מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
טוב אז ככה ישנם 2 סטיקים של 256 מגה, וכאשר אני מסתכל עליהם אני רואה כאלה פסים(אני לא מדבר על הפסים מזהב,ייאנו עליהם). איך אני יכול לדעת אם הזכרון עובד? רק עלי ידי בדיקה?(אין לי אפשרות ) מה אתם ממליצים לי לעשות? עוד משהו אני מצטער על ההודעה המוזרה הזו שנוגדת את חוקי הפורום. אבל לא ידעתי איפה לשים את זה. אז שמתי את זה פה כי אנשים פה מתעסקים עם זכרונות ;D
-
- 1 תגובה
- 617 צפיות
-
-
שלום חבר שלי מתכוון לשדרג את המחשב והוא רוצה להוסיף זכרון. הוא רוצה להוסיף זכרון תואם למה שיש לו עכשיו. איך אפשר לדעת אם הזכרון הוא 3200, 4000 או משהו אחר? תודה
-
- 5 תגובות
- 725 צפיות
-
-
הדגם : PQI 512MB DDR 400MHz PC3200 Dual Channel (2x256MB) Mirrored Black Copper 2-2-2-5 רציתי לדעת אם הוא תומך צ'יפ TCCD .. ואם לא אז איזה כדאי? (256*2) תודה.. עדיף Pqi או corsair ..תודה!
-
- 2 תגובות
- 617 צפיות
-
-
יש לי לוח אם D850MV איך אני יודע אם הוא תומך בRAID והאים כל דיסק קשיח תומך בRAID. תודה. יאיר.
-
- 4 תגובות
- 801 צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
המעבד שלי הוא נורתווד 2.8 .. יש לי את התוכנה CPU-Z אם איתה אפשר לראות אז באיזה שדה בידיוק
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמתי לב שיש זכרונות שהמהירות שלהם היא 3500 ו3700 שזה 433 ו500 MHZ אם אני לא טועה.... איך אני יודע אם לוח אם או מעבד מסויים תומך במהירות הזאת?
-
- 8 תגובות
- 844 צפיות
-
-
זה רשום על הצ'יפים עצמם ? כי הזכרונות בתוך משטח אנטיסטטי עטוף עם סלוטפ אין לי כוח לפתוח סתם אז אני רוצה לוודא לפני שאני יפתח באיזה עוד צ'יפים משתמשים TWINMOS ?
-
- 6 תגובות
- 859 צפיות
-
-
זה מה שאני רוצה לקנות http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16820146890 עכשיו השאלה אם בכלל זה יתאים לי ללוח יש לי Gigabyte GA-7N400 Pro2 v2.0 מעבד amd athlon xp (barton) 2800+ (אם צריך לדעת את זה הבאתי בכל מקרה...) אם תוכלו להגיד לי אם זה טוב אודה לכם ;D
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
האם אני יכול לדעת אם הזיכרון שלי הוא סטיק אחד או שניים על ידי תוכנה ולא על ידי פתיחת המחשב?
-
- 6 תגובות
- 660 צפיות
-
-
תגידו חברים, איך אני יודע אם מותקנים אצלי הדרייברים של לוח האם? (הצ'יפסט) החליפו לי השבוע את הלוח האם (K8NF-9) לחדש כי הקודם עשה בעיות. הוא זה שגרם למסכים הכחולים. לא המעבד ולא הזיכרון כמו שחשבתי. כנראה טעיתי, חשבתי שכבר החליפו לי את הלוח פעם, מה שלא נכון. עכשיו אני לא בטוח אם הטכנאי בחנות התקין את הדרייברים או לא. אז אני יכול לזהות את זה?
-
- 1 תגובה
- 513 צפיות
-
-
שלום! קיבלתי את המחשב שהזמנתי ואני רוצה לדעת אם לא רימו אותי, ושמו לי חלקים שונים ממה שאני ביקשתי. אז איך אני בודק זאת? תודה לעונים. מנהלים אני לא יודע לאיזה פורום זה שייך, אז אם זה לא שייך לפה תעבירו בבקשה...תודה.
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום, יש לי AMD64 3800X2 והייתי רוצה לדעת כמה וואט הוא צורך. יש איזו תוכנה או משהו שדרכה אני יכול לדעת או רק לפי המתח של המעבד, שהוא, 1.250. ועוד שאלה לא ממש קשורה עשיתי superPI וקיבלתי ב 1M תוצאה די עלובה של 43.407 למה זה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן עם לוח אם מסוג GA-EP43-DS3L. איך אני יודע באילו זיכרונות הוא תומך? (לא ממש הצלחתי להבין מהמפרט שרשום שם מה המגבלות) היום יש בו שני סטיקים של 2GB, (סה"כ 4GB) ואני רוצה לשדרג אותו ל-8GB. מה הדרך הזולה ביותר לעשות את זה? אם אפשר לקנות משהו שאוכל לגרור גם למחשב הבא (נגיד שאקנה אחד בעוד שנתיים) - מעולה.
-
- 10 תגובות
- 5.7k צפיות
-
-
יש לי לוח אם ABIT KN9 Ultra ורציתי לדעת כמה זיכרון RAM אני יכול לשים בו מקסימום כרגע יש לי 2G ורציתי לדעת כמה עוד אני יכול להוסיף (יש לי 4 סלוטים)?
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
שאלה זו עלתה במוחי לפני זמן מה. נגיד ויש לי זכרון מסויים (1280) ואין מצב שאני צורך יותר מ 900 מגה מהזכרון שלי. האם זכרון גדול טוב גם אם אני לא משתמש בכל הזכרון שקיים אצלי? אשמח אם מישהו יפרט לי בעניין הזה. תודה רבה...
-
- 8 תגובות
- 803 צפיות
-
-
יש 16 CHIP ויש 8 CHIP במחשבי פנטיום 3 איך אני יודע אם אני מסתכל על הזיכרון כמה ציפים הוא והאם נין לשלב בין 8 ל 16 תודה
-
- 6 תגובות
- 774 צפיות
-
-
איך אני מוצא את שם הלוח אם שלי באוורסט (הדגם המלא) זה נורא דחוף בבקשה
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
הא? אני מקווה שזה הפורום המתאים לשאול את השאלה
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שלום. איך אני יודע מההנתונים של הכרטיס זכרון? (מהירות ו- CL) בדקתי פיזית ומה שרשום זה רק Crosair (חברה) זה כרטיס של 1GB DDR 2. תודה.
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
-
-
איפה אפשר למצוא את התזמונים שבהם הזכרונות שלי עובדים ? אוורסט ?
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
אז... נכון להיום אני עובד עם INTEL 2.8 עם תכנולוגית HT... אני מתכנן לקנות מחשב חדש (נדחה לתקופת החגים) ואני מתלבט אם לעבור ל AMD... איך אני יכול לעשות חישוב של מה כדאי לי? אני יודע שמעבדי AMD לא תומכים ב HT (יש רק את המעבדים היותר יקרים שהם DUAL CORE).. ????
-
- 13 תגובות
- 935 צפיות
-
-
איך אני יודע איזה כרטיס מסך מתאים ללוח הזה? ASUS K8V-MX s754, K8M800, SATA, VGA PCI-E,AGP וכל אלה
-
- 3 תגובות
- 520 צפיות
-
-
הם פועלים עכשיו על 133 אבל יכול להיות שזה בגלל שהלוח שלי מגביל אותם, יש דרך לדעת מה המהירות למרות שהלוח מגביל ? אולי זה כתוב על הצ'יפים ? תודה ! ! !
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
-


