עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by asmon,

    מה מומלץ? אם אפשר הייתי מעדיף גם בפחות.

    • 5 תגובות
    • 631 צפיות
  2. Started by rmarko,

    יש לי מחשב עם לוח אם מעאפן (של EliteGroup, מעולם לא שמעתי עליהם) שבעבר היה מותקן עליו Athlon XP 1.2. בתקרית מצערת שבה היו מעורבים כלב, שיניים והמעבד הנ"ל, הלך לעולמו המעבד. אני רוצה להתקין על הלוח מעבד כלשהו, העיקר שיעבוד - לא חשובה לי המהירות. האם אני יכול להתקין +Athlon XP 1800 על לוח ישן שכזה? מדובר באותו socket ואותה bus frequency, אבל core שונה. ונגיד שלא, אם אני אנסה, האם יכול לקרות משהו למעבד (האם הוא ימות) או שפשוט המחשב לא ירוץ? או שאלה אחרת לגמרי: יש למישהו Athlon XP 1.2 למכירה? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  3. Started by ziggystardust,

    היי התקציב הוא בסביבות 1500 ואני מחפש לוח אם ומעבד לא מבין בגדול במעבדים ולוחות אם חשבתי על הE6300 ולוח אם ב500 שקל ראיתי הרבה אופציות כאלו מצד שני אפשר להסתפק גם במעבד מיושן יותר ולוח אם חזק יותר הלוח אם צריך לתמוך בDDR2 667 בשורה התחתונה מדובר במחשב שישמש למשחקים ,מולטימדיה בקיצור צריך עזרה בבחירת לוח אם (gigabyte &asus( ושילוב עם מעבד בתקציב הנזכר תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 717 צפיות
  4. אני רוצה לחבר למגבר ולשמוע בסראונד עם הקואקסילית ,המרחק הוא 10 מטרים אז אופטית לא יעבוד!... כרטיס קול עם יציאה כזו עולה בסביבות ה500. אז עדיף לי כבר לשדרג את כל הלוח אם, וככה גם לקבל חיבורים לכרטיסי מסך חדשים ,שבלוח אם שלי אין לי כי הוא מאוד ישן... למטרת משחקים וגלישה... כמו כן אשמח לדעת מה עדיף בטווח מחירים הזה למעבד: AMD או INTEL ?

    • 3 תגובות
    • 546 צפיות
  5. משתמש במאוורר שהגיע עם המעבד, מהרגע שאני מדליק את המחשב ונכנס לביוס הטמפורטורות עולות עד שמגיע ל70-75 ונעצר שם. זה אמור להיות ככה? זה היה מהיום הראשון, אבל לאחרונה כשאני מעלה את המערכת הפעלה הטמפרטורות עולות עוד יותר והמחשב זוחל עד שהוא פשוט נכבה כהגנת חום... זה לא קורה כל פעם, אבל בא והולך... לוח אם ג'יגה ביית גיימינג X. תודה.

  6. Started by iveco,

    המחירים של המעבדים התחילו באופן כללי לרדת ( ברוך השם ) קצת לא הרבה אבל התחילו לרדת , מעבד שהיה סביב ה 1000 שקל צפונה היום אפשר לקנות אותו ב 600 שקל , אני לא גיימר כבד אני יודע שבמולטיטסקינג טהור וקידוד אינטל שמים את AMD בכיס הקטן אני יותר אוהב מולטיטקסינג אני לא גיימר מושבע אבל משחק חשבתי אולי דווקא בסכום 600 שקל שבדקתי מהצד של AMD אין ממש תחרות חוץ ממשחקים זה שווה לקנות נכון ? רק דבר אחד מפחיד אותי אחד פה מהפורומים אמר לי שהיה לו 14600 והוא היה חלש למשחקים שדרשו כח עיבוד אז אני מפחד שה 13400F יהיה חלש מדי

  7. Started by iveco,

    יש 2 מעבדים בפועל שניהם דומים עם הבדל קטן בתדר 100MHZ 13400F ו 14400F הביצועים של שניהם דומים מאוד אני יכול לקנות את ה 14400F במחיר דיי "נמוך" 525 שקל , אבל מישהו פה בפורום כתב לי שהאיי 5 14600 שהוא על הנייר הרבה יותר חזק מ 14400F חלש למשחקים שדורשים כח עיבוד CPU אז ה 14400F הוא חלש מדי עדיף לוותר על זה ?

  8. Started by Aviram Tavor,

    היי, בחיפוש אחר מחשב נייד חדש, אני שם לב שהרבה דגמים באים עם מעבדים של 2 ליבות. לדוגמה, המעבד i3-1115G4 : https://tms.co.il/workstations/notebooks-tablets/notebook?product_id=105509&sort=p.price&order=ASC סליחה על הבורות, זה לא סטנדרט ״ישן״ מדי? או, שעבור מחשב נייד בסיסי זה מספיק? (בהנחה שמדובר בשימוש די קל כמו הרצת קוד פשוט, מסמכים, דפדפן ומקסימום נטפליקס, ובהנחה ששאר הפרטמרים לא רלוונטיים, או דומים למחשב בלינק). או, שבכל זאת רצוי להתעקש על 4 ליבות? וגם, אני מניח שמעבד חלש יותר יתן יותר זמן סוללה? אני שואל ספציפית כאן ולא בפורום יעוץ לפני קנייה, עניין המעבד זה הדבר היחיד שחסר לי להבין. תודה!

  9. שלום. לחבר שלי יש לוח של MSI עם מעבד 2.0 נורטווד בסוקט 478 השאלה היא אם אפשר לשים לו מעבד סלרון 2.8 סוקט478 ב 450 שקל והאם זה מתאים .. או משתלם (ביצועים) תודה לעונים לוח : MSI i845e <=== (עריכה)

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Alpha_Romeo_dx,

    אני עומד לקנות מחשב חדש, ומשהו לא מובן לי. ע"פ טראד שקראתי כאשר המעבד עובד על 333mhz FBS גם הזיכרון יעבוד על 333mhz, מה קורה למעבדים כמו P4 2.4C שעובדים על 800Mhz FSB עם זיכרון 3200?? כלומר פה המעבד יעבוד ב 400?? כי אם כן, למה לקנות את ה 2.4c שאפשר לקנות 2.4b שגם הוא יעבוד ב 400 למרות שהוא 533... ולמה לא לקנות 2.4a...וכ"ו ??? ??? אם זה לא נכון? אפשר לקבל הסבר קצר מה טוב במעבדים 2.4c לאומת 2.4b [כאשר המחשב למשחקים בלבד.. אין לי מושג מה זה HT], ומה הקשר של המעבד הזכרון והמספר 533/800mhz fsb???

    • 5 תגובות
    • 912 צפיות
  11. נגיד אני לוקח אותו. איזה לוח אם הכי טוב בסביבות המחירים של 800 ש"ח, והאם שווה באמת הכסף שלו! שהלוח אם יהיה מתואם לאובר קלוק כבד הכי טוב שאפשר. שיתמוך בזכרונות DDR ה 400MHZ כפי הניראה השאלה נישאלת באובר קלוק, למה אני מתלבט בין ה AXP 2700+ למעבד ה 2.4C, כי באובר קלוק עם ה 2.4C אני יכול לעקוף את ה AXP 2700+ בהרבה........

    • 9 תגובות
    • 832 צפיות
  12. אני מרכיז מערכת חדשה ומתלבט בין הפרסקוט ל512 , לא יודע מה לעשות? שמעתי שפרסקוט מתחממים כל החנויות ממליצות עליהם ,ואנשים בפורומים לא ממליצים! המחירים שלהם מישום מה יותר זולים ברב המקומות? מזכיר קצת סלרון ? אז מה יותר כדאי למערכת משחקים -אינטרנט ועריכת ווידיאו?? ומה זה בכלל ה LGA775?? תודה לכולם רונן

    • 3 תגובות
    • 521 צפיות
  13. Started by ksn1981,

    מעבד i5-2500K על לוח מבוסס H67 אמנם לא ייתן לי לנצל את האפשרות של המהרת המעבד.. אבל אקבל ליבה גרפית HD3000 (לעומת HD2000 במעבד ללא ה-K).. - האם למעבד ה-K קיים יתרון גם מבחינת ההמהרה של הליבה הגרפית ? - האם היתרונות הגרפיים של מעבד ה- K יבואו לידי ביטוי בכל לוחות ה- H67 ? - האם הפרש הביצועים בין שתי הליבות הגרפיות, מצדיק את ההפרש במחיר ? נ.ב. היתרון הגרפי שאני מחפש הוא חיבור שני מסכים במקביל! תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by yotam.m,

    יש לי מעבד 3 GHZ אבל יש בעיה קטנה... כשאני הולך למאפייני מחשב (קליק ימני על המחשב שלי מאפיינים) כתוב לי שם 1.71. גם בתוכנת האוורסט היא מראה לי: 1.7ghz(original 3000)mhz cpufsb-114mhz(oroginal 200)mhz מה זה המחשב שלי בdownclock??? כשאני מנסה להעלות את ה-fsb בביוס אי אפשר להעלות הרבה אולי בכמה בודדים. ואחרי שאני מעלה יותר מידי הוא נופל(זה לא מגיע ל200 כמו שרשום באוורסט שככה זה אמור להיות). למישהו יש פיתרון????

    • 54 תגובות
    • 5.7k צפיות
  15. Started by Elite_Sniper,

    קניתי לפני כמה מחשב אינטל 3GHZ דואל קור עכשיו שמעתי שיצא מעבד חדש DOU או משהו כזה עשיתי טעות שקניתי? הייתי צריך לחכות?

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  16. ברצוני לרכוש תמעבד הנ"ל האם הוא יספק מערכת מחשב למשחקים כבדים כי בקרוב אקבל כרטיס מסך חדש

    • 5 תגובות
    • 633 צפיות
  17. Started by Sunny Jim,

    מה זה מעבד 32 ביט ומה ההבדל בינו לבין מעבד 64 ביט?

    • 2 תגובות
    • 978 צפיות
  18. המחשב שלי כיום הוא i5-2500K ונראה לי שהגיע הזמן לשדרג. מה כידאי לקנות נכול להיום או שבככל כדאי להמתין לסדרה 4000? המחשב עובד ככה שלא יפריע לי מאוד (מלבד שהוא כבר קצת איטי) להמתין לסדרה החדשה אם זה שווה את זה. אני מתכנן להשאיר את המחשב החדש 6-7 שנים אם זה משנה. ובנוסף למעבד אני מתכוון לקנות M2 SSD במהירות גבוהה סביב 3500MB. כרגע עם כ.מסך Palit Geforce GTX 1060 Dual 3GB GDDR5 VR Ready

    • 14 תגובות
    • 4.4k צפיות
  19. Started by UNDERDOG,

    איזה מעבד כדאי לי יותר לקנות?

    • 7 תגובות
    • 586 צפיות
  20. Started by iveco,

    אני רוצה לשדרג כמה מחשבים בבית , כמה דברים : 1.מעבד 9100 חזק יותר ? 2.ואם כן משמעותי או בקטנה ? https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-3770-vs-Intel-Core-i3-9100F/1979vs4054 https://www.cpubenchmark.net/compare/Intel-i3-9100F-vs-Intel-i7-3770/3461vs896

  21. Started by NOLOL,

    ניתן לחבר רק כרטיס מסך אחד 1X16 או 2X8 זה נכון http://www.anandtech.com/show/5771/the-intel-ivy-bridge-core-i7-3770k-review/5

    • 0 תגובות
    • 632 צפיות
  22. Started by gilgula,

    תהיתי מה ההוזלה הרצינית במחיר של ה-3800 ליבה כפולה ל-AMD בחנות SKYPC ... מוזר . המחירים בכלל של ליבות כפולות ל-AMD ירדו . מישהו יודע מה הסיבה ?

  23. Started by Lampa,

    ברצוני לרכוש מחשב חדש. היות ואני עובד עם יישומים גרפיים (פוטושופ, אקרובט, אין דזיין וכו') חשבתי לרכוש מחשב עם מעבד 4 ליבות. מתוך עיון במפרטים, התברר לי שמעבד 4 ליבות פועל ביעילות רק עם מערכת הפעלה 64 ביט. היות ואני משער שמרבית התוכניות שברשותי הן 32 ביט נראה לי שתהיה לי בעיה עם תאימות לתוכנת חלונות של 64 ביט. האם ההשערה שלי נכונה? אם התשובה דלעיל שלילית, האם יש יתרון למעבד 4 ליבות על מעבד 2 ליבות עם מותקנת מערכת הפעלה של 32 ביט?

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  24. Started by Deron,

    אני רוצה לקנות מעבד לגיימינג מ- amd. מה עדיף לי amd phenom 2 x4 955 black edition או את האלה של ה- 6 ליבות (אם אני לא טועה 10xx ) אני אעשה oc. בנוסף ארצה לדעת האם שווה לקחת 6 ליבות רק לגיימינג, ומתי עומדים לצאת משחקים שיתמכו ב -6???

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by ronoz,

    שלום, אני מרכיב מחשב לשימוש משרדי כבד. כלומר אין צורך ביכולות גרפיות בכלל אך יש צורך בכח עיבוד חזק. אני מעונין במעבד 4 ליבות. הבנתי שיש מעבד של אינטל שהוא 4 ליבות ובעל יכולת לשנות את העוצמה של כל ליבה בנפרד לפי הצורך שזה מתאים לתוכנות שאינן תומכות בריבוי ליבות. אז כזה מעבד אני צריך... וגם לוח שיתאים למעבד הנ"ל התומך ב SLI או בטכנולוגיה המקבילה של ATI שאני לא זוכר את שמה, כך שאני אוכל לחבר 4 מסכים למחשב. אם יש פתרון אחר לחבר 4 מסכים שיכול להיות עדיף אשמח לשמוע. אנא המלצתכם. תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים