עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by nimrodh,

    האם הדגם החלש ביותר בסידרת כפולי הליבה יהיה ה4200 או נפלה טעות בידיעה?

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. תראו אני גם מצפה בכליון עניים לקונרו וגם אני מת לראות מה אינטל הכינה ואני דיי בטוח שהוא הולך לאכול את amd . אבל כל שנייה נפתח פה דיון על הקונרו והוא אפילו לא יצא כל שניה יש דיון על איך שהוא מכסח את amd. שכאשר מרכיבים את שני המעבדים על לוחות מוזרים בצורה של מוטציה כאילו תפסקיו לחגוג עם זה חכו שייצאו לוחות נורמלים לamd ול intel. ואז אפשר יהיה להשוות ולחגוג ואני מוסיף דעה שלי לא נראה לי ש amd נשארת אם אותו קו של מעבדים ורק משתנה am2 אולי בכל זאת amd הולכת להפתיע אף על פי שכל הסיכויים מצביעים שזה לא ייקרה. חכו שייצא ואז תצאו בחגיגות. ואלי מנהלי הפורום תעשו אשכול דיונים מרוכז בנושא?

    • 2 תגובות
    • 478 צפיות
  3. Started by longhorn,

    שלום רציתי לדעת לאיזה לוחות אם אני יכול להתאים את סוג הזכרונות 600DDR תודה

    • 1 תגובה
    • 532 צפיות
  4. Started by alia,

    איך החיבור הפיזי?על הלוח או מתוך המעבד? לדוגמא מעבד i3+לוחh55 יש על הלוח יציאה vga+hdmi האם זה של הציפסט או של המעבד? תודה

    • 6 תגובות
    • 930 צפיות
  5. Started by alias,

    תראו לפני כמה ימים ראיתי כאן הודעה שיש בה קישור לאתר שרשום בו איזה לוח אם הכי טוב לסוקטים השונים של amd הקיצר אז לא היה לי כח לקרוא את זה ואני עכשיו לא מוצא את זה משהו יכול לעזור לייי

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  6. Started by gangsta,

    פה למשל: http://hwzone.co.il/news/1165786245/88790/ כתוב "המחירים ל-1000 יח" יש תמונה: מה הכוונה ?

    • 3 תגובות
    • 609 צפיות
  7. Started by darkman,

    בקיצור יש אחד בצבע אדום ואחד ירוק אני לא רוצה שהם ידלקו מה עושים? האם אפשר לשים עלהם איזולירבנד?

    • 1 תגובה
    • 543 צפיות
  8. Started by anorex,

    בגלל דווקא המלצות וחוסר כסף להשקיע ממש בלוח חזק יותר קניתי את הלוח הזה http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-K8NF-9.htm עכשיו עשיתי חיפוש כאן...קראתי המון תגובות חלק אומרים ממש בעייתי חלק אומרים דווקא בסדר ושווה את הכסף ושהביצועים בסדר גמור. אפשר דיעה אחרונה בנושא....כי עוד יומיים אני הולך להפעיל את הלוח הזה..קניתי אותו כבר... מה עושים? חלק מהתגובות היו מפחידות שהלוח ממש חרא.

    • 7 תגובות
    • 692 צפיות
  9. Started by shll,

    איפה אני מחבר את כונן הדיסקטים 1.44" האם זה איפה שסימנתי עם הצהוב?? ??? תודה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 649 צפיות
  10. Started by Kukishin,

    איזה לוח אם כדי לקנות אם יש לי קונרו 6600 8800GTS ו2G זכרון פנימי במהירות 800MHZ. שימושים: בייתי , משחקים בגרפיקה גבוהה, סרטים ובעתיד אורקלוק.

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  11. Started by almightydani,

    שלום,רציתי לדעת אם הלוח http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3Plus/M5A78L_LE/ תומך כמו שאר הלוחות ב FSB 2000mts/5200mts עם דגש על FSB ומה ההבדל בין FSB ל system bus או שהם אותו הדבר כי לא מצאתי מה הFSB של הלוח הינה דוגמא למה שאני מתכוון http://www.tms.co.il/product/7181 באתר שימו לב שרשום מה הFSB שהוא 2000/5200 אבל לא מצאתי ללוח שלי אז אני רוצה לדעת: 1. אם הלוח הזה לא מגביל את המעבד בכל דרך שהיא ושהמעבד עובד במלואו 2. שהלוח תומך ב FSB של 2000/5200 3. באתר של TMS נגיד רשום FSB 2000/5200 ויש מקומות שרשום system bus 2000/5200...מה ההבדל ביניהם ש FSB ו system bus זה אותו הדבר 4. מה ההבדל בין 5200MT/s לבין 5200GT/s 5. תודה מראש אנשים

    • 0 תגובות
    • 657 צפיות
  12. Started by asifpz,

    יש לי במחשב היישן את הלוח אם הזה, ואנחנו קונים לאח שלי כ.מ חדש, במקום הGforce8800 שלו. שמעתי שהלוחותת אם הישנים לא תומכים בכרטיסי מסך החדשים, אז רציתי לדעת אם הכ.מ יעבוד פה?

