עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. סליחה על הכותרת העקומה. אני מחפש מישהו שיש לו לוח K8N Neo4 Platinum שיגיד לי כמה פינים יש לחיבור שלו למתח. (לספק) כמו כן אשמח לדעת איזה זיכרון יש לכם. נראה שיש ללוח הזה מספר בעיות תאימות ולא היתי רוצה להזמין מחו"ל משהו שלא יעבוד בסוף. חיפשתי כבר בכל מקום, ואני לא מוצא את התשובות והגיע הזמן להזמין אותו מארה"ב ע"מ שיגיע בזמן למשפחה שלי שם לפני שהם באים הנה. מעבר לזה, יש למישהו מושג מי היבואן של MSI לארץ ואיך יוצרים איתו קשר?

    • 9 תגובות
    • 781 צפיות
  2. http://www.p1000.co.il/msn/?came=3132 אני יודע שזה פרסקוט,אבל זה לא מחשב טוב? המחיר ממש טוב. מה אתם אומרים? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 545 צפיות
  3. טוב, זה סופי. הPDP שרציתי לקנות לא עובדים עם הלוח הזה. (ז"א כן, אבל רק הדגמים הזולים שלא עובדים בDUAL) (הנה לינק למפרט) http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=109665.0 אני מרים ידים. אני זקוק בבקשה לעזרה מאחד שמבין וימליץ על זיכרון. אני קונה מNEWEGG כך שאת החיפוש צריך לעשות שם עם הקריטריונים הבאים: Type [184pin DDR DIMM] Capacity [1 GB (2x 512 MB)] Speed [PC3200 (DDR400 200MHz)] Max price: [222] Keywords:[dual channel] ליתר ביטחון, אני אלך על אחת מהחברות שרשומות באתר של MSI. Buffalo Crucial Corsair Kingston Mushkin OCZ Technology Princeton Technology Super Talent הלכתי לאתרים של החברות האלה והשתמשתי ב Memory Configurator בכולם. כמעט באף אחד מהם אין …

    • 6 תגובות
    • 626 צפיות
  4. שלום אני מחר הולך לקנות 256 מגה זיכרון ורציתי לדעת מה כדאי לי לקחת SDRAM או DDR יש לי אופציה לשניהם על הלוח אני רוצה לדעת מחירים של יחידת 256 לכל אחד מהם, ומהירויות... וכמה שיותר מהר, ומה יותר שווה לדעתכם יש לי P4 1.7GHz תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  5. המחשב הוא למשחקים תאכלס. וככה המפרט שלו : מעבד -E8400/E8500 שתי דיסקים קשיחים 320 ג'יגה לרייד 0 (כמובן שהלוח צריך לתמוך ברייד 0) 2 זכרונות של 2 ג'יגה פנימי 800MHZ וכרטיס מסך ATI 4870 . אני צריך לוח אם שקודם כל לא יהווה שום צוואר בקבוק לאחד מהדברים הנ"ל אני לא בקיא בנושא של לוחות אם בהבדלים מ P45 ל P43 וכו'... אני ישמח להסבר מה לקחת ולמה. אני לא הולך לעשות ממש OC אולי רק בסיסי לכרטיס מסך ולמעבד אבל לא ברמה של קירורים ושל שינוי מתחים בכלל. הלוח צריך לתמוך ברייד 0 והדגש הוא ביצועים שיהיו טובים למשחקים. זה ממש יעזור לי תודה.

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by nandrut,

    קיבלתי שתי הצעות למחשב: אחת הכוללת מעבד AMD SEMPRON 3200 AM2 והשנייה Pentium D 2.8Ghz, s775 . המחיר שווה לשתי ההצעות! ושאר הרכיבים זהים (זיכרון DDR2 1G וHD של WD 250G לוח האם הוא של ASUS) השאלה אם שני המעבדים הללו הם באותה רמת ביצועים? על פי מה שאומר המוכר הם שווים בביצועים והבחירה בידי.. במה לבחור???

    • 18 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Xilver,

    הכותרת אומרת הכל..

    • 6 תגובות
    • 777 צפיות
  8. ביקשתיP5Q PRO והציעו את ה-L עד כמה שונה?

    • 4 תגובות
    • 549 צפיות
  9. Started by Nonine_09,

    ברצוני לקנות מחשב אך איני מעוניין בקניית מחשב קומפלט וגם לא בדרך שבו "מרכיבים" מפרט בחברות כמו אייבורי,KSP,אלוף המחשבים וכו'. אני רוצה לקבל קצת מידע לגבי הרכבת מחשב,אילו רכיבים צריכים להיות מתואמים ומסונכרנים אחד עם השני(איזה דברים צריך לקחת בחשבון,כיצד בוחרים כל רכיבלוח אם במהיריות שונות עם מעבדים ספציפיים,זכרונות מתאימים לעבודה וכו'). מי יכול לתת לי מענה/להפנות אותי לגורמים רלוונטיים?? תודה לכם חבר'ס

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  10. אובד עצות כבר מהעניין הזה. אז ככה לפני חודשיים בערך קניתי מחשב חדש עם מעבד e6750 לוח אם asus p5kpl-c http://www.skypc.co.il/pl_product~31143~10~0.htm כרטיס מסך 9600 palit sonic http://hwzone.co.il/reviews/dx10_mid/12/ עכשיו העניין הוא כזה, לכרטיס מסך יש חיבור מיוחד של אודיו עם יציאת אופטית כמו שניתן לראות בקישור למטה ,אבל הוא אינו עובד משום שצריך לחבר כבל מהכרטיס מסך ללוח אם. עכשיו הכבל אינו מחובר ואיני יודע אם יש לי אפשרות לחבר אותו בכלל. http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=2253&page=3 הכבל בתמונה האחרונה ואני מחבר אותו לכרטיס מסך אבל ללוח אם אני לא מוצא חיבור מתאים. השאלהה היא אם יש לי בכלל חיבור מתאים בלוח אם לחבר את הכבל ואם כן אז אם אפשר להסביר לי …

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by The_Byter,

    גאמא לקחתי שניים...

    • 6 תגובות
    • 755 צפיות
  12. חברים יקרים, מה עדיף זיכרון די די אר 400 בקאס לטנסי של 2.5 או די די אר 2 533 בקאס לטנסי של 4? שני הזיכרונות הם מודול 1 של 512 מגה. תודה!

    • 27 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. Started by subarel,

    מכאן

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  14. Started by tzahi16,

    כל אנשי הפורום שלום! רציתי לשאול אם מישהו מכיר אתר טוב, שכולל בתוכו דיאגרמות של צ'יפסטים. (זה יהיה מצויין אם זה יכלול חברות וסוגים שונים) וזה יהיה עוד יותר מצויין אם הדיאגרמות יראו לי גם מהירויות. אגב אני חדש באתר אבל קיבלתי רושם ראשוני טוב!

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  15. מצטער שאני פותח דיון שני ביומיים, אבל אני חייב את התשובה ממש דחוף :-\ אני כבר כמעט סגור על הזכרון הזה: http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=1570 (כמובן שני סטיקים), ואז פתאום נזכרתי שלכל זכרון של גייל יש גם דיואל צאנ'ל קיט שיענו זה ניים שמגיעים באותה קופסא וכל זה... (יש לי כרגע כזה דבר, גולדן דרגון...). נכנסתי ללוג'יק, וראיתי את זה: אותו זכרון, רק מגיע בקיט. http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=4044 סבבה אני יודע שגם שני סטיקים של הזכרון הראשון יעבדו בדיואל. אז למה השני יותר יקר??? יכול להיות שאני טועה ושניים מהראשון לא יעבדו בדיואל? הלפ=\ ועוד שאלה רק כדי להיות בטוח (הכל דברים שאני יודע אני רק רוצה שלא תהיה איזה הפתעה לא נעימה): אין מצב שמעבד פוגע בביצועים …

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  16. Started by source,

    שלום לכולם! אתמול דיפדפתי לי ברחבי הwww ואספתי קצת מידע על הלוח אם שברשותי גיגהבייט 8IK1100 ושני סטיקים של 256 400 פתאום נתקלתי בריויו של אדם שטוען שלא הצליח להפעיל את הדיואל צאנל?????בלוח הנ"ל מוזר ואני חשבתי שזה עובד אוטומטית!תקנו אותי אם אני טועה? או שיש טיזו דרך לבדוק האם בכלל זה עובד????? בתודה מראש אלעד!

    • 6 תגובות
    • 721 צפיות
  17. האם ענקית השבבים מתכננת להעניק למפעל שלה בקרית-גת יכולות ייצור עתידיות בליטוגרפיה של 7 ננומטר? לכתבה

  18. פירוט דגמים ומחירים שנצפה בחנות קנדית מקוונת נותן לנו עדות לכך שבאינטל עשויים לשמור על רמות מחיר דומות מאוד עבור מעבדי ה-Coffee Lake, בהשוואה לאלו המוכרות לנו כיום לכתבה

  19. רוצים שש ליבות עיבוד למחשב הביתי שלכם במחיר נמוך יותר מאי פעם בעבר (לפחות במונחיה של היצרנית הגדולה ביותר בתחום)? זה עשוי להגיע ב-5 באוקטובר לכתבה

  20. דור מעבדי ה-Broadwell-E, שיחליף את ה-Haswell-E בשוק הגבוה הביתי, עתיד להתעכב ולהגיע לחנויות רק בעוד מעל לשנה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%93%d7%99%d7%95%d7%95%d7%97-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%93%d7%99-%d7%94%d7%90%d7%a7%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%9c-%d7%99/

  21. שבבים ראשונים שמבוססים אל ארכיטקטורות ה-Zen וה-K12 החלו להגיע אל AMD לבדיקות, בדרך להשקה המיועדת שמובטחת לנו במהלך השנה הבאה לכתבה: http://hwzone.co.il/דיווחים-שבבי-הדור-הבא-הראשונים-של-amd-החל/

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  22. ... הרי בסופו של דבר מדובר במעבד יקר יותר מה3800X2 של האח הירוק. ההנחה שלי היא שהe6300 בלי לוח וזכרונות שהם אוברקלוקרים טובים מאבד את רוב הייתרון שלו - אופציה לאוברקלוק. דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  23. Started by FireThrower,

    היי.! בשבוע הקרוב אני מתכוון לקנות מערכת מחשב חדשה. התכנון תחילה היה לקנות את ה 965 . המערכת תשמש לגיימינג כבד , שימוש משרדי , צפייה בסרטי HD ושימושים ביתיים כמו גלישה באינטרנט. ה 1055T הגיע ל TMS ובהפרש של פחות מ 100 שקלים מה 965. אני יודע שלגיימינג עדיף לקנות את ה 965 מכיוון שהתדר שלו הרבה יותר גבוהה מהתדר של ה 1055T . ( 3.4 > 2.8 ) אך לפי המחקרים המעמיקים שלי על המעבד הזה ניתן לבצע אוברקלוקינג לתדר ממש ממש גבוהה בקלות יתרה . (אנשים הגיעו בקלות ובקירור סטוק ל 4.0) השאלה שלי היא , האם עדיף לי כבר לקנות את ה 1055T ולבקש שיבצעו לי עליו אוברקלוק ולקבל ביצועים גבוהים יותר ועוד שתי ליבות , או להשאר עם ה 965 בתדר סטוק?. (הקירור למעבד הוא XIGMATEC DARK KNIGHT לוח האם GIGABY…

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by SnakeBite,

    שלום לכוווווולם, הייתי רוצה לדעת מה ההבדל העיקרוני בין סדרת OCZ value לבין OCZ GOLD ו OCZ PLATINUM כי לפי מה שזה נראה זה רק הציפוי שיש עליהם שהוא מוליך חום אבל בטוח יש עוד הבדלים...אולי תזמונים עידו

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  25. Started by ProRules,

    מה יותר טוב למשחקים ותוכנות ובמה? core 2 quad Q6600 l2 cache 8mb core 2 dou E8400 l2 cache 6MB

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים