עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. אחרי דור ה-Alder Lake מגיע דור ה-Raptor Lake - ובו אנו נוכל למצוא שידרוג דווקא במספר ליבות העיבוד הקטנות והיעילות, אך לא במספר ליבות העיבוד הגדולות העיקריות שבמערךלכתבה

  2. איזה מחשב לינוקס חדש עם יכולת VT וליבה כפולה מומלץ? מי המובילים ביחס מחיר/ביצועים בתחום מחירי כניסה? יכול להיות אינטל או AMD ולוח אם עם ביצועים ועמידות טובה. יצאנו מבולבלים מול ריבוי האפשרויות וחיפשנו עצות ממוקדות. רב תודות מראש על הסיוע

    • 6 תגובות
    • 515 צפיות
  3. Started by itzik-bs,

    שלום רב אני מעוניין במחשב חדש. הצרכיים שלי מסתכמים באינרנט ומשחקי מחשב של הילדים - אשר אינם זקוקים לגרפיקה\מעבד מדהימים (סה"כ משתמשים בלומדות לגיל הרך): שאלתי מה תמליצו בין האופציות: 1. לוח עם כרטיס מסך OB (חשבתי על ASUS P4S533) 2. לוח ASUS P4S8-X-X ועם כרטיס מסך MX400 ASUS 3. אולי אופציה אחרת אשמח אם תמליצו על חנות\אתר שאפשר לסמוך עליהם ולקנות דרכם. זכרו שהצרכים שלי בסיסים , והעיקר מחיר נמוך. מעבר ללוח ולכ. מסך, בכוונתי להוסיף כדלקמן: זכרון 256 DDR, צורב LITEON, מקלדת+עכבר אופטי של מיקרוסופט, מודם V92, מעבד אינטל 1.8G הערה: אני נעול על מעבד INTEL (אני יודע שכאן בד"כ אוהבים יותר את ה AMD)

    • 6 תגובות
    • 676 צפיות
  4. Started by orior123,

    ברצוני לאפשר יכולת הצגת HIGH DEFUNUTION תמונות ווידאו של סרטים ומצלמות. 1. מה ההבדל בין לוחות האם המובנים G31 ו G41 ? האם יש הבדלים בין מעבדי התצוגה 3100 ו 4500 בכלל ובהיבט ה HIGH DEFUNUTION בפרט. 2. מה ההבדל בין E5300 ל E7300 בכלל ומה רלוונטי להיבט ה - HIGH DEFUNUTION. 3. יש לי שתי אפשרויות בחירה במחיר כמעט זהה - לקנות יד שניה כרטיס מובנה ומעבד: G41 עם E5300 או G31 עם E7300. מה עדיף? 4. במידה והלוחות המובנים לא תומכים ב - HIGH DEFUNUTION , האם כדאי לקנות אותם ולהוסיף כרטיס מסך PCI ? האם יש המלצות לכרטיס ספציפי לא יקר ? אשמח מאד לקבל כל עצה ועזרה ביחס לשאלות שלעייל. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 746 צפיות
  5. ברצוני להרכיב מחשב עם מעבד intel Core i3, שישמש בין השאר גם למישחקים ברמה בינונית. כחסיד של לוחות GIGABYTE, חיפשתי לוח מתאים ולא הכי יקר. הוצע לי לוח GA-P55-US3L, שעולה 520 ש"ח. קיים גם לוח GA-P55-UD3L, שעולה בערך אותו דבר נראה כי ההבדל היחידי בין 2 הלוחות הוא שבלוח עם האות D כל הקבלים הם SOLID STATE, ואילו בלוח עם האות S רק הקבלים שסביב תושבת ה-CPU הם כאלה (כלומר שלוח ה-D עדיף) אבל... הפתעה! כשנכנסים למיפרט של 2 הלוחות האלה מתברר שה-CHIPSET הוא H55, ולא P55 כפי שעשוי להשתמע מן השם של הלוחות (וידוע ש-GIGABYTE, חוץ מלבלבל אותנו עם כל מיני סיומות, תמיד מקפידים שהשם של ה-CHIPSET בשם של הלוח יהיה מדוייק) ובעצם העניין של הסיומות קיים בכל הלוחות, גם ASUS ו-MSI ושאר יצרנים משחקי…

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3065559,00.html פשוט חובבנים. כמו שמס' 2 אמר כתבה קנויה.

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by lipa,

    http://www.bit-tech.net/bits/2006/12/29/bit_tech_awards_2006/1.html Top 100 Products of 2006 http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?id=2152&cid=20&pg=1

    • 0 תגובות
    • 604 צפיות
  8. נגמר המלאי ל Q6700 בארץ בדקתי בכמה ספקים ובכמה חברות אמרו שלא מביאים אותו יותר מהאתם אומרים ? צריך להזמין ומתי נדע שזה יגיע...............לא יודעים ????

    • 3 תגובות
    • 703 צפיות
  9. Started by Forest14,

    במחשב חדש שכולל לוח Z77X-UP5TH אין מספיק חיבורים לUSB2 (דווקא ל3 יש) אבל גם לקירור H80I ולספק שAX860I יש חיבורי USB2 שצריכים PORTS על הלוח. פתרון אפשרי, הוא כרטיס עם כניסות לUSB2. השאלה אם ידוע איפה משיגים כזה?

    • 27 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. יציאת מעבדי penryn נדחתה לפבואר-מרץ http://www.digitimes.com/mobos/a20071218PD212.html לכל מי שחיכה (כמוני :s05:) למעבדים החדשים , כדאי לרוץ ולקנות את ה Q6600 ה"ישן" והטוב .

    • 2 תגובות
    • 521 צפיות
  11. היי אנשים, כנראה שנדפק לי הלוח אם מסוג abit nf-m2sv, ואני מחפש לקנות אחד זהה כדי להימנע מהתקנה חדשה. חיפשתי בZAP ואנ'לא מוצא. מישהו יודע/מכיר על מקום שכדאי לחפש בו? או כל פיתרון אחר שיכול לעזור. תודה, אייל

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  12. Started by Rockstatement10,

    כרגע יש ברשותי i3 2100 + 8GB RAM + HD 7970 המחשב בעקרון בסדר גמור למשחקים, מריץ כל משחק כיום בצורה נחמדה ביותר והגדרות בסדר. ידוע לי שהמעבד לא להיט כאן והשאלה היא האם מומלץ בחום להחליפו לגבי גיימינג עכשווי ועתידי? במידה וכן, אצטרך גם להחליף לוח.

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by the-f-master,

    ראיתי שאקסון זה סוקט 771 וגם נהלם רשום שישתמש ב771 מה שאומר שזה אותו סוקט בעצם?

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  14. Started by EAD,

    http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=9214&Itemid=1 לפי זה (וגם בעבר שמעתי), לא תהיה תמיכה בDDR3 מעל 1066. שזה גורם למספר דברים 1) OC יהיה לא משהו בכלל 2) מהירויות זכרון לא משהו 3) חוסר ניצול של DDR3 שעובד ב1600 ו1800 ו2000 (ויש כבר יותר) 4)בגלל שאי אפשר לעלות מתחים כמו שצריך (1.65 כבר ישרוף המעבד לחלוטין והוא לא נועד לעבוד בכזה), גם תהיה בעיה עם OC וגם עם FSB גבוהה וכו'. בקיצור כפי שתמיד אמרתי, נהלם יהיה אחלה לאנשים שהולכים להחליף מחשב ישן, אבל מי שיכול, עדיף לו או לקנות עכשו בזול יחסית, או לחכות לדור שיצא אחרי הנהלם (שיהיה 32 נאנו, 16 ליבות וכו'). נהלם מהווה תפיסת חדשה לגבי ניהול הזכרון, בקר וכו'. אך מבחינת ביצועים וכו', לדעתי הוא…

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by shai265,

    יש לי מחשב: Intel Pentium 4 2.8GHz 512K Northwood 800MHz לוח אם :asus p4s800d זכרון:giga (512*2) ocz כרטיס מסך: leadtek geforce 6600gt 128 mb לצערי המעבד נהרס ואיני יודע מה לעשות?? האם עדיף לקנות מעבד חדש (אותו דגם) לדוגמא: מעבד או לקנות לוח אם ומעבד חדש?? לדוגמא: מעבד לוח אם נ.ב אני מעדיף שייצא כמה שיותר זול אבל שהיה יעיל

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. לשניהם יש ציפסד nf4 אני רק רוצה לבדע שלא עבדו עלי חברת albetrone

    • 1 תגובה
    • 816 צפיות
  17. שלום, היום יש לי: PRESCOT P4 3G, ASUS P4P800SE זכרון 2GB - ע"י 4 DIMMים DDR ספק - ליברטי 400 כרטיס מסך NVIDIA AGP 5200 כרטיס קול AUDIGY 4, 2 SATAות 160GB, אחד DVDRW על IDE שלל USBים נהרס לי הלוח אם (המחשב לא עולה וכל האינטרנט מוצף במקרים כאלה ללוח הספציפי הזה). אז נראה לי שאני אקנה E6600 (ראיתי שהוא הכי מומלץ בזאפ) עם לוח אם של אינטל הפעם. הבנתי שהכי מומלץ לקנות עם ציפסט 965 ? יש לכם המלצה ללוח ספציפי ? פרופיל שימוש - לא משחקים לא סרטים לא OC. הרבה תוכנות וחלונות במקביל, מיועד לחלונות האם הלוחות של היום (שכולם תומכים ב DDR2) יתמכו בזכרון DDR שלי ? הבנתי שגם את ה NVIDIA שלי אצטרך להחליף כי אין כבר AGP אלא PCIE... תודה רבה

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by קוביה,

    נהרס לי הלוח אם, אני מחפש עכשיו לוח חדש, כשידרוג מינימלי. כרגע יש לי מעבד intel pentium 4, זכרון DDR 512. אני מחפש לוח שיוכל לתמוך במעבד שיש לי כרגע אבל שיתן לי גם את האפשרות לשידרוג עתידי של המעבד. בנוסף אני רוצה לעבור מהזיכרון DDR לDDR2 (אני חושב שהגיע הזמן) אני לא מחפש משהו יותר מדי חזק, אני לא משחק במשחקים, אבל יש לי כרטיס גרפי, כך שכרטיס מובנה בלוח לא ממש נחוץ. תודה למגיבים

    • 10 תגובות
    • 827 צפיות
  19. נהרס לי הלוח.והמוכר אמר לי לחכות שבוע עד שיגיע לו הלוח(945P ) הגיוני לחכות שבוע?

    • 5 תגובות
    • 626 צפיות
  20. נהרס לי המעבד 5600x2 89w ושלחתי אותו ליבואן .והם ענו לישיש לי שתי אפשרויות 1 זה לקחת במקומו מעבד 6000x2 125w בתוספת של 80 ש"ח ולקבל אותו בהקדם {מפני שהוא במלאי} 2 זה לקחת אותו מעבד 5600x2 89w ולקבל אותו מאוחר יותר זה יכל לקחת שבוע שבועיים {מפני שהוא לא במלאי} השאלה היא גם כזאת האם ה 6000 לא בעייתי בגלל ה125w שיש לו .והאם אני צריך לקנות לו מאוורר יותר חזק?

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  21. Started by TALIGAL5,

    החלפתי השבוע את המאורר הגנרי של אינטל P4 למאורר של ARTIC COOLINIG בבדיקה בביוס הטמפרטורה לאחר ההחלפה היתה סבבה לגמרי באיזור ה44C . התחלתי לראות סרט באמצע הסרט המחשב התרסט,ובעליה נתן מסך כחול.. בהודעת שגיאה של הוינדוס הוא הראה כאילו יש בעיית חומרה משהו יודע איך אפשר לאתר את החומרה הנפגעת?? הקוד שגיאה לא ממקד גל

    • 3 תגובות
    • 720 צפיות
  22. Started by NTT,

    הוא יצא כבר לחנויות באיזה שהוא מקום בעולם?אם כן,מתי הוא יגיע לארץ בערך? ואם לא,אז יש תאריך ליציאה? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  23. Started by eldar666,

    יש לי מעבד core 2 duo ואמרו לי שאפשר שהיה רשום core 2 quad או כל מה שאני רוצה בבקשה תעזרו לי!!!!

    • 7 תגובות
    • 612 צפיות
  24. הבטיחו לנו, לא ? אז קניתם כבר 4300/4320 ב100$ ? ...

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  25. Started by lion03,

    אני מחפש 256 SDRAM אבל אני לא יודע איך לבחור אם יש איזה משהו שצריך לבדוק לפני קנייה או שכל הזכרונות אותו דבר? והאם אתם יכולים להמליץ לי על משהו?

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות

דיונים חדשים בפורומים