עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by danielbr,

    טוב לפני קצט יותר משנה (ב-6.7.01 ליתר דיוק) קניתי מחשב שאמור היה להיות P4 1.4 GHZ אבל המוכר נתן לי P41300 MHZ וגם מעבד של 423 פינים! אז מה אתם מציעים לי לעשות ללכת למוכר ולבקש להחליף או שההבדל כל כך קטן של כדאי? וגם האם באותו תאריך היה מעבד בעל 473 פינים והוא נתן לי את הפחות טוב בעל 423 פינים?

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by Iko89,

    שלום, חשבתי לאחורנה להחליף מעבד ואני מתלבט איזה לקחת יש לי סוקט 775 אני מתלבט בין E7200 לבין E8400 של-E7200 אני יקח קירור .. אם אני אקח E8300 ויעשה לו OC הוא יהיה בדיוק כמו הE8400 ? כי ראיתי שהמיפרט שלהם אותו דבר .. תודה מראש, יותם .

    • 5 תגובות
    • 686 צפיות
  3. שלום אני צריך כבל שיש לו יציאה של VGA למחשב (לכונן) והיציאה השנייה היא פלאג כזה שמתחבר לפינים (תמונה למטה) איך הכבל הזה נקרא

  4. Started by kobi122,

    אני צריך כרטיס זכרון של 2 גיגה ב-300 ש"ח כי אני רוצה שויסטה תעבוד לי טוב ואפשר לחבר רק שתי סטיקים של זיכרון בלוח המעפן BIOSTAR

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  5. ראיתי שבזמן האחרון יש ירידת מחירים במעבדים Dual Core של אינטל ואני רוצה לדעת מה המחירים עכשיו למעבדים (אני רוצה לדעת מה יהיה המחירים כנראה בישראל לא בדולרים) והאם יהיה שוב ירידה במחירים של בקרוב (לא אמור להיות ירידה ב23 ביוני) ומישהו בבקשה מוכן להסביר לי מה זה EOL ! והאם לא כדאי לי לקנות עכשיו מעבד אינטל 930D בגלל שיש סוג כלשהו של בעיה איתם או משהו כזסה או שזה כבר תוקן (לפי הכתבה הזאת : http://hwzone.co.il/news/1141322888/57880/) לא הבנתי בדיוק האם יש לה בעיות בחום או משהו כזה ? אני צריך לדעת אם לקנות עכשיו!!! מעבד D930 או שלא כדאי לי ?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  6. הלוח האם של המחב הישן שלי נשרף ואני רוצה לא לקנות אותו לוח אם ישן אלה חדש אבל אני רוצה לשמור על הקייס הישן שלי שהוא מתאים למדר בורד ישן של micro atx והייתי רוצה לדעת האם החדש שאני קונה שגם הוא micro atx יהיה בגודל דומה?

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  7. מישהו מכיר את הלוח הזה: ASUS p5ad2-e premium דוד שלי רוצה לקנות אותו ממישהו (יד שניה) ב400 ש"ח...כדאי? איך הלוח בכללי לא מצאתי אותו בזאפ ממש ואני רוצה לדעת אם יש לו כרטיס מסך מובנה ואיך הוא בכללי... תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 533 צפיות
  8. אני מתכונן לקנות מערכת בישראל AMD 3000 או 3200 (כמובן 939 VENICE) מה עדיף 3000 או 3200 ? ההפרש במחיר מוצדק ? DFI Lanparty nF4 ULTRA-D Seagate 160GB SATA w/NCQ Leadtek 6600GT Extreme 128MB OCZ ModStream 450W Supertalent X-Blade silver NEC nd-3540A\3520A כמו שאתם רואים המערכת מתאימה לOC ואת הזכרונות אני קונה בארה"ב עוד שבוע (כנראה בNEWEGG או MONARCH) יש לי מקסימום 200$ וגם זה יותר מדי להוציא עליהם ועל עכבר MX518 אבל אני מעדיף להוציא פחות ולקבל מקסימום ביצועים... (אני לא משנה לשבור שיאים אני מנסה להשיג כמה שיותר ביצועים כלומר אני לא רוצה זכרון ב340BUS שיעשה לי 2FPS יותר מזכרון VALUE) תזכרו שיש משלוח ומיסים בתוך ארה"ב (חבר של אבא שלי מביא לי את הזכרון) עוד משהו כללי שרציתי …