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  13. Started by eldada,

    רציתי לברר האם אפשר להשיג לוח אם נורמלי עם כרטיס רשת וכרטיס קול שתומך בagp x8 במחיר נורמלי של לא יותר מ700 שקל, לוח שתומך ב-1066. וגם רציתי לשאול איך השיטה של הזכרונות עובדת במהירות הזאת כי שמעתי שזה בא בזוגות, האם זה נכון ואם כן אז איך זה פועל?

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  14. הבנתי שהו לא תומך ב-CF/sli אז איך אני משמיש שני כרטיסים מאותו סוג (6570 1gb)

  15. Started by yotmail,

    ברשותי מחשב נייד בנוסף למחשב השולחני. האם קנייה של לוח אם התומך ב WIFI כדוגמאת P5B Deluxe/WiFi-AP תחסוך ממני את הצורך בקניית מרכזייה אלחוטית ע"מ לחבר את הנייד לאינטרנט? (כמובן בהנחה שהמחשב השולחני מחובר...) תודה מראש לכל המגיבים.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by asifpz,

    לא יודע איזה סוג זה בדיוק והכל, אבל היה להיות לי במחשב החדש GA P43DSUL משו כזה, ואז הביאו לי גם זיכרון DD3 אז החליפו לי ללוח אם הזה בחינם. איך אינטל בלוחות? הChipSet P45 הוא טוב?

  17. Started by XpHunTeR1,

    ConRoeXFire-eSATA2 s775, 945P, DDRII 667, 2xPCI-E Crossfire אני חייב הוכחות - מאמרים, דיונים בפורומים, באנצ'ים, ביקורות מאתרים רישמיים, ביקורות מאנשים בפורום שיש להם את הלוח אם הזה, ללוח אם שכתבתי לעיל. כי הזמנתי אותו כבר ופתאום יש הרבה אנשים שאומרים שזה לוח אם זבל.. שביר, לא אמין, אין תמיכה במרובעי ליבה, אפשרויות ביוס מוגבלות, עושה בעיות עם ה HD, וכו' וכו'.. תודה! זה מאוד דחוף.

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  18. Started by asifpz,

    שמעתי שאי אפשר לעשות איתם OC, זה נכון? טוב זה לא כ"כ משמעותי בשבילי..

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  19. Started by ^TaLiK^,

    רציתי לדעת אם הפאנל שיש מאחורי המארז בא עם הלוח או עם המארז( המתכת הזאת שמותאמת ליציאות של הלוח אם) ועוד שאלה בקשר לפיצרים: באיזה לוח יש פיצרים יותר טובים- epox 8rga או abit nf7-m ? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  20. Started by Episode-666,

    האם הוא תומך SATA בכלל ? הבנתי שרק IDE ואני רוצה לקנות צורב DVD בדיוק.

    • 3 תגובות
    • 497 צפיות
  21. Started by MoRtZkInG,

    המדריך הזה יעזור להרבה אנשים שלא יודעים איך לשדרג. עבודה מעולה איש. (דרך אגב, על מה ולמה הכינוי? ואיך זה מתקשר לאסף?) בכל מקרה, רק רציתי להעיר שאפשר להכין דיסקט הפעלה גם בWINXP. פשוט מפרמטים דיסק דרך המחשב שלי, ומסמנים שם V ב"צור דיסקט הפעלה של MSDOS" אחלה מדריך.

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  22. שלום לכולם , שאלתי היא : יש לי מחשב נייד של HP שעובד עם זיכרון של 256 במהירות 266MHZ האם אני יכול לשים לו עוד 512 במהירות333MHZ ? האם זה יעבוד בכלל? או שזה יעבוד במהירות 266MHZ וסתם אני זורק כסף? תודה על התגובות והתשובות מראש... עידן.

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות
  23. Started by shauli,

    שלום אם יש לי ארבע סלואים של זיכרונות 256 מגה בייט במהירות 400 מגהרץ, המהירות תרד ל333 מגהרץ?

    • 5 תגובות
    • 599 צפיות
  24. Started by BoOoM2008,

    HD5770+Q8300 דרוש OC למעבד בכל מחיר??

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות
  25. Started by yyy123,

    איך המעבד i5 6400? הוא מעבד מאוד חזק?

    • 16 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים