מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אני בדילמה. נשאר לי רק לבחור לוח אם ואני מתלבט בשתי לוחות אם: DFI Infinity 975X for LGA775 ו Asus P5B הרגיל. מי ייתן לי יותר חופש בOC?, מי יתן לי עבודה שוטפת עם המחשב (מחשקים,תוכנות,ישומים וכדומה) יותר? נ.ב שניים באים עם תמיכה בקונרו מלתילה כן? תודה ויום טוב
-
- 6 תגובות
- 778 צפיות
-
-
ביקורות ראשונות ברשת. http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=611 מעניין מתי יגיע ארצה. במחיר טוב עם ביצועים כמו שנראים בביקורת - הלוח יהיה עדיף מבחנתי על הגיגביט DS3. דעות?
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
-
אני מתלבט בין השניים ורציתי לדעת האם ההבדלים ביניהם משמעותיים מספיק בשביל להצדיק לקנות את האולטרה בתוספת של 100 שקל?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הייתי רוצה לשמוע חוות דעת על הלוח הנ"ל לאןברקלוקים כי לפי מה שהבנתי הוא לא אמין נראה לי לפי ביקורות בחו"ל
-
- 18 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
קניתי DFI infinity nf4 ultra 939 ויש לי כמה שאלות: מה זה iEEE 1394? מה זה nVIDIA RAID? מה זה GiGABiT LAN? ומה עושים עם החיבורים S/PDIF-in, S/PDIF-out? תודה רבה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
חיפשתי את הלוח האם הזאת ולא מצאתי. אולי חיפשתי לא טוב. אולי מישהו יודע איפה מוכרים אותם בארץ?
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
-
מצד אחד מפרסמים אותו כאוברקלוקר מעולה ביחד למחיר ומצד שני קראתי שהוא לוח פשוט ובסיסי. איך הוא בOC? יוצא דופן בטווח מחירים שלו או שדומה לכל הלוחות בקטגוריה שלו?
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אני קונה עכשיו לוח חדש, ושמעתי שאפשר להפוך את הלוח הזה ללוח SLI לכל דבר, אפשר בבקשה איזה מדריך על זה? זה עובד בכל פעם? הביצועים זהים לSLI "רשמי"?
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום ראיתי פתאום בפרט של הלוח שכתוב שהסאונד הוא של Realtek ALC850 8CH audio CODEC אולם הדרייברים שקיבלתי וגם במה שהאוורסט מזהה כמובן כתוב nVIDIA MCP2-S - Audio Codec Interface PCI מה הקטע?
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות לוח אם חדש למחשב AMD קיים למטרת שידרוג בעתיד הקרוב והכי משתלם שמצאתי הוא ה-DFI lanparty DK 790FX-M2RS. אני רוצה חוות דעת, הערות והארות על הלוח ואם יש גם לוחות מתחרים באותו המחיר היחסי (650-750 ש"ח). המחשב הקיים: AMD Athlon64X2 3800+ 89W 2.0Ghz MSI K9N neo V1.5 2X1 GB kingston 667Mhz Inno3D PCI-E 7600GT 256mb DDR3 EZ-cool 420W Western Digital WD2500KS 250GB
-
- 8 תגובות
- 789 צפיות
-
-
יש לי התלבטות קשה בינו לבין הASUS P5K-E WIFI-AP,איך שזה נראה לפי גוגל הDFI טוב יותר באוברקלוק אבל האסוס בא עם קירור יותר טוב ויותר פיצ'רים(WIFI...) הWIFI לא הכי חשוב לי כי הראוטר גם ככה נמצא סנטימטר מהמחשב שלי... השאלה היא מי יותר טוב באוברקלוק ומי ייתן את התמורה הטובה ביותר לכסף..(הDFI זול ב50-100 שקל..)
-
- 9 תגובות
- 812 צפיות
-
-
אפשר לראות את המפרט אצלי , האם הלוח שווה את ההשקעה? או שעדיף לקחת לוח אחר? אגב איך הצ'יפ X38?? פשוט יש לי אפשרות להחליף בין הלוח הזה שכבר הוזמן למשהו אחר עכשיו ף ורציתי לדעת אם כדאי לעשות זאת. מתוכנן אוברקלוק וייתכן קרוספייר.. תודה. יום טוב
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
מישהו יודע האם הלוח יגיע לארץ , ומתי זה יקרה? אם כן מה יהיה המחיר שלו פחות או יותר ? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 939 צפיות
-
-
אני לא מבין למה עושים כל כך באז עם הלוחות האלה ואמרים שהם הכי טובים לאוברקלוק אם הם תומכים בזיכרונות עד מתח של 400 הערה: אני לא אומר שהם לא טובים אחרי הכל נשברו איתם שיאים אני רק רוצה לברר עובדות
-
- 5 תגובות
- 712 צפיות
-
-
האם יש אי תאימות כלשהי בין שתי הרכיבים הנ"ל? בדקתי בכל הרשת ולא מצאתי בעיות מסוימות בחנות נאמר לי שרוב הסיכויים שהבעיה נובעת מכך למרות שהם מאמינים שהספק גם מהווה גורם (הוא מוחלף על מנת לנסות להוציאו מהמשוואה) האם משהו שמע על בעיה כזו? אם זאת אכן הבעיה, כדאי להחליף ך-P5Q dlx? שמעתי בכלליות על בעיות עם DFI אבל אני לא לגמרי בקיא בנושא תודה,יובל.
-
- 3 תגובות
- 608 צפיות
-
-
RD600 הציפסט שכולם ציפו לו מבית ATI ונידחה כאשר AMD קנתה אותה מגיע אלינו: (יש מצב שגם ASUS תייצר לוח כזה) http://anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2891&p=1
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי לפני שבועיים את המחשב החדש שלי (מנעה מחשבים) פתאום שמתי לב למשהו מוזר בוורסט הלוח שהזמנתי הוא DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D וזה מופיע באוורסט ולא רשום ULTRA D זה נורמלי ?
-
- 6 תגובות
- 775 צפיות
-
-
האם הלוח הזה תומך DUAL CANNEL? DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
רציתי לישאות בקשר ללוח הזה אם קיים בו SATA 2 FIREWIRE תודה
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
איזה מהם אוברקלוקר יותר טוב כשהlanparty הוא לא בגירסאת האולטרה
-
- 7 תגובות
- 899 צפיות
-
-
הלוח: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3602 יש לו 2 חריצי PCI-E, זה אומר שתומך SLI? עם כן, למה לא כתוב? באתר של DFI כתוב שה- CHIPSET זה NVIDIA nForce4, לא SLI
-
- 7 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה בקשר לשניי לוחות האם הנ"ל. מי משניהם יותר טוב? (במשחקים בעיקר). תודה רבה :}!
-
- 8 תגובות
- 703 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_270_822_823&products_id=11429 זה לוח שתומך crossfire?
-
- 10 תגובות
- 863 צפיות
-


