עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום יש לי זכרונות DDR 3 800MHZ ונגיד שאני ירצה לקנות מעבד I5 עד כמה זה יכול להגביל אותי בביצועים?

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. לא יודע אם מותר לפרסם את שם החנות.... אני החלטתי לחכות להורדת מחירים...ואני לא מכיר את החנות כל כך אבל זה יותר זול ב1000 ש"ח מינימום מכל השאר.... למה???????? האם ההוזלה הגיע? תודה למגיבים

    • 5 תגובות
    • 562 צפיות
  3. אני מעוניין בקרוב לרכוש מחשב חדש,עכשיו אני רואה ביותר ויותר מקומות שמדברים על זה שהחליפו את המתכת הנוזלית שהייתה בדורות הקודמים בין הפלטה המפזרת חום לבין הצ'יפ בגריז בדורות העכשיויים[אני מתכוון לכיסוי המתכתי שמרחיב את שטח הצ'יפ כדי לפזר חום,שכחתי איך קוראים לזה] ופה ושם אני גם רואה שמדברים על זה שהמעבדים החדשים יותר שמו בהם משחה טרמית יותר נורמלית[עד כמה זה נכון?!ואיך אני יכול להבדיל בהבדלי פס יצור ולדרוש מהחנות משו ספציפי?!בנוסף עד כמה המצב באמת גרוע ועד כמה זה יכול להגביל בOC] בנוסף איזה מעבדים מומלצים יותר לOC הI5 4670K או הI7 4770K [ראיתי שמספר פעמים אנשים אומרים שה4770K מתנהג יותר טוב כOCר] מצטער על כמות שאלות[שיכול להיות נשמעות קצת מטומטמות פשוט יש לי בורות כי אני ע…

  4. הכרטיס PCIe2.0 nVIDIA GeForce 9400GT 512MB יתאים ללוח לוח: מותג מתוצרת Intel מקורי G31 Pearl Creek צ'יפסט Intel G31 (לא 945) 1333MHz FSB אני לא בטוח כי במפרט של הלוח ראיתי שמתאים ל PCI.1 אשמח אם תעזרו :-\

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  5. היי, האם יכול להיות מצב,שלא יהיה אפשרי,שבהפעלת המחשב - תופיע בהתחלה:תצוגה של הרצת ספירת כמות הזיכרון,אשר מצוי/מורכב במחשב - במה זה תלוי? תודה רבה מראש...

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  6. דיברתי עם חנות מחשבים והנציג שלה טען שהוא דיבר עם היבואן של המעבדים בארץ שאמר שייקח חודש (!) ואולי יותר עד שיגיעו מעבדי הi5 2500k לארץ, ושבאף חנות מחשבים אין את המעבד הזה כרגע. עד כמה זה נכון ומבוסס או שסתם מורחים אותי?

    • 18 תגובות
    • 3.7k צפיות
  7. Started by House M.D.,

    מסתבר שלוח האם שלי (Gigabyte EP31-DS3L) לא תומך ב4 סטיקים של זיכרון כאשר אחד מהם לפחות הוא Double-sided (השבבים של הזיכרון נמצאים על שני צדדיו ולא רק על צד אחד) לכן אני מעוניין לקנות זיכרון single-sided. האם הזיכרון הזה הוא single sided? http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productID=4963

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  8. Started by eran131,

    שלום לכם, יש לי מערכת הפעלה Windows 7 Ultimate 32 BIT ו4 ג'יגבייט ראם . עכשיו אני לא יודע איזה נתונים צריך להזין כאן כי כל פעם המחשב מגיע ל50%-60% בזיכרון הפיזי. תמונה: איזה נתונים צריך להזין בתמונה למה נראה לי שזה לא כ"כ הגיוני מה שמופיע (תביאו לי נתונים שמתאמים למערכת ההפעלה שלי ולזיכרון הראם,מכיוון שכל המדריך הם של 512-1 ג'יגבייט ראם)

    • 3 תגובות
    • 728 צפיות
  9. Started by MentalisT,

    שלום אני הזמנתי מסקיי פיסי זכרונות DDR 400MHZ CL2.5 [וזה כמובן מה שיש לי כבר במחשב] עכשיו הם הביאו לי בטעות את אותו זכרון בדיוק רק CL3. האם אני יוכל לשים את 2 הזכרונות ביחד במחשב? [CL2.5 וCL3 ביחד]. תודה לעונים 8)

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  10. Started by TGA,

    יש הבדלים אם אני קונה זיכרון מX או מY? אם לא עדיין איזה חברות עדיין "עדיפים" מבחינה שאם הייתם עכשיו צריכים לקנות זיכרון על איזה חברות הייתם הולכים?. שאלה קצת לא קשור: לוח אם בעל תושבת 1366 יוכל לתמוך בI7 העתידי לצאת רק אם עושים לו עידכון בביוס? תודה לעוזרים .

    • 9 תגובות
    • 988 צפיות
  11. Started by House M.D.,

    הורדתי גירסא חדשה של אוורסט 5.30 ושמתי לב שבעמוד של החיישנים נוסף חיישן חדש שמודד את ההספק של המעבד שלי , אבל יש לי הרגשה שהוא מזייף כי בזמן בדיקת OCCT החיישן מדווח על הספק של 29W כשחשבתי שהוא לוקח מעל 65 (המעבד שלי הוא E5200 עם OC ל 3.33GHZ) האם לעוד מישהו יש כזה חיישן? מה שהכי מוזר ב HWmonitor הוא לא מופיע

  12. Started by hag911,

    http://img143.imageshack.us/img143/6554/79554686vk8.jpg המעבד ללא אובר קלוק תודהה.. אני חושב שהכרטיס מסך יותר מידי חם

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  13. Started by tal_be,

    שלום לכולם, קניתי כרטיס מסך, ויש לי חוט שמתחבר אליו שמתפצל ל-2: SPDIF ו GND. בלוח אם יש לי SPDIF_O ו SPDIF_I. לאן אני מחבר את שני החוטים האלו? הלוח שלי הוא P35-S3L. תודה!

    • 6 תגובות
    • 807 צפיות
  14. שלום לכולם, יש לי לוח אם של GIGABYTE והדגם הוא: P35-S3L. רציתי לדעת אם יש לי יציאת FIREWIRE ו eSATA. תודה!

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  15. Started by eran131,

    אני מקבל השבוע מחשב חדש ואני לא יודע אם יש לי או אין לי כרטיס רשת הלוח אם שלי הוא- GigaByte GA-MA770-UD3 Retail תודה רבה, ערן חדד

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by אביתר,

    תראו אני יודע שהCF הזה הוא לא הכי טוב בעולם אבל זה גם משהו......האם הוא פועל עם HD3850 או רק כרטיסים מסדרה 3400 ו-2600??

    • 5 תגובות
    • 529 צפיות
  17. Started by ItachiSan,

    האם הזיכרון הזה יתאים למחשב שלי? Mushkin DDR 1024MB 400Mhz CL 3-3-3-8 SP http://www.skypc.co.il/pl_product~991130~15~0.htm CPU Type Intel Pentium 4, 1717 MHz (17 x 101) Motherboard Name Gigabyte GA-8SIML (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN) Motherboard Chipset SiS 650 System Memory 480 MB (PC3200 DDR SDRAM) BIOS Type Award Modular (05/10/02)

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  18. Started by e.l,

    שלום, נשרף לי הלוח אם ואני זקוק לחדש. לא משהו יקר מדי. [מקסימום 650 אבל עדיף פחות] מערכת: Q6600 8800GT 2gb RAM 800mhz הלוח אם הקודם שלי היה P35-DS3L אם תוכלו להציע לי לוח אם חדש וטוב לאוברקלוק גם.. *עדיפות מ KSP *איך ‏EP45-UD3L ? תודה, עילם.

    • 6 תגובות
    • 624 צפיות
  19. Started by tal_be,

    שלום לכולם, יש לי במחשב 1GBX1 667MHZ CL5ת ואני רוצה להוסיף עוד 2GB. רציתי לדעת מה ההבדל בין 1GBX2 לבין 1GBX2KIT? תודה!

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  20. Started by asaf556,

    שלום יש לי זכרון ddr 2 מהירות 667 והוא קורס לי הרבה אני לא יודע על איזה מתח לשים אותו משהו שינה לי שם בנתיים שמתי על 1.85 זה בסדר?

    • 1 תגובה
    • 501 צפיות
  21. Started by yossik17,

    בביוס שלי(ga g31m-es2l( יש 2 מצבים של ACPI suspend mode 1,S1(POS) 2. S3(STR) כמו שהבנתי הSTR שומר לזיכרון הRAM אבל אני לא ממש מבין מה זה עושה. אז מה כדאי ולמה..

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  22. תראו יש לי 1500 ש"ח ואני לא יודע מה יותר כדאי....תחליטו ותגידו בבקשה למה...ד"א זה 1500 ש"ח כולל משלוח.....בחלק מהמפרטים יש מאוורר 120MM כי יש לי רק מאוורר אחד במארז...אבל אם אין תקציב אז יש לי מאוורר 80MM שאני ישים בדלת... מפרט ראשון מעבד: Intel Pentium E (C2D Technology) E2200 2.2Ghz OEM כמות: 1 - מחיר: ¤333 קירור למעבד: Arctic Cooling Freezer 7 Pro כמות: 1 - מחיר: ¤105 לוח אם: Gigabyte GA-P31-DS3L כמות: 1 - מחיר: ¤347 קירור למארז: Arctic Cooling AF12025 PWM 120mm כמות: 1 - מחיר: ¤33 כרטיס מסך: Gigabyte 8800GT G92 256MB DDR3 Zalman Cooling Retail כמות: 1 - מחיר: ¤624 משלוחים - הזמנות דרך האתר, נא לבחור משלוח בתהליך ההזמנה: שליחת מחשב עד 5000שח שליח עד הבית כולל ביטוח כמו…

    • 6 תגובות
    • 554 צפיות
  23. Started by yl111,

    יש לי מעבד CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2 Black Edition 6400+ של 3.2GHZ ובאוורסט,כתוב לי שהוא פועל על 1GHZ? אז קיצר,זה אמור להשתנות או שזה בסדר ?

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  24. Started by Mr_Kevin,

    כרגע אני עם Phenom II 920 וראיתי שכבר מוכרים את ה6 ליבות של AMD, והלוח שלי הוא AM2+ שתומך בAM3,יש אפשרות שהמעבד יעבוד על הלוח?

  25. Started by GuyBuko,

    בס"ד שלום לכולם, חבר שלי הזמין מחשב למשחקים עם מעבד Intel Core 2 Quad Q9400 ואמרתי לו שזה לא טוב למשחקים (לפי מה שאני מבין אם טעיתי תקנו אותי) רק רציתי לשאול אם אני צודק? או שאני טועה וזה מעבד טוב למשחקים? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות

דיונים חדשים בפורומים