדי אקסטרים QX..., ו45NM, אבל כתוב גם בFBS 1066?
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
-
-
לא ברור באיזה מהמעבדים החדשים הוא תומך ובאיזה לא! כיום הוא על D920, השאלה מה מתאים לו עוד כיום, והאם יש תמיכה במהירות באס של 1333.
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-


