עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. מדובר על זה http://www.intel.com/products/processor/corei7EE/index.htm?iid=prod_desktopcore+body_corei7-965ex ב KSP המעבד מתומחר ב 5090 ש"ח. אין לי מושג כמה הדברים האלה מבוקשים, ולכן אני פונה אליכם המומחים. האם יש אנשים שקונים מעבדים כאלה?

    • 3 תגובות
    • 920 צפיות
  2. המשחק POP קורס לביוס, מצאתי בפורומים שהתקנת הפאת' הזה אולי תעזור http://www.amdzone.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3964 קראתי, זה בעצם פאצ' של cooln'quiet, אבל אנשים שם מתלהבים ממנו ואומרים שאפילו הג'ויסטיק שלהם זז יותר טוב עכשיו ושזה גם סידר את הבעיה במשחק הזה ובהרבה אחרים,מהירות תגובה יותר טובה..... כל זה מפאץ' ל cooln'quiet ???

    • 2 תגובות
    • 447 צפיות
  3. Started by gambit_elaad,

    צריך משולש קדוש עם פנטיום 2.4 800MHz שיהיה לוח אם מצויןןן עם הדברים הכי חשובים זיכרון 400Hz תודה מראש!!!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by BIGWOLF,

    חברים, אחרי עיון באחד המדריכים באתר זה, וליתר דיוק : המדריך המלא להרכבת מפרט מחשב, אבקש לקבל הבהרה בנושא הבא : במקום אחד רשום : " במשחקים, אומנם המעבד משחק תפקיד שולי..." ובאותו מקום בהמשך רשום "עושה רושם כי ידה של אינטל על העליונה(באופן מוחץ)" אז... אם תפקיד המעבד במשחקים הוא שולי... מדוע כולם ממליצים למשחקים לקנות Core 2 Duo ? להמחשת השאלה, תענו לי מה עדיף: נניח ויש לי תקציב של 250 ש"ח לרכישת מעבד, בתקציב הזה אני יכול לקנות או AM2 Dual Core 4000 או E2140 , אז מה עדיף ? ההבדל במחיר בין AM2 Dual Core 4000 לבין E6750 (המעבד שהרבה גימרים רוכשים לאחרונה) הוא כ 550 ש"ח אז בשורה תחתונה האם עדיף לי לקנות AM2 DC 4000 ואת ה 550 ש"ח שהצלתי להשקיע בכרטיס מסף (בנוסף לתקציב X שיש לי…

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  5. בהנחה שאני קונה E6300 עם לוח Asus P5B Delus איזה מהירות של זכרונות אני צריך ? 533 או 667 ? מה המשמעות של המהירות הזו? בכלל עד עכשיו הייתי רגיל לקנות 800... מישהו מוכן לעשות לי סדר בבאלגן . תודה.

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  6. Started by kdani,

    משהו יכול להסביר את המשמעות של השקף הראשון בביקורת הזאת ? רוחב פס הזכרון של IVY עם ערכת Z77 הוא חצי מ-Sandy עם X79 http://www.hardwareheaven.com/reviews/1482/pg6/intel-core-i7-3770k-ivy-bridge-processor-launch-review-platformmotherboard-benchmarks.html מה זה אומר על ביצועים ? (בשאר הביקורת אין כמעט שום הבדל בביצועים בין המעבד הישן לחדש)

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  7. שלום. אני מנסה להבין על מה מצביע ערך ה AUX בתוכנה AIDA64 תודה!

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  8. הלוח:p45-ds3r יש 2 חריצים לכרטיס מסך ומתוכנן רק כרטיס אחד-9800gt זה משנה אם מרכיבים בתחתון? כי יש לי גם כרטיסי הרחבה pci-ex ונהיה מאוד צפוף שם-המאורר של כרטיס המסך כמעט נוגע בכרטיס ההרחבה ואין אפשרות להזיז את כרטיס ההרחבה תודה רבה מאוד

    • 2 תגובות
    • 885 צפיות
  9. חדשות טריות מהיממה האחרונה היא לגבי מעבד חדש ונוסף לסדרת threadripper העונה לשם 1900x מעבד זה יביא רק 8 ליבות, ויעלה בהתאם 550$ בלבד. היה דווח כאן בפורום (על ידי הח"מ) לפני כחודש בערך, על הערכה למעבד שיעלה כך. אז דברנו על 10 ליבות, בפועל קבלנו אותו מחיר אך עם 2 ליבות פחות. לא נורא. המעבד יהיה רלוונטי ללא מעט צרכנים שירצו לקפוץ לפלטפורמה העליונה על כלל יכולותיה, במיוחד IO, רוחב פס זיכרון וכיוצא בזאת, ומבלי לשלם את הפרימיום בגובה 1000$ על מעבד לבדו, זאת באם הם אינם זקוקים לכמות אדירה של ליבות אך כן צריכים את היכולות של הפלטפורמה מסביב למעבד. **לכו תנסו לקבל את כל היכולות הללו פתוחות בפלטפורמה המקבילה מבית אינטל, אשר מסרסת את המעבדים ב…

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. למרות שתוכניות ההשקה לשנת 2019 נדחו - ב-AMD מבהירים כי סדרת מעבדי ה-HEDT לשוק הביתי עוד תבצע את הקאמבק שלה לכתבה

  11. Started by lmlm,

    אין הרבה מה לציין אני אקצר בקצרה: המעבדים החדשים והפרטים שלהם: E6650 2.33G 4M FSB1333 E6750 2.66G 4M FSB1333 E6800 2.93G 4M FSB1333 E6850 3.00G 4M FSB1333 שימו לב לבאס הגבוהה יותר 1333 ותדרי שעון קצת יותר גבוהים (או זהים) מקור: http://www.matbe.com/actualites/14592/intel-core-2-duo-1333/

    • 33 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. אינטל מרעננת את קו מעבדי האקסטרים שלה - ואנחנו יוצאים לבדוק איך זה נראה הלכה למעשה בהשוואה למוצר הדגל משנה שעברה לכתבה

  13. אני רוצה לשפר קצת אתה המחשב המפרט: P4 2800 MOBO: P4P800 Deluxe תומך ב Dual DDR G.card: R9600Pro 256mb 256x2 Dual ddr אני חושב שזה על dual :-\ איך בודקים? חיפשתי ב aida מידע על הזיכרון: Memory Module Properties Serial Number None Module Size 256 MB (1 rows, 4 banks) Module Type Unbuffered Memory Type DDR SDRAM Memory Speed PC3200 (200 MHz) Module Width 64 bit Module Voltage SSTL 2.5 Error Detection Method None Refresh Rate Reduced (7.8 us), Self-Refresh Highest CAS Latency 3.0 (5.0 ns @ 200 MHz) 2nd Highest CAS Latency 2.5 (6.0 ns @ 166 MHz) Memory Device Properties Form Factor DIMM Type SDRAM Type Detail Synchronous Size 256 MB Total Width 64-bit Data Width 64-bit …

    • 12 תגובות
    • 712 צפיות
  14. Started by ophir555,

    סתם שאלה מעניינת כאשר מרכיבים מאוורר גדול מסוג זלמן ודומיו על המעבד, נוצרים למעשה כוחות אופקיים על לוח האם ( שעומד בד"כ במרבית המארזים בניצב). האם המשקל הלא מתוכנן והרעידות, לא עלולים לגרום בטווח הארוך נזק ללוח האם ???

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  15. הצמד החדש של החברה הענקית מקפיץ את מספר יחידות העיבוד הגראפיות המובנות ביחס ל-M2 הסטנדרטי ויוכל להוות שיא יכולות חדש עבור יחידה המשולבת במעבד העיקרילכתבה

  16. http://www.vr-zone.com/index.php?i=3848 באמת נחמד.

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by sos,

    היי! אני משתמש חומרה מתחיל ואני רוצה להבין יותר בקטע של החומרה ובתקווה להגיע לרמה שלכם. אז דבר ראשון הייתי רוצה שתביאו לי אתרי חדשות של חומרה (באנגלית או עברית) או כל אתר טוב אחר שאתם גולשים בו כדי שיהיה לי בסיס טוב להתחיל בו. דבר שני תסבירו לי על כל הלוחות אם הזיכרונות וכל שאר הירקות כי אני ממש מעונין לדעת עליהם. ובכלל אולי יש לכם עצות בשבילי איך אני יוכל להתחיל להיות משתמש חומרה טוב ולהגיע לרמה גובהה של מידע כמו שאתם יודעים. תודה!

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  18. לא עידכנתי עדיין ביוס ויש לי בעיות עם האוברקלוקינג, המחשב נתקע ולא עושה ריסט להגדרות ביוס, אני צריך לשים את הג'מפר של clear cmos כדי שהמחשב יחזור לעצמו. לעדכן? ולאיזו גרסא? על איזו גרסה אתם עובדים?

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  19. מישהו שאל אותי אם 44 מעלות זה תקין ואין לי מושג לגבי מערכות מבוססות AMD... מה המצב אצלכם?

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. קניתי מחשב בספטמבר 2003, לא שיניתי שום רכיב מאז, אתמול גיליתי שאחד ה - DIMM-ים של הזכרון לא פועל טוב ( עשה לי בעיות, מסכים כחולים וכו', בקיצר אני בטוח שזה הוא ), בכל מקרה, ה-DIMM הוא : ELIXIR 256MB DDR 400MHZ PC3200U, רציתי לדעת כמה אחריות מקבלים עליהם ( כי בחנות לא אמרו לי ) וכמה בערך צריך לעלות אחד... תודה.

    • 6 תגובות
    • 614 צפיות
  21. טוב היה לי abit in9 32x-max שנפטר היום עקב היותו לא מחובר לחשמל במשך שבוע...הוא עושה בצג הודעה C1 שאומר על בעיה או בזיכרון או בכרטיס מסך או בסלוטים של הזיכרון וכאשר אני מנתק את כל הרכיבים חוץ מהמעבד הוא עושה הודעה A0 שאומר שאו הביוס או הצ'יפסט מת...וניסיתי הכל, ריסט לביוס, ניתוק הבטריה ועוד.. קיצור יש לי מעבד core 2 due E6600 עם המאוורר של אינטל g.skill F2-6400PHU2-2GBHZ (2X1GB nvidia gforce 8800GTS creative soundblaster X-FI fetality PCI-ex x1 2 הרדיסקים סאטה וצורב סאטה ספק thermaltake TR2-550 PP ומארז gigabyte 3DAurora אז לא צריך כרטיס מסך וסאונד על הלוח...(אבל אני יודע שתמיד יש סאונד אז שיהיה...), המחשב אני משתמש למשחקים כבדים, אינטרנט, סרטים 720P... לא…

    • 1 תגובה
    • 746 צפיות
  22. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    תשמעו אנשים המעבד מת אין יל מושג למה ואיך ולא מעניין אותי... העיקר שאני יקבל 2600+ מוביל במקומו :-* מה המהירות דיפולט של 2600+ 1930מה"צ או 2000מה"צ? :-\

    • 22 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by ArSBrO,

    האם המעבד Pentium 4 3.2 Ghz S-775 2M Cache 64 bit? מתאים ללוח שיש לי שהוא ASUS P4P800SE והאם שווה להשקיע עוד 300 ש"ח על Pentium 4 3.2 Ghz S-775 2M Cache 64 bit? במקום Intel Pentium 4 3.4Ghz 478 800MHz NORTHWOOD HT Tray תודה מראש

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by liordavid,

    שלום לכולם אני משתמש בלוח אם ASUS MAXIMUS FORMULA ואני מחפש מתאם טוב ל-USB3 הבעיה שחריץ PCI-E הקטן תפוס ע"י הכרטיס קול, האם יש פתרון יותר יצירתי עבור הלוח אם שלי ? מפצל PCI-E ? מתאם ל- PCI-E 16 ? *ראיתי מתאם באיביי - http://www.ebay.com/itm/2-Port-USB-3-0-HUB-to-PCI-E-PCI-Express-Card-Adapter-Converter-5-0Gbps-/180940432892?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item2a20e3e5fc#ht_3126wt_1163 תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  25. Started by yotam.m,

    האם יש מתאם כזה? איפשהו?. לא בפרט בארץ אלא האם קיים דבר כזה בכלל או מבחינה חשמלית\אלקטרונית זה לא אפשרי להרכיב דבר כזה? למי שלא הבין את הכותרת הכוונה היא למתאם מVGA לSVIDEO או RCA,PL איך שלא קוראים לחיבור הזה שמתחבר לטלויזיה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים