מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב לכולם!!! המחשב שאני מתכנן כרגע הוא לעבודות ולהפעלת משחקים ותוכנות... רציתי לשאול איזה זיכרונות עדיף לשים במחשב:: שתי סלוטים של667 512MB DDRII של KINGSTON או... לשים סלוט אחד של 1GB DDRII 667 של KINGSTON ובעתיד להוסיף עוד אחד .... תודה לעונים...
-
- 10 תגובות
- 546 צפיות
-
-
שלום, אני קונה מחשב חדש והמליצו לי על זכרונות של OCZ kit 1G - (סה"כ 2G) דגם פלטיניום 800Mhz ב 1150 ש"ח האם יש לכם המלצות בשבילי, אולי דגם אחר? תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום, הזמנתי את המפרט הזה מהדובים ויש לי ספקות לזכרונות .. זה המפרט MotherBoard - Gigabyte GA-SINXP1394(GA-8SQ800 Ultra2 Cpu - INTEL P4 2.4B GHZ 533MHZ 478PIN 512Cache Gpu - Hercules 3D Prophet 9500 Pro 128MB OEM Hd - WD 80GB 7200RPM 8 MB Cache special version Case - Dragon AX-01SLD Aluminum Case Silver - מנורת פלורוסנט "קרה" : אולטרא כחול DVD - Toshiba x16 OEM Burner - LITE ON 48X12X48 OEM FLOPPY - PANOASONIC FLOPPY 1.44 Monitor - AOC 19 9KLR p/s - HEC 475DVD WATT PSU בהתחלה לקחתי Corsair CMX256A DDR 3200C2 ועכשיו שיניתי ל GeiL 512MB PC3200 400MHz DDR Dual Channel כי ל Corsair אין Ultra Low latency ולGeiL יש ... הLow latency נחוץ…
-
- 4 תגובות
- 785 צפיות
-
-
היי חברים , איזה זכרון 667 1GB הכי זול אפשר לקנות ב KSP שהוא נחשב למשהו מוכר וטוב? תודה על התשובות
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
יש לי את הלוח אם הזה: http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=101&l3=296&l4=0&model=1138&modelmenu=1 כרגע יש לי 2X512 ocz 667 ואני רוצה להגדיל ל-2 ג. מה לבחור. ואם זה פס אחד של 1 גיגה באיזה שקע לשים אותו, ובכלל מה הסידור הנכון לפי צבעים של הזכרונות.
-
- 6 תגובות
- 524 צפיות
-
-
האלן חברה, חבר שלי נטס לארות הברית (לציקגו) ואני רוצה להזמין ממנו זכרנות! עכשיו היתי רוצה DDR PC2700 333MHZ אשר יהיה מיועדים למערכת אינטל עם OC!!! אני רוצה לקנות 2 סטיקים של 256! אנא המליצו לי על 3 הסטיקים שהכי כדאי לקנות! (PC2700 333) תודה! ;) חוצמזה אם מישהו מכיר חנויות חומרה בציקגו ויתן לי פרטים עליהן , אני יודה מאוד מאוד!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני וחבר מעוניינים לקנות כרטיס SD 512 MB לפאלם זייר71 וזייר 72 חיפשתי באינטרנט ומצאתי במחירים הגונים מספר חברות : SanDisk - http://www.fotofilm.co.il/page.php?product=800&from_category=251 Dane-ELEC - http://www.camera4less.co.il/product.asp?pID=294&cID=63&c=215234 PQI - http://www.bar-ezuz.co.il/Product.asp?Pid=28512&Cat2Cat1ID=1212&Cat2ID=1588&aff=zap KINGSTON - https://www.lamir.co.il/home.htm#54944 מה הכי כדאי? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
יש מחשב intel pentium 3 665mhz עם לוח אם של ASUS מדגם P3V133 (ברגע שאני נותן לכם את הדגם את יודעים אילו פונקציות יש לו..אני מקווה ,אם לא אני אצלם את הלוח וישלח לכם ,רק תבקשו..) יש לי שני כרטיסי זיכרון האחד 256 sdram pc133 והשני sdram pc133 64 יש ליכרטיס מסך דו מימדי גרוע ביותר לפני הלוח אם האם אני יכול לשים בו את הכרטיס ? ddr 512MB 400MHz ?? וכמובן לזרוק לפח אני שני הכרטיסים הקודמים?? אחרי שתענו לי על השאלה הזאת אני אשאל עוד כמה שאלות בנתיים תודה
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום למבינים אני מחפש את הלוח הזה ASUS Rampage Extreme x48 היש מושג למישהו איפה ניתן לרכוש אותו בארץ וכמובן אמינותתתתתתתתת של המוכר תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
מעבדINTEL CORE 2 DUO E6750 2.66GHZ CONROE OEM - לוח אם- GIGABYTE GA-P35-S3L והמטרה היא שהמחשב יהיה חזק למשחקים מה אתם ממליצים
-
- 3 תגובות
- 461 צפיות
-
-
אני צריך כרטיס מסך שיעבוד סבבה עם משחקים סוקט PCI-E הציעו לי את ה 6600 אבל זה קצת יקר לי יש משהו סבבה בפחות?? מה נחשב דרגה פחות מה6600? תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 648 צפיות
-
-
אני קונה מחשב מחר ואני כרגע מתלבט בין שני לוחות הראשון הוא: ? ABIT NF7-S2 (nForce2 שהוא עולה 440 או את הלוח של EPOX 8RDA3I (NForce Dual) שהוא עולה 390 מה יותר כדאי? אני בעיקרון מעדיף את הזה של אפוקס בגלל המחיר, האם באמת כדאי להשקיע עוד 50 שקל בשביל הלוח של אביט כי ב50 שקל האלה אני יוכל להשקיע בדברים אחרים. ואם יש לכם לוחות אחרים שאולי עולים בסביבות המחירים האלה ואתם ממליצים עליהם אז בבקשה תרשמו. המעבד שלי הוא amb Athlon XP 2500+( והמחירים נלקחו מ ksp אז בבקשה תקחו לוחות משם.
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לשדרג את המחשב שלי: מעבד AMD 2500 512MB זכרון DDR400 ההתלבטות היא לגבי הלוח: אני רוצה לוח עם חיבור רשת , 1394 והרבה חיבורי USB מה מומלץ: ASUS A7N8x delux ABIT NF7SL MSI K7N2 Delta או שיש לכם המלצות אחרות OC עדין אם בכלל תודה שלומי
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
אני מחפש לוח טוב וזול בלי שום צורך בחיבור מיוחד פרט למקלדת עכבר מסך ואיזה דיסק און קי ומודם כמובן למעבד AMD Athlon II הצרכים זה גלישה אופיס שאלה שניה הכרטיס מסך בלוחות האלה יהיה חזק חלש יותר לדוגמא מי GT8600 Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H Gigabyte GA-MA78LMT-S2
-
- 8 תגובות
- 703 צפיות
-
-
היי אנשים. קניתי חלקים למערכת מלאה. נשאר לי רק לוח אם. הרבה פשוט מבלבלים אותי אז אשמח לקבל מכם המלצה ללוח 99x. תקציב פחות קריטי. לא הכי חשוב oc ומשחקים אבל שיהיה חזק ואמין. i7-5930K Corsair Hydro Series H105 Crucial Ballistix Sport 32GB Samsung 840 EVO Serie SSD 1 TB Western Digital Red 6 TB Gigabyte GeForce GTX 980 Thermaltake Xaser V
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קיבלתי e6600 ואני צריך להשלים את המפרט. המחשב האחרון שקניתי היה פנטיום 3 ,אז אני ממש לא סגור על כל המפרטים החדשים. אני מבקש עזרה לגבי לוח אם. הכי חשוב זה האמינות, לא צריך OC. אני לא סגור על מה עדיף - כרטיס מסך on board או לא. תקציב של עד 1000. תודה .
-
- 7 תגובות
- 510 צפיות
-
-
שלום. אני שוקל שדרוג בעקבות מחירי הזכרונות ואשמח לקבל יעוץ בבחירת לוח. הדרישות שלי הן קצת מורכבות.... 4 חיבורי סאטה 2 ומעלה. 2 חיבורי גיגבייט תוצרת מארוול MARVEL 3-4 PCI 32.(החריץ הלבן הישן הגדול) עדיפות לnFORCE 6-8 חיבורי USB 2 חיבורי 1394. זה הכל ולדעתי קשה למצוא לוח כזה. מצאתי את ה TYAN 3400B אבל אני לא יודע איך הוא כי אין אותו באף חנות ולעשות הזמנה מיוחדת זה מחייב ויש לו רק 4 חיבורי USB. ו 6 חיבורי סאטה. לוחות של אסוס יש בשפע אבל שוב רק 2 חיבורי PCI ישנים... תודה לכל המגיבים ולילה טוב\בוקר טוב :)
-
- 3 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אז ככה, האופציות הן Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4 או MSI K8N Neo4-F nVIDIA nForce4 בעיקרון לא מתוכנן אוברקלוקינג, אולי בעתיד משהו בקטנה, אבל איזה לוח עדיף בכל זאת? ולמה תודה
-
- 1 תגובה
- 495 צפיות
-
-
ברשותי כרגע המפרט הבא: מעבד Q8200 לוח MSI P45 Platinum כ.מסך SAPPHIRE HD5770 זכרון 2GB DDR2 800 וכו... כרגע אני מעוניין לצמצם את המפרט למארז m-ATX מה שדורש החלפת לוח אם ל-m-ATX ורציתי לדעת איזה צ'יפסט יהיה הכי אידיאלי למפרט והכי קרוב לביצועים שיש לי עם הלוח הנוכחי (מכל הבחינות כמובן). האם הביצועים צריכים לרדת משמועתית? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
כרגע המערכת שלי היא כזאת: מעבד: Q9550 זיכרון: 2 סטיקים של 2GB 800MHZ לוח: G43 של אסוס כ.מסך: RADEON HD5850 אני שוקל להחליף את המארז ל-ATX, ועל הדרך את הלוח ל-P45 איזה דגם של לוח הייתם ממליצים כאידיאלי למפרט הנ"ל?? תודה
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות לוח אם שתומך ב- AGP8X ו- DDR 400 אני יודע שכל הלוחות לא תומכים רשמית... אני רוצה שהלוח הזה יהיה טוב ל-OC ולא ממש אכפת לי איזה ציפסט.. כמו VIA P4X400, SIS 648 ועוד.. המחיר לא ממש משנה... ואני גם רוצה שיתמוך בכל הטכנולוגיות החדשות אני גם צריך זכרון מתאים כי הבנתי שהלוח לא תומך בכל סוגי הזכרונות של ה-DDR 400 תודה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ישב עליו זיכרון A-DATA 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 667 (PC2 5300) Dual Channel Kit Desktop Memory Model ADQPE1A16K - Retail ומעבד Intel Core 2 Duo E6400 Conroe 2.13GHz LGA 775 Processor Model BX80557E6400 - Retail ואני רוצה לבחור לוח אם מפה: http://www.newegg.com/Product/ProductList....SubCategory=280 תגידו לי על מה אתם ממליצים... תקציב-בין 80$ ל110$ אני רוצה לשמור קצת כסף לכרטיס מסך
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
אני רוצה לוח אם של asus אבל אני לא יודע מה בדיוק טוב למפרט הזה. לגבי המחיר בין 500 ל600 אבל אם יש בפחות שמתאים אז גם טוב תודה. המפרט מאתר www.skypc.co.il זיכרון G.Skill DDR2 4096MB (2048MBx2) 1000Mhz CL 5-5-5-15 PI צורב LG GSA-GH22N X22 DVD כונן דיסקטים שחור SONY Floppy 1.44MB מארז ללא ספק Thermaltake Armor+ MX + 23 cm fan כונן קשיח Westren Digital WD3200AAKS 320GB SATA2 16MB מעבד Intel Core 2 Duo E8500 Box ספק כח Corsair CMPSU-550VXEU 550W כרטיס גרפי Leadtek nVIDIA GeForce PX9800GTX 512MB PCIe
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
מחפש המלצה ללוח אם PCI-E עבור מחשב בקונפיגורציה הבאה מעבד AMD64 3200 דיסק WD 160G SATAII כרטיס מסך Sapphire x800GT צריך firewire לא צריך SLI לא משתמש בכרטיס audio חיצוני (ורוצה on board באיכות סבירה) לא מבצע OC תקציב לא ברור - ראיתי שיש אופציות סבירות באזור ה 600 שקל אבל אם מישהו חושב שיש ערך מוסף משמעותי לכרטיס יותר יקר אז אפשר לחרוג בנוסף, האם יש טעם לקנות זכרונות יקרים ולא להסתפק באופציות הזולות (מתכוון להרכיב 1G)? תודה
-
- 9 תגובות
- 706 צפיות
-
-
הבחירה הראשונה שלי היתה של גיגה בייט.. על תוספות על הלוח לא משנות הרבה תבחירה .. למרות שכרטיס רשת על הלוח יועיל קצת :] הלוח למשחקים כמובן יבוא עם AMD BARTON 2500 , 2x OCZ 256MB DDR-RAM 3200 EL Memory 400Mhz, Enhanced Latency, 2-2-3-6 1T מי מהשלוש או אחד אחר שתציעו האותו מחיר הטוב ביותר (אוברקלוק בהחלט צפוי בשנה הקרובה) Gigabyte GA-7N400-L1 nForce2 Ultra400 Motherboard (Dual DDR, AGP8X, Sound, LAN, USB 2.0) ABIT NF7 v2.0 nForce2 Motherboard (ATA133, DDR400, AGPx8, 5.1 Sound, USB 2.0) Epox 8RDA3 v2.0 NVIDIA nForce2 Motherboard (DDR400, AGP8X,5.1 Dolby Sound, LAN, USB 2.0)
-
- 2 תגובות
- 548 צפיות
-


