עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. כי אני ממש לא מבין בלוחות אמרו לי שגיגה בייט הכי טובים בעסק הזה ??? תמליצוט לי על דברים חזקים וטובים עם הרבה אפשרויות ! ותודה מראש @!@

    • 7 תגובות
    • 859 צפיות
  2. באזור ה- 800 עד 1000 ש"ח שיתאים למעבד כמו כן האם יש טעם לשים יותר מג'יגה זכרון עם המעבד הזה? תודה רבה לכולכם וחג שמח :-)

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  3. איך הדגם? INTEL DQ965GF תודה לכם

    • 11 תגובות
    • 964 צפיות
  4. אורח gonzila
    Started by אורח gonzila,

    לא לבחור בכוונה את ה-512 רק עם באמת אתם ממליצים, אני משתמש בעיקר לאינטרנט, משחקים, ותוכנות גרפיקה כמו: Flash5, flash mx , photo shop6 , paint shop pro7 תודה מראש, gonzila

    • 23 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. ניסיתי לחשוב מה משמעותי יותר בזכרונות ואיפה אפשר להתפשר בכמה שפחות נזק לביצועים ושאלתי בכמה פורומים ומישהו כתב לי שמה שבאמת משנה בזכרונות הוא MHz חלקי CL , אז מכיוון שהתלבטתי אם להתפשר על בין 800 ל-667 MHz, או בין 5 ל-3 CL עשיתי מעט מתמטיקה והגעתי לזה... 800/3 = 266.66 667/3 = 222.33 800/5 = 160 667/5 = 133.4 כלומר, שילוב של תדירות מעט נמוכה יותר עם CL יחסית נמוך מניבה ביצועים גבוהים יותר מאשר שילוב של התדירות הכי גבוהה עם CL יחסית גבוה - משמע, עדיף להתפשר בתדירות וללכת על CL נמוך. אבל: א. האם הנחת היסוד שעליה אני מבסס את כל החישובים האלה בכלל נכונה? ב. האם ישנו שוני מסויים בערכי ה-CL המקובלים בטכנולוגית DDR2 יחסית למה שמקובל ב DDR? 2. מה בנוגע לכל מיני זכרונות טורבו או כ…

    • 10 תגובות
    • 756 צפיות
  6. אני מיתלבט בין P43 http://tms.co.il/product/5735 לבין P35 ראיתי שלאבי אחד ענה P35 ואחד P43 רציתי לשמוע עוד דעה {למרות שזה כתוב על משמי לא אני כתבתי את זה} אני צריך כבר מחר להזמין את המחשב....

    • 6 תגובות
    • 695 צפיות
  7. שלום. יש לי לוח אם ABIT-nf7 עם 512 זכרון של סמסונג 4700\466 עכשיו, אישית הורדתי לו קצת את הtiming ל 5 3 3 3. עכשיו אני רוצה להוסיף עוד 512 שלA-DATA 4000\500 טאכלס הזכרונות הם טובים אבל השאלה שלי היא האם הלוח אם שלי יעמוד ב3 סלוטים ולא יעשה בעיות ואם אני צריך לשנות את הtiming שהצבתי לזכרונות, ואיך בידיוק הA-DATA ויעבדו עם הסמסונג..? תודה לכל העוזרים. ובבקשה לענות תשובות לעניין :

    • 11 תגובות
    • 782 צפיות
  8. אם אינני מתכוון לעבוד עם שני כרטיסי זכרון האם עדין יש יתרון ללוח תומך SLI ? ומה נותן לי הציפ של NFORCE 4 אני מעוניין להרכיב מחשב עם amd 939 ועם כרטיס מסך PCIE וכמובן dual chanel ddr האם אני צריך את ה nforce 4 +sli בשביל זה???!! והאם יש לכם מה להציע? השימוש הוא למשחקים {לא פריק} אינטרנט ומעט תוכנות בעיקרון אני מוכן להשקיע עד 4000 ללא מסך

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  9. http://www.zigzag2000.co.il/catalog/index.php?cPath=21_313 1,100 ש"ח ל-San Diego 3700 700 למעבד 3200. פשוט מדהים. שמעתי על ירידת מחירים חדה למעבדי AMD, אבל לא חשבתי שהמחירים בארץ יתעדכו מהר כל כך.

    • 66 תגובות
    • 6.7k צפיות
  10. שלום חברים.. ;D אני רוכש את המערכת הבאה בקרוב ואשמח לחוודת דעת לגביי התאימות והאיכות של כ. הזכרון שבחרתי...... המפרט: מעבד: INTEL CORE 2 QUAD S775 2.4GHz Q6600 STEPING G0 - BOX ¤1452 לוח אם: GIGABYTE GA-P35-DS3L ¤576 כרטיס מסך: GIGABYTE Geforce 8800GT 512MB 256BIT ¤1440 דיסק קשיח: WD 400GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD4000AAKS ¤501 צורב DVD: ASUS DVD-RW DL Super Multi DRW-2014BLT SATA - BLACK/WHITE ¤208 זיכרון: TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 667MHz CL5 ¤285 מארז: COMPUCASE CI-6A19B-NPS ATX SUPER MIDI TOWER CASE w/o PSU ¤225 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ¤394 קרור למעבד: ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO CPU COOLER FOR INTEL S775 ¤115 קרור למארז: GLACIALTECH 120mm CASE …

    • 7 תגובות
    • 594 צפיות
  11. Started by aOch,

    יש לי P-2 SLOT 1 מעבד מגעיל לכול הדעות! :-\ אני רוצה להרוס אותו ולהכליפו באחד אחר - אחריות. יש דרך לעשות זאת כך שהפגיעה בו תראה תמימה למראה.

