עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. ככה...הביאו לי זירכרון למחשב... יש שם כמה מדבקות...הנה מה שכתוב... SAMSUNG 0219 M368L3313CT1-CD80 ועוד אחת MAIL MEMORY 256Mb PC133 (ומספר מחוק כנראה 5)M32M648YL-7 כל הצ'יפים עצמם כתוב... SAMSUNG 217 K4H280838C - TCB0 אפשר עזרה??..מידע על הזיכרון..סוג, איזה PC ותיזמונים... עכשיו עוד שאלה....מה עדיף??..אם הזיכרון הזה הוא DDR...אז להחליף את מה שיש לי SD384 PC133... ואם זה SD...אז אני יוציא את ה128 שיש לי ויחליף אותו...ואז יהיה לי 512...

    • 6 תגובות
    • 741 צפיות
  2. ראיתי באתר הבא http://www.yac.mx/iw/pc-tech-tips/desktop-pc/use-ram-disk-speed-up-your-pc-for-free.html שיש תוכנה שמאפשרת להגדיל את הזכרון כדי שקבצים מסוימים יפעלו מתוך דיסקאונקי המחובר למחשב, ברצוני לדעת האם מישהו התנסה בזה? יש לי מערכת 32ביט והזכרון המקסימלי 3ג"ב הוא קטן בשבילי. כמו כן - האם מישהו התנסה במה שוינדוס מציעה להגדיל זכרון בעזרת דיסקאונקי? http://windows.microsoft.com/he-il/windows7/using-memory-in-your-storage-device-to-speed-up-your-computer

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  3. אני מתכוון ספציפית למעבד Xeon e5-2699-v4 של אינטל, שניתן למצוא אותו באיביי במחירים סבירים, אבל רק בגרסת (ES (Engineering Sample. העניין עם מעבדים בגרסה כזו הוא שהם לא עובדים על כל לוח. הסיווג של ES גורם לחלק מהלוחות לדחות אותם ולא לאפשר אתחול. אפילו לא לתוך הביוס. ניסיתי ליצור קשר עם התמיכה הטכנית של אסוס ונראה לי שהם לא ממש יודעים על מה אני מדבר. האם מישהו/י התנס/תה בשילוב כזה שעבד? או שלא עבד? אני לא מתכוון להוציא מאות דולרים רק כדי לגלות שהמעבד לא עובד אצלי. מדובר במעבד 22 ליבות שיושב בסוף הרשימה של המעבדים אותם הלוח שלי יכול לקבל. המחיר הרגיל שלו קרוב יותר ל-2000 דולר - שאני לא מתכוון להוציא. אשמח לתגובות, תודה!

  4. Started by dogday,

    מישהו יודע??? ???

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  5. GIGABYTE GA-965P-DS3 GIGABYTE GA-965P-DS3P חוץ מזה שלDS3P יש את ICH8R היכולות שלהם בOC זהות?

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  6. אורח gonzila
    Started by אורח gonzila,

    מישהו יודע אולי מה ההבדל בין מעבדי ATHLON MP ל-ATHLON XP? תודה מראש, gonzila

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. מישהו יודע איזה ליבה של AMD המעבד הזה: ADA3500DEP4AS כי כתוב לפי רוב האתרים clawhammer ואני לא שמעתי על הליבה הזאת... חשבתי שיש רק venice/winchester/newcastle למעבדי 64BIT היום הייתי אצל היבואן של AMD וביקשתי מעבד AMD 3500+ 64 וזה מה שהם הראו לי... אז רשמתי את המס' הסידורי הזה \ אם מישהו יודע תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 688 צפיות
  8. אני לוחץ שם אנטר וזה לא עושה כלום לא יודע.. מישהו מוכן בבקשה להסביר לי איך אני משנה את זה? תודה רבה! =]

    • 0 תגובות
    • 479 צפיות
  9. Started by DREDON,

    כנראה שאני קונה אחד כזה שבוע הבא כדי שיתאים לי למעבד: QX9650 המחיר של הלוח הזה הוא 590 ש"ח וזה נראה לי זול מדי. מישהו יודע משהו על הלוח הזה שיכול לתת ביקורת עליו? תודה מראש בני

    • 4 תגובות
    • 545 צפיות
  10. מישהו יודע איך החברה pqi TURBO בזיכרונות ??? ולמה היא זולה לאומת החברות האחרות מה הסיבה ועם שווה לקנות את הזיכרון של החברה הזאת <???

    • 6 תגובות
    • 860 צפיות
  11. אני ממש צריך את זה במקום לאפס את הביוס(שלא רוצה לעלות אחרי OC)

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. שלום עדכנתי את הגרסה של ה- BIOS מקובץ שנשמר מה-תוכנה המקורית של הלוח ,והעדכון נפל-המחשב נתקע הפעלתי אותו מחדש , והיו צפצופים עולים ויורדים ןאז המחשב מאז אין לו POST זה לוח P4T-E עם צ'יפסט I850 (זכרונות RDRAM) אם מישהו יכול לעזור המחשב לא נדלק. אם יש דרך למחוק את התוכן של ה BIOS.??? (דרך איזה ג'מפר או משהו כזה) תודה . לכם ניסיתי להוציא את הסוללה -אבל זה לא עזר.

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. C3 , או משהו מקביל אליהם באותו טווח מחיר?????? ההעדפה היא ללוחות VIA ולמעבדי C3

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  14. מישהו מכיר חנות ?

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  15. צריך להחליף לוח תקול בשם ASUS AS99127F

    • 5 תגובות
    • 694 צפיות
  16. יש לי תחנת עבודה של Dell מלפני 5 שנים Precision 530 עם שני מעבדי זיאון 2G ואני מרוצה ממנה מאוד. בתחנה יש לי 2 סטיקים של 256M ועוד שני סלוטים פנויים שאני מעוניין לשים בהם 1G . מישהו יודע איפה אפשר לקנות ומה המחיר ?

    • 1 תגובה
    • 553 צפיות
  17. מישהו יודע איפה אפשר לקנות מעבדי Xeon עם 8 ליבות בארץ? הייתי גם רוצה לדעת מהו תווך המחירים בארץ כי בחו"ל ראיתי שזה מאוד יקר ומגיע אפילו ל-3700 דולרים.

  18. ססעמו אני עכשיו רק עם האובונטו שהוא אחלה, אבל לגיימינג אני צריך ווינדוס לעזאזל לוח כל כך נפוץ ואין דרייברים?

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  19. הכוונה לכיסוי של החיבורים מאחורה, איפה שיש את החיבורים של המדפסת, המקלדת, הUSB, יש מין פאנל שחתוך בדיוק לפי הצורה של החיבורים לפי מה שהבנתי הם אמורים להגיע עם המארז או הלוח אם, מכיוון שהלוח אם משומש, ולא הגיע עם האריזה המקורית, אין לי פאנל מתאים. במארז יש לי פאנל כמעט זהה, אבל עם מקום לשלוש יציאות אודיו, במקום 6 שיש בלוח אם. זה מונע ממני לסדר את הלוח אם בצורה שאני אוכל להבריג אותו למארז, ובלי הכיסוי יש פשוט חור מאחורה... יש למישהו מושג אם ניתן לקנות דבר שכזה ? למי שלא הבין למה אני מתכוון (פשוט אין לי מושג איך זה נקרא, אני סתם מכנה את זה 'פאנל') אני מצרף תמונה. תודה מראש ! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  20. אני יודע שאף אחד לא מגד עתידות אבל לפעמים יש תצפיות או השערות אז אם אפשר לענות תודה אבל אם לא אז בבקשה למחוק

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  21. תודה.

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  22. ראיתי באי ביי את המעבד הזה CPU Type: Core i7 (SUPERCHARGED 990) CPU Socket Type: LGA1366 (X58) Certified Speed: 4.4GHz @ Just 1.499v @ Up To MAX-T! Cooling Used: 100% Air Cooled / Noctua NH-D14 BONUS Performance: 4.5 - 4.55GHz! (Gaming & Similar Applications) Warranty: FULL Intel 3 Year Manufacturer Warranty QPI Bus Speed: 7.5+GT/s! הנה הלינק http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190400263811&ssPageName=ADME:B:WNA:US:1123 מישהו שמע או מכיר את זה?

    • 3 תגובות
    • 773 צפיות
  23. מעבדי AMD לוחות ג'יגה ביט (לAMD) זכרונות DDR PC2700? ומתי ?

    • 5 תגובות
    • 782 צפיות

דיונים חדשים בפורומים