מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
החלטתי לקנות חלקים חדשים במחשב אחרי שקניתי GTX 1060 והוא עדיין מקרטע. אני צריך רק לוח אם מעבד, זיכרון ראן, וכונן עם SSD. התקציב הוא גמיש נורא, אבל אני מעדיף משהו טוב ולא יקר מידי, אם אני יכול להסתפק במערכת ששווה 2000 אז אני אעדיף אותה על מערכת טובה יותר ב-3000. בקיצור זה הטווח, ספק כוח יש, מארז יש, כרטיס קניתי לפני כמה ימים. אשמח לעזרה ואם אתם יכולים לעזור גם באחסון כמו כונן וSSD למרות שזה לא הפורום עוד יותר טוב. תודה רבה חבר'ה (אם צריך עוד מידע בשבילכם תגידו ואוסיף).
-
- 10 תגובות
- 4k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין לקנות זכרונות, מעבד ולוח אם שהכי יתאימו לי כגיימר... התקציב שלי הוא עד -3000-4000 ש"ח בלחץ בבקשה תגידו לי מה הכי כדאי לי לקנות ומחירים... תודה רבה
-
- 13 תגובות
- 972 צפיות
-
-
שלום, אשמח להמלצות בבחירת מעבד, לוח וזיכרון. כנראה בעקבות תקלה בלוח אני זקוק לשינויי חומרה. התקציב הוא בסביבות 1200 עם גמישות קלה למתיחתו. אמנם אני חסיד של AMD, אך אשמח לקבל גם מפרט תואם INTEL. בנוסף יש להיכלל גם קירור למעבד. הלוח צריך לכלול כרטיס מסך מובנה וחיבור IDE/ATA אחד לפחות ומינימום ארבעה חיבורי SATA. המחשב ישמש לגלישה, מוזיקה, סרטים, אופיס, עריכת תמונות ואולי בעתיד אף עריכה ועבודה עם סאונד. אודה לעזרתכם הרבה בנושא.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני בונה מחשב שכל ייעודו הוא שרת ביתי להורדות ואחסון. 1. אני יכול להשיג במחיר מצויין מעבד מדגם i5-4570s, האם המעבד הזה מומלץ ? לפי מה שאני קורה מדובר בגרסא Underclocked של ה4570. השאלה האם לביצועים שאני צריך יש טעם ? 2. יש לי במקרה 2 זכרונות 8גיגה HP 1333Mhz, בעוד שאני רואה שהלוח תומך ב1333 ו1600, האם המהירות עבודה הטבעית היא 1333 או 1600 ? האם יש טעם לרכוש זכרונות חדשים במקרה זה ? 3. איזה לוח הוא הזול ביותר שעוד סביר מבוסס B85 ? ראיתי Gigabyte GA-B85M-HD3 ב390 ש"ח, האם יש לאיפה לרדת ? תודה רבה!
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זקוק להמלצה לרכישת מעבד,לוח אם וזכרונות לOC ומשחקים בתקציב של 3000 ש"ח *שתהיה אפשרות של PCI Express X 16 כפול 2,יש אפשרות שארצה מערךCF בעתיד *יש אפשרות לחריגה קטנה בתקציב
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
כאשר אני בא להרכיב מפרט ,כיצד אני אמור לדעת ששלושת הרכיבים יעבדו בצורה מושלמת אחד עם השני ויתנו לי את הביצועים המירבים ביותר(אני מעונין ב-OCZ DDR 512MB 400MHZ Premier CL2.5כפול 2 ,ASUS A8N-SLI PREMIUM939,AMD Athlon 64 3200+ Venice 512KB L2 Cache Socket 939 Processor - BOX השימושים שלי בעיקר משחקים,עבודה משרדית,ומוסיקה תודה עבור כל סוג של עזרה
-
- 2 תגובות
- 481 צפיות
-
-
אני תקוע עם מעבד 478 ואני רוצה לשדרג עד 2500 ש''ח לוח אם מעבד וזכרון. רצוי שהמעבד יהיה כפול ליבה(Dual Core) ולוח אם עם PCI-e וזכרונות DDR2 512 יהיה בסדר... עם תוכלו למצוא גם כרטיס מסך סבבה אני מוכן לעלות את הסכום ל3000-3500
-
- 6 תגובות
- 529 צפיות
-
-
איזה מעבד יותר חזק , יותר מתאים לעבודה גרפית, הדמיות, עריכת תמונות , ותוכנות תלת מימד? תןדה,
-
- 2 תגובות
- 924 צפיות
-
-
-
שלום חברים , מחפש המלצות למעבד שיהיה i5 כלשהו (עדיין לא בטוח אם לקחת 4570 או 4670) + לוח אם מתאים + זכרונות. המחשב מיועד לגיימינג עבור ילד בן 13. החלקים הנ"ל יצורפו לכרטיס מסך AMD 6850 , הרדיסק SSD SAMSUNG EVO840 120GB וספק כוח שיהיה ככל הנראה SEASONIC M12II 520WATT. המהרה לא תבוצע בידי הילד אלא רק על ידי אבל כנראה שהתקציב המוגבל שלנו לא מאפשר לקנות 4670K ולוח מתאים לכך , אולי תוכיחו לי אחרת. קחו בחשבון שישנה אופציה לקנות במחירים של אילת (בלי מעמ). מבחינת דרישות לגבי הלוח אם , רק שיהיה USB3 קדמי ואחורי , לפחות 2 כניסות SATA 6GB בלוח אם וכרטיס קול מובנה איכותי ככל האפשר במסגרת התקציב המוגבל ונראה לי שזהו. תודה לעוזרים !
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניסיתי לקרוא קצת שירשורים בנושא ולא מצאתי תשובה לשאלותי. מה הקשר בין המעבד\לוח אם\זכרון בהקשר של מהירות? האם נכון שרצוי שלכולם יהיה אותה מהירות? האם נכון ששום מעבד לא יכול לתקשר עם הזכרון\לוח אם במהירות גבוהה יותר מ 667? תודה לעונים
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום! אח שלי עובד במוזיקה והוא צריך מחשב חזק שריץ תוכנות כמו CUBASE במהירות. המחשב לא יומהר בכלל אפילו לא בעתיד, ושהלוח אם יהיה בלי כרטיס מסך וכ.קול וכמובן שיהיה C2D עם תמיכה ב-PCI-E. תודה, דור לוי
-
- 5 תגובות
- 675 צפיות
-
-
-
תמליצו לי על מעבד + לוח אם [ למטרת משחקים] יש לי כבר רדאון 9600XT ו768 זיכרון אז מה אתם ממליצים ? האם את ה AMD 64 או שבכלל ללכת על אינטל מצפה לתגובות תודה
-
- 11 תגובות
- 697 צפיות
-
-
שלום אנשים, ברצון מכר שלי לשדרג את המחשב שלו. יש לו כבר זכרונות DDR כך שלא צריך. הלוח חייב להכיל כרטיס מסך. אם יש הצעה מעניינת(שנכנסת בתקציב) עם זיכרון DDR2 אשמח לשמוע גם אותה.
-
- 7 תגובות
- 546 צפיות
-
-
ביצועים לא ממש חשובים, זה לשרת NAS ביתי - אפילו Atom יספיק. אלא מה, צריך לפחות 4 חיבורי SATA על הלוח, עדיף 5. הלוח צריך לכלול גם כרטיס מסך משולב מינימלי וחיבור רשת 1Gbps. המעבדים הכי חסכוניים מבחינת הספק שמצאתי עד עכשיו הם AMD Sempron LE-1200 ו- AMD Athlon 5050e,, יש משהו שצורך פחות הספק?
