עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by moshe191,

    שלום, ראיתי מחשב נייד שיש לו נתונים מאוד טובים אבל הדבר היחיד שהפריע לי זה שרשום שמהירוץ המעבד שלו היא בין 1.1 ל- 2.7 אז בדקתי קצת וראיתי שמדובר בטכנולוגיה של אינטל, כשפותחים תוכנה או משהו אז הוא מאיץ לכמה שניות כדי שיהיה smooth אז המעבד הזה בעצם חלש? זה שווה את זה?

  2. Started by bull,

    אני מתכנן בזמן הקרוב לקנות את הE6600 והוא כידוע עובד ב FSB של 1066, האם הזכרונות שאני אקנה צריכים להיות גם במהירות של 1066? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  3. Started by CyberBoB,

    שלום לכולם, למעבד שלי, אתלון 2000, FSB 133. יש לי 512 DDR400 של CORSAIR דגם CMX512-3200C2. הגדרתי בלוח את הזכרונות כ-DDR 400 שזה הרי 200 מגה הרץ כפול 2. האם למרות שהמעבד הוא מבוסס FSB 133 זה באמת פועל ב-400? תודה לכולם

    • 6 תגובות
    • 959 צפיות
  4. Started by Yosi199,

    השאלה בכותרת. האם אני יוכל לשים בנתיים את המעבד הישן עד שאקנה חדש?

    • 3 תגובות
    • 536 צפיות
  5. Started by meir1234,

    שלום. 1. אני מתכנן להחליף לוח אם + מעבד חשבתי על לוח האם הזה: לוח אם Gigabyte B560 AORUS Elite Micro ATX B560M AORUS ELITE (rev. 1.0) Gallery | Motherboard - GIGABYTE Global בלוח האם מצוינת העובדה הבאה: Integrated Graphics Processor-Intel® HD Graphics support: 1 x HDMI port, supporting a maximum resolution of 4096x2160@30 Hz * Support for HDMI 1.4 version and HDCP 2.3. 1 x DisplayPort, supporting a maximum resolution of 4096x2304@60 Hz * Support for DisplayPort 1.2 version, HDCP 2.3 (Graphics specifications may vary depending on CPU support.) 2. האם נדרש מעבד הכולל ליבה גרפית כגון : מעבד Intel® Core™ i…

  6. Started by gidonmar,

    שלום רב אני מעוניין לרכוש מחשב ביתי פשוט לשימוש הילדים(פיפא וכדומה) ושישמש גם לצפייה בסרטים שאני מצלם (פורמט MOV) התקציב הכולל הוא 2000 שח השאלות שלי: 1. האם לקחת מעבד עם מאיץ גרפי מובנה, האם זה מספיק לדרישות או שחייב להוסיף כרטיס גרפי נפרד? 2. האם יש המלצות לכאלה? 3. האם יש משמעות גם ללוח האם ולצ'יפסט במקרה זה? 4. ראיתי את המפרט הזה http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=2755 באייבורי, זה יכול להיות טוב? תודה מראש לעונים

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  7. שלום, ברצוני להרכיב מחשב שישמש בעיקר לתכנות, אינטרנט והרצת סימולציות. רצוי שהמחשב יהיה חזק יחסית אבל ללא צורך ביכולות גרפיות מתקדמות ( למשחקים למשל). אני מתלבט בין שני המעבדים הבאים: כאשר הימני הוא בעל מאיץ גרפי מובנה ואילו השמאלי מגיע ללא מאיץ גרפי מובנה - פרט לכך המעבדים די דומים מבחינת כל הפרמטרים. במחשב הזה חשבתי לוותר על כרטיס המסך ולהשקיע למשל בעוד זיכרון כיוון שאני לא צריך יכולות גרפיות מתקדמות. חשבתי על לוח האם הבא: האם יש הבדל מבחינת ביצועים אם אני בחור במעבד עם המאיץ הגרפי לאומת המעבד ללא המאיץ הגרפי ? האם יציאות הוידאו של לוח האם יעבדו בכלל עם מעבד ללא מאיץ גרפי ? תודה מראש

  8. Started by davidz,

    נפטרים אצלנו בעבודה ממחשבים ישנים (פנטיום 3 ,המחשב כולל מסך מקלדת ועכבר) אני צריך מחשב ישן כדי ללמוד קצת לינוקס. איזה מבין המערכות הבאות עדיפה או שזה לא משנה ? SPEED RAM HD TYPE price P3 - 650 256 20 Desktop 360 P3 - 700 256 20 Desktop 400 P3 - 733 256 20 Desktop 430 P3 - 750 256 20 Desktop 430

    • 4 תגובות
    • 753 צפיות
  9. Started by zag_zag,

    הציעו לי לקנות (יד שנייה) מעבד פנטיום 3 550 עם 512kb cache. זה נשמע לי קצת מוזר, כי הייתי בטוח שלכל מעבדי הפנטיום 3 יש 256kb... מישהו מכיר/שמע אולי על הסדרה הזאת?

    • 4 תגובות
    • 601 צפיות
  10. Started by Randy Orton,

    זה נכון או שגיאה ? http://www.techpowerup.com/cpudb/details.php?id=278 110 W ?

    • 8 תגובות
    • 672 צפיות
  11. אהלן ברשותי p4 3000 prescott 1mb cache 800 fsb ve board asus-mx קיצר תחילה המחשב היה מיועד לאבא שלי ולכן לקחנו לו בורד עם כרטיס מסך מובנה. בכל אופן , משום מה , הבורד תומך ב 800 FSB אבל משום מה המעבד רץ על 1500 MHZ דהיינו חצי מהירות - 400 MHZ יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבבעיה ?

    • 8 תגובות
    • 585 צפיות
  12. יש לי מחשב מאוד חזק (לזמנו) מלפני 3 שנים, שנשרף בו המעבד. הלוח הוא אסוס P5WD2-PREMIUM מעבד פנטיום D 920 , מהירות 2.8 (אז בזמנו המעבד עלה כ"כ יקר, ש 3.0 לא היה בא בחשבון) איזה מעבד יד שנייה (משומש) ניתן לשים ללוח הזה, שיהיה "הכי חזק" ושימתאים ללוח? (חיפוש של "920" בלוחות יד שנייה נותן לי רק את ה I7 920......) ואם יש למישהו- אשמח לקנות. תודה.

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Lumber_Jack Jim,

    קיבלתי מחבר מעבד P3 במהירות 1.4Ghz , קיים מעבד P3 במהירות שכזו? ובאיזו ליתוגרפיה הוא מיוצר?

    • 28 תגובות
    • 3.3k צפיות
  14. Started by G-SHOCK,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם מעבדי הפרסקוט החדשים מומלצים. כמו כן צויין באתר כי תתכנה בעיות תאימות עם לוחות מסויימים. השאלה-אם המעבד כדאי,מהו לוח האם המומלץ עד סכום של 800 ש"ח . תודה

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  15. Started by eladbu,

    שלום לכולם ברשותי פ4 3ג 800 שאלתי היא איך אני יכול לדעת אם המעבד הנל הוא פרסקוט????? כוון שחלה בעיית התחממות של המעבד אני מדבר על 70 מעלות(44 בזמן מנוחה) כאשר במארז 2 מאווררים cpu והוצאת אוויר מהקייס וכמובן ספק בזמן עבודה מאומצת משחקים ותוכנות כבדות כאשר שלחתי אותו לבדיקה במעבדה אמרו לי שזו בעיה בפרסקוט שהיה ידוע לי עוד מלפני שיש עניין של חום גבוהה פשוט הייתי בטוח ששלי לא פרסקוט יש דרך לבדוק את זה????? בתןדה מראש אלעד-בי-יו

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by gk,

    שלום מחר אני מזמין מחשב המחשב ישמש בעיקר לאינטרנט סרטים מוזיקה ועובדה משרדית אני צריך להחליט על המעבד המחשב יורכב מ לוח של אינטל 945 זכרון ddr2 667 עכשיו על מה שאני מתלבט נורא וצריך את עזרתכם האדיבה האם לקחת מעבד 3 גיגה עם באס של 800 mh"z? או לקחת את המעבד 805 שהוא הבאס שלו 533? (וא נקודה לציון אני לא מעונין לעשות אובר קלוק כלשהו למעבד) כמה זה חשוב הבאס של המעבד?? איפה שני רוצה לקנות אמרו לי שהעדיף לקחת מעבד עם bus 800 ושגם ככה אין עדין שימוש לכפול ליבה (ועוד הערה אין לי תקציב לקנות את ה820 )

    • 8 תגובות
    • 586 צפיות
  17. Started by AlcHEMisT,

    מישהו אמר לי שיש מעבד בשם קאסם או משהו בסגנון, אותי זה די מצחיק, מה אתם חושבים? יש דבר כזה ואיך זה שלא שמענו עליו עד עכשיו. הוא אמור לבוא על הלוח אם (בלתי נפרד) ובנוסף הלוח אם כולל כרטיס מסך + קול + רשת בנוסף אומרים שהוא משתווה לפנטיום 1GB.... בדיחה או מציאות? ;D מצפה לתגובות!!!

    • 5 תגובות
    • 858 צפיות
  18. Started by cold fire,

    אני קונה מחשב חדש אבל אנני בטוח לגבי המעבד או שאני אקנה את e6300 או את הe6600 שהוא יקר ממנו בהרבה האם הקנייה של המעבד e6600 כדאית כי יש לו 4mb זכרון מוטמן? ואיזה לוח אם יתאים למעבדים הללו אם אני ארצה לעשות oc בעתיד?? האם שווה להשקיע בזכרונות של 800mhz או שההבדל בין 800 ל667 הוא הבדל זניח

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  19. Started by PROSK8,

    הנה האתר http://www.tgdaily.com/2006/06/01/intel_core_2_extreme_demonstrated/

    • 8 תגובות
    • 801 צפיות
  20. שלום, אני מעוניין שכאשר המעבד בשימוש מועט, המכפלה שלו תרד ל- x6 והוא יעבוד על 2GHz (מעבד מסוג Intel E8400 בעל 2 ליבות). וכאשר המעבד בשימוש מלא, המכפלה תעלה ל- x9 והוא יעבוד ב- 3GHz. בדקתי באמצעות תוכנת HWinfo וראיתי שכאשר אני נכנס ל- Advanced Power Settings ומשנה תחת Processor power management -> Minimum processor state ל- 100% אז המכפלה נעולה על x9 והוא תמיד על 3GHz. כאשר אני משנה ל- 5% אני רואה ב- HWinfo שהמכפלה קופצת במהירות בין x6 ל- x9 בלי קשר לשימוש במעבד באותם רגעים, כלומר הוא יציב על 40% שימוש ועדיין המכפלה קופצת. אני חשבתי שכאשר יהיה בשימוש מועט, של מתחת ל- 70%, המכפלה תישאר יציבה על x6. יש דרך לעשות זאת?

    • 24 תגובות
    • 3.2k צפיות
  21. Started by Zeev86,

    ביקשתי מפרט בפורום ונתנו לי מעבד הבא: AMD ATHLON 64 4400+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.3GHz 1MB CACHE - ADO4400DDBOX- BOX חבר אמר לי שבשביל משחקים, עדיף להשקיע את הכסף במעבד רגיל, יותר טוב מאשר 2 מעבדי 2.3 GHz. האם זה נכון? שמעתי גם שיש מעבדים מחוברים, לא מחוברים, מישהו יכול בבקשה להבהיר לי מה עדיף כיום בשביל להריץ משחקים חדשים בצורה טובה? (אני מדבר רק על מעבד, לא כרטיס מסך). תודה לעוזרים.

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by JSK,

    שלום אני הולך לרכוש את המעבד intel core 2 duo e6300. ראיתי מכמה מקומות שמוכרים אותו כIntel E6300 CORE 2 DUO E6300T TRAY וחלק כ Intel E6300 CORE 2 DUO E6300 Box. מה ההבדל? מה שכדאי לרכוש? תודה רבה למגיבים מחכה לתשובה בהקדם

    • 4 תגובות
    • 521 צפיות
  23. Started by King_J,

    שלום חברים , האם לשים מעבד רייזן 7 3700x עם זכרון קרוסייר ונג'ס 8*2 2666 מגה הרץ זה הבדל עצום מלשים זכרון 3600 מגה הרץ ?

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. יש לי P-D 925. התדירות המוצהרת של המעבד היא 3000 mhz, אבל הוא פועל רק ב- 2400. ( על פי PC Wizard 2007). א. האם ייתכן שעבדו עלי ומכרו לי מעבד אחר? על המעבד עצמו היה כתוב 925. ב. האם ייתכן שזה בגלל התחממות יתר? התדירות נשארת יציבה 2400, והטמפרטורה לא גבוהה מדי. ג. אם לא, האם יש דרך לפתור את הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 525 צפיות
  25. שזה, תודו, לא מעט, בלשון המעטה . נקווה שיחד עם זלילת הספק יש גם תפוקה ראויה .... https://www.extremetech.com/computing/309159-report-the-10th-gen-intel-core-family-draws-as-much-power-as-an-rtx-2080

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים