מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם צריך חוות דעת על הלוח אם הבא: http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5G41CM_LX/ האם הוא יהיה יציב באוברקלוק בינוני? של אינטל e5200 תודה
-
- 1 תגובה
- 817 צפיות
-
-
האם הלוח הנה"ל מומלץ לOC? האם הוא יגביל אותי בהמהרה של מעבד 4 ליבות? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 620 צפיות
-
-
האם ASUS P5Q תומך בזיכרונות 1000MHZ? אם כן מה עדיף 800 עם 4CL או 1000 עם 5 CL, מה עדיף לOC.? תודה מראש ערן.
-
- 7 תגובות
- 789 צפיות
-
-
תודה מראש על תשובתכם.
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
עברתי על thread-ים בפורום abxzone וניתקלתי ב thread הבא : http://www.abxzone.com/forums/showthread.php?s=a7cdc2dbb618f584e792452ac595c621&threadid=49814 האם זה נכון ? לא ראיתי שום הזכור לזה בכל מקום אחר ברשת.
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם ASUS יוציאו לוחות לשבבים של ATI אני יודע שMSI הוציאו לוח שתומך אבל הוא ממש קטן וצפוף, ונראה כאילו שלא הכניסו בו הרבה מחשבה. לעומת זאת הלוחות של ASUS מקבלים הרבה יותר תשומת לב לפרטים ובמיוחד עם הקונפיגורציות של ALife. רציתי לקבל את דעתכם איזו חברה עדיפה יותר מבחינת לוחות אם. אני יודע שאי אפשר להשוות כל כך וזה תלוי בהמון פרמטרים אבל בכל זאת. שתי תמונות שתוכלו להבין על אילו הבדלים אני מדבר *לא מדובר בלוחות 3200 אלא בציפסט החדש של nvidia 570. זה של MSI http://www.msi.com.tw/program/products/show_photo/spo/pro_spo_view.php?UID=729&KIND=1 ולהשוואה מנגד זה של ASUS http://www.asus.com.tw/prog_content/middle_enlargement.aspx?model=1160 תודה לעונים
-
- 6 תגובות
- 637 צפיות
-
-
חיפש ביוס חדש ללוח a8n-sli שלי ונתקלתי בזה http://www.asus.com/support/download/item.aspx?ModelName=A8N-SLI%20Premium&Type=Latest
-
- 4 תגובות
- 728 צפיות
-
-
נאמר לי שמעבד AMD athlon 3000 כבר לא נמכר ויש מעכשיו מינימום 3200. זה נכון? (מצטער אם זאת שאלה שחוזרת על עצמה, הרצתי חיפוש ולא מצאתי כלום) תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
בווינדווס רגיל (לא 64 ביט) אם לא, אז אפשר להגיע עם ה3200 XP באוברקלוק למהירות של ה64 ביט? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אשר עושה שימוש בזיכרונות SDRAM, כזכור...
-
- 3 תגובות
- 809 צפיות
-
-
וגם עד כמה זה מסוכן לעדכן את הביוס של ה 8RDA+ ואם כדי בכלל...
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
שלום, המפרט שלי: Intel Q9400 @ 3.6 Gigabyte EP45-ds3r Kingston 3x2gb ddr2 800mHZ Sapphire HD6950 2Gb Seasonic x-760W gold 3XDell ips 2312hm המטרה לחבר 6950 נוסף למערכת מכיוון שאני עובד ברזולוציה של 5760X1080 עם 3 מסכים, שאלתי האם המעבד הזה יוכל להחזיק את המערך למטרת משחקים בעיקר. כגון BF3 Skyrim וכו' ולא יגביל ניצול מלא של שני הכרטיסים הגרפיים.
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
-
-
האם יש הבדל במשחקים כשמתמשים בזיכרון DDR2 CL6 לעומת CL5?
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
-
רציתי לדעת אם ה-256MB DDR PC3200 CAS2.5 של Corsair יהיו זקוקים לקירור מיוחד? ;D
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, התוכנה מראה לי שהזכרונות עובדים על frequency של 333mhz ב dual למרות שהם במהירות של 667, האם זה תקין? למה זה רשום כך? קיים מפרט, תודה,
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה רכשתי E6300 גרסת BOX והוא הגיע ללא משחה תרמית (אפילו רשום בחוברת שלא נדרשים אמצעים נוספים לקירור מעבר למה שמגיע אם החבילה). האם זה נורמלי? תודה
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות זיכרון של CRUCIAL האם הם חברה טובה ? אני רוצה לקנות Crucial 512 MB PC2700 333 MHz DDR RAM האם זה שווה 50$? תודה רבה לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
המחשב שלי לא תומך DDR II אבל אני צריך לשדרג זיכרון ואני מראש במחשבה לעתיד האם אני יכול לקנות DDR II שיפעל? או שאני חייב DDR?
-
- 3 תגובות
- 564 צפיות
-
-
תחת WIN XP HOME... הזכרונות DDR במהירות 400mhz. תודה!
-
- 1 תגובה
- 455 צפיות
-
-
עשיתי בדיקה, בעיקבות תגובה של xtract על מפרט ששאלתי עליו פה. לפי הבדיקה, אפילו במעבדים הכי חזקים של אינטל, ללא OC, אין טעם להשתמש בזיכרון מעל DDR2 667. האם זה נכון? זה קצת מוזר לי - כי בהמלצות של ASUS לגבי יצרני זיכרון המאושרים ללוח האם P5Q Deluxe שלהם, הם אכן מתחילים ב-DDR2 667 אבל עוצרים רק ב-DDR2 1200. האם כל הזכרונות מעל 667 טובים רק ל-OC? ומה זה אומר, ש-OC מצליח להכפיל את המהירות?
-
- 0 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום, שאלה זריזה.. כרגע יש לי 3X2GB של DDR2 800MHZ הגיע הזמן להחליף אינטל E6300 + לוח אם שמתחיל לפקשש עם BSODים למיניהם. השאלה היא האם הזכרון DDR2 הקיים יתאים לקונפיגורציה החדשה, והאם זה כדאי? דוגמת: לוח אם Gigabyte GA-H77M-D3H מעבד Intel Core i3-3220 Tray דרישות: משחקים בלי דרישות יותר מידי גבוהות (starcraft 2 על מסך 19", כרטיס מסך HD4850) פוטושופ עריכת וידאו מידי פעם תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני פשוט הול לקנות את אחד משני הלוחות הבאים : ASUS A8N32-SLI DELUXE- ATX או DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D
-
- 7 תגובות
- 571 צפיות
-


