עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. ישבנו לדו-שיח עם מי שידוע ככוכב הרוק של עולם המיקרו מעבדים, מר ג'ים קלר המוביל את הנדסת הסיליקון כיום באינטל לעתיד חדש ומעניין לכתבה

  2. אלו הן תמונות ראשונות בעולם של לוח האם החדש של Gigabyte הקרוי 8IP1000 Pro, המבוסס על ערכת השבבים I865PE שתוכרז בעוד כעשרה ימים. על הלוח הזה, בצירוף מספר לוחות אם נוספים, תעלה בקרוב סקירה מקיפה ועד אז, בת'רד זה נפרסם צילומים נוספים ועוד כל מני הפתעות הקשורות בלוחות האם שיופיעו בסקירה כמו כן, נודה לחנות PCHardware על אספקת הלוח והנה שתי תמונות של ה BH7 המעולה של Abit:

    • 16 תגובות
    • 4.1k צפיות
  3. עד עכשיו עשיתי אוברקלוק בלי לעלות מתח אבל אתמול כשחיפשתי מאיפה לעלות מתח פשוט אין לי בביוס מאיפה....ואני רציני לא נתקלתי בדבר כזה אף פעם......פשוט אין VCORE או משהו שדומה לזה אלא רק אפשר לעלות מתח לזכרונות ולAGP וזהו אין מאיפה לעלות את המתח (שאלתי תטכנאי של המחשב הוא אמר לי שבלוח הצפציפי הזה הם לא נתנו אפשרות לאובר קלוק גדול או בכלל לאובר קלוק למרות שהגעתי ל3.0 והמחשב יציב אני רוצה להגיע ליותר אבל אני חייב לעלות מתח יש לי לוח עם ציפסט 655TX של אסוס הדלוקס......עשו טובה תעזרו לי כי קניתי כבר קרור ומארז חדש כדי שאני יוכל להגיע ליותר......תודה . נ.ב ואם אפשרי לעלות בלוח מתח אולי תראו לי תמונות בדיוק מאיפה כי אני לא מצאתי בביוס(אני יודע אנגלית חלק כי זאת שפת אם ולא מצאתי אי…

    • 12 תגובות
    • 959 צפיות
  4. Field Value Memory Module Properties Serial Number None Module Size 1024 MB (1 rank, 4 banks) Module Type Unbuffered DIMM Memory Type DDR2 SDRAM Memory Speed DDR2-667 (333 MHz) Module Width 64 bit Module Voltage SSTL 1.8 Error Detection Method None Refresh Rate Reduced (7.8 us), Self-Refresh Memory Timings @ 333 MHz 5-5-5-15 (CL-RCD-RP-RAS) @ 266 MHz 4-4-4-12 (CL-RCD-RP-RAS) @ 200 MHz 3-3-3-9 (CL-RCD-RP-RAS)

    • 8 תגובות
    • 643 צפיות
  5. Started by Silver Dragon,

    מה זה ה 2MB שיש ל 4300, וה 4MB שיש ל 4400? מה זה והאם זה משמעותי? אומנם 4300 1.8, אבל אני מתכנן לעשות לו OC, אז נגיד שנשים את שני המעבדים בדיוק על אותו המחשב, עם אותו הקירור והכל, ה E4400 יעקוף את ה E4300 ב OC ? בקיצור, להוסיף את ה 100 ש"ח האלה? ועל הדרך אני אוסיף לשאלתי, מה זה GHZ ומה זה MHZ? אני יודע את היחס של ה GHZ ומה טוב ומה לא וזה.. אבל אני לא יודע מה זה תאכלס,כנ"ל MHZ.. תודה

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  6. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת בלוח הזה K8N Neo4-F אם יש כרטיס קול ואיזה? כמה יצאות לזיכרון יש? אם יש כרטיס רשת ואיזה? תודה לכול העונים

    • 3 תגובות
    • 608 צפיות
  7. מה עוזר לי זיכרון דו צדדי (SDRAM)ומה יותר טוב זיכרון דו צדדי 100 MHZ או זיכרון צד אחד 133 MHZ

    • 8 תגובות
    • 983 צפיות
  8. במה חלק מסוים במחשב שהוא כפול ליבה יותר טוב מליבה אחת? האם ההבדל משמעותי ביניהם? מה זאת אמרת ליבה?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by norni,

    אני קונה שבוע הבא מחשב חדש עם לוח של אסוס P5KC מעבד Q6600 וכרטיס מסך GEFORCE 6200TC הנתי שבגלל הכרטיס מסך יהיה לי צוואר בקבוק אבל במה זה יתבטא? איטיות במשחקים או בשימושים אחרים? *אני מתכוון לקנות כרטיס מסך מהדור החדש שיצא בסוף השנה כי הדור הזה לא שווה את הכסף. תודה למגיבים!!!

    • 1 תגובה
    • 484 צפיות
  10. Pentium 4 2.8GHz E Prescott 1MB 800MHz מה העבדל בין המעבד הזה ומעבד רגיל של ינטל ובמה הוא יותר טוב ????

    • 12 תגובות
    • 876 צפיות
  11. במה ישפר הלוח החדש של אינטל הפנירין הזה?

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  12. היי מצטער שאני משגע אתכם :-\ פשוט עכשיו אני די סגור על מה שאני הולך, נשאר לי משהו כמו 400 שקלים עודף ורציתי לדעת במה כדאי יותר להשקיע, מעבד או לוח אם. כרגע המפרע הוא כזה amd 3200 939 gigabyte k8nf-9 x800xl 1gb ram ב-400 שקלים שנשארו במה כדאי להשקיע? האם כדי לשפר תלוח אם ל=msi k8n new 4 platinum או שכדאי יותר להשקיע במעבד ולקחת- amd 3500 venice מה אתם אומרים?(לא מתכנן אוברקלוקים והמחשב למשחקים כבדים מאוד)

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. הגיע לידי כרטיס של 1G DDR266 DIMM2.5-3-3 של חברת TRNSCEND עם צ'יפסט של סמסונג ובמחשב שלי יש 2X CEON 512 400MHZ DDR 2.5 שפועלים בדואל עכשיו במה כדי להישתמש ה 1G הוא עם 266 העים זה טוב או רע אבל הוא מחברה ידועה בקיצור תמליצו לי אתם

    • 6 תגובות
    • 732 צפיות
  14. Started by ccc,

    יש לי שני סטיקים של 256 כ"א גולדן דרגון 3500 CAS 2-6-3-3 . ואני מעוניין להחליף אותם בסטיק אחד ויש לי כמה אפשרויות באיזור ה900 ש"ח. אפשרות ראשונה: כמובן סטיק בודד של אותו גולדן דרגון 512 מגה. 2-6-3-3 אפשרות שנייה: סטיק מושקין בלאק 3500 7-4-4-CAS 2.5 (האלו שלפני ה LEVEL ) אפשרות שלישית: סטיק מושקין LEVEL 1 3200 . קאס 232 אפשרות רביעית: OCZ 512MB DDR-RAM 3500 EL Platinium Edition קאס 2-3-2 אפשרות חמישית: Corsair 512MB PC3200 CAS 2 . שימו לב מה אני מחליף ומה אני מקבל, הזכרון לא למטרות אוברקלוקינג כבד: מקסימום באס 200. דגש על ביצועים, איכות ויציבות מושלמים. ניתן להציע כל זכרון של עד 910 ש"ח מקסימום, לא יכול שקל יותר. ושיהיה סטיק אחד.. המפרט בצד להתאמות. תודה רבה!

    • 13 תגובות
    • 946 צפיות
  15. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 578 צפיות
  16. מכרתי את המחשב שלי ועכשיו אני רוצה לקנות חדש ואני מטלבת מה עדיף לוח אם עם ציפסת יותר ישן(P43) אבל עם FIREWIRE ואופציה לDDR3 הדגם:http://skypc.co.il/product.asp?cat2cat1id=31&Cat2ID=0&pid=39475 או אחד יותר חדש (P45)בערך באותו מחיר עם PCI X16 2.0 אבל בלי FREWIRE ואז אני אצתרך לקנות כרטיס נפרד וגם יש לו רק שתי סלוטים של PCI הדגם:http://skypc.co.il/pl_product~39433~10~0.htm או ביכלל לקחת לוח אם זול ולקחת מעבד חזק יותר E8400 בימקום E7400 אני עובד עם התוכנות PINCLE STUDIO 12 וPHOTOSHOP

    • 9 תגובות
    • 739 צפיות
  17. Started by אבי11,

    אני חושב לרכוש מעבד ולוח אם חדשים פנטיום 4. במה (אם בכלל) עדיף מעבד 775 על מעבד 478 אני מדבר על מעבד במהירות 2.66g fsb 533 תשובות רציניות בבקשה

    • 10 תגובות
    • 728 צפיות
  18. לפורום שלום, במפרטים הממומלצים באתר מומלצים על זיכרונות שמוגדרים כ VALUE. מה ההבדל בינם לבין זיכרונות "רגילים"? תודה מראש עמוס.

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  19. Started by Black_Citadel,

    ???

    • 6 תגובות
    • 654 צפיות
  20. Started by MDK,

    ???

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  21. Started by tal_levi1000,

    האם המאוורר של המעבד תלוי במהירות של המעבד או בטמפ'?? אני יודע שהוא תלוי בטמפ' אבל הטמפ' אצלי נמוכה והמאורר עובד על 5.8K!! הטמפ' על 35C החיישן מזייף או מה?

    • 3 תגובות
    • 506 צפיות
  22. אהלן חברים, סוף סוף אחרי השקעה רבה וקריעת תחת קיבלתי את הזכרונות החדשים של MUSHKIN !!! קניתי 4 סטוקים של 1 G - mushkin eXtreme Performance 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM Unbuffered DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit System Memory. חלקכם יחשבו שאני קצת ... יתכן שאתם צודקים בכל מקרה הנה תמונה טובה שצילמתי בשבילכם\ן: הנה עוד כמה תמונות בסטייל:

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. תודה על תשובות אנשים

    • 1 תגובה
    • 511 צפיות
  24. שלום, יש לי מחשב AMD Athlon64 בסוקט 754. לפי מה שאני זוכר סידרה זו אינה תומכת ב- Dual Channel (אם אני טועה אז תקנו אותי). יש לי כרגע סטיק אחד של 512MB זיכרון ואני רוצה להגדיל ל- 1024MB. האם עדיף למכור את הסטיק הקיים ולקנות סטיק של 1024? או לקנות סטיק זהה לגמריי נוסף של 512MB? אני שואל את השאלה הנ"ל בגלל שאמרו לי שביצועים של סטיק אחד גבוהים יותר מביצועים של שני סטיקים במערכת שלא תומכת ב- DC ורציתי לדעת האם זה נכון. תודה.

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  25. במחשב הישן שלי יש רמקול קטן דבוק למארז בחדש אין לי שם אחד כזה הוא צריך להיות שם או לא????????..

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות

דיונים חדשים בפורומים