מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מצטער מראש על הדיון הארוך, אבל ניסיתי לפרט כמה שאפשר ככה שגם הפחות מומחים לעניין יביניו וינסו לעזור לי, אז תודה מראש. לאחרונה הלך לי הלוח אם (וגם הספק, אבל זה לא חשוב) במחשב כתוצאה מקפיצות מתח וכעת אני צריך לקנות אחד חדש. המפרט שלי (רק הדברים שחשובים). לוח אם: Gigabyte GA-K8NXP-SLI עם ציפסט nForce 4 SLI מעבד: AMD 64 Bit 3500+ בסוקט 939. כרטיס מסך: Dual Core Geforce 6600 GT או בשמו האחר 3D1, כרטיס עם 2 ליבות שמתאים רק ללוח המסויים הזה או ללוח דומה (עם אותו ציפסט). עכשיו לבעייה, לוח כזה בדיוק אי אפשר לקנות בנפרד ורק בחבילה שבו קניתי אותו (שנקראת 3D1 למעוניינים) שכוללת את הכרטיס + לוח אם + כרטיסי רשת ושיט, אך מצאתי לוחות דומים עם אותו ציפסט. עקרונית הלוח שמקבלים בערכה…
-
- 10 תגובות
- 856 צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט בין ה-DFI Lanparty SLI-DR לבין DFI Lanparty SLI-D או MSI NEO4 Platinium SLI עכשיו האם שווה להוסיף עוד 250 שקל בשביל SLI-DR ? והאם כדאי בכלל לקנות את ה-MSI הנה המפרט שהזמנתי: Amd dual core 4400+ eVGA 7800GTX KO 2gbx1 ocz platinium 2-3-2-5 ocz 520w powerstream antec P160 DFI Lanparty SLI-D (הזמנתי כבר אבל אני לא בטוח) WD 250gb sata2 16mb עכשיו בקשר למפרט אני חייב שתעזרו לי עם זה זה ממש חשוב SLI-D SLI-DR מה ההבדל והאם כדאי? או בכלל ה-MSI המפרט מיועד לרוב לגיימינג יש מצב ל-OC בעתיד.
-
- 5 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אני מתלבט בין ASUS P5W DH Deluxe ל ASUS P5B Deluxe מה אתם אומרים ?
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אנשים. ברשותי Corsair 4GB 4 4 4 12 אבל אחד מהזכרונות תקול ואני מחפש להחליף לדגם אחר במסגרת האחריות. הייתי רוצה להשאר באותם מהירויות CAS. על איזה דגם הייתם ממליצים? DDRII תודה.
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
משום מה נדפקה לי המקלדת והמחשב לא עלה.. כשהחלפתי אותה זה הסתדר אבל פתאום ראיתי שהמעבד ירד ל1800MHZ איך אני מחזיר אותו ל 2400MHZ?
-
- 2 תגובות
- 464 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי אם אני רוצה להוסיף זיכרון אני צריך שהוא יתאים לשאר הרכיבים ולמהירויות שלהם מצורף קובץ עם דו"ח על החומרה שלי איזה זכרון אני צריך להוסיף? 256MB ו 512 ושמות של יצרניות אם זה משנה... תודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 505 צפיות
-
-
איזה לוח אם ABIT NF7-S2G ABIT AN7-GURU ABIT KD7-E ABIT NF7 ABIT NF7-M ABIT NF7-S2 ABIT NF7-SL GIGABYTE 7N400-L GIGABYTE 7N400PRO2 GIGABYTE 7S748-L GIGABYTE 7VM400M-RZ GIGABYTE 7VT600-RZ אני צריך להתאים למעבדים האלה AMD XP3400 + 64BIT FSB1600 MHZ 512K 754 AMD XP3500 + 64BIT FSB1600 MHZ 512K 939
-
- 8 תגובות
- 740 צפיות
-
-
אוקיי,אז ככה:יש לי ASUS p4s533-vm ואני מעוניין להעביר את הג'אמפר(שאחראי על מעבד,זיכרונות...)לjumper free mode,עכשיו תראו להלן התשובות שאני לא מעוניין לשמוע!!!: א."פתחת כבר את הת'ארד הזה ראה הוזהרת"... ב."תסתכל באתר החברה\במדריך"(נראה לכם שלא התסכלתי...יש שם רק טבלה אבל אין הסבר בידיוק איך אני מגיע לפרי מוד) ג."אף אחד לא חייב לך כאן כלום"...(אני יודע אני רק |מבקש| עזרה) ד."תשתמש בחיפוש\המדריך שקיים כאן"...(חיפשתי\הסתכלתי-לא עוזר) ה."מה זה לא לתת ת'תשובות האלו למה לא זה מה שאנחנו רגילים לתת..."...(מתנצל) אם מישהו הולך לתת אחת מהתשובות הנ"ל או דומה עדיף שלא יתן כבר...אני מחפש רק תשובה מעשית. סליחה אם פגעתי במישהו,תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 491 צפיות
-
-
אני צריך לוח אם למעבד e6300 תקציב בערך 500...
-
- 18 תגובות
- 860 צפיות
-
-
יש לי מעבד CELERON 2600 ו 512 זיכרון ו40 GIGA ו FX5200 לוח אם MSI 66 IFM ( תומך AGP ) עכשיו אני צריך עזרה האם לקנות מחשב חדש או לקנות כ.מסך חדש ?? ואני מכור ל קונטר סטריק והיא מקרטעת אצלי ועכיש ש HL2 LOST COAST התעדכנה אצלי נכנסתי לשחק המשחק על הרוזלציה הכי נמוכה וכל ההגדרות נמוכות המשחק מקרטיע .. אז אני צריך עזרה במה לעשות עם המחשב הזה
-
- 5 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אני עובד על מחשב אטלון 1700+ על לוח K7N420DA של LeadTek... הוא מתחיל להיתקע מדי פעם והחלטתי שהגיע הזמן לעקוב קצת אחרי הטמפ' שלו... הורדתי את MBM אבל הוא התחיל לקלוט לי טמפ' של 127 מע' מה שאני יודע לא נכון... בדקתי באתר ומסתבר שMBM בכלל לא תומכת בלוח הזה... אני לא יכול לבדוק מה הטמפ' בזמן עבודה דרך ה-BIOS כמובן, אז אני צריך תוכנה כלשהי שיכולה לקרוא את הטמפ' מהלוח המעצבן הזה... (אני שונא את אנווידיה!!! מוצר ראשון שאני קונה שלהם והוא דפוק...) מישהו מכיר תוכנה שכזו אולי???
-
- 4 תגובות
- 635 צפיות
-
-
קיבלתי לוח אם מבית PcPartner, הלוח הוא מיקרו-ATX וזיהיתי אותו כלוח מסוג BXMS1-929 ע"פ המידע שידוע לי בהצלבה עם הדף הזה: http://www.pcpartner.com/support/bios/i440.htm#440bx כשניסיתי לעדכן לו ביוס שהורדתי מאותו דף, התוכנה הודיעה לי שגרסת הביוס לא מתאימה ללוח או משהו כזה. למישהו יש אתר עם אחד שיכול להתאים? או רעיון מה לעשות? תודה
-
- 10 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום רב, קודם כל מצטער אם זה לא המקום לחיפוש דרייברים אבל לא ידעתי באיזה פורום שואלים את זה. אני מחפש דרייברים ל- כרטיס מסך riva tnt 2 וכרטיס קול cmi8330/c3d הפכתי אתרים וחיפשתי במלא מקומות ולא מצאתי אנא ממכם עיזרו לי במציאת הדרייברים הנ"ל... תודה רבה על העזרה.
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
פירמטתי מחשב שלוח האם שלו הוא מסוג RED FOX (חברה לא מוכרת...) ואין לו את הדיסק של הדרייברים... אז כרטיס רשת הצלחתי להתקין אבל את הכרטיס קול שלו לא הצלחתי... אז אם מישהו יכול להביא לי את הדרייבירם להורדה אני מאוד אודה לו. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
אני מחפש מחליף ראוי למערכת המתיישנת שלי, לכן צריך עזרה במציעת מחליף אולטימטיבי לדרישות שלי: עבודה בסיסית, גיימינג כבד, העברה מי קבצי RAR. בנתיים המערכת שלי הסתדרה לא רע עם זה, אבל הזיכרונות במצב גרוע ואין לי כוח להתעסק בזה, לכן צריך מערכת חדשה. מה דעתכם על השילובים הבאים, לדרישות שלי. 1 AMD Phenom 2 X6 1075T 3Ghz 125W 6Core AM3 Box, יחידות 1 ₪999 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=2252 Gigabyte MA-770T-UD3 AMD770 CHIPSET, יחידות 1 ₪387 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=1836 G.Skill RipJaws 4GB DDR3 1333Mhz CL9 F3-10666CL9D-8GBRL, יחידות 2 ₪532 http://www.rsm.co.il/product.aspx?productid=2291 סה"כ מחיר לכל המוצרים:₪1918 המפרט הורכב באתר:http://www.rsm.co…
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אם מישהו מכיר חנויות טובות באירופה . שיפרסם פה כתובת, או חנות בארץ שיכולה לספק אותו תוך זמן קצר. אני צריך את זה עד יום שישי לכן חנויות בארץ לא עוזרות לי כי אפחד לא מחזיק את זה במלאי. וזה לוקח שבועיים. אם מישהו מכיר חנות באירופה או יכול למצוא לי כי אני אובד עיצות. אני בנתיים מחפש חנות, אבל אני מתקשה למצוא.. בבקשה זה דחוף ממש אתם לא מבינים עד כמה.!
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מעבד של 2.26 512k intel pentium וזיכרון 256 mb ddr 2700\333 ואני מחפש לוח אם שתומך בזה +usb 2.0 אשמח לקבל המלצה ללוח אם מתאים אגב שווה בכלל לקנות את הזיכרונות 2700 או להסתפק ב 2100? בתודה מראש עומר
-
שלום. אני רוצה להחליף את לוח האם שיש לי עכשיו באחד שיכול לתמוך במעבד טוב יותר ממה שיש לי חשבתי אל המעבד AMD 3500+ אני צריך שהלוח אם יתמוך בכול הרכיבים שיש לי במחשב (תמונה למטה )בבקשה תמליצו לי על לוח שתומך ברכיבים האלה אם הAMD3500 http://img389.imageshack.us/img389/3308/14tk1.jpg' alt='14tk1.jpg'>/img]
-
- 14 תגובות
- 759 צפיות
-
-
הלוח אם שלי כפי הנריאה נשרף לא יודע למה הדגם ש/לי הוא של GIGA BAIT GA-8SG800 SIS 648/SIS 648FX CHIPSET זה מה שרשום לי על החוברת הטכנאי שבא עלי לבדוק אז הוא אמר לי שזה נשרף וזה גם דגם ישן וזה לא שווה וזה גם איטי ואני לא זוכר מה הוא עוד אמר... אז ככה אני צריך המלצה ללוח אם טוב לפנטיום 4 2.66 400 מגה ארץ הטכנאי שלי אמר לי שאני יחפש באינטרנט על הדגם הזה:865 והוא אמר לי שזה משפר ב30 אחוז יותר את המחשב. תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח אם תוכלו לעזור לי אני מעוניין לקנות מחשב בעל מעבד P4 2.0GHZ וזכרון 512MB DDR של kingston כרטיס מסך GF4 TI4200 128MB והשאלה שלי היא איזה לוח אם הכי מתאים ויאפשר ביצועים מקסימליים עם הרכיבים האלה?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני צריך עזרה במציאת לוח אם שמתאים לחלקים הבאים מעבד:Intel Pentium D זיכרון: DDRII 533MHZ כרטיס מסך: Nvidia Geforce 6200 256MB AGP תודה מראש,מתן
-
- 2 תגובות
- 454 צפיות
-
-
יש לי כמה חלקים שאני רוצה לימכור למען שידרוג של המערכת. מעבד Q9550S 2.83Ghz 12MB Cache 1333FSB Socket775 קירור OCZ Vindicator S775 לוח אם Gigabyte GA-EP45-UD3LR זיכרונות G.SKILL 2GBX1 DDR2 1000Mhz CL5-5-5-15@CL4-4-4-15 מה לדעתכם המחיר שאני אמור לבקש עבורם ? ללוח עדין יש אחריות של 2.5 שנים.
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
-
-
מדובר בלוח אם של PCPARTNER לפנטיום 3. בהפעלת המחשב מופיע בפינה: 694ס-696b-6a6ljprac-00 ניסיתי לבדוק באתר של PCPARTNER ולא ממש הצלחתי למצוא BIOS לזה. מישהו יכול אולי לעזור לי למצוא את העדכון הספציפי שאני צריך?
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אוקיי , קיבלתי מהאחריות שלי את המעבד הבא במקום המעבד הישן שלי שהלך לעולמו : AMD Athlon XP 2000+ 2000DUT3C AIHUB0316 עכשיו, חיפשתי ולא מצאתי עליו פרטים , הוא TBRED-B פתוח מכפלה(פתוח!!!!) אז אני מבקש את עזרתכם , עיזרו לי בבקשה למצוא עליו עוד פרטים(בקשר לOC) , כי רק מחר אני יוכל להתחיל להתעלל בו(מחר מגיע האיפוקס שלי , כרגע אני עם הMSI שבקושי עולה 100MHZ וגם אז עושה בעיות...)
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום לכולם, מישהו שפגשתי אמר לי שיש אתר בעברית למחשבים, ונכנסתי לפה והייתי מופתע מהידע שיש באתר הזה. (תסלחו לי על העברית, אני לא מומחה לזה). אני מתכוון לבנות מחשב חדש, ואני מתלבט בין שני מעבדים בין ה AMD 4800+ ל INTEL PENTIUM D הגירסה האחרונה. השימוש העיקרי שלי זה גרפיקה, ותיכנות. אשמח לקבל עצה, כמובן שלוח אם תואם, אם יש המלצות, אשמח לשמוע.
-
- 11 תגובות
- 695 צפיות
-


