עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Chura,

    אם אני מזמין לדוגמא מעבד מNEWEGG האם אני מחוייב במיסוי אם הוא פחות מ200$ ? חן

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. שלום רב. רכשתי לאחרונה מחשב נייח לצורך עריכת וידאו (בעיקר פרימייר ואפטר, רזולוציית FHD). אני לא מבין גדול במחשבים, בחרתי את המפרט בהמשך להמלצות שניתנו כאן בפורום, ומנציגים של החברה עליה הומלצתי. לא תכננתי לעשות אוברקלוקינג למחשב - בעיקר מאחר אין לי שום נסיון בתחום. מעבד - intel i core 8700 לוח אם - msi z370 a pro זיכרון - ripjaws v g skill ddr4 3200 mhz --- 16x4 --- 64gb וכרטיס מסך - gigabyte geforce gtx 1060 6 gb השאלה שלי נוגעת לזכרון הראם - כשהתקנתי את המחשב, שמתי לב שהזכרונות עובדים במהירות 2133 הרץ, ולא ממצים את היכולת שלהם - 3200 הרץ. מקריאה באינטרנט, הבנתי שאני יכול לשנות בהגדרות הביוס פונקציה שנקראת xmp, ולהביא אותם…

  3. אני מבין פה בפורום שההבדל במישחקים זה רק הכרטיס מסך ולכן אני חושב למה לא לקנות מערכת מבוססת AMD -2-3-4 ליבות שה-4 ליבות במחיר של 2 ליבות של אינטל?? אני יודע ששאלתי את זה