עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by idani1983,

    יש לי לוח אם של אינטל D945GCZ שלא עידגנתי לו את הביוס עד היום הבעיה היא שהגעתי לאתר של אינטל http://downloadfinder.intel.com/scripts-df-external/filter_results.aspx?strTypes=all&ProductID=2063&OSFullName=Windows*+XP+Media+Center+Edition〈=eng&strOSs=88&submit=Go%21 ואני לא יודע באיזה גירסא לבחור והאם אני צריך את כולם או שרק את האחרון . כמו כן אני אסמך לקצת עזרה באיך לעשות את זה תודה רבה רבה

    • 4 תגובות
    • 544 צפיות
  2. Started by אבי11,

    יש לי לוח אם ישן פנטיום3 מתוצרת procomp דגם B680/683 אני מחפש את הקובץ לעדכן לו את הביוב.חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי. ישנה הפניה לאתר היצרן ולהורדת הקובץ אבל היא כבר לא פועלת. אולי יש למישהו רעיון / מידע איך ניתן להשיג ולעדכן. אודה לכל עצה. כמו כן אם יש למישהו לוח אם פנטיום 3 שרוצה למכור (סלוט1 או 370) נא צרו איתי קשר.

    • 1 תגובה
    • 471 צפיות
  3. Started by MAOR,

    יש לי לוח של VIA APOLLO PRO ואני צריך לעדכן את הביוס ....... איך אני עושה את זה ?

    • 6 תגובות
    • 967 צפיות
  4. Started by dids22,

    אהלן הלוח אם שלי הוא gigabyte k8ns ultra 939 ואני מעונין לעדכן את הביוס אז במה העדכון עוזר? ועוד דבר איזו גרסה להוריד ?? את הכי חדשה ?היא בטא? http://www.giga-byte.com/Motherboard/Support/BIOS/BIOS_GA-K8NS%20Ultra-939_More.htm תוודה רבה!

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. שבת שלום, ברשותי לוח של ג'גיגה בייט p35-ds3l אני מעוניין לעדכן את הביוס, בעבר הייתי משתמש עם הדיסק שקיבלתי יחד עם הלוח, אך זה היה כאשר המערכת הייתה של xp כרגע מותקן win7 אין סיכוי שזה יעבוד עם המערכת כרגע. אשמח לעזרה תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. שלום יש לי את הMOTHER BOARD הבא: GA-EP35-DS3R של ג'יגהבייט. אני מעוניין לעדכן את הדרייברים שלו. עכשיו שאני נכנס לאיזור של הורדת הדרייברים של ג'יגהבייט: http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/Driver_Model.aspx?ProductID=2743&ost=xp#anchor_os יש שם מלא דברים... אני רגיל שאתה מוריד פשוט קובץ אחד שמעדןכ את הכל ופתאום פה אני רואה AUDIO CHIPSET LAN ועוד כל הדברים האלה בנפרד וגם בתוך חלק מהם יש יותר מאופציה אחת... אני פשוט לא מבין מה הולך שם... אני אמור להוריד משם את הכל???? רק אחד מכל קטגוריה??? (איך אני יודע איזה?) רק אחד בכלל? (שוב-איזה???) מישהו יכול בבקשה להסביר לי? תודה

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  7. Started by izaak,

    שלום. אני מעוניין לעדכן את הביוס של הלוח אם שלי GA-6VXDC7 תוצרת ג'יגהבייט כיום מותקנת עליו גירסה F3 שמיועדת לWIN98 לא מאפשרת כיבוי דרך כפתור כיבוי שנמצא בהתחל ועוד כול מני תופעות ובעיות מוזרות. הורדתי את העדכונים מהאתר של ג'יגהבייט שפותרים את הבעיות והרצתי את קובץ ההפעלה של תוכנת עדכון הביוס, ונפתחה לי תוכנת עדכון הביוס דרך דוס, ומופיעות לי 3 הודעות: שהצ'יפ לא תומך, שהפלאש לא תומך,בדוק שהפלאש לא מוגן. ניסיתי להסתכל בדפי נתונים של הלוח ולראות איפה אפשר לבטל או לאפשר הגנה על הפלאש ולא מצאתי. אודה מאד אם מישהו יוכל לעזור לי לפתור את הבעיה או אם מישהו נתקל בבעיה דומה. תודה. מכיוון שלא הצלחתי לצרף את קובץ דפי הנתונים של הלוח אני מצרף קישור לאתר של ג'יגהבייט עבור לוח האם הנ"ל…

  8. Started by psycho59,

    שלום יש לי את הלוח k8-nf9 של gigabyte והיום סתם רציתי להתחיל עם הOC למעבד ושאני נכנס לביוס אני לא רואה אפשרות להוריד לזכרונות את המהירות. חשבתי לעדכן את הביוס אבל אני לא מצליח, חיפשתי את האתר של gigabyte וגם אותו לא מצאתי. מישהו יכול לומר לי איך אני יכול לעדכן את הביוס הזה? ד"א זה קשור לתוכנה אני מקווה, אם לא סליחה.

    • 3 תגובות
    • 454 צפיות
  9. Started by assaf990,

    אני רוצה לעדכן כל מה שאפשרי מצ"ב קובץ דיווח מאת אוורסט. השאלות שלי: איזה סוג של WIN98 יש לי? SE או הרגיל? ומהיכן בדיוק עלי לעדכן ביוס או דרייברים ללוח אם [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 543 צפיות
  10. Started by Shortboarder,

    אני צריך לעדכן את הביוס של המחשב שלי...אם מישהו יכול לעזור לי זה יהיה טוב. אז ככה זה הלוח שלי. GA-7VR עם ציפסט של VIA הביוס שלי זה F1 הורדתי את העידכון של הביוס ל F4 איך אני מעדכן??? דרך התוכנה שבאה עם הקובץ??? או שעם האופציה שנקראת Q-Flash מזה בכלל???

    • 6 תגובות
    • 924 צפיות
  11. Started by pak82,

    יש לי מחשב שיש בו לוח אם ישן של elite דגם l4s5mg3/gx שקיבלתי ממישהו, הבעיה היחידה היא שהוא לא מזהה IDE. כשאני מחבר הארד דיסק +CDROM הוא פשוט לא מזהה אותם (גם כשאני מחבר כל אחד מהם לבד אותה התופעה) מצאתי באינטרנט עידכון ללוח אם שקשור לIDE, הבעיה היא שהתיקיה הזאת שוקלת קצת יותר מ6MB והרי הדבר היחיד שהוא מזהה זה floppy מה ניתן לעשות?

    • 1 תגובה
    • 478 צפיות
  12. Started by Hitman_47,

    לאחר ישבה ממושכת בכלא צבאי אני לא מעודכן בכלום מה יכול לעדכן אותי קצת בלוחות מעבדים מזה AMD 64 וכל מיני עידקונים

    • 4 תגובות
    • 625 צפיות
  13. אני לא מצליח להוריד את הקירור לא הבנתי את הקטע הזה אם הקליפסים

    • 11 תגובות
    • 688 צפיות
  14. היי חברים, חבר שלי עכשיו מתקשר אלי אומר לי שפתאום המחשב שלו לא עובד.. הוא פותח את המחשב ורואה שהמאוורר שלו יצא מהמקום ושהפלסטיק שמחזיק אותו על המעבד נשבר.. יש אפשרות להחליף את החלק הזה? לא יודע כמה זה עוזר אבל אני יודע שיש לו לוח אם של GIGABYTE תודה.

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  15. שלום. אני מנסה להבין [כחדש בתחום] את עניין הזכרונות - מהירות, ותזמון. רכשתי זכרון מסוג PNY, שעליו רשום 1600 MHz CAS 8 1.65V לעומת זאת, כאשר הפעלתי את Speccy, מצאתי שמהירות הזכרון נמוכה בהרבה (עומדת על 699 בלבד - ראו תמונה). נכנסתי לביוס בניסיון להבין זאת, אבל חזרתי ללא תובנות. אשמח לשמוע איך ניגשים לנושא. תודה!

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by nadav275,

    שלום חבר שלי צרב ביוס לא יציב ללוח שלו. עכשיו הלוח בכלל לא עושה פוסט וכמובן- הביא את הלוח אליי שאני אתקן לי יש לוח dfi infinity צריך הסבר מפורט איך לצרוב לו את הביוס הרגיל של NF7 דרך הלוח שלי נדב

    • 6 תגובות
    • 677 צפיות
  17. שלום, צריך עזרה לצרוב ביוס בגלל החלפת מעבד ללוח GA-965P-DS3 של GIGABYTE תודה

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  18. Started by taurus007,

    יש לי מחשב 2.4C ASUS P4P800 FSB800 2 ג'יגה זכרון וכרטיס מסך ATI RADEON 9600 PRO פתחתי נושא אם כדאי לקנות כרטיס מסך או לא ואיזה לAGP שלי עכשיו רק לעזרה, איזה מעבד אוכל לקנות שהלוח שלי עדיין תומך בו(המקסימלי) וכמה הוא עולה ? וכמה זה ישפר את ביצועיי המחשב ? (אני כנראה אקנה מחשב חדש בשנה הקרובה אז גם ארצה לדעת אם זה שווה...)

    • 4 תגובות
    • 553 צפיות
  19. אני מאוד מקווה שזאת באמת לא בעיה אלה הגדרות היום בערב קניתי לבסוף אחרי חיפושים מעמקים את הלוח של p5q pro turbo---- ASUS ומעבד E8400, עכשיו לבעיה : יש לי ארדיסק של טרה ושם כל הדברים שגיביתי מהמחשב הישן ( עם חיבור SATA ) בנוסף יש לי עוד ארדיסק (בחיבור IDE 160GB) ועוד אחד של (120GB SATA שעליו אני רוצה לשים את מערכת ההפעלה ) כאשר אני ניכנס לביוס הוא לא מזהה שני ארדיסקים (ויותר) ביחד . ניסיתי לחפש ברשת והדברים היחידים שמצאתי היו בהקשר של ICH10R SATA ו- AHCI mode . ניסיתי לשנות בביוס את ה- IDE ל-AHCI אבל לא היה שום שינוי משהו אולי יודע מה לעשות !!!!!! עזרה בבקשה!!!!!!! אני שובר את הראש תודה רבה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 746 צפיות
  20. Started by idodror,

    שלום לכולם, אני מתכנן לקנות מחשב חדש.. לוח האם שאני קונה: Gigabyte GA-Z97X-UD5H http://ksp.co.il/?uin=23028 המעבד שאני קונה: Intel Core i7 4790K http://ksp.co.il/?uin=23578 אני צריך המלצה לקירור טוב למעבד.. אני קצת חלש בעניין יש לי אופציה לעשות OC בלוח והמעבד הזה, ואני צריך קירור שיתאים לצורך.. אשמח גם להסבר קטן לעצותיכם תודה רבה!

  21. Started by kuva,

    שלום רב ;D הייתי רוצה לקנות עוד RAM למחשב אבל אני לא ממש מבין בכל המערכות האלו והייתי רוצה קצת עזרה מכם :]]] המפרט שלי כרגע: cpu: intel pentium 4 530 (3.0Ghz) motherboard: abit AS8-V Rams: 2XDDR 256mb 200mhz Video:sapphire radeon 9250 256M אני רוצה לעלות את הRAM ל1GB , יש לי תקציב לא מוגבל אבל הייתי רוצה לשמוע איזה אפשרויות יש לי, כי אז אני אוכל לבחור מה הכי מתאים לי , ואני לא ממש מת להיפרד מכל הכסף שלי תודה מראש לכל העוזרים! :]

    • 13 תגובות
    • 787 צפיות
  22. Started by Dr.Drek,

    אהלן אנשים! לאחר שעברתי על הSWF המרתק בשאלות נפוצות עלו לי שאלות נוספות. לי יש כרגע 256 מגה של PC2100. ולפי הטבלה שם מדובר במהירות 266MHZ. כלומר שאם אקנה 400MHZ ואצרפו ל 256, הוא יעבוד במהירות של 266 בלבד... בהשוואה בזאפ זיכרון של קינגסטון של 400 יעלה 210 שקלים בעוד של 266 יעלה 243....האם אכן כדאי לקנות את ה400? דבר נוסף שמצוי במפרטים טכנים ולא הוסבר הוא CL . מהו אותו CL ומה ההבדל בין 2.5 ל 3? תודה מראש, אמיר

    • 3 תגובות
    • 489 צפיות
  23. Started by shainov,

    שלום לכולם..ברצוני לרכוש סט של 2*1GB מחברה כמו GSKILL או OCZ במחיר שלא יעלה על 150$ ולא ממש מצאתי עם משלוח לארץ.. במיוחד לא BUY IT NOW שזה מה שאני מחפש ולשלוח ארצה..חיפשתי את הHZ של GSKILL כי הם מאוד מומלצים ברחבי העולם ואנשים הגיעו איתם ל1100במאמץ מזערי..אז אודה לכל עזרה אפשרית ואם אפשר לינקים..

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by kined_of,

    שמעו יש לי פנטיום 3.... ואני רוצה ליקנות אליו זיכרון, לפי מה שהבנתי לפנטיום 3 DDR לא מתאים האם ההבדלים בין DDR ל SDRAM גדולים? ובמה? ואיזה זיכרון (256) אתם ממליצים לי ליקנות?

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  25. Started by qweqwe,

    יש לי במחשב שני זיכרונות rdram של 128 כל אחד ואני רוצה להוסיף עכשיו אני לא יודע מה לקנות? אם אתם יכולים להביא לי המלצות אני ישמח

    • 1 תגובה
    • 450 צפיות

דיונים חדשים בפורומים