עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. בעיקרון אני רוצה 2 אבל הבנתי של NF2 קשה להתמודד עם הכמות הזאת בOC אז חשבתי אני יקנה איזה כרטיס טוב של OCZ או COSSAIR עם תזמונים 2-3-3-6 או משהו בסגנון ואז עוד שנה - שנה וחצי כשאני יחליף את כל המחשב אז אני יקנה עוד כרטיס 1 אותו דבר בדיוק ואז הם יפעלו בDUAL CHANNEL על המחשב החדש עכשיו השאלה האם המחשב יוכל לעבוד כמו שצריך על הכל עד עוד שנה וחצי רק עם גיגה זכרון? (אני מתכנן OC) וכשאני אומר כמו צריך זה מינימום כל הכל על מדיום עם רזולוציה 1024*700ומשהו עריכה אה וחשבתי בכלל לקנות זכרונות לא3200 איזה 3500/3700 מה אתה אומרים איך יפעל על המערכת?

    • 48 תגובות
    • 2.6k צפיות
  2. לחבר שלי יש מחשב לעריכה אודיו הוא משתמש בקיובייס והוא רוצה לדעת האם הוא יוסיף עוד 2X512 יעזרו לו בפעולה של המחשב....בתוכנה... מפרט שלו: P4 2.8GHZ 487 Nortwood ASUS P4P800-DLX 512X2 KINGSTON VALUE CAS3 עכשיו האם עדיף למכור את ה2 של ה512 ולקנות 1024X2?? האם זה יהיה יעיל יותר... המחשב לא בOC והוא מתוכנן לOC עם ביגטייפון/פרייזר4 למשהו באיזור ה3.2 ולא מחייב לעבוד ביחס של 1:1...

    • 10 תגובות
    • 872 צפיות
  3. באתר החברה מופיע שישנם שתי כניסות בלבד 1. CPU fan header .2 system fan header האם יש דרך אחרת לחבר מאווררים נוספים ?

    • 3 תגובות
    • 693 צפיות
  4. שלום לכולם. נגיד ואני רוצה לקנות 8GB זכרון למחשב , השאלה היא פשוטה , איזה מודולים עדיף לקחת , 4X2GB או 2X4GB , ואם אפשר הסבר קטן למה אחד מהם עדיף על השני , ואחרי זה איזה בדיוק זכרונות הייתם מציעים לקנות ? (8GB כן ) תודה לעוזרים מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. טוב אז ככה יש לי מודול אחד של מיקרון שעבד בתיזמונים 3/4/4/8 שזה די גרוע.......חחחחח עשיתי OC סתם בשביל לראות לאן המחשב יכול לסחוב ואז ביטלתי את ה OC והתיזמונים ירדו ל 2.5/3/3/6.... לא יודע איך ולמה ... ועוד לא ניסיתי להוריד את זה ל-2 - אולי אני אצליח..... האם אלה תיזמונים טובים בשביל מיצוי מקסימלי של הזיכרון במשחקים כבדים ??? והאם הוספת מודול זיכרון נוסף משפיע על התיזמונים ( זה שיהיה דואל צ'אנל אני יודע).... תודה לכל המגיבים

  6. Started by eranx,

    מאשר 512*2 ? אני לא עושה OC או משהו, הזכרונות כולם 400MHZ

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  7. שלום, יש לי לוח אם Asus P5P43TD Pro והזמנתי זכרונות חדשים ‏‏2X2GB G.Skill ECO Edition Dual Channel. לאחר הקנייה ראיתי שבמפרט כתוב שהוא מתאים לצ'יפסט ‎ Intel P55. שאלותיי: 1. האם אני צריך להחליףאת הזיכרונות, מפני שזה לא יעבוד על הלוח שלי? 2. איך יכול להיות שהתזמונים של ה-G.Skill טובים יותר (7-7-..) מרוב הזיכרונות להם תזמונים פחות טובים (9-9-..), אך הם עולים אותו דבר? תודה,

    • 4 תגובות
    • 906 צפיות
  8. אני רוצה לקנות מחשב חדש ולשים בו Geil DDR2 2048MB 800MHZ CL4 Ultra Dual Channel Kit אני צריך לדעת אם זה יספיק להריץ את ויסטה ואת המשחקים החדשים על הגדרות גבוהות בלי בעיה.... אני לא רוצה לקנות ואחר כך להצטער... דיי דחוף אני רוצה להזמין מחר...

    • 5 תגובות
    • 762 צפיות
  9. ושהם יעבדו בדואל? כי זה לא נראה לי הגיוני זה חייב להיות בזוגות..... כי פה בתמונה יש בחשב 3 ג'יגה שזה בטוח 3 סטיקים...אז איך זה עובד בדואל? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  10. Started by salmonela,

    הי, אני רוצה לקנות מחשב למשחקים. החלטתי ללכת על AMD single core. השאלה היא איזה. האם ללכת על 3200 venice או לשדרג ל3500 או 3700?? ההבדל מחירים הוא לא גדול ככה שהמחיר הוא לא השיקול העיקרי אם הם באמת שווים את זה. או ש-3200 הוא המשתלם ביותר?

    • 20 תגובות
    • 1k צפיות
  11. בנוסף לכך הטמרפטורה של הלוח אם שלי היא - 42 Aux (אין לי מושג מה זה) - 58 זה נראה לכם בסדר?

    • 4 תגובות
    • 567 צפיות
  12. יש לי מחשב עם לוח של ASUS A8N-VM CSM http://ae.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=15&l3=210&slname=nvidia%20geforce%206150%20+%20nforce%20430 בהתחלה היה לי 2 זכרונות בני 512 MB כל אחד (DUAL CHANNEL DDR400) ע"מ לייעל את המערכת הוספתי עוד 2 זכרונות (בני אותה מהירות DDR400) כל אחד בגודל של 1GB אני משער (לא בטוח) שמאז המחשב נתקע לי בכל מיני מצבים,ללא סיבה ברורה לעין, וללא רישום בLOGS. התקיעה היא CPU על 100% ותוך כמה שניות רק RESTART פיזי יעזור.... למשל אם אני פותח OUTLOOK לפעמים זה עובד ולפעמים נתקע, או סתם עם תוכנה אחרת (כמו MEDIA CENTER) האם זה יכול להיות קשור? מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 679 צפיות
  13. משחקים, תוכנות הפעלה סרטים וכו...

  14. שלום לכולם עיינתי במדריך למשתמש של לוח DFI Lanparty UT CFX3200-DR (עמוד 28) ורשום שם שברגע שמשתמשים ב4 סטיקים של זכרון התדר יורד ל333 ואם הבנתי נכון הם אומרים שזו מגבלה של המעבד... רציתי לשאול: א. האם זה כולל את כל מעבדי AMD 939 כולל Opteron? ב. האם ניתן להכריח את המעבד לעבוד ב400 במקרה זה ( או יותר) על ידי אוברקלוק ועד כמה זה מסוכן? תודה מראש!

    • 14 תגובות
    • 912 צפיות
  15. אנא ראו זאת, האם לא צריך להיות 4GHZ ואח"כ 4.4GHZ (של הBOOST?)

    • 1 תגובה
    • 862 צפיות
  16. Started by gal651,

    שלום, לא מזמן חבר טוב שלי שידרג את המחשב שברשותו וכעת המפרט הוא: מעבד: i3 2100 כרטיס מסך: msi gtx 660 (oc) לוח אם: asus p8h77-v זיכרון ראם: g.skill 2x2gb ספק כוח: seasinic 520w השאלה היא האם 4gb ראם יספיקו להרצת המשחק על 1080p או שכדאי כמו שכתוב במפרט המומלץ למשחק לשדרג ל-8 gb? תודה רבה לעוזרים!

    • 11 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. 256 זה מה שיש לי עכשיו (של קינגסטון) אני רוצה להוסיף עד ל 512.... זה כדאי? יש לי מעבד 2.26 ולוח של DFI

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  18. אני עומד לרכוש מחשב חדש ואני מתלבט האם לקנות 512MB DDR או רק 256MB. למה צריכים זיכרון פנימי כה גדול? האם קיימים ישומים שבאמת דורשים זיכרון בגודל 512MB? איפה אני באמת ירגיש את ההבדל בעבודה? נ.ב המטרות של המחשב החדש יהיו למשחקים, אינטרנט, סרטים. תודה, וסופשבוע נעים לכולם :saint:

    • 41 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by stingeR-,

    באיזה טמפרטורה הוא יכול להשרף ואם אני צריך לקנות עוד מאוררים נ.ב : הייתי בממדיון היום והמחשב כל הזמן היה פתוח עם הורדה ומירק...

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. ואיך הוא יהיה בעבודה שוטפת בווינדוס,במשחקים? ואני רוצה לעשות אוברקלוק קל למעבד (ככה עד באס 310,320) יספיק?

    • 12 תגובות
    • 605 צפיות
  21. Started by DXT,

    יש לי הרד דיסק שפועל על ATA33.... לפי האתר של גיגה: 4 x UDMA ATA133/100/66 Bus Master IDE ports מה??? ההרד דיסק שלי לא יעבוד בלוח אם הזה??? זה ההרד דיסק היחיד שלי...

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  22. ערב טוב חברים, ברשותי מחשב לפני כמה שנים וברצוני להשתדרג. לאחרונה פצחתי בחיפושים אחרי המחשב הנייד האידאלי בשבילי, לצורך העניין אני צלם, עובד הרבה עם פוטושופ ולייטרום שגוזלים ממני המון סבלנות. בנוסף, בתקופה הקרובה אתקרב לתוכנות כמו פלאש, אפטר אפקטס וכל חבילת אדובה (לימודי גרפיקה). לאחרונה בכל המפרטים שראיתי ישנם ניידים עם 6 ו8 ג'יגה זיכרון. השאלה שלי האם הזיכרון הזה מנוצל מבחינת מערכת ההפעלה? כלומר, האם לאחר התקנת וינדוס, במקרה הזה 64 ביט, יתן לי ניצול מקסימלי של הזיכרון? האם מעבד I5 עם טכנולוגית הסנדי ברידג' יספיק לי? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  23. Started by hwmenot,

    כיום יש לי 2140 ,עם ג'יגה זכרון,די חלש למען האמת,שעה עד שזה עולה וכל פעולה איטית בתוכנות חדשות כמו פוטושופ,אופיס וכאלה,ובכלל ,לפתוח אותם ועוד תוכניות ברקע,המחשב מת... השאלה אם כדאי ללכת על 8400,שלפי מה שהבנתי הכי טוב כרגע גם למשחקים ,ושיריץ טוב את התוכנות ,או שעדיף מרובע ליבות זול (Q6600?)? תודה

    • 5 תגובות
    • 638 צפיות
  24. Started by kizz,

    הי, יש לי לוח-אם של חברת MSI ואני שוקל לקנות 8800GT. קראתי review על לוח האם וראיתי שם כמה תמונות מטרידות - http://www.reghardware.co.uk/2006/09/20/review_msi_p965_neo-f/page3.html לפי מה שכתוב שם ATI 1900XTX נכנס בקושי בגלל מחבר ה-IDE. אני יודע שה-8800GT יותר גדול (באורך ובקירור), אבל אני לא בטוח ב-100% האם הוא נכנס או לא. השאלה היא האם הכרטיס יכול להיכנס ללא בעיות? האם למישהו יש ניסיון עם כרטיס גדול אחר (8800GTS למשל) והלוח הזה? כיום יש לי צורב DVD שמתחבר ב-IDE, האם אני אוכל לחבר גם אותו וגם את הכרטיס בו-זמנית? למה, למה MSI תקעו שם את ה-IDE

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. שלום, ברשותי כרגע מחשב נייד עם מעבד Dual-Core 2.3 GHz + (1+2)GB RAM DDR2 400 MHz. כפי שאתם מבינים המחשב כרגע עגלה ובקושי סוחב. אני מעוניין לקנות מחשב חדש של LENOVO עם מעבד i7-4700MQ שלדעתי הוא מצויין + 8GB RAM 1600 MHz. עכשיו השאלה שלי היא אם כמות הזיכרון שלי תספיק. נכון, עם המחשב הנוכחי אני בקושי גולש בפייסבוק והסרטין ב-YOTUBE מקרטעים מהרגע הראשון אך האם הבעיה היא ה-RAM או איטיות המערכת הכוללת? אני נוהג לטחון את המערכת בדברים מקבילים שעובדים ברמה של עשרות כרטיסיות Chrome במקביל + מולטימדיה במקביל (אבל לא משחקים). האם 8 ג'יגה של RAM מספיק לי או שכדאי לי להכפיל ל-16? האם מחשב כזה עם 8 יאפשר לי לעבוד עם גרפיקה באופן חלק ואולי אפילו לשחק בעתיד במחשב במשחקים כבדים? אשמח לעזרת…

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים