עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by CrueL,

    איך הלוח שלי האם אפשר להביא משהו יותר טוב מזה לOC ב600 ש"ח???????????

    • 2 תגובות
    • 480 צפיות
  2. בוקר טוב. שאלה| איך הלוח הזה GIGABYTE GA-P31-DS3L ביחס ל GIGABYTE GA-P35-DS3L ? אני מתכוון לעשות O\C ורוצה לדעת מה ההבדל? האם ה P35 יותר טוב ל O\C? ואם כן למה?... ובכללי גם לדעת מה ההבדל.. תודה רבה..

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  3. Started by maimon_y,

    יש לי מעבד I5 760 קצת יותר משנתיים על לוח אם ASUS P7P55-M השאלה שלי היא האם המעבד הזה מספיק חזק גם למשחקים הכי כבדים כי הוא 2.8GHZ האם יכול להיות שיש צוואר בקבוק עם הכרטיס מסך שלי(במפרט). ועוד משהו שמעתי שמעבד שמתחמם יכולים להיות בו נזק שיפגע בביצועים בעתיד.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by netanelam,

    איך המעבד הזה? הוא טוב למשחקים? AMD Athlon 64 6400 X2 Socket AM2 DUAL CORE

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  5. כותרת... וכמובן לאיזה מעבד אינטל אפשר להשוות אותו? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  6. Started by DDD$,

    MSI P6NGM וכתוב לי צ'יפטס של NVIDIA GeForce MCP73 SERIES CHIPSET איך הלוח הזה טוב? מה הדרגה שלו ככה בין 1-10? איך הלוח הזה אחים שלי תודה..

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  7. איפה אני יכול למצוא טבלה של השוואת מעבדים של אינטל וAMD מהחזק לחלש, ההפך או משו בסגנון?

    • 6 תגובות
    • 763 צפיות
  8. שלום, אני מתלבט בין בחירה בדיסק קשיח פנימי של WD 1TB SATA3 לבין WD 1TB SATA2 ,ההתלבטות היא בהבדלים ביניהם והמחיר ביניהם,מה עדיף יותר,יש הבדלים בביצועים,במהירות ובכללי מה ההבדלים בין S2 ל וS3 והאם הם מורגשים. ובנוגע ללוח אם: אם אני ייקח sata2 האם GA-P55A-UD3 של Gigabyte יספק אותי,לקחת אחר זול יותר או שעדיף להשאר עם Sata3 ולקחת לוח אם Gigabyte GA890XA-UD3 מה ההבדלים ביניהם ומי יותר כדאי? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. אני רוצה ליקנות את הלוח אם הנ"ל Asus P5K3 Deluxe Chipset Socket 775 http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=149 **רציתי לדעת מה אתם וחשבים עליו(?) והאם הוא מתאים לזיכרונות DDR2? או רק ל3? תודה מראש לכל העונים והעוזרים, שיהיה לילה טוב.

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  10. Started by Snirs69,

    שלום לכולם, יכול להיות שהיום אני מקבל לוח אם Gigabyte GA-P35CDS3R, ורציתי לדעת כמה הלוח טוב מבחינת OC{וגם בכללי כמה הוא טוב}.

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  11. באתר האינטרנט של DFI, מצויין כי הלוח אם שלי תומך בזיכרון במהירות של 800\667\533, ואילו בחוברת הפעלה של הלוח אם, ועל הקופסא כתוב שהלוח אם תומך עד 667... האם עידכון ביוס יאפשר ללוח לתמוך בזכרונות 800? או שזוהי פשוט טעות באתר של DFI? תודה מראש לעוזרים,

    • 7 תגובות
    • 577 צפיות
  12. Started by ofekbd,

    שלום לכולם אני חדש והכל אבל זה לא העניין, אני צריך עזרה שממש ממש תציל אותי. קודם כל פורטל מטורף :-) דבר שני יש לי שני זכרונות שזה מה שרשום עליהם: samsung korea 0145 128mb/4 ועוד כמה קודים במספרים. בסדר, אפשר להבין שזה זכרון אולי קטן וגם די ישן. עכשיו פה מתחי להסיפור, הציעו לי למכור אותם למישהו שאני יודע שהוא לא נותן מחירים טובים למוכרים, רציתי אני לנהל אתת כל המשא ומתן על המחיר, ואין לי מושג כמה זה אמור לעלות (:-)) מישהו יכול לתת מחיר בערך כמה זה עולה? מחכה לתשובות

  13. אני רוצה לקנות זיכרונות 4GB .. של OCZ וראיתי שתי סוגים שדיי שווים במחיר ורציתי לדעת מה יותר מומלץ ומה ההבדל.. 800 MHZ : 1) 2x2GB OCZ EL Platinum XTC Dual Channel 2)2x2GB OCZ Vista Upgrade Copper Mirrored XTC Heatspreader ------------ למעבד : Core 2 Duo מערכת הפעלה : XP ( אולי בעתיד תיהיה VISTA)

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  14. אם אני אפעל לפי המדריך הזה: http://us.dfi.com.tw/Support/Download/bios_Winflash_us.htm צריכה להיות בעיה? אני מפחד לפגוע במחשב, אני רוצה להיות בטוח שכלום אבל כלום לא ייקרה למחשב. כמו כן, יש מישהו שניסה את זה? זה מהאתר של DFI, לא נראה לי שז יכול לפגוע לי במחשב, אבל בכל זאת, להיות בטוח...

    • 3 תגובות
    • 517 צפיות
  15. שלום לכולם, ברשותי מחשב בן שנה בערך ומפרטו הוא: intel e4300@2.4 GA-965P-DS3 2GB של זיכרון ג'נרי 8600gt enermax liberty 400W עקב קניית כרטיס מסך חדש ( HD4850), רציתי לשאול אם 2GB של זיכרון לא יגבילו אותי במשחקים(crysis לדוגמא) ראיתי שמחירי הזכרונות דיי נמוכים היום ויש לי את התקציב לקנות 4GB. האם זה משתלם? האם אני ארגיש הבדל בביצועים מ2GB? תודה לעונים..

    • 4 תגובות
    • 710 צפיות
  16. יש לי עכשיו 512X2 DDR2 667MHZ CL5 שעובדים בDC, עכשיו אני רוצה להוסיף ל-2 הסלוטים שפנויים לי על הלוח אם עוד 2X1GB עם אותם נתונים... הכל יעבוד כשורה? [ בהתחשב בעובדה שכולם עובדים על אותה מהירות ואותם תזמונים, פשוט גודל שונה? ].... מקווה שהבנתם אותי, אם לא אני מוכן לחדד את השאלה קצת יותר.

    • 7 תגובות
    • 605 צפיות
  17. האם איפוס הלוח אם מהג'מפר פעמים רבות יכול לפגוע בלוח? אני מתכנן OC ובפעמים האחרונות שעשיתי OC הייתי צריך לאפס את הלוח כמעט אחרי כל קינפוג בביוס... האם זה יכול לפגוע בלוח? תודה מראש,

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  18. טוב שלום לכולם, אני בעל לוח P5GD1-VM ASUS רציתי לדעת אם אני יכול לשדרג תמעבד הנה המפרט של הלוח אם כיום יש לי פנטיום ארבע רגיל 3 גיגה הרץ [attachment deleted by admin]

  19. זה צי'פסט של לוחות האם של שרתים. זה שרתים של חברת IBM תודה. קישור לOVERVIEW של הצ'יפסט באתר של INTEL http://www.intel.com/products/server/chipsets/5500-5520/5500-5520-overview.htm

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  20. GIGABYTE GA-EP43C-DS3 כמו שהבנתי אפשר לשים עד 16 ג"ב DDR 2 ו DDR3 עד 8 ג"ב.. הבנתי נכון? אם כן, האם מותר לשלב? נגיד לשים עכשיו 4 גיגה DDR2 ובעוד כמה חודשים להוסיף כמה גיגה של DDR 3? תודה מראש [=

    • 4 תגובות
    • 737 צפיות
  21. Started by hadarK,

    בזמן האחרון מצאתי את עצמי יותר ויותר מתעניין בקשר לחלקי מחשב (מכיוון שאני מעוניין לקנות מחשב בקרוב) עכשיו הבנתי ש ערכת השבבים Z77 היא שדרוג קל של Z68 והייתי רוצה לדעת האם עדיף לרכוש לוח אם למחשב Z77 מתוך מחשבה לעתיד (תמיכה ב-USB3). אז מה עדיף? ובנוסף הייתי רוצה המלצה כל לוח אם שתומך ב-XMP, + הסבר מה טוב בו בתודה הדר

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by DonHuck,

    זיכרון OCZ DDR2 2048MB (1024MBx2) 900Mhz CL 5-5-5-15 Special Ops ¤241 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=OCZ2SOE9002GK[/url למה הגרסאות של ה800mhz עולות יותר? אם הוא לא טוב אנא המליצו לי על אחד אחר!!

  23. Started by matanelm,

    http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1074&CatCode=411 Gigabyte GAP35CDS3R יש לי כרטיס מסך HD4870 מעבד Q9450 יש לוח אם שאתם ממליצים בסדר גודל של המחיר הזה שהוא יותר טוב?

    • 6 תגובות
    • 662 צפיות
  24. יש לי לוח אם מחברת ASUS דגם P5LD2 SE ואני רוצה לקנות מעבד חדיש שהוא: Intel Core i5 Processor i5-660 3.4GHz 4Mb Dual Core LGA 1156 Box. אז השאלה שלי היא אם הלוח שלי יעמוד בזה ואם זה בכלל מתחבר? ואם לא אז איזה לוח אם מומלץ במחירים 800-1000?

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות

דיונים חדשים בפורומים