מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
הערות: *לוח אם-P5B Deluxe (כנראה) *המחשב יעבור OC ------------------------------ בתחילה חשבתי על 1250# G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 2GB Dual Channel CL 5 (שמשום מה אני כבר לא מוצא אותם, לפחות לא במחיר 1250 ש"ח כמו לפני 3 שבועות בערך מהי הסיבה לכך???) אבל, יש בעיה החנות שממנה אני קונה לא עובדת עם הספק של G.Skill ולכן אני אצטרך לערוך שינוי בחברה. אנא המליצו לי על זכרונות 2GB DDR2 800MHZ עד 1500 ש"ח מהחברות הבאות (אם יש כמה מומלצים נא לציין זאת): 1) Corsair 2) Twinmos 3) Kingston 4) Geil 5) crucial 6) AData 7) Micron תודה רבה!!!
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מתלבט אם לעשות שידרוג ללוח אם והמעבד שלי, אני רוצה את התמורה הטובה ביותר לכסף. כמובן שאני רוצה משהו שיחזיק לי לכמה שנים טובות. אני לא משחק וגם לא עושה אוברקלוק רציני (אולי אני יכנס לזה ויעשה משהו קל אז כדאי שיהיה את אפשרות) המארז שלי הוא Tsunami Virgo Blue והקירור למעבד הוא ZALMAN CNPS7000B-ALCu הארדיסקים רגילים אבל בעתיד אני יעבור ל- SATA. אשמח לקבל לניקים לחנויות שבהם המוצרים המומלצים הכי זולים (במידה ואפשר), לא חייב להיות מאותה חנות העיקר שיהיה הכי זול ומשתלם (כמובן שלא על חשבון אחריות או שרות נורמאלי) תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 773 צפיות
-
-
אני מחפש לוח אם יציב אמין עם ביצועים טובים 533fsb 333mhz ddr עם כרטיס רשת וכרטיס קול 5.1 במחיר כמה שיותר זול(מקסימום 500 שקל) דחוף!
-
- 4 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את הלוח אם הנוכחי שלי ASUS P5LD2 SE בלוח אם שיתאים למשחקים וכל מה שמחשב גיימינג ממוצע צריך המפרט שלי: Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 512MB 667MHz (X2) Sapphire ATi X1900 GT 256MB עכשיו אני עומד בתקציב של 690 שקל וזה חייב להיות או זה או פחות אני מעוניין לקבל הצעות לעניין ולא סתם תכנסו לKSP או כל חנות אחרת ותביאו לי דגם במחיר שיש שם תודה רבה..
-
- 12 תגובות
- 963 צפיות
-
-
בהמתנה לקונרו החלטתי לבצע OC למערכת שלי, אבל נראה לי שהלוח אם שלי עוצר אותי בכל הניסיונות. המעבד פנטיום 4 סוקט 478 3 ג'יגה הרץ. לוח אם ג'יגבייט 648FXP-RZ ספק פאוארסטריטם OCZ 520 זכרונות 1 ג'יגה G.SKILL מארז AURORA ג'יגבייט ביג טייפון. OC לא יציב אפילו ב-3.3GHZ ??? עד לשדרוג הגדול המתוכנן בעוד חצי שנה עד שנה חשבתי שכדאי שאחליף את הלוח אם. מצאתי את GIGABYTE 8IPE1000G. כולל דואל צ'נל. 400 שקל נראה לי סביר להשקעה במערכת כזאת. יתאים ל-OC או שעדיף להישאר עם מה שיש לי? מישהו מכיר לוחות אחרים שמתאימים ל-OC בתקציב הזה?
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שיהיה יכול לעבוד עם זיכרונות DDR ופנטיום 4 שהמחיר יהיה עד 1000 ש"ח תודה
-
- 4 תגובות
- 812 צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את הלוח שלי כי הוא AGP ואני רוצה PCI-E אז אני רוצה לוח טוב שמבוסס על מעבד של אינטל...תקציב 700-750 שקל תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 846 צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את הלוח שלי כי הוא AGP ואני רוצה PCI-E אז אני רוצה לוח שיריץ טוב משחקים חדשים וכבדים שמבוסס על מעבד של אינטל...תקציב 800-850 שקל אני מעדיף של DFI אבל אמרו לי שDFI מבוסס על מעבדים של AMD אז אני מעדיף ASUS ואם אפשר חוות דעת על הלוחות האלה... DFI LanParty UT915P-T12 Intel 915P Motherboard Asus P5LD2 3.6/LGA775 Intel 945P Motherboard ו ASUS P5GDC Pro 3.6/LGA775 Intelr 915G Motherboard תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 773 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני מעבדים AMD Phenom 2 X4 945 Quad Core AM3 Tray AMD Athlon 2 X4 630 2.8Ghz Quad Core AM3 Tray ההבדל ביניהם הוא כמעט 300 שקל, השאלה אם עדיף להשקיע עוד 300 ולקנות את הAMD Phenom או שאני יסתפק בAthlon מבחינת ביצועים? המחשב הוא מחשב למשחקים עם כ. מסך Radeon 5750 512MB
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אני רוצה לעבור לכ.סמך PCIE בשל הטכ' ההולכת וגוברת.. כרגע יש לי EPOX8rda3 ואני באובקרלוק טוב מאוד ... הבעייה היא שאני מתכנן לקנות X800XL ואין לי זמן לחכות לגרסת ה AGP אם תהיה בכלל... מה אתם ממליצים לי להחליף ?
-
- 3 תגובות
- 533 צפיות
-
-
-
לוח אם שיתמוך בפנטיום 4 2.4 478 שיתמוך ב pci - e X16 וזיכרון די די אר 1 שיהיה זול ככל האפשר - יש לוח כזה בכלל? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 575 צפיות
-
-
צריך המלצה ללוח ב-1000+- ל core 2 due כמובן תודה.
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-
-
המעבד הוא פנטיום 4 3GHZ ואני צריך המצלמה ללוח אם שיפעל טוב עם הכרטיס 7900 ושיהיה טוב תודה
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אני צריך המצלמה של סטיק 512 סטיק 1G אני מחפש משהו לא בשמיים אבל טוב+ לפי המחיר אני אקבע כבר אם אני אשלים ל1G או אקנה 2 של 1G ד.א,אפשר לשים אחד של 512 ואחד של 1G?
-
- 8 תגובות
- 925 צפיות
-
-
הכל מהאתר www.com4u.co.il רק מהחנות הזאת יש לי זיכוי. בלוח צריך PCI-E וכרטיס מסך מובנה. תודה מראש
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
צריך הסבר בנוגע ל BH-5 ,TCCD מה מיוחד בהם איך הם בידיוק משפיעים על הזיכרון מהירות , תיזמונים ?
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
אני לא בקיא ממש בעינייני הזכרונות ואני רוצה להבין כמה מושגים, מהם תיזמונים?לשם מה יש את המהיריות של הזיכרון ומה הבדלים ביניהם? ונגיד אומרים שלזיכרון יש DDR500 אז מה זה אומר עליו מבחית שניי המהירויות ...ים שלהזיכרון ? ולמה כשעושים OC עדיף להוריד את ה תיזמונ תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי לוח של Gigabyte P35-DS3L REV2.0 ואני רואה פה הרבה שרושמים שיש להם ביוס גרסא F6 או F7 וכו' רציתי לדעת מה זה אומר בדיוק ואיך אני יכול לדעת מה יש לי??? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 468 צפיות
-
-
שלום שמעתי שכשמחברים זיכרונות בדואל, רוחב פס (או משהו כזה ) גודל מ 64BIT ל 128BIT... אפשר לקבל הסבר על זה בעברית? מה זה רוחב הפס הזה?...מה הוא עושה?... וכו'... תודה
-
- 6 תגובות
- 733 צפיות
-
-
מה זה אומר תזמונים של זכרונותולפי מה שהבנתי כמה שהתזמון יותר נמוך זה יותר טוב ואיך אני בודק התוכנות סנדרה או אוורסט תיזמונים של זכרונות?
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
האם תכלאס ה2 יחידות יותר טוב? הוא שזה לא משנה? כי קניתי 2 יחידות של 2G אז הוא שנידפקתי הוא שיצא לי טוב? דרך הגב המחשב הוא למשחקים!!
-
- 3 תגובות
- 890 צפיות
-
-
צריך הסבר מפורט ככל האפשר על טכנולוגית hyper trading אני שוקל לעבור להשתמש בטכנולוגיה הנ"ל אם אפשר לקבל הסבר על יתרונות חסרונות איך זה בדיוק עובד וכו... בתודה מראש yanivgnet
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
יש לי לוח אסוס שלפי המפרט שלו fsb=533 /400 mhz הלוח תומך בזכרון ddr 333. אודה לכם את תסבירו לי מהו בדיוק ה - fsb והמהירות המתייחסת אליו ויש לי כמה שאלות: האם שלוח שלי תומך עד ל - fsb 533mhz ? אם כן - מה הטעם בכך אם הלוח תומך בזכרון של עד 333mhz - האם זה לא מאט בעצם את הלוח למהירות של 333mhz או שאני מבלבל בין הדברים? תודה לכל העוזרים.
-
- 6 תגובות
- 680 צפיות
-


