עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום לכולם מחפש את השילוב הנכון לצרכים הבאים: 1. עבודת משרד הכוללת פתיחה של כ 10 הודעות מייל עם תמונות, 10 חלונות של אקספלורר, 5 PDF עם תמונות ברזולוציה גבוהה, 5 קבצי אקסל ו 5 קבצי וורד - הכל בו זמנית כמובן, והורדת תכנים ברקע... 2. יכולת לנגן קבצי FHD 3. תמיכה ב raid 5 4. טמפרטורת עבודה נמוכה 5. firewire אחד לפחות אני יודע - הרבה דרישות :-) עדיפות כנראה ל AMD וללוח gygabyte שמאפשר המהרה פשוטה. אשתמש ב win32 אז הזכרון מוגבל האם לשימושים הנ"ל יש צורך במעבד מרובה ליבות, נניח 630, או שמעבד כמו ה 245 יספיק ? או 550 ? אם אני לוקח אחד מלוחות gygabyte החדשים עם תוכנת ההמהרה שהם מספקים - האם אני יכול מעבד רגיל או שחייבים את ה BE ? אם פותחים ליבה נוספת למעבד עם 65W - לכמה מגיע ה…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by moloko29,

    שידרגתי את המעבד לקונרו 6300 לוח אם של אסרוק ב360 שקל והשאר השארתי והמחשב עדיין עובד לאט מה עוד יש לי לשדרג על מנת שהכל יעבוד חלק ? יש לי 1 ג'יגה זיכרון של ddr 1 333 כרטיס מסך ati 9200 והארד דיסק של 80 ג'יגה 7200 אני רוצה לציין שאני עובד הרבה עם פוטו שופ ותוכנות גקרפיות למיניהם תודה רבה מראש

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  3. Started by Dr@gon,

    אני רוצה לקנות את המעבד החדש של Intel שהוא הPrescott ויש לי את הלוח אם של ABIT שהוא IC7-MAX3 אז רציתי לדעת אם הוא מתאים ללוח אם הזה?... והאם הקירור הזה ZALMAN CNPS7000A-CU יצליח לקרר את המעבד?... כי אמרו לי שהמעבד הזה מתחמם עד ל70 מעלות ??? ??? ??? ועוד שאלה קטנה האם המעבד הזה טוב למשחקים??? :-[

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  4. Started by ofir667,

    שלום, ייתכן ואקנה asus p8z68 v-pro, אמרו לי שיש לו שני חיבורי fire wire, העניין הוא שנכנסתי למפרט שלו באתר של asus ולא הצלחתי לראות שיש לו שני חיבורים כאלו, מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי איך רואים שבאמת יש לו שני חיבורים כאלו. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  5. ברשותי מחשב נייד ואני רוצה להוסיף לו סלוט זיכרון אבל אני לא יודע מה התדר של הזיכרון ואשמח להברה (800/667) ע"פ הנתונים הנ"ל תודה

    • 3 תגובות
    • 867 צפיות
  6. Started by psyco,

    יש למישהו השוואות בין שני הלוחות או רק על האביט? אחרי חיפוש שלא מצאתי כלום על האביט.. אשמח לתגובות (לפני קנייה)

    • 10 תגובות
    • 695 צפיות
  7. Started by PandemicFan,

    שלום! אני מתלבט לגבי 2 לוחות-אם למחשב חדש שאני קונה: intel i5-4690 כרטיס מסך GTX970 זכרון- 1x8GB corsair כוננן SSD+HDD איזה לוח אם יותר טוב לי מבחינת מחיר ואפשרויות לשדרוג בעתיד gigabyte h97-d3h או asus h97-plus תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 935 צפיות
  8. Started by efee123,

    זה מה שכתוב לי בeverst תחת הכותרת OC: CPU Clock 1199.1 MHz (original: 2800 MHz) בהתחלה זה לא היה ככה! היה כתוב: CPU Clock 2800 MHz (original: 2800 MHz) עזרה בבקשה! נ.ב- לא עשיתי OC!

    • 9 תגובות
    • 970 צפיות
  9. שלום לכולם, ראשית מצטער אם השאלה חוזרת ונשנית בפורום, עברתי גם על חלק מהכותרות הנעוצות אבל אשמח לקבל תשובה ספציפית לגביי. ברשותי לוח אם של חברת ASUS דגם P5GDC Deluxe (http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=24&l4=0&model=162&modelmenu=1) כעת מותקנים אצלי שני סטיקים של 256 MB כל אחד מסוג DDR. ברצוןני להוסיף עוד כ- 1GB זיכרון, האם זכרון DDR2 667GHz מתאים לי (הלוח תואם עד 533), ראיתי בשאר הנושאים שזה אפשרי פשוט הם יעבדו לאט יותר כמהירות הנתמכת על ידי הלוח אם, האם נכון הדבר? האם אוכל להשתמש בשני הסוגים בו זמנית? לסיכום, אשמח אם תייעצו לי על סוג ספציפי של זכרון, עדיפות לעלות מינימלית אך בכל זאת שיהיו ביצועים נורמלים. בתודה מראש לעוזרים, ליאור.

    • 8 תגובות
    • 681 צפיות
  10. Started by m0sh,

    עכשיו אני לא החלטתי איזה לקחת וזה גם ביחס למחיר אני רוצה מחשב לשנים הקרובות ככה שאין לי פשרות על חוזר אז ככה מה אתם אומרים AMD64 2800+ 873 שקל AMD64 3000+ 1000 שקל AMD64 3200+ 1263 שקל AMD64 3400+ 1747 שקל מה אתם אומרים?

    • 56 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. אז ככה, יש לי אפשרות לקנות רק מ-KSP זכרונות ..אין ברירה. יש לי במחשב כבר זכרון 2GB בשני סטיקים של G.SKILL 2GB 800MHZ ככה שגם אם אני יקח יותר מהיר לא יעזור לי.. יש לי מספר אפשרויות : אף פעם לא הבנתי מה משנה ה-CL והLayer PCB . אם אפשר הסבר זה יעזור.. תודה רבה מראש!

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by לילך,

    אחרי 10 שנים של עבודה למופת, הלוח אם שלי שם קץ לחייו היה לי לוח p4vma-m סוקט 478 אם אומר למישהו משו... לפי מה שבדקתי נראה לי שאני אלך על הלוח ASR-P4I65G http://www.omc.co.il/Products.php?id=ASR-P4I65G&category=ASR-P4I65G&path=/prdTreeCode_ROOT/prdTreeCode_0/prdTreeCode_03/prdTreeCode_032/ יש לי זיכרון DDR ומעבד intel p4 1.5 GH רק להיות בטוחה לפני שקונים, הלוח הזה יתאים לו?

    • 8 תגובות
    • 729 צפיות
  13. אני רוצה לקנות זיכרון למחשב אז מאצתי באייבי את הזיכרון של smilentango 2GB( 2x1GB) DDR2 800Mhz PC6400 240pin Low Density Desktop Memory זה המפרט הטכני של הזיכרון Product Details: • 240-pin unbuffered DIMM • Density: LOW • PC6400 800FSB • 1.8 Volts • 6 Layer unbuffered • CAS Latency 4,4.5,5 • 4 Bank • Off-chip driver (OCD) impedance adjustment, and on die termination (ODT) shippingTechnical Information: Memory Size: 1GB DDR2 800Pin Number: 2 x 1GB Memory Speed: 800Mhz More Information: 1024MB x 2 Non ECC Non Registered UnBuffered 6 Layer Non Parity Physical Characteristics: Form Factor: 240pin DDR2, Gold Pin, Green PCB Warranty: Life Time Manufacturer warranty וזה עולה 35$…

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  14. Started by dlet,

    היי כולם, לא ידעתי איפה לשאול את השאלה, אז אני שואל כאן... בימים האחרונים קרה לי כל פעם שסגרתי את המחשב והפעלתי מחדש שה- Boot השתנה בצורה רנדומלית (פעם ל- CD, פעם ל- USB) ולא העלה את ההארד דיסק, למרות שכל פעם אני נכנס לביוס ומשנה את הכל שיעלה מההארד דיסק.. למישהו יש אולי פתרון לבעיה הזו? תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 626 צפיות
  15. ראיתי שירדו המחירים ל 9550. האם מעבד Q9550 של אינטל טוב יותר משמעותית מ- 9450 Q והאם ארגיש בהבדלים? האם זה שווה להוסיף עוד 200 ¤ עליו? איזה יותר טוב לאובר קלוקינג וגם ראיתי שיש גרסא חדשה שתצא בזמן הקרוב של סטפינג-stepping) של מעבדי מ C1 הנמכרים היום ל ( E0, ועל פי החברה מעבדי ה Q9550 שימכרו מה 22 לחודש יהיו מהסטפינג החדש. לפי הפרסום שלהם השינויים העיקריים בסטפינג ה E0 החדש יהיו: New SSpec and MM numbers for the converting products CPUID will change from 0x10677 to 0x1067A Package change to Halide free package האם יהיו הבדלים שארגיש בין הגרסא החדשה והישנה והאם מישהו יכול להסביר בקצרה מה אומרים השינויים הללו בגרסאות תודה

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by eyal.s,

    אשמח להמלצה של לוח אם P45/P43 שתומך DDR2 800 וגם DDR3 ועם PCI-E V2.0.... המחיר לא יותר מ1000 שקל. הוא מיועד לQ9450. תודה אייל.

    • 3 תגובות
    • 470 צפיות
  17. Started by hag911,

    אני קונה את ה-Asus blitz formola ראיתי מה זה כולל בתוך הקופסא, ולא הבנתי מה זה שני המאוררים האלו בתמונה אם תוכלו להגיד לי אני אשמח..... http://www.hardspell.com/pic/pic.asp?picurl=http://www.hardspell.com/pic/2007/8/6/d7f22ee4-0f10-440f-b335-f66d2af8eb59.jpg תודה..

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  18. Started by AMD 64,

    2x2GB OCZ Vista Upgrade Copper Mirrored XTC Heatspreader‎ -‏DDR II 800Mhz‎ ‎800MHz DDR2 ‎ ‎ CL 5-6-6-18 (CAS-TRCD-TRP-TRAS) ‎ ‎ 1.8 - 2.0 Volts* ‎ ‎ Unbuffered ‎ ‎ Copper Mirrored XTC Heatspreader**‎ ‎ 240 Pin DIMM ‎ עולים 600 ש"ח.במחשב שמיועד למשחקים,עם Q6600 ו8800GT מה עדיף זה או ‏DDR II 800Mhz‎ - ‏1GB TwinMOS CL5‎ *2?

    • 3 תגובות
    • 496 צפיות
  19. Started by hag911,

    מה ההבדל ביןQ6600 לבין E6850??

    • 5 תגובות
    • 461 צפיות
  20. Started by אלעד כהן,

    יש לי התלבטות בין המעבד AMD Phenom 2 965 3.4Ghz 64Bit Quad Core AM2+/AM3 Black Edition TRAY Intel i3 2120 3.3GHz 1155 3MB with graphics Tray כל אחד טוען משהו אחר ואני כבר מבולבל לגמרי.... זה המפרט http://www.tms.co.il/preview/spec/3ks62mrp/1 המחשב בעיקר למשחקים.. אך כמובן גם גלישה ומחשב ביתי רגיל.. עוד שאלה האם זה נחוץ לשים 8gb ראם או שאפשר להשאיר כמות על אחד כיאלו רק זיכרון אחד של 4.. תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by night-fire,

    איזה זכרונות 1gb זולים אפשר לקחת ללוח הזה? הנה מפרט של הלוח: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775i65gv תודה

    • 4 תגובות
    • 495 צפיות
  22. Started by yonik,

    אני רוצה להביא את אחד החלקים מארה"ב(וגאס) וזקוק לייעוץ מה הכי יחסוך לי להזמין משם(לוח,מעבד או זיכרון)

  23. שלום לכולם . אני מחפש לוח אם בתקציב של סביבות ה- 300-600 שקל. הדרישות שלי: 1) צריך שיתמוך במעבד i5 2500k לאחר אוברקלוק 2) צריך שיתמוך בלפחות 16GB RAM עם ארבעה סלוטים ובמהירות של לפחות 1600, ובאוברקלוק לזכרון 3) שקצב העברת הנתונים יהיה מהיר 4) צריך לפחות 2-3 חיבורי SATA 3 זהו... תודה!

    • 48 תגובות
    • 3.8k צפיות
  24. שלום לכולם מדובר במחשב הקודם שלי: Q6600 B3 קירור Scythe Ninja ניראה לי - או משהו ענק אחר שלהם (מה נימכר ב08?) זיכרון: 4X1GB GSKILL HQ 800 לוח(מאפען) ASUS P5N-E SLI (650 NV( ספק סיסוניק ריתייל 430W 460GTX 1GB הבעיה: הלוח הנוכחי מכיל רק 3 מייצבי מתח ולכן לא ניתכן לעשות OC קטן אפילו (2.5 כבר לא יציב) אין בעיית היתחממות וניסיתי במשך שנים ועשרות דיונים והבנתי שQ6600 לא עובר OC בלוח זה! כעת יש לי צורך לשדרג ל8GB זיכרון. אפשרות א: 4X2GB DDR2 ב480 שקל אפשרות ב: 2X4 GB DDR3 1333MHZ גיסקיל(או קינגסטון לטובת יציבות?) לוח G41 של גיגבייט. (4 מייצבי מתח) סה"כ: 520 ש"ח מה עדיף מבחינת ביצועים, אפשרות לOC (מקסימום באס 333)?\

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות
  25. Started by soundf,

    שלום חבר שלי רוצה לשדרג את הזיכרונות שלו יש לו 512X2 = 1G הלוח אם: Intel® Desktop Board DG965RY http://www.intel.com/products/motherboard/DG965RY/index.htm זיכרונות: חבר שלי אומר יש לו DDR2 667HRZ Property Value Memory Summary Capacity 1024 MBytes Location System board or motherboard Maximum Capacity 8192 MBytes Memory Slots 4 Error Correction None Name îòøê æéëøåï ôéæé Use System memory Device Locator Slot 1 Part Number 0x000000000000000000000000000000000000 Serial Number 0xAC1CD487 Capacity 512 MBytes Speed 667 MHz Data Width 64 bits Name Unknown Form Factor DIMM Total Width 64 bits Type Detail Synchronous Device Locator Slot 3 Part Number 0x…

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות

דיונים חדשים בפורומים