עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. איך לעזאזל אני עושה את זה!?!?!? בשום פנים ואופן אני לא מצליח לעשות BOOT מה-ONBOARD RAID. לא הייתה לי בעייה עם ה-PCI RAID הקודם שלי. צריך עזרה דחוף.......

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by GENERAL,

    יש לי מחשב 2.4 nortwind בעל לוח אם shuttle av40s איזה זיכרון אני יכול לקנות ב KSP ??? www.ksp.co.il

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  3. אני הולך לקנות מחשב ואני מתלבט בין: 2XG.Skill DDR2 533MHZ 1024MB CL מחיר: 760 או בין 1GB DDR2 (2x512) kit 667Mhz CL5 - Aeneon/Starex/VT series מחיר: 549 האם עדיף יותר זיכרון במהירות נמוכה או פחות זיכרון במהירות גבוהה, והאם KRETON היא חברה מוכרת

  4. Started by zkfirz,

    אנשים קניתי מחשב עם לוח אם msi עם ציפ סט של via מדגם pt800neo-v ואני לא יודע איזה דרייברים לעלות לדיסקט בשביל להתקין את ה sata כי יש הרבה ואני לא יודע איזה לבחור אם זה יעזור אני חושב שה sata שלי מסוג via vt8237 בתודה מראש כפיר

    • 8 תגובות
    • 587 צפיות
  5. אנשים אני חייב עזרה דחוף אני ממש רגע לפני קניית במחשב. אני בהתחלה הלכתי על הרכיבים הללו: Intel Pentium IV 2.4 GHz HT 512K 800MHz socket 478 CPU BOX ABIT IS7-E intel 865PE Motherboard (HT , FSB 800 , SATA, Dual DDR400, 5.1 Sound , AGP8X, LAN , USB 2) DDR-RAM 256MB 3200 Samsung Original Memory (2 chipsets each 256) LG 52/32/52 Bulk CD-RW לאחר שהלכתי לחנות ולבן אדם שהיה נראה לי דיי אמין הוא המליץ לי להחליף את הלוח אם בלוח אם של MSI 865PE Neo2-LS Motherboard (HT, Dual DDR400, 5.1 Sound, S-ATA, AGP8X, Intel LAN, USB 2.0) בטענה שלוח זה פועל יותר מהיר עם המעבד מכיוון שיש לו תאימות גבוהה יותר. בנוסף רציתי לשנות גם לזכרנות של קינגסטון (חברה שונה אותו רעיון בזכרון 3200 וכ…

    • 14 תגובות
    • 860 צפיות
  6. קניתי מחשב מאייבורי ב-1.8.08 המחשב לא עובד מהיום הראשון (כל הזמן קופא לא ניתן אפילו לסיים להתקין מערכת הפעלה). המחשב יצא לתיקון וחזר מתיקון פעמים. המרכיבים העיקריים: מעבד אינטל E8400 C2D 32 bit כרטיס מסך ASUS EN8800GT 512mb לוח אם ASUS P5Q3 deluxe/wifi זכרונות OCZ DDR3 2048MB 1600MHZ PLATINUM CL 7-7-7-20 יודגש כי את הזכרונות קניתי בנפרד מנועה מחשבים. באייבורי טוענים שהבעיה נוצרה רק בשל אי תאימות בין לוח האם לזכרונות (למרות שבאתר של אסוס הלוח אמור לתמוךעד 2000MHZ) הרושם שקיבלתי באייבורי היה רע ביותר ונראה לי שהם סתם הפילו את התיק על תאימות עם הזכרונות כי קניתי מחנות אחרת. היום 21.8.08 אני עדיין בלי מחשב (שעלה לי 5,000 ש"ח) ואני מיואש לגמרי. איך אפשר לבדוק האם באמת קיימ…

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  7. אוקיי הדגם שאני מעוניין לקנות הוא : Gigabyte GA-7N400 Pro nForce2 Ultra400 למי שלא מכיר ורוצה לקרוא את המאפיינים שלו הנה הקישור לאתר החברה (הקישור הוא מיידית לדגם שעליו אני מדבר) פשוט תעשו פאסט באקספלורר ותיכנסו (לאלה שנתקלים..) http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7N400%20Pro.htm תנו תגובות וכו' .....

