מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אהלן חבר'ס ! קניתי מחשב לפני משהו כמו שנתיים והגיע הזמן לדרג אותו זה המפרט בכללי בנתיים: intel Core 2 Duo E6600 DFI Infinity 975XG EVGA 9800GTX (מתנה מחו"ל) 1gb kingstone 667mhz CL5 Dual Channel 250gb של WD ספק 525WT של Enermax. אני בעיקר מעוניין לשדרג זיכרון אבל הלוח אם שלי מאפשר רק עד 667mhz אז צריך גם לוח אם טוב. (חשוב שיהיה pci express 2 x16) תקציב לא יותר מ 1.2k. אני צריך הצעות משתלמות וריכיבים טובים שיחזיקו משחקים כבדים. תודה לכל העוזרים! נ.ב השמח לדעת מה עדיף EP45, 48X ? וגם מזה Nehalem? כמו כן הייתי רוצה לדעת האם זה שמן טוב לשדרוג? (ירידות מחירים קרבות?, השקה של חלקים יותר יעילים וכו'...)
-
- 4 תגובות
- 663 צפיות
-
-
יום הארכיטקטורה של אינטל סיפק לנו גם כמה טיזרים עסיסיים לעולם השרתים של שנת 2020 - עם הדגמת מוצרי משפחת ה-Ice Lake לכתבה
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
- 1 follower
-
-
ואם משהו יודע מחירים.....
-
- 4 תגובות
- 866 צפיות
-
-
-
E6850 הוא קונרו אשר יבוא בתדר 3.0GHZ, FSB 1300MHZ ובאס 333MHZ. סטוק: אוברקלוק קצר ל4GHZ לעוד פרטים ותמונות: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=125356 8) 8)
-
- 7 תגובות
- 810 צפיות
-
-
טוב יש לי שאלה שנראת לי פשוטה למבינים... מה ההבדל בין AMD XP2500 333 Mhz לבין AMD XP2500 800 Mhz ?? כאילו על מה זה משפיע ? ואיפה אני ירגיש בהבדל?? כן כן תצחקו אבל יש אנשים שלא יודעים מה זה אומר !! תודה לכל העונה
-
- 10 תגובות
- 958 צפיות
-
-
הזמנתי לא מזמן מחשב חדש, שמונה בתוכו את הלוח Gigabyte M55S-S3 NF5, עכשיו שמתי לב שיש שינוי בסוג הכרטיס קול מבין הלוחות האחרים (בלוחות האחרים זה היה Realtek AC97, עכשיו זה אחד אחר..), שמתי לב שהאיכות של הכרטיס קול החדש לא הכי חדה, יש גם די הרבה צלילים חלשים יותר ואפילו צלילים שפשוט נעלמו. (ובדקתי, לא מדובר כאן בסוג רמקולים \ אוזניות ספציפי..) מישהו יודע למה זה ככה? מחזיק בלוח עם כרטיס קול כזה? (דגם - ALC 883)
-
- 9 תגובות
- 870 צפיות
-
-
בזמן האחרון יש לי תופעות מוזרות ולא מוסברות, נתחיל בפשוטה ביותר שוינדואס זוחל אחרי פרירמוט ו"נתקע" לכמה שניות המון פעמים וצריך לחשוב הרבה (בכל מערכת הפעלה) זה לא אופייני, נמשיך במשהו חדש שהתחיל לקרות בזמן האחרון, יום אחד עשיתי ריסט, פתאום מופיע לי המסך שבו אתה בוחר כיצד אתה רוצה להעלות את הוינדואס (SAFE MODE וכו'...) לחצתי על נורמל, והמסך פשוט נתקע ! גם המסכים האחרים נתקעו. אז פירמטתי התקנתי וינדואס, סיימתי להתקין את הוינדואס, אני עושה ריסט ושוב קורה בדיוק אותו דבר, וככה פירמטתי 4 פעמים, אני יודע שפעם הבאה שאני עושה ריסט, שוב לפרמט. נמשיך בעוד בעיה, שמעידה על הזכרון, היה יום אחד שהמחשב סירב להעלות את הוינדואס ולא עשה בוט מדיסק במשך איזה 4 שעות, ניסיתי ויסיתי ושום דבר לא …
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
היי כבר כמה זמן אני מנסה למצוא את הנתונים הנכונים כדי שהמערכת תעבוד לי טוב עם הזכרונות. כרגע אני עם באס של 270 ובעצם אם אני ביחס 1:1 אז הם גם צריכים לקבל את התדר הזה, נכון ? עכשיו אני פותח את הCPU-Z ובאמת הזיכרונות בתדר של 270 אבל ... אחרי שאני מפעיל MEM TEST פתאום הם מקבלים את התדר של המעבד 270X9=2430 ??? ועובדים על 243 מישהוא יכול להסביר לי בבקשה או שפיספסתי משהו תודה
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות לוח אם של גיגהבייט GA-7VTHE PLUS משהו הצליח לבצע אוברקלוק עם הלוח הזה או דומה לו? אם כן כמה?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 384 צפיות
-
-
הספיקר הקטן הזה לצפצופים כי איבדתי אותו .
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חיפשתי לוח למעבד בולדוזר שתומך ב- PCI-E 3.0 ולא מצאתי לוח עם PCI-E 3.0 http://www.amtronics.co.il/catalog/productsCat.aspx?maincat=7&cat=5&subcat=65
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
http://images.anandtech.com/reviews/motherboards/asrock/1600penryn/650i9x435e84002gbmd.png רצ"ב התמונה רשום פרמטרים על הזיכרון
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
יש לי שתי מעבדים פנטיום 1.7 MHZ 4 ו3 1000 MHZ חסרי שימוש בבית וציוד הכיפי רק לוח אם חסר
-
- 1 תגובה
- 464 צפיות
-
-
משהו יודע מה מהירות המעבדים החדשים 45 של AMD ? ומתי יוצא מעבד עם SSE 5 "בולדוזר " ?
-
- 11 תגובות
- 961 צפיות
-
-
לאחרונה פורסם שאינטל הורידה את המחירים של המעבדים שלה באחוזים נכבדים. משהו יודע מתי נרגיש את ההורדה במחירים בחנויות?
-
- 5 תגובות
- 641 צפיות
-
-
-
שלום לכולם.! כותרת.! במאמץ הוא מגיע ל 51 טמפ' תודה..!
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
? [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אף פעם לא הבנתי את זה למה??? הביוס החדש יותר טוב ???במה ????
-
- 2 תגובות
- 524 צפיות
-
-
חברים כבר סיפרתי בעבר שאני רוצה ליקנות מחשב למוזיקה ועדיין לא קניתי כי יש הרבה שיקולים וכאבי רואש,אז בניתי מחשב שהוא ככה: מעבד: Opteron 242 x 2 קירור: Thermalright XP-120 לוח:Tyan S2882G3NR(Thunder K8S וכו......,שלא חשוב. שלחתי ליבואן אחד פה בארץ,הוא אומר לי מה אתה בסדר יש על הלוח סיליקון גרפיק הסאונד שלך יצא חרא,לא הבנתי אותו כול ככך למה. אז משהו יכול להסביר לי? תודה. McFLy תודה אח על ההסבר עזרתי לי כי עכשיו אני בטוח שצדקתי.
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
-
-
כל מיני אוברקלוקינג והשוואות עם לוחות אחרים... חוץ מזה http://www.bit-tech.net/review/362/ את זה כבר ראיתי טוב תודה למי שעוזר...
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
-
-
The mainboard supports ATX power supply for the power system. Before inserting the power supply connector, always make sure that all components are installed properly to ensure that no damage will be caused. PIN SIGNAL 13 +3.3V 14 -12V 15 GND 16 PS-ON# 17 GND 18 GND 19 GND 20 Res 21 +5V 22 +5V 23 +5V 24 GND PIN SIGNAL 1 +3.3V 2 +3.3V 3 GND 4 +5V 5 GND 6 +5V 7 GND 8 PWR OK 9 5VSB 10 +12V 11 +12V 12 NC Pin Definition PIN SIGNAL 1 GND 2 GND 3 12V 4 12V JPW1 Pin Definition ATX 12V Power Connector: JPW1 This 12V power connector is used to provide power to the CPU. ATX 24-Pin Power Connector: ATX1 This connector allows you to connect an ATX 24-pin power supply. To connect the A…
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
יש לי במחשב השני מעבד core 2 due E6600 ובדקתי אותו עם התוכנה cpu-z וזה מה שיצא: אחרי זה בדקתי אותו בפעולה (בדיוק הפעלתי IE) וזה השתנה: זה בסדר או שרימו אותי או משהו? ועוד משהו זה מה שיצא בזיכרון 2X1Gb 667Mhz: למה המהירות שונה מ-667?
-
- 2 תגובות
- 539 צפיות
-


