מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
האם הדגם החלש ביותר בסידרת כפולי הליבה יהיה ה4200 או נפלה טעות בידיעה?
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
תראו אני גם מצפה בכליון עניים לקונרו וגם אני מת לראות מה אינטל הכינה ואני דיי בטוח שהוא הולך לאכול את amd . אבל כל שנייה נפתח פה דיון על הקונרו והוא אפילו לא יצא כל שניה יש דיון על איך שהוא מכסח את amd. שכאשר מרכיבים את שני המעבדים על לוחות מוזרים בצורה של מוטציה כאילו תפסקיו לחגוג עם זה חכו שייצאו לוחות נורמלים לamd ול intel. ואז אפשר יהיה להשוות ולחגוג ואני מוסיף דעה שלי לא נראה לי ש amd נשארת אם אותו קו של מעבדים ורק משתנה am2 אולי בכל זאת amd הולכת להפתיע אף על פי שכל הסיכויים מצביעים שזה לא ייקרה. חכו שייצא ואז תצאו בחגיגות. ואלי מנהלי הפורום תעשו אשכול דיונים מרוכז בנושא?
-
- 2 תגובות
- 478 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת לאיזה לוחות אם אני יכול להתאים את סוג הזכרונות 600DDR תודה
-
- 1 תגובה
- 532 צפיות
-
-
איך החיבור הפיזי?על הלוח או מתוך המעבד? לדוגמא מעבד i3+לוחh55 יש על הלוח יציאה vga+hdmi האם זה של הציפסט או של המעבד? תודה
-
- 6 תגובות
- 930 צפיות
-
-
תראו לפני כמה ימים ראיתי כאן הודעה שיש בה קישור לאתר שרשום בו איזה לוח אם הכי טוב לסוקטים השונים של amd הקיצר אז לא היה לי כח לקרוא את זה ואני עכשיו לא מוצא את זה משהו יכול לעזור לייי
-
- 0 תגובות
- 535 צפיות
-
-
פה למשל: http://hwzone.co.il/news/1165786245/88790/ כתוב "המחירים ל-1000 יח" יש תמונה: מה הכוונה ?
-
- 3 תגובות
- 609 צפיות
-
-
בקיצור יש אחד בצבע אדום ואחד ירוק אני לא רוצה שהם ידלקו מה עושים? האם אפשר לשים עלהם איזולירבנד?
-
- 1 תגובה
- 543 צפיות
-
-
בגלל דווקא המלצות וחוסר כסף להשקיע ממש בלוח חזק יותר קניתי את הלוח הזה http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-K8NF-9.htm עכשיו עשיתי חיפוש כאן...קראתי המון תגובות חלק אומרים ממש בעייתי חלק אומרים דווקא בסדר ושווה את הכסף ושהביצועים בסדר גמור. אפשר דיעה אחרונה בנושא....כי עוד יומיים אני הולך להפעיל את הלוח הזה..קניתי אותו כבר... מה עושים? חלק מהתגובות היו מפחידות שהלוח ממש חרא.
-
- 7 תגובות
- 692 צפיות
-
-
איפה אני מחבר את כונן הדיסקטים 1.44" האם זה איפה שסימנתי עם הצהוב?? ??? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 649 צפיות
-
-
איזה לוח אם כדי לקנות אם יש לי קונרו 6600 8800GTS ו2G זכרון פנימי במהירות 800MHZ. שימושים: בייתי , משחקים בגרפיקה גבוהה, סרטים ובעתיד אורקלוק.
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום,רציתי לדעת אם הלוח http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3Plus/M5A78L_LE/ תומך כמו שאר הלוחות ב FSB 2000mts/5200mts עם דגש על FSB ומה ההבדל בין FSB ל system bus או שהם אותו הדבר כי לא מצאתי מה הFSB של הלוח הינה דוגמא למה שאני מתכוון http://www.tms.co.il/product/7181 באתר שימו לב שרשום מה הFSB שהוא 2000/5200 אבל לא מצאתי ללוח שלי אז אני רוצה לדעת: 1. אם הלוח הזה לא מגביל את המעבד בכל דרך שהיא ושהמעבד עובד במלואו 2. שהלוח תומך ב FSB של 2000/5200 3. באתר של TMS נגיד רשום FSB 2000/5200 ויש מקומות שרשום system bus 2000/5200...מה ההבדל ביניהם ש FSB ו system bus זה אותו הדבר 4. מה ההבדל בין 5200MT/s לבין 5200GT/s 5. תודה מראש אנשים
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
יש לי במחשב היישן את הלוח אם הזה, ואנחנו קונים לאח שלי כ.מ חדש, במקום הGforce8800 שלו. שמעתי שהלוחותת אם הישנים לא תומכים בכרטיסי מסך החדשים, אז רציתי לדעת אם הכ.מ יעבוד פה?
-
- 1 תגובה
- 500 צפיות
-
-
רציתי לברר האם אפשר להשיג לוח אם נורמלי עם כרטיס רשת וכרטיס קול שתומך בagp x8 במחיר נורמלי של לא יותר מ700 שקל, לוח שתומך ב-1066. וגם רציתי לשאול איך השיטה של הזכרונות עובדת במהירות הזאת כי שמעתי שזה בא בזוגות, האם זה נכון ואם כן אז איך זה פועל?
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
הבנתי שהו לא תומך ב-CF/sli אז איך אני משמיש שני כרטיסים מאותו סוג (6570 1gb)
-
- 2 תגובות
- 854 צפיות
-
-
ברשותי מחשב נייד בנוסף למחשב השולחני. האם קנייה של לוח אם התומך ב WIFI כדוגמאת P5B Deluxe/WiFi-AP תחסוך ממני את הצורך בקניית מרכזייה אלחוטית ע"מ לחבר את הנייד לאינטרנט? (כמובן בהנחה שהמחשב השולחני מחובר...) תודה מראש לכל המגיבים.
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא יודע איזה סוג זה בדיוק והכל, אבל היה להיות לי במחשב החדש GA P43DSUL משו כזה, ואז הביאו לי גם זיכרון DD3 אז החליפו לי ללוח אם הזה בחינם. איך אינטל בלוחות? הChipSet P45 הוא טוב?
-
- 1 תגובה
- 529 צפיות
-
-
ConRoeXFire-eSATA2 s775, 945P, DDRII 667, 2xPCI-E Crossfire אני חייב הוכחות - מאמרים, דיונים בפורומים, באנצ'ים, ביקורות מאתרים רישמיים, ביקורות מאנשים בפורום שיש להם את הלוח אם הזה, ללוח אם שכתבתי לעיל. כי הזמנתי אותו כבר ופתאום יש הרבה אנשים שאומרים שזה לוח אם זבל.. שביר, לא אמין, אין תמיכה במרובעי ליבה, אפשרויות ביוס מוגבלות, עושה בעיות עם ה HD, וכו' וכו'.. תודה! זה מאוד דחוף.
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
שמעתי שאי אפשר לעשות איתם OC, זה נכון? טוב זה לא כ"כ משמעותי בשבילי..
-
- 3 תגובות
- 547 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם הפאנל שיש מאחורי המארז בא עם הלוח או עם המארז( המתכת הזאת שמותאמת ליציאות של הלוח אם) ועוד שאלה בקשר לפיצרים: באיזה לוח יש פיצרים יותר טובים- epox 8rga או abit nf7-m ? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 623 צפיות
-
-
האם הוא תומך SATA בכלל ? הבנתי שרק IDE ואני רוצה לקנות צורב DVD בדיוק.
-
- 3 תגובות
- 497 צפיות
-
-
המדריך הזה יעזור להרבה אנשים שלא יודעים איך לשדרג. עבודה מעולה איש. (דרך אגב, על מה ולמה הכינוי? ואיך זה מתקשר לאסף?) בכל מקרה, רק רציתי להעיר שאפשר להכין דיסקט הפעלה גם בWINXP. פשוט מפרמטים דיסק דרך המחשב שלי, ומסמנים שם V ב"צור דיסקט הפעלה של MSDOS" אחלה מדריך.
-
- 5 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום לכולם , שאלתי היא : יש לי מחשב נייד של HP שעובד עם זיכרון של 256 במהירות 266MHZ האם אני יכול לשים לו עוד 512 במהירות333MHZ ? האם זה יעבוד בכלל? או שזה יעבוד במהירות 266MHZ וסתם אני זורק כסף? תודה על התגובות והתשובות מראש... עידן.
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
שלום אם יש לי ארבע סלואים של זיכרונות 256 מגה בייט במהירות 400 מגהרץ, המהירות תרד ל333 מגהרץ?
-
- 5 תגובות
- 599 צפיות
-
-
-