    • 8 תגובות
    • 723 צפיות
  8. שלום עקב המאמר של מריחה נכונה של גריז תרמי על המעבד והצלעות קירור. ניקיתי את המעבד עם צמר גפן ואלכוהול 95%. הכל הולך תקין, אבל אני נתקל בבעיה שמה שנראה כמין מדבקה שחורה על חלק מסוים במעבד - מצרף תמונה המסבירה את המצב. השאלה אם זאת אכן מדבקה (ניתן להרגיש הבדלי מדרגה/גובה בין החלק השחור שנראה כמדבקה לבין שאר המעבד בצבע כסוף) ואם כן האם צריך להוריד את זה או שצריך להשאיר את זה. אשמח על כל עזרה הכי מהירה על מנת שאוכל להמשיך בתהליך. תודה רבה לכל העוזר הישר [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 523 צפיות
  9. יש לי כרטיס מסך ATI 9700 PRO אני מעוניין לקנות לוח אם חדש ציפסט VIA KT800 תומך במעבד 64 ביט בכל לוח היה מצויין שחריץ AGP הינו 1.5V שאלתי הינה איך אני יכול להיות בטוח שכרטיס המסך הינו מתאים ותומך ב 1.5V

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  10. Started by BattleMan,

    שלום לכולם קניתי זכרון GEIL Golden Dragen Dual Kit 2x256 וכאשר שמתי אותו בלוח שלי(P4P800E-Delux) אז שום דבר לא הופיע לי על המסך לא הצלחתי להיכנס אפילו לBIOS, יש למישהו רעיון?

    • 3 תגובות
    • 497 צפיות
  11. Started by spiderman82,

    קניתי HD של 80 גיגה והלוח אם שלי לא קורא אותו יש לי לוח אם של : award modular MIcro star international MS6119 והוא לא מזהה אותו איפה אפשר להוריד עידכון לביוס ואיך בדיוק מתקינים אותו אשמח לכל עזרה אפשרית בתודה מראש אלון :s05:

    • 1 תגובה
    • 468 צפיות
  12. המחשב פשוט נכבה אחרי 3 שניות של הפעלה... יש לי לוח 7vrxp, בדקתי רכיבים אחרים, הארדיסק, זיכרונות, כרטיס מסך במחשבים אחרים והכל עבד מצויין.. מה שפועל ל3 שניות זה המאוורר של המעבד, ואז הוא נכבה, ויש LED צהוב על הלוח אם שנשאר דולק כל הזמן עד שאני מנתק לגמרי מהחשמל.. חיפשתי כמה פתרונות באינטרנט ומצאתי את זה: Anyway, we had the 2nd trip back to the store today. They took all components and put them together on antistatic matt. They used power supply from the case. It booted perfectly the first time. No problem at all. We put it all back in the case, and the problem came back. Store thought we must be shorting the board to the case. Finally we realized the only difference in the…

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  13. אז כמה דברים... המפרט שלי הוא AMD 4600 ושני זיכרונות של 1 ג"ב 800MHZ של סמסונג ולוח של ASUS M2N-E אני עובד על מערכת הפעלה ויסטה 32 ביט. אני עובד בעיקר בניקון NX וב PS CS3 לעיבוד תמונות. העניין הוא שהמחשב לא "סוחב"... חשבתי להחליף חזרה לXP הישן והטוב ולהוסיף עוד 2 ג"ב של סמסונג. 1.האם כדאי לי "לזרוק" את הזכרונות ולרכוש 4 ג"ב של מושקין? 2.האם כדאי לשדרג לויסטה 64 ביט על מנת לנצל את כל הארבע ג"ב או שמא לחזור לXP הישנה והטובה? 3.האם יש אלטרנטיבות לשידרוג המחשב עד 1000 ש"ח? בברכה, אורי

    • 9 תגובות
    • 878 צפיות
  14. היי, הזמנתי היום מעבד, וכשקיבלתי את הקבלה עם המפרט, שמתי-לב שה-MHZ שונה ממה שהיה מוצג באתר. זה מה שהזמנתי והיה כתוב באתר: Intel Core 2 Duo E7200 2.53GHz 3Mb 1066MHz BOX ¤570 http://www.foxpc.co.il/product.aspx?productid=1198 וזה מה שהיה רשום בהזמנה: Intel Core 2 Duo Processor E7200 2.53GHz 800MHz 3MB LGA775 BOX האם הם טעו בהזמנה..?!! משום מה רשום לי 800MHZ במקום 1066MHZ, אני צודק או שאני טועה? חייב תשובה בהקדם! תודה. ערוך/הסר הודעה

    • 8 תגובות
    • 845 צפיות
  15. חייב דרייבר לכרטיס קול שמובנה בלוח אם INTEL DG965RYCK ROGERS CITY כבר שבוע מחפש לא מוצא תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by alm,

    שלום אני רוצה לקנות זיכרון של A-DATA בגודל של 512 במהירות 400 אבל אני לא בטוח שהלוח אם שלי תומך בו אני חושב שהוא תומך ב רק מתאים שישים ושש השאלה היא האם הארבעמאות יעבוד על המתאים שישים ושש וזה הפרטים של הלוח אם Motherboard Name Octek Rhino P4X266R-A4P Device Description North Bridge: VIA VT8753 Apollo P4X266 Device Description South Bridge: VIA VT8233C אם זה לא מתאים האם בכלל אפשר להשיג לזיכרון של המתאים שישים ושש משהו טוב בזול תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות
  17. Started by haim855,

    בקצרה זה מחשב חדש שהורכב.. לוח אם הגיע אלי ללא פחית....(לא אני הרכבתי) שלחו לי פחית של הלוח רוצה להרכיב אותה איך אני עושה את זה? תודה רבה לעוזרים! תמונות מצב:

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by sonysony,

    אני רוצה ליקנות את ה-i7 920 core או את Q9550 מה יותר שווה

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  19. Started by israel_gt,

    יקיבלתי עם הלוח החדש שלי P7P55D דיסק ויש בוא בדרייברים כמה דברים שאני לא מכיר האם צריך אותם או שאפשר לוותר עליהם... כי אני מתכוון לעשות OC ואני לא רוצה שהם יפריעו אני רוצה להתקין רק דרייברים שחובה... התוכנות הם.. TURBO EVO EXPRESS GATE UPU-6 ENGINE האם צריך אותם מותקנים?

  20. Started by assaf83,

    שלום לכם חברים יקרים קניתי ת'מחשב שלי לפני שנתיים עם 1 ג'יגה זיכרון ואני חושב שהגיע הזמן להוסיף לפחות עוד 1 ג'יגה, כי המחשב התחיל לזוז לאט רק מה אני צריך את עזרתכם, דבר ראשון: אני לא זוכר איזה זיכרון קניתי כלומר באיזו מהירות הוא כדי שאני יקנה זיכרון תואם באותה המהירות (כי אם המהירות לא תואמת אז זה יעבוד לפי המהירות של הזיכרון האיטי יותר ,זה למיטב הבנתי) *העלתי לכם תמונות מתוכנת ה EVEREST שתוכלו להגיד לי דבר שני: אני צריך את המלצתכם מה כדאי לי לקנות איזה זיכרון (סוג חברה,נפח,מהירות) ,אני אודה לכם מאוד בתודה מראש אסף

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  21. Started by A.e.b,

    אשמח לקבל המלצות ללוח אם חדש ולא יקר מדיי , המערכת : מעבד i5-750 כ"מ gtx 550ti,זיכרון של kingston גיגה4 וספק cougar rs 550, הלוח אם הקודם היה של אינטל, ומה שחשוב שהלוח החדש יעמוד בעומס , ביקר לגימינג , תקציב עד אלף שח פחות או יותר תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by netanel38121,

    שלום רב. יש לי מחשב חדש שקניתי הפרטים הם: DualCore Intel Core 2 Duo E6300, 1866 MHz Motherboard Name MSI P965 Neo (MS-7235) (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) Motherboard Chipset Intel Broadwater P965 System Memory 1024 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM) Video Adapter NVIDIA GeForce 7600 GT (256 MB) זה החלקים העיקריים. השאלה היא: בעוד שבועיים בערך אני מעוניין לקנות כרטיס מסך מסוג 8800GTS 640MB (סגור על העניין של הזיכרון של הכרטיס) ולהחליף זיכרונות 2GB של תדר 800MHZ (המחירים ירדו דרסתית) 1GBX2=2GB ולהחליף ספק כוח חזק שיחזיק את המערכת הזאת. השאלה היא האם המעבד יעבוד בסדר עם משחקים כמו דום 3 ו HL2 על הגדרות גבוהות. כמו כן הוא יגביל אותי ממש וידרוש שידרוג…

    • 8 תגובות
    • 608 צפיות
  23. Started by amptube,

    שלום לכולם, אני מתכנן בקרות קניה של מחשב שמיועד לאינטרנט אופיס וקצת משחקים ,אני די סגור על המפרט אבל עדיין יש כמה שאלות לגבי בחירת לוח אם והמעבד. אחרי מעקב על המלצות שונות שקראתי בפורום של האתר די ברור שהקניה הבטוחה היא או אפוקס או אביט אבל... 1. עד כמה באמת נחוץ לקנות כונן קשיח מבוסס sata אם בכול מקרה אין שינוי במהירות העבודה ולא מתוכנן שום שדרוג למערכת בעתיד. 2. המעבד יהיה xp 2500 ומתוכננת לו דחיפה קטנה ל3000 האם כדאי לי לי לקנות קרור בנפרד או שהסטוק שמגיע עם המעבד מספיק טוב(מבחינת רעש ויעילות קרור)? 3. איזה מהלוחות מגיעים עם קרור אקטיבי לגשר הצפוני ואם זה משנה בכלל לאוברקלוק "עדין" כמו שאני מתכנן? 4. יש הבדל בין הציפסטים: n2 400, n2 ultra 400 ואם כן עד כמה הוא משמעותי…

    • 6 תגובות
    • 556 צפיות
  24. שלום רב האם זה אפשרי להתקין זיכרון של GEIL DDR400 PC 3200 1GB במחשב שלי? שאלה נוספת -האם שווה להשקיע על הזיכרון הזה (יד שניה) 120 שח ? או שיש אפשרות משתלמת יותר ? אני צריך את זה לעריכת וידאו לא משהו מקצועי. המפרט של המחשב: Operating System : Microsoft Windows XP Home Edition OS Service Pack: Service Pack 3 Motherboard Name : Sapphire 845GLMS4 v02 CPU Type :Intel Celeron D 335, 2800 MHz (21 x 133 Bus Type : DDR SDRAM Bus Width : 64-bit Memory Type : DDR SDRAM chipset Supported Memory Types:PC100 SDRAM, PC133 SDRAM, DDR-200 SDRAM, DDR-266 SDRAM Memory Type: DDR SDRAM

    • 4 תגובות
    • 810 צפיות
  25. Started by gal,

    בקרוב חל יום ההולדת שלי וחשבתי לפנק את עצמי במשהו חדש למחשב.הייתי רוצה לקבל הצעות לפי המפרט שלי (בצד) מה כדאי לשדרג לפי דעתכם. מה שחשבתי זה לשדרג את המעבד ל6400 או לחילופין להחליף למרובע ליבה (לפי מה שבדקתי הלוח שלי מתאים רק צריך לבצע עדכון ביוס)שייתן יותר ביצועים. התקציב הוא 1000 ש"ח פלוס מינוס. עוד דבר חשוב שאני לא רוצה לשדרג משהו שיגרור להחלפת חלקים אחרים אין לי את הכסף לזה,גם ככה אני מסתמך על כסף שאקבל כמתנה ולא יודע כמה זה יהיה אבל אני מעריך שזה יהיה 1000 ש"ח או קצת יותר. אשמח להצעות

    • 1 תגובה
    • 554 צפיות

דיונים חדשים בפורומים