עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. ומהם הסטפינג המומלצים. יש לי מעבד ברטון 2600 ואני לא מצליח לעשות לו oc מעל 192MHz :-[ ואני מנסה להבין למה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 501 צפיות
  2. Started by RazorJunior,

    אהלן אנשים, אני מחפש זכרונות מבית CORSAIR בעלי צ'יפים BH6. מישהו יודע איפה אפשר לקנות? איזה חנות מוכרת? או אפילו יד שנייה? מכירים מישהו שיש לו ו\או מעוניין למכור? כל מידע יעזור לי תודה.

    • 5 תגובות
    • 565 צפיות
  3. איפה ניתן לקנות GA-990FXA-UD7 או Crosshair V Formula-Z

  4. Started by מועלם1,

    איפה ניתן לקנות לוח זה ? http://usa.asus.com/product.aspx?P_ID=fLIjRELzxMxkH2UQ M4A89TD PRO/USB3 חיפשתי בזאפ אין גוגל אין בארץ

    • 4 תגובות
    • 684 צפיות
  5. Started by חחgitech,

    http://hwzone.co.il/hardware/reviews/mb/ASRock_Z77_OC_Formula כתבתם יופי של מחקר על הלוח ולא ניתן לקנות אותו בכלל בישראל לא הבנתי למה השקעתם

  6. Started by nimrods,

    איפה ניתן לקנות משחה תרמית למעבד..?? (באזור המרכז) תודה לעוזרים..!!

    • 2 תגובות
    • 774 צפיות
  7. היכן אני יכול לראות? של כמה מהחברות הצלחתי למצוא אתרים רישמיים,אבל למשל A DATA לא מצאתי... איפה יש תתיזמונים שלהם? של GEIL אולי? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  8. http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16819103650 מתי יגיע 910 לארץ ?

    • 14 תגובות
    • 966 צפיות
  9. Started by ReSt,

    שלום, יש לי כמה שאלות אליכם - אני ידוע שהביוס(BIOS) נמצא על הלוח אם, מישהו יודע איפה הוא נמצא על הלוח אם ? למה הוא נמצא שם ? ומה המטרה של הביוס ? תודה רבה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by ScreameR,

    אמרו לי יש 3 פינים : און אוף, ריסט, ולפעמים טורבו... אבל איפה הם?!!?!?! אמרו לי שזה קטן.. אבל באיזה איזור זה בערך?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. אפיה נמצא בדיוק החישן טמפ' על הלוח שלי?

    • 3 תגובות
    • 501 צפיות
  12. Started by mSid,

    יש לוח אם של גיגהבייט GA-7N400-L וייש לי איזשהי בעייה עם הטמפ' של המעבד...ואני חושב שהחיישן מזייף..יש איזה דרך לבדוק את זה?..ואיפה הוא ממוקם בלוח הזה?.. תודה.

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  13. היי,כשאני מחבר ללוח אם התקן נייד כמו טלפון סלולרי או דיסק קשיח חיצוני אז לפעמים אני מקבל הודעה שההתקן שחובר יכול לעבוד במהירות גבוהה יותר. איך אני יודע איפה נפרסים אצלי פורטי ה-USB 2 ואיפה ה-1.1? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. יש 3 סלוטים כאשר שניים מהם באותו הצבע וצמודים אחד לשני ואחד בצבע שונה וטיפה מרוחק.

