עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. שלום,אשמח את תעזרו לי... 1. אני עכשיו בXP ,לא מתכנן לעבור לויסטה. האם יש טעם לקנות 4GB זיכרון או להסתפק ב2? אינ יודע שחלק יגידו "המחירים כל כך זולים היום אז עדף לקנות כבר 4" אז לא קשור למחירים-שווה לקנות 4GB לXP? 2.מתכנן לעשות SLI של 9600GT OC ... מתלבט כרגע בין שני לוחות: Gigabyte GA-N650SLI-DS4L או Asus P5N-D מתכנן לעשות OC לE4700 [אגב האם יהיה צאוור בקבוק אם אני אגיע לסביבות ה3.2GHZ ?] אז...אני יותר בכיוון של הג'יגבייט,במילא עוד מעט מחליפים תושבת ואמרו שהביצועים הם זניחים..מה דעתכם? תודה מראש

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  2. לעזאזל כל הזמן אני שומע משהו חדש ואני כבר לא יודע איזה לוח לקחת... GIGABYTE 945P-S3 שכמובן הוא עם 945 וממליצים עליו לאנשים בלי צרכים מיוחדים או ABIT IB9 שהוא עם 965 והוא יותר ל OC... אני לא משדרג חלקים כל שנה שנתיים..(אפילו לא שלוש) ולכן אני רוצה לדעת אם עדיף לי 965 או 945 או שכשה 945 כבר ייחשב לציפסט ישן גם ה 965 ייחשב לישן... מה לקחת???

    • 20 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. שלום לכולם , זה שכבר ימים ואפילו שבועות אני מחפש תשובה לשאלתי ועדיין אף אחד לא יכות לענות לי עליה. מה מבין השניים עדיף, הAsus P5KC או הGigabyte GA-P35C-DS3R? האסוס עולה 964 ש"ח והג'יגהבייט עולה 854.40 ש"ח. אז מה עדיף?! והאם האסוס באמת שווה את ה100+ ש"ח האלה?

    • 9 תגובות
    • 903 צפיות
  4. חלקכם יודעים את הסיפור. הבנתי שזכרונות ג'יסקיל על לוח DS3 זה סוג של סיכון בכל מקרה. מה גם שאף אחד לא יכול להבטיח לי את הביצועים שלהם באוברקלוק. ברור שהם יותר איכותיים אבל אין אפשרות לדעת עד כמה. מצד שני ה-CEON שלי מצליחים לעשות 900MHZ עם התזמונים המקוריים (5-5-5-15) ובנוסף קניתי להם HEAT SPREADER שיוריד להם את הטמפרטורה במעלה או שתיים כדי לשמור על יציבות. אני יכול להחזיר את הזכרונות ולקבל 1200 ש"ח, או לשמור אותם ולקבל על ההפרש את הקירור למעבד של AVC, שהוא לא רע ומדורג, לפי שכלול של חיפושים שעשיתי, בין הפריזר ל-BT, מבחינת הקירור.

    • 6 תגובות
    • 586 צפיות
  5. Started by SpiritKnight,

    האם עדיין צריך, במקרה של RDRAM, שני צ'יפים של הזיכרון?

    • 4 תגובות
    • 922 צפיות
  6. Started by MatrixDevil,

    יש לי מחשב Amd 2.8 2.2 ghz a7n8x delux שלא תומך ב PCI-E יש לי 5200FX עכשיו אני חושב להחיף כרטיס מסך אך הם עולים יותר ל AGP לכן חשבתי על PCI יש איזה לוחות אם טובים ל PCI E שעולים לא הרבה .(600) תודה

    • 11 תגובות
    • 800 צפיות
  7. מה עדיף מבין שתי האפשרויות האלה מבחינת ביצועים: RADEON 9600XT 128MB+512MB PC3200 VS RADEON 9550 128MB+1gb PC3200 ???

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  8. שלום, רציתי לדעת מה יותר טוב שיהיה כרטיס זיכרון אחד של 4 גיג'ה או שיהיה 2 גי'ה ו 2 גי'גה?

    • 4 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by disc0infern0,

    אני קונה כרטיס מסך משולב ATI RADEON X800 PRO עם לוח אם MSI RS482 M4 לAMD 3200 64BIT שווה להוסיף עוד 550 ש"ח בשביל לוח MSI אחר לא משולב? מה החסרונות של הלא משולב?

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  10. Started by HitmanW,

    השאלה היא הכותרת... אה ועוד משהו קטן - יש טעם לקחת ספק CORSAIR VX 550W במקום 450W אם הכ.מסך הוא RADEON4850? ועוד דבר קטן - יש הבדל בין 4850 של PALIT לשל SAPHIRE? (מבחינה פיזית - קירור או מבנה, מה עדיף) תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. שלום, האם עדיף לקחת כרטיס אחד של G.Skill DDR2 4096MB 800MHZ 2GX2 CL5 מאשר 2 כרטיסים של G.skill DDR2 2048MB 800MHZ NT CL5-5-5-15 בעיקרון המחיר של כרטיס אחד של 4 ג'יגה עולה 275 ש"ח ו 2 של 2 ג'יגה עולה 280 ש"ח... אז ההבדל הוא 5 ש"ח בלבד. יש עדיפות מסויימת? תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Mor Abergel,

    מה עדיף בעצם?

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  13. Started by rabbit,

    Intel Pentium D 2.80GHz 2X1M Cache 820 Dual Core 800MHz 775 Tray CPU או להסתפק ב Intel Pentium IV 3.0GHz Prescott 2M 64-bit Socket 775 Box CPU הבדלים משמעותיים?

    • 7 תגובות
    • 571 צפיות
  14. התיישבנו לבחון את ביצועי המעבד המרוענן של AMD - האם ההשקה הזאת מצליחה להציל אותה מהפסד בתחרות הקשוחה העדכנית?לכתבה

  15. Started by Sake,

    היי....אז ככה...רציתי לדעת..מה עדיף או יותר טוב..מעבדי הamd או הIntel עם כל הדיבורים האלה אני מבולבל ובדקתי בתרדים אחרים גם...חפשתי מידע..ומצאתי..אבל כל פעם משהו אחר... אז בבירור אני רוצה שמישהו יענה לי בבקשה.....ואותו הדבר לגבי הלוח אם...איזה לוח אם יותר טוב abit ic7 Gigabyte GA-8INXP או asus p4p800 איזה מהם מתהים יותר למעבד intel pentium 4 2.66 800 mhz תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 754 צפיות
  16. Started by ashbit_q,

    אני מעוניין לקנות את המעבד הנ"ל האם הוא שווה ביצועים לגרסת ה 1336 900?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. אני מתלבט בין לוחות האם: Asus H87-PRO Gigabyte GA-H87M-D3H לא מוצא ביניהם הבדל מיוחד. יש סיבה להעדיף את הלוח של ASUS שעולה 100 ש"ח יותר מ-GB? (לא מבצע OC!)

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by pazer005,

    מה עדיף: לקנות זיכרון אחד של 2 ג'יגה כדי לדאוג לעתיד שיהיה לי עוד סלוט פנוי או 2 של ג'יגה שיפעלו בדואל? לקנות זיכרון 800mhz ב-CL5 ב-1250 ש"ח או אותו אחד ב-CL4 ב-1390? (אותה חברה) תודה.

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  19. מה עדיף 4-4-4-12 ב800MHZ? או 3-3-3-10 ב667MHZ?

    • 2 תגובות
    • 488 צפיות
  20. Started by meir3420,

    שלום ברצוני לשאול יש לי לוח אם שבתוכו 4 סלוטים של RAM 2 מהם תפוסים על ידי כרטיס זיכרון (GeIL Black Dragon DIMM Kit 2GB PC2-6400 CL4-4-4 DDR2-800 MHz (2X1 GB בדים 1 ודים 3 אני רוצה להוסיף RAM ל 4 גיגה הכל תומך ובדקתי גם MHZ השאלה שלי היא האם לקנות עוד כרטיס 1 דומה אחד לאחד לשלי עכשיו של 2 גיגה בסלוט אחד או האם לקנות עוד 2 גיגה מחולק לקיטים ואז על כל סלוט ישב לי אחד כזה GeIL Black Dragon DIMM Kit 1024MB PC2-6400 CL4-4-4 DDR2-800 MHz

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  21. Started by ToR,

    יש באתר של ASUS עדכונים לBIOS של ה P4PE אבל לא רשום מה הם ת למה הם, וכו'?? למישהו יש מושג?

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  22. Started by netanel11234,

    שלום אני רוצה לעדכן את הBIOS, אבל רציתי לדעת מה המשמעות של האות 'D' בגירסת ה BIOS והאם לעדכן לגירסא הזאת או לעדכן לגרסא אחת מתחת? תודה.

  23. Started by liav12,

    אפשר לעזור?..איך אני מעדכן את הביוס שלי ללוח אם של אינטל D850GB (לא לצחוק...) מתוצרת של AMI משהו כזה...

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  24. Started by GeForce,

    יש לי לוח אם של Chaintech הייתי רוצה לדעת אם יש לו עדכון ביוס. כרגע יש לי בעיה עם זכרונות של 256MB בעלי צד אחד. תודה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 552 צפיות
  25. Started by meir1234,

    שלום. בביקורת האחרונה על המעבד ryzen 5600G מעבד Ryzen 5 5600G בביקורת: ליבות Zen 3 חדישות, עיבוד גרפי ותיק • HWzone דובר על עדכון ה-BIOS (פעולה פשוטה) ואני מצטט "בהזדמנות זאת לציין כי יש צורך בעדכוני ביוס לכלל לוחות האם הקיימים כעת על המדפים בשביל לבצע אתחול תקין עם מעבד ה-RYZEN 5 5600G או RYZEN 7 5700G" אבל במידה ורוכשים לוח אם שנדרש לעדכן לו את ה-BIOS ואת המעבד הזה- כיצד ניתן לאתחל את המחשב כלומר האם הלוח אם יזהה את המעבד בתצורה הבסיסית ביותר רק לצורך כניסה לBIOS אני מתעניין בלוח האם הזה: B550 AORUS ELITE V2 (rev. 1.0) Gallery | Motherboard - GIGABYTE Global ונדרש עדכון BIOS מס' F13 הכולל את העדכון למעבד הזה . Updat…

דיונים חדשים בפורומים