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני צריך לדעת אם ההגדרות BIOS שלי בסדר... אני צריך לדעת מה הערך באפשרויות הבאות: תפריטADVANCED בביוס: CPU Vcore PS/2 Mouse function control USB Legacncy support: תפריט CHIP CONFIGURATION באדבנסד: SDRAM CAS Latency SDRAM RAS Precharge Time SDRAM RAS to CAS Delay SDRAM Active to Precharge Time DRAM Read Latch Delay I/O Configuration: Parallel port Mode המון המון המון תודה למי שיעזור!!!!!!

    • 11 תגובות
    • 695 צפיות
  10. ביוס "גראפי" פשוט לא הטקסטואלי לגמרי.. זה שהתפריט שלו למעלה בשורה בקיצור אולי זה קשור לפורום אובר ואולי לפורום לוחות אם לא החלטתי.. בקיצור איך מעלים את המתח למעבד אני לא מוצא את המקום הזה...

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  11. עשיתי כבר חיפוש בפורום ולא מצאתי איפה אפשר לקנות לוח ITX זול

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  12. בבקשה תעזרו לי למצוא אחד כזה אין לי תקציב ליותר מזה

    • 1 תגובה
    • 600 צפיות
  13. חשבתי על זה: epox 8rda3+ אני יודע שהוא טוב בביועים יותר מה 8rda+ אבל איך הוא מבחינת ביצועים??? אם יש לוח אחר שטוב גם לאוברקלוק וגם בביצועים תגידו לי בבקשה.תודה לעוזרים!!!!

    • 3 תגובות
    • 627 צפיות
  14. אני קונה מחשב ושמעתי שיש לוחות אם שמשתדרגים למעבדים הבאים{םנטיום 5} אז אני צריך אחד כזה עד 700 שקל. תודה לכל העוזרים ;D

  15. DDR2 ו - PCI - EX וכרטיס קול איכותי מובנה (5.1 יספיק לי )

    • 11 תגובות
    • 873 צפיות
  16. אני צריך לוח אם עם כרטיס מסך מובנה ברמה של 945P S3 על מה אתם ממליצים?

    • 3 תגובות
    • 738 צפיות
  17. אני צריך לוח אם עם כרטיס מסך מובנה ברמה של 945P S3 על מה אתם ממליצים? למעבד E6300!!!!!! תודה

    • 4 תגובות
    • 489 צפיות
  18. Started by sroolik,

    לחבר שלי יש לוח גריבלדי של אינטל עם זכרונות RDRAM הוא רוצה להחליף את המעבד, בשביל זה הוא צריך להחליף לוח, אבל הוא רוצה להישאר עם הזכרונות שלו. יש מצב להשיג לוח תומך RDRAM חדש יחסית ? תודה !

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אני רוצה ליקנות לוח חדש ואני די מצומצם במזומנים ואני רוצה לדעת אם יש ביכלל טעם לעשות את השינוי הבא שאני מתכנן : יש לי : P3 800 MB SDR 256 G4 4200 128 MB DDR ASUS CUV4X אני חשבתי על ליקנות מעבד AMD 2000 + או AMD 2400+ כי ההבדל הוא ממש לא גדול (בערך 200) ביחד עם לוח שיתמוך בזיכרונות הSDR שיש לי על מנת לחסוך קצת וליקנות בעתיד הקרוב משהו רציני יותר אני חושב שיש איזה לוח של BIOSTAR שתומך אבל אני לא שמעתי על החברה אני לא מתכנן על OC לפחות לא בשנה הקרובה אז נא להיתיחסו ,אני צריך גם מארז חדש לא רציני רק אחד שיסחוב תחלקים וספק 400 נורמלי שיפעל בלי להיתרסק אני פתוח להצעות/רעיונות/תגובות הכל יתכבל בברכה וילקח לצומת ליבי בתודה THE GYVER

    • 5 תגובות
    • 764 צפיות
  20. מת לי הלוח אם ואני צריך ליקנות חדש,אני צריך חדש ל intel P 2.8 אני רוצה שהו גם יתמוך בPCI Express.

  21. זה מה שאני צריך לשדרג, וזה התקציב שלי פחות או יותר (לא הרבה יותר אולי 100+ שקל MAX). איך הדבר הזה: AXP 1800 + Epox 8K3A+ + Mushkin 256 PC3000 זה ב 2045 שקל. זו בעצם חבילת ה AXP 1800 של פנדה, רק עם לוח אם שונה שעולה ב100 שקל יותר. תעזרו לי, אני רוצה את הטוב ביותר במחיר הזה. לא לאוברקלוק. ואין סיכוי להגמשת המחיר.

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by Googleness,

    אף פעם לא טרחתי ... זה הלוח אם שלי http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3850#bios עכשיו ממה שהסתכלתי יש לי ביוס בגרסה F4, ואני רואה שיש הרבה שדרוגים שם לביוס. נתקלתי בעמוד הזה במקרה כשהורדתי דרייברים חדשים לווינדוס 8. אז יש טעם? ואם כן איזה גרסה לקחת?

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by OuTsIDe,

    תיראו יש לי את גירסת ה F3 ב EP43-DS3 שלי ויש כבר F8 http://www.giga-byte.com/Support/Motherboard/BIOS_Model.aspx?ProductID=2846 הלוח לא ממש עושה לי בעיות פשוט כשה אני ניכנס ל CPUZ הוא מראה לידברים לא ממש נכונים כמו זיכרון הוא כותב לי DDR3 בימקום DDR2 וגם נגיד ב GPUZ הוא מראה לי שיש לי אפיק PCIE 1.0 כשה ביכלל יש לי PCIE 2.0 וב EVEREST ביכלל הוא כותב לי בלוח אם UNKNOWN משהו כזה...כאילו שהלוח לא מזוהה...כדאי לעשות?ואם יש מדריך כי זאת פעם ראשונה שלי...תודה

    • 0 תגובות
    • 617 צפיות
  24. בקיצור, אני צריך לקבל זיכרון ddr 256 333 mhz במקום ה ddr 256 266mhz אבל כבר יותר מחודש דוחים אותי בחנות ואומרים שהמוצר פגום וכל פעם שהוא מגיע הם מחזירים אותו...הם אומרים שזאת בעיה בזיכרון הספציפי הזה (333) ושמורידים אותם מהמדפים בגלל שיש בהם בעיות...אני נוטה לא להאמין אבל בכל זאת רציתי לשמוע מה אתם אומרים...שמעתם על כזאת בעיה בזכרונות האלה? תודה

    • 6 תגובות
    • 992 צפיות
  25. Started by ORrrr,

    שלום חברה כמו שאתם יכולים לראות במפרט שלי אני צריך לשדרג לוח דחוף כי זה פשוט מגעיל לשחק במשחקים וחבל שלא לנצל כרטיס מסך כמו שלי.. אז ככה, את המעבד ואת הזכרון אני לא יכול להחליף כי אין לי כסף ואת הלוח שזה בעצם מה שמפריע לי רוצה להחליף ל 8RDA רגיל שאני לא חושב שאני יכול להשקיע על הלוח יותר מהמחיר של הלוח הנ"ל. אז מה אתם אומרים? כמובן שאני לא עושה אוברקלוק... תודה, אור.

    • 4 תגובות
    • 730 צפיות

דיונים חדשים בפורומים