עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by lmlm,

    http://www.theinquirer.net/?article=32322 :

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  2. Started by curdi1,

    היי, האם מעבדים אלו הם המחליפים של פנום ואתלון ? לאיזה מעבד מקביל של אינטל הם דומים ? תודה לעוזרים !

    • 4 תגובות
    • 2.4k צפיות
  3. יצאנו לבדוק את ביצועי ה-Core i9 12900K עם זכרונות דינאמיים מסוג DDR4, על בסיס לוח אם מתקדם של MSIלכתבה

  4. Started by berner,

    חבריה שלום מעבדי AMD AM2 יצאו החודש האם כבר יש מבחנים ותגובות למהלך הזה או שהמסקנה שלא היה התקדמות אשמח לקבל כאן תגובות וגם מפרט ממולץ בברכה

    • 36 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by snapdragon,

    שלום וברכה, הבנתי שמעבד AM3 תומך אחורה ללוחות עם AM2+, האם זה נכון? אם כן, איזה איבוד של ביצועים ניתן לצפות מהתקנת מעבד AMD ATHLON II X4 על לוח AM2+ ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 802 צפיות
  6. Started by KA-52,

    מבקש עזרה עם מעבדי AMD תסבירו בבקשה הבדל בין הדגמים של הAMD אני רוצה לקנות מעבד AMD אבל אני לא מכיר אותם בכלל כי אני עבדתי עד עכשיו עם INTEL יש לי מעבד 2.8M

    • 2 תגובות
    • 611 צפיות
  7. Started by avr256,

    שלום לכולם. האם זה ידוע ונפוץ שכאשר רוכשים מעבדי AMD Ryzen חובה לצרף גם כרטיס מסך? במעבדי אינטל כמובן שדבר זה לא נצרך...

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by YoyoyoNiii,

    קניתי מעבד AMD שכפי ששמעתי הוא אכן יותר חזק ואמין מאינטל קיצר הוא אמר לי שהוא מוכר לי מעבד "AMD 2400T" ובטעות אני בדקתי את המהירות של המחשב שלי עי לחיצה כפתור ימני על המחשב שלי וראיתי שרשום ככה AMD ATHLON 1800+ 1.51 GHZ חברה תגידו לי אם זה ככה אצל מעבדי AMD או שפשוט עבדו אליי.... ו... וואלה אם כן אני הולך לסחוט אותו שיביא לי AMD 3200 או ...... תביעה חחחח בבקשה תעזרו לי...... בתודה יוני

    • 6 תגובות
    • 572 צפיות
  9. Started by PC-Freak,

    מה אתם חושבים על המעבדים של AMD

    • 9 תגובות
    • 872 צפיות
  10. Started by lmlm,

    http://www.hkepc.com/bbs/itnews.php?tid=629089 לעוד מידע על המעבר מ90ננומטר ל65ננומר מ AMD כאן: http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=3223 תודה לדיון: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=106458

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  11. Started by big_vulva,

    שלום (בקרוב ...) לאחר שעברתי על רוב ההצעות של המדור רציתי לשאול האים יש סיבה כלשהיא שרוב ההצעות המפרטים הן עים מעבדי AMD ?! יש ל-AMD יתרון כלשהוא במחיר \ ביצועים \ זמן-חיים וכו' מול מעבדי INTEL מקבילים (תכונות ומחיר ) , או שבכל זאת יש כאן חוסר תום-לב בהמלצוות הקבועות הללו (למרות שזה אסור לפי חוקי הפורום ) למערכות AMD כל הזמן

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  12. Started by RazorJunior,

    שלום לכולם, חשבתי לקנות מחשב חדש ולפי המלצות המפרט לאוברקלוגינג חשבת ללכת על ה AMD 1800+ הלכתי לזאפ לבדוק מחירים וגיליתי שבתוספת מחיר לא גדולה אני יכול לקנות AMD2400 או אפילו AMD BARTON 2500 ואז הסתכלתי באוברקלוגינג שאנשים עשו, סידרתי לפי מגה הרץ עולה וראיתי שבערך 90% מכל המהירויות הכי גבוהות שהגיעו אליהם הושגו ע"י AMD 1700. יש לזה סיבה מיוחדת? אם כן מהי? ולסיכום: על איזה מעבד ללכת?

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  13. Started by DIGITAL,

    האים מעבדי AMD 0.13 מיקרון באמת יותר קרים ואים כן מה הטמפרטורה המומצעת שלהם ? DIGITAL

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by Co[3]LHo,

    ממה שהבנתי מעבדי 3500 רק יצאו לאוויר העולם לא מזמן , עדיין אין חוות דעת רציניות עליהם ואם הם שווים את ההפרש במחיר (כפול ).. האם כדאי לי לקחת A64 3400 ולשפר דברים אחרים? כמה הבדל כבר אני ארגיש בין ה3400 ל3500?

    • 2 תגובות
    • 536 צפיות
  15. Started by Bright Moon,

    המקור: The INQ מעניין מאוד. למישהו יש עוד מידע בנושא?

    • 30 תגובות
    • 3.4k צפיות
  16. איך יכול להיות שאני כרגע מחזיק שני מעבדי AMD Athlon XP2000 אבל שניהם שונים אחד מהשני בצורה ובכיתוב??? האחד הוא AIRGA והשני הוא AGOIA, מה ההבדל ביניהם???

    • 8 תגובות
    • 905 צפיות
  17. Started by TECH AMATEUR,

    כעת יש שמעה חזקה בכך שהמעבד דגם Threadripper 1998 לא גרסת X יהיה במחיר של 850$ מדובר במעבד של 16 ליבות עם מהירות של 3.2GHZ ומהירות 3.6GHZ TURBO עם TDP של 155W... אם נכון יהיה קשה לראות אנשים רוכשים אינטל X299... וגם הערה לגבי מעבדי אינטל 18 ליבות צפוי רק בסוף השנה... המעבדים SKYLAKE X 6/8/10 CORE סקירות בשבוע הבא 12/6 עם הסרת הNDA

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by iyehuda,

    שתי חברים שלי קנו מחשבים יחסית מאד זול עם לוח של PCCHIP/ECS עם מעבד AMD SOCKET A ONBOARD אחד קנה XP-3100 במהירות 2.15G והשני קנה XP-3400 ?עוד לא התקין את המחשב יכול להיות שיש מעבדים כאלו אולי זה זיוף מה אתם אומרים

    • 8 תגובות
    • 685 צפיות
  19. לדוגמא xp 2000+ עובד במהירות שעון של 1600mhz. השאלה שלי היא האם הוא "מטייל" לפי צורכי המערכת (או מכל סיבה שהיא) בין 1600-2000?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. מישהו מכיר חנויות שמוכרות?

    • 13 תגובות
    • 770 צפיות
  21. Started by tsvika,

    יש לי כמה שאלות בנוגע לקטע הזה שפורסם כאן לא מזמן: http://www.hwzone.co.il/archive.php?file=newsid1110453794,68826, כתוב על המעבד +Athlon 64 4000 ולידו בסוגריים כתוב שהמעבד הזה בכלל פועל בתדר של 2.6GHz... אז מה זה בעצם ה4000+ הזה? האם 2.6GHz אומר שהמעבד עובד בתדירות של 2600 מחזורי שעון בשנייה? איך יכול להיות שהמעבד הנ"ל עובד בתדר נמוך יותר מה-northwood 2.8 GHz שלי אם המעבד שלי נקנה עוד לפני שנה וחצי? התדר של ה-Athlon 64 FX-55 גבוה בסך הכל ב200MHz מהתדר של ה-+Athlon 64 4000 הרגיל אז מה גורם לו להיות יותר טוב בהרבה? מהם זכרונות דו צדדייים? מה ההבדל בין סוקט 939 ל754? מה זה בדיוק סטפינג של מעבד? תודה ענקית לעונים! אם למישהו יש מאמר שמסביר על אחד מהנושאים הללו ויוכ…

    • 8 תגובות
    • 686 צפיות
  22. Started by morientes,

    שלום לכולם ! אני מתכוון לרכוש מחשב חדש מבוסס AMD ההתלבטות שלי היא בין 939 ל 754 הבנתי שהמעבדים החדשים פחות מהירים ,אבל מצד שני ראיתי שממליצים עליהם. מישהו בבקשה יכול לעשות לי סדר בבאלגן תודה מראש כולם

  23. Started by The Ball,

    אתם יודעים מתי המעבד הזה של AMD יצא? ומה יהיה המעבד המתחרה של INTEL? ואם למישהו יהיה לינק אז זה יהיה מצויין ועוד דבר אתם יודעים מתי יצאו הכרטיסים עם הצי'פים של GEFORCE FX? אני לא מתכוון ל-SPARKLE אלא ל-ASUS LEADTEK MSI... לחברות הטובות יותר תודה מראש

    • 44 תגובות
    • 4.4k צפיות
  24. Started by גילST,

    היום פורסמה ידיעה ש AMD התחילו להפיץ ביפן semprom 3100 סוקט 754 שמיוצר בטכנולוגית 90nm, מה שאומר שבין היתר הוא מעבד קריר יותר מהדגם שמיוצר ב 130nm.. האם יש סיכוי שגם מעבדים אחרים בסוקט 754 ייצאו גם בגירסה של 90nm ? או שמכאן רק המעבדים לסוקט 939 יהיו כאלה ?

    • 7 תגובות
    • 729 צפיות
  25. Started by roma4k,

    שלום וערב טוב לכולם! אני רוצה לקנות מחשב בזמן הקרוב, אבל מרוב המעבדים אני כבר מבולבל מה לקחת. ראשית, בהתחלה חשבתי שאני אקח מעבד 3 ג'יגה של אינטל, אחרי זה ראיתי שיצא הסוקט החדש של אינטל וחשבתי ללכת בכיוון הזה. מאוחר יותר התברר שהלוחות לסוקט הזה עדיין בחיתוליהם, ועל כן השגיאות והתקלות בהן ירבו, עזבתי את הרעיון. אחרי זה, אני שם לב שרבים ממליצים על AMD 64, וחשבתי אולי באמת לקחת אותו. אבל מה, גם פה יש מבוי סתום. סוקט 754 הוא סוקט מת יחסית, שכן בעוד זמן מסויים יצורו יפסק, אז האם שווה לקנות מעבד שבעצם מראש ידוע שלא תהיה יכולת שדרוג? יש גם את סוקט 939, שאני לא יודע ממש מה אומרים לגביו, האם הוא טוב? האם הוא הדבר הבא ? עם זאת הוא גם יקר משמעותית מהסוקט הראשון. אני חושב שהבנתם אות…

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים