עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Inzagi,

    שלום אני מתלבט בין שני הלוחות שכתובים בכותרת לבין לוחות P45 שהם P5Q וP5Q-PRO. אני לא עושה CF (וגם לא מתכנן), וגם לא OC. המערכת: Q9300 CORSAIR 2GB DDRII 800 ATI RADEON 4870 WD 3200AAKS יש לי גם שתי שאלות: אני אשתמש בכונן 3.5", באתר של אסוס לא מופיע חיבור כזה בלוח P5QL-E. יש דרך אחרת לחבר את הכונן? חיבור PCI למשל? מה שמוביל אותי לשאלה השנייה: למה משמשים חיבורי PCI X1 וX4 בלוח?

    • 4 תגובות
    • 718 צפיות
  2. המניאק הנ"ל גונב לי חצי מהראם. יש לי 1GB מותקן אך הביוס טוען שיש לי 512MB. אני מאמין שזה בגלל הכ. מסך המובנה. הגדרתי IGD Graphics Mode - Disabled ו Initiate Graphics Adapter - PEG\PCI יש מה לעשות בנידון?

    • 4 תגובות
    • 864 צפיות
  3. Started by yoc1983,

    לקחת אסוס P5QPL-AM או ששווה להשקיע עוד 210 ש"ח ללוח ג'יגה בייט GA-EP45-UD3L על הלוח יחוברו מעבד E6500 כרטיס מסך HD5770 ו2GBRAM

    • 1 תגובה
    • 876 צפיות
  4. Started by Make_Party,

    היום אני קונה דיסק קשיח ללוח p5s800-vm של ASUS ורציתי לדעת עם הוא תומך SATA כי אני רוצה לקנות דיסק קשיח שאני יוכל לעביר למחשב חדש עוד חודשיים חיפשתי אבל אני מעדיף לשאול פה להיות בטוח

    • 2 תגובות
    • 808 צפיות
  5. Started by arnon,

    בפנדה אומרים שאין יבואן רישמי שמביא את הגירסה האלחוטית והגירסה הרגילה עולה 1300 בIQPC אומרים שהם מוכרים מיבואן רישמי את הגרסה האלחוטית ב1187 מה אתם אומרים האם יש יבואן רישמי לWIFI

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by lipa,

    יתרונות , חסרונות ומה עדיף ?

    • 41 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. Started by amirx19,

    אני אמור לקנות בקרוב 4GB ללוח אם המדובר.האם יש זכרונות שהם לא מומלצים ושכדאי להתרחק מהם או שהכל אותו דבר.מדובר על זכרונות 800 .מעט OC מדי פעם לא משהוא קבוע.

    • 0 תגובות
    • 651 צפיות
  8. Started by Rittberg,

    P5W HD DLX למי במלאי ובאיזה מחיר ? תודה.

    • 5 תגובות
    • 601 צפיות
  9. Started by Fungus Funk,

    אני לא מתכנן מערך כרטיסי מסך ... ואכן מתוכנן OC אך בעתיד ישנה אפשרות שאני אחבר למחשב שני מוניטורים ואני מעדיף ששניהם יהיו באותה איכות, טובה כמובן .. אז האם הכרחי בשבילי לקחת את ה - P5W-DH ?

  10. Started by uguru1969,

    מי מהלוחות הוא ההשקעה הטובה ביותר(אין חשיבות לכסף) מבחינת יציבות עבודה (גם האובקלוקיג) וכו"ב תודה

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  11. Started by ThaOG,

    יש פה מישהו שיודע למה יש הבדל של כמעט 100$ בינהם. מבחינת תוצאות ב3DMARK06 היתרון של הW64 הוא דיי זניח. מה שכן אני יודע שמחינת רייד לW64 יש תוצאות מאוד מרשימות אבל אני דיי בטוח שזו לא הסיבה לכמעט 100$ הפרש בינהם. גם בOC לא שמתי לב להבדלים רציניים בינהם. ככה שאם מישהו יודע מה היתרונות של הW64 או לחילופין של הDH אני אשמח לשמוע.

    • 2 תגובות
    • 651 צפיות
  12. Started by tmpusr,

    מי מהם עדיף מבחינת: 1. OC משמעותי. 2. יכולת עבודה ממושכת (ימים) בעומס מלא +OC. 3. עוצמת רעש 4. יכולת קירור עצמית 5. מאפיינים.

    • 13 תגובות
    • 884 צפיות
  13. מה ההבדלים בין הלוחות ועד כמה GPU בא לידי ביטוי בעבודה עם המעבד

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by LIRON1,

    שלום הלוח P67A UD3 תומך SLI מלא?

    • 5 תגובות
    • 978 צפיות
  15. הזמנתי מחשב חדש עם 2500K ולוח אם P67A UD3 קראתי שP67A UD3P יותר טוב באוברקלוק למעבד האם זה נכון? והאם כדאי להוסיף 150 שקל ולקחת אותו?

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by CyNiRcs,

    אני מתכנן לקנות את i7 2600k ואני לא יודע על איזה לוח אם ללכת???... השימושים : בעיקר oc ,גיימניג ומוזיקה... צריך שני PCI Express x16 ... זיכרון יהיה 4GB 2000Mhz התקציב הוא 1300 אפשרות חריגה 150 גג מעדיף לא לעבור את 1300 אבל אם זה קריטי אז אפשר... חשבתי על Gigabyte GA-P67A-UD5 אבל לא מצאתי review עליו... איך הוא??... יש לוח אם באותו מחיר של UD5 ויש לו 2x PCI-E X16 ????..... וזה דיי דחוף עוד 2-3 ימים אני קונה...

    • 16 תגובות
    • 3.4k צפיות
  17. Started by erez84,

    שלום לכולם, יש לי לוח אם ישן , שעובד עם פנטיום 3 450 , אני מעוניין להפעיל הרדיסק SSD , כמובן שאין ללוח SSD, רק IDE ולכן קניתי מתאם מאיביי מ SSD לIDE , (קניתי שניים ) באף אחד מהם ההרדיסק לא עולה, כלומר הלוח לא מזהה אותו בכלל, הכל AUTO DETECTION, וגם במצב LAGE ו LBA , לא מזהה בקיצור כלום המתאמים עובדים מצויין, שכן בחיבור IDE ל USB כשהמתאם של ה SSD ל IDE מחובר, הווינדוס מזהה את ההרדיסק כהתקן USB . הבנתי שיש עידכוני ביוס, לא ממש הבנתי אים ואיך כדאי לעשות, ולא מצאתי שום מידע על הלוח מלבד חוברת יצרן ישנה שכמובן אין בה שום איזכור לגבי סוגי הרדיסק כאלו, וגם לא לגבי עדכוני ביוס. ההרדיסק ה…

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by schizofreindly,

    שלום לכולם אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. שיפצתי את המחשב שלי לא מזמן החלפתי ספק ל HCG-100 ANTEC ומערכת קירור ל CORSAIR H100. אחרי שהרכבתי את הכל והדלקתי הכל התחיל לעבוד אבל אין POST (כן חיברתי את הספק ללוח אם.) לאחר מכן עשיתי בקרת נזקים על הלוח אם עם זכוכית מגדלת וגיליתי שאחד הדיודות זזה ליד ה IO Controller או Overclock Controller, הלחמתי את הדיודה אבל התקלה לא נפתרה לפני שאני מחליט לקנות לוח רציתי לבדוק אם המעבד עדיין חי אבל אני לא מוצא מעבדה עם לוח X58. אם מישהו מכיר איזו מעבדה שיש לה את הלוח אשמח אם תכתבו, כי אני די מיואש. מפרט: Motherboard: ASUS P6T Deluxe V2 CPU: I7 975 CPU Cooling: CORSAIR H100 PSU: Antec HCG-100 RAM: G.Skill 12GB CASE: Cooler Master Cosmos S

  19. Started by lyzer,

    מה ההבדל בין הלוחות [asus]יש לי מעבד i7 860 ואני משתמש במחשב לעריכת וידאו האם יש הבדל ומה מומלץ תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 985 צפיות
  20. Started by aviran_n,

    על המעבד I5 מורכב גוף קירור מוגן 2 שבשל גודלו יהיה ממש צמוד לכרטיס המסך אם הוא יחובר בסלוט העליון. בשל כך חשבתי לחבר את הכרטיס בסלוט הPCI-E התחתון, אמנם מעל הצ'יפסט, אך בטוח שיהיה קר יותר מצמוד למעבד. יש חשיבות לבחירת הסלוט בו ישב הכרטיס? הכרטיס הוא, HD5850. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  21. Started by doreiny,

    P8H67-M PRO vs GA-H67MA-USB3-B3 איזה מהלוחות האלה יותר טוב? המעבד שיתחבר ללוח הוא i5 2400 תודה (:

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  22. Started by ksn1981,

    שלום לכולם, i5-2500, 8GB, GTX560 (ללא אוברקלוק ועם כרטיס מסך נפרד אחד) לעריכת וידאו.. P8H67-M PRO http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=oztxS9uaDrwQwO2Y - עם תמיכה בגרפיקה המובנית (לא חשוב לי) - עם 4+2 Phase Power Design (אולי חשוב ליציבות למרות שלא מדובר באוברקלוק) P8P67-M http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=hcyfdEpZcMvFkTNm - יקר ב 20-50 ש"ח (לא חשוב לי) - עם eSata ו- FireWire (לא חשוב לי) 1. האם יש עוד משהו שאני מפספס? 2. האם תהיה סיבה להעדיף אחד על פני השני? תודה לעורים.

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. מתלבט בין 2 לוחות אלו - P8P67 Deluxe from Asus or GA-P67A-UD7-B3 from Gigabyte לאסוס יש PCIEx2 ולגיגבייט כפול 1 האם יש הבדל? (יש לי GTX580) המחיר של Gigabyte יותר גבוהה ב400 שקלים... עדיין מחפש את ההבדלים בנט לראות כמה ההבדל מהותי למחיר כזה גבוה, אשמח לטיפים תודה

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. Started by Achilllles,

    מה ההבדל בין: -P8P67 M PRO -P8P67 -P8P67 PRO מסודר מהזול ליקר.

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. האם מישהו חווה בעיות ניתוק של כונן קשיח חיצוני (במקרה שלי, כונן פנימי מחובר באמצעות DOCK) כאשר הוא עושה שימוש בבקר USB3? כאשר אני מעביר מהמחשב לדיסק הקשיח, ההעתקה נעצרת, והכונן מפסיק להיות מזוהה. אם אני עושה את ההעתקה באמצעות USB2, הכל תקין. ניסיתי להעביר את הDOCK למחשב אחר ולחזור על אותה פעולה. ההעברה הייתה תקינה. במחשב השני, יש אותה מערכת הפעלה, רק שבקר הUSB 3 הוא כרטיס מחברת TRANSCEND (זה שכולל גם SATA3.) והבקר הוא של ETRON. לוח אם: ASUS P8Z68-V מערכת הפעלה: windows 7 x64 ניסיתי לעדכן FIRMWARE ניסיתי לעדכן דרייברים, מה לא ניסיתי. השאלה היא אם יש בעיה גלובלית עם הדרייברים של ASMEDIA, או שהבעיה רק אצלי... (הבנתי מפורומים באינטרנט, שיש עוד כמה שנתקלים עם בעיות של ניתוקים …

    • 0 תגובות
    • 940 צפיות

דיונים חדשים בפורומים