    • 1 תגובה
    • 485 צפיות
  15. היי אני מחפש MOBILE XP 2500 או 2600. האם יש איזו חנות (חוץ מ excaliberpc) בארץ או בחו"ל שמוכנה לגלות מה הסטפינג שהיא מוכרת ? האם מישהו קנה כזה מעבד בארץ ? אם כן באיזו חנות ומה קיבלת ? תודה

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  16. בזכרון גולדן דרגון קיבלתי איתו 2 מדבקות של דרקון זהב זה הולך על המודול עצמו או על המארז? אם זה הולך על המודול- זה על האחורה של הזכרון או על הכיסוי פלסטיק לצ'יפים

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  17. שלום הלוח אם שלי הוא K8NF-9 של ג'יגהביט הורדתי בעבר עדכון של nvidia גירסא 6.70 עכשיו אני לא מוצא איפו אני בודק אצלהם אם יש להם עדכון חדש יותר.... הם שינו שם או משהו אז אתם יכולים להגיד לי לאיפו להיכנס אצלהם כדי לבדוק תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 633 צפיות
  18. Started by Fontana,

    אנשים אני מחפש כבר שבוע איזה לוח אם יש לי בבקשה תעזרו לי למצוא מה השם שלו תודה

    • 3 תגובות
    • 563 צפיות
  19. אני מחפש את אחד הלוחות האלה , הם לא רשומים ב ZAP או אפילו בחיפוש ב GOOGLE , מישהו אמר שיש ב KSP אבל מה שיש להם באתר זה AW8D....

    • 10 תגובות
    • 846 צפיות
  20. היי יש לי 2 הרדיסקי SATA , אחד מאסטר מחובר ללוח בSATA1 האדום, את החדש אני מחבר בSATA3 השחור? אני צריך להגדיר משהוא בביוס? תודה

    • 3 תגובות
    • 441 צפיות
  21. Started by liloli,

    שלום אנשים. לפני כמה ימים הגיע לידי לוח אסוס סטרייקר אקסטרים צ'יפסט 680i. החלתי להרכיב אותו והרכבתי כמו שאני יודע וזה בסדר לרוב. לוחץ להדליק את המחשב הכל נדלק, מנורות, מאווררים, פלופי עושה רעש, והארד דיסק עושה רעשי חשיבה לזמן קצר. אבל המסך אינו מראה שום דבר. על מסך ה-LCD שעל הלוח כתוב CPU-INIT. לאחר בירור קצר בפורום באתר אסוס הבנתי שיש בעיה קלה בגרסת הביוס שיצאה עם הלוח וצריך לעשות ריסט לביוס ובהפעלה הראשונה להתקין ביוס מעודן שקורא את כל סוגי המעבדים והמתחים (זה בערך מה שהבנתי). הם נתנו שם כמה אופציות לפיתרון הבעיה הנה קישור: http://vip.asus.com/forum/view.aspx?SLanguage=en-us&id=20070809190240609&board_id=1&model=Striker%20Extreme&page=1&count=66 ניס…

    • 11 תגובות
    • 2.7k צפיות
  22. Started by mardona,

    איך מאפסים ביוס ללוח P4S8X של ASUS? ובדרך הייתי שמח אם תציצו בזה ותוכלו לעזור לי http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=146543.10;topicseen תודה ענקית!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Asaf.Y,

    מישהו יכול להדריך אותי בבקשה איך לאפס ביוס לוח ASUS P4T533 ? תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 2.6k צפיות
  24. Started by liran89,

    שלום מהרגע שאיפסתי את הביוס נתקלתי בתקלה מנורת ה״חשיבה״ של המחשב ( האדומה) נשארת דלוקה רצוף כל הזמן והמחשב עולה רגיל הכל בסדר

    • 8 תגובות
    • 782 צפיות
  25. קראתי פה ת'ארד רציתי לדעת על כל הדרכים האפשריות (כמובן בתנאים ביתיים לא מעבדה) למחיקת הביוס.. אני מעוניין לדעת כי קרה לי כמה פעמים שהייתי צריך ללכת לבדוק מה הבעיה במחשב וכשניסיתי להכנס לביוס הוא היה מוגן באמצעות סיסמא ("מחשב לכל ילד" אם מוכר לכם) הוצאתי את הבטריה למספיק זמן..ועדיין הסיסמא נשארה, למה זה? יש מצב לבטל את הססמא או שפשוט היא חרוטה שם?

    • 8 תגובות
    • 561 צפיות

דיונים חדשים בפורומים