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות
  12. מר אחראי אם ברצוני להרוס דבר שבבעלותי - זו זכותי אם ברצוני לשלוח דבר שהרסתי לבדיקת אחריות - זו זכותי אם ברצונם לא להכליף לי את המוצר מסיבה שלא נראת להם - זו זכותם ! אז בבקשה אל תיתמם לי " חוקי המדינה" .... לכול בעלי ?????? ביקשתי לדעת איך אפשר "לגמור"חיי מעבד [P-2 SLOT-1]

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  13. קומו סטאס! קניתי מחשב עם מעבד AMD 64 3000 + לוח של ג'יגהבייט K8NS נדמה לי. בכל אופן משום מה לא ביקשתי הרכבה והם הרכיבו לי את החלקים, לא קיבלתי קופסא למעבד למרות שהזמנתי BOX, בכל אופן יש על הלוח את המעבד עם היטסינק ומאוורר של TT (הגיוני?? ככה הוא אמור להגיע). לכן, אני רוצה לבדוק את המעבד (צריכה להיות איזושהיא תוכנה שבודקת באופן ספציפי את המעבד, לא?) אי אפשר לראות מה כתוב על המעבד כי הוא מכוסה במשחה טרמית ואני לא רוצה להוריד כי אין לי לשים אח"כ. מה אפשר לעשות? אני רוצה להיות בטוח שקיבלתי את מה שהזמנתי וגם באיזה ליבה בתודה מראש

  14. יש לי מעבד 1 גיגה פנטיום 3 וכרטיס טלוויזיה AVER MEDIA וגיפורס שתיים אם TV OUT עכשיו השאלה האם כדי לקנות חלקים כמו לוח אם זיכרון ודיסק קשיח וספק ולבנות מחשב או לא כדי להשקיע בפנטיום 3 ואולי לבנות HTPC מבוסס סלרון חדש אם סלרון טוב בכלל לסוג כזה של מחשב

    • 4 תגובות
    • 567 צפיות
  15. שלום, אני רוצה לקנות מאוורר+גוף קירור חדש ואני צריך לדעת איזה סוקט יש לי כדי לקנות את הדגם המתאים. איך אני מברר איזה סוקט יש לי במחשב? זה מחשב Intel P4 3Ghz Prescott. תודה לעונים.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. יש לכם מדריך מפורט איך להרכיב מחשב?אני יודע בינתיים רק זיכרון וכרטיס מסך

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  17. קניתי מחשב חדש עם הזכרונות האלה המערכת: dfi nf4 ultra-d amd 64 venice 3000+ אני רוצה לדעת אם אני יכול לעשות oc עם המערכת הזאת ואם הזכרונות האלה הם טובים יחסית לשאר המערכת תודה רבה לכל העוזרים

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. לפי מה שהבנתי dual Channel זה שני זיכרונות שהם אותו דבר שפועלים על פי אותו ערוץ ושאם אני רוצה זיכרון dual Channel במהירות של 500Mhz אני צריך שני קיטים במהירות 250Mhz הבנתי נכון?????????? אם לא הבנתי נכון אז תתקנו אותי

    • 4 תגובות
    • 985 צפיות
  19. ושאלה נוספת גם האם המעבדים כפולי ליבה של AMD בעלי טמפרטורה גבוהה משל אינטל ?

    • 3 תגובות
    • 485 צפיות
  20. אני מבין רק בAMD אבל גם לאינטל יש משהוא ואין לי מוסג מה הוא אז יש לי כמה שאלות: 1)איזה חברות מיצרות ציפסטים לאינטל? 2)איזה דגמים של ציפסטים יש לכך חברה? 3)מה מציע כל ציפסט מבחינת: סוג ומהירות זכרון איזה FSB הם תומחים איזה AGP המ תומחים והיאם אפשר ליפתוח מכפלה של מעבד\FSB?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  21. ASUS - P5E-VM HDMI s775 C2Q 1333Mhz, Intel G35, DDR2 800, PC http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5068 מחיר 930 ¤ אם אתם ממליצים עליו אני קונה אותו או הלוח אם הזה Gigabyte GA-35P-DS3L http://www.skypc.co.il/sg_product~39207~10~0.htm#

    • 5 תגובות
    • 576 צפיות
  22. זה המחשב שלי Field Value Memory Module Properties Module Name Hyundai HYMD564 646CP8JD43 Serial Number 04FF8039h Module Size 512 MB (1 rank, 4 banks) Module Type Unbuffered Memory Type DDR SDRAM Memory Speed PC3200 (200 MHz) Module Width 64 bit Module Voltage SSTL 2.5 Error Detection Method None Refresh Rate Reduced (7.8 us), Self-Refresh Memory Timings @ 200 MHz 3.0-3-3-8 (CL-RCD-RP-RAS) @ 166 MHz 2.5-3-3-7 (CL-RCD-RP-RAS) @ 133 MHz 2.0-2-2-6 (CL-RCD-RP-RAS) Memory Module Features Early RAS# Precharge Not Supported Auto-Precharge Not Supported Precharge All Not Supported Write1/Read Burst Not Supported Buffered Address/Control Inputs Not Suppor…

    • 4 תגובות
    • 475 צפיות
  23. Started by roi777,

    אני לא ממש מבין בזכרונות למחשב, אז פשוט אני יכתוב מה יש לי. יש לי שתי זיכרונות של "PDP SYSTEMS" כל אחד 256 מ"ב "PC3200". אני לא יודע אם זה משנה, אבל כתוב עליהם "M14667" וגם "VOID IF REMOVED". איזה זיכרון אני צריך לקנות כדי שיהיה מתאים? (איזה DDR? איזה מהירות? ואיזה CL? תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 782 צפיות

דיונים חדשים בפורומים