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אהלן. אני מעוניין להחליף את הלוחם אם (MSI X58 PLATINUM) והמעבד (i7 920 2.67GHZ). אני מחליף כי הבנתי שהמעבד שלי קצת ישן והוא גורם לחלק מהמשחקים לרוץ לא חלק... האם לדעתכם באמת הלוח והמעבד אינם מספיק חזקים ? האם כדי להחליף רק מעבד ולקנות i7 950 3.06GHZ. או שעדיף כבר להחליף לוח אם ומעבד חדש... ואם כן אילו הייתם ממליצים? תריצו אפשרויות אני כבר אדאג לצד הכלכלי . שאר המפרט שלי: CROSSAIR 950W ATI Radeon HD6780 1GB X2 CROSSFIRX 6GB RAM GIEL
-
- 44 תגובות
- 5.4k צפיות
-
-
יש לי כרגע מחשב עם לוח אם ומעבד די ישנים כבר (Intel Core 2 Duo E6300, Gigabyte GA-965P-DS4) יש לי כרטיס מסך חדש (NVIDIA GeForce GTX 460) ספק כח 400W של אנרמקס וכרטיס קול חיצוני של line6 וזהו פחות או יותר ממה שאתם צריכים לדעת עכשיו אני רוצה לשדרג את המעבד והלוח אם והתקציב שעומד לרשותי מגיע עד ה1000 ש"ח מה אתם ממליצים? הנטייה שלי היא עם אינטל ולוחות של ג'יגהבייט
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
איך: לוח אם GIGABYTE GA-EG31MF-S2 http://skypc.co.il/pl_product~39268~10~0.htm מעבד Intel Core 2 Duo E7200 Box http://skypc.co.il/sg_product~IE7200~3~0.htm יש לי כרטיס מסך 9600GT וספק כוח HEC 400W
-
- 0 תגובות
- 482 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על מעבד+לוח אם+ זיכרון CPU=AMD RAM =256 MB ולוח אם אין לי מושג והתקציב שלי זה 1000nis פחות או יותר
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי עכשיו amd athlon xp 1800 עם זיכרון 256 , 40 ג'יגה וכרטיס מסך r9550 לוח האם שלי פגום (מאוד) וכמעט ולא מאפשר עבודה חשבתי בסכום כסף יחסית קטן "לשדרג" קצת את המערכת על מנת שאפשר יהיה לעבוד על המחשב..(עכשיו הוא מתכבה כל הזמן) כרטיס מסך אני משאיר וכך גם ההארד דיסק.. מה הכי מומלץ בסכום של עד 1000 שקלים..? תודה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לשדרג את המחשב שלי במעבד לוח אם וזיכרונות יש לי 2000 ש"ח +- אני לא בטוח אם לקחת I5 או I7 עכשיו הציעו לי משהוא כזה אני צריך שתגיד לי איך הדברים האלו intel core i5 2500k 4X3.3 Ghz 6mb 1333MHZ lga 1155 box gigabyte ga-ph67a-ud3-b3 cor i5/i7 dualDDR3 ........................... (אין לי כוח לכתוב את ההמשך) kingston hyper x 2048MB 1600Hz DDR3 cl9 אם הרכבה ובדיקה ב1995 ש"ח אבל אני רוצה את הלוח אם אם הUSB3 שהוא עוד 30 ש"ח אבל אני לא יודע אם לקחת את הI5 או I7 (הוא עוד 300-400 ש"ח) אם יש לכם המלצות אחרות או אם אתם יכולים לתת לי חלקים במחיר הזה שיכללו כרטיס מסך{אני יודע שזה לא המקום הנכון בשביל כרטיס מסך אבל אני מעדיף מלהימנע מלפתוח נושא חדש רק בשביל כרטיס מסך שלא בטו…
-
- 5 תגובות
- 780 צפיות
-
-
יש מידע מסויים שאתם צריכים על מנת להמליץ לי על דבר כזה? אם כן תגידו, אם לא הציעו. תודה
-
- 10 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני מעוניין בשדרוג אחד המחשבים בבית, התקציב שלי הוא 1000 שקל לשלושת הנ"ל, כאשר לוח האם צריך להכיל בתוכו גם כרטיס מסך. המחשב מיועד לעבודה משרדית, גלישה, אופיס, סרטים מוזיקה וכו', אף אחד לא ישחק בו שום משחק אפילו לדקה. זכרון אני יכול לקנות במרדנית ב230 ש"ח 512MB שכרגע יספיקו ואם אני אאלץ אקנה עוד בהמשך, אז נותרו פחות מ800 ש"ח למעבד ולוח אם. יש הצעות? עריכה: מה אתם אומרים על זה: פנטיום D 2.66 ב510 ולוח אם של FOXCONN ב290: P4M800P7MA-RS2
-
- 8 תגובות
- 664 צפיות
-
-
מעבד: Intel Core 2 Duo E6300 (S775) - 1.8GHz 1066MHz 2MB Shared Cache 64bit Box - מחיר: 1150 ש"ח לוח אם: LGA775 Intel965P - 965P-DS4 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E - מחיר 1150 ש"ח זכרון: DDR-2 - 1gb PC5300 - Twinmos 667mhz - CL5-5-5 - מחיר 570 ש"ח זה הכי זול שמצאתי (פנדה) יש משהו יותר זול ???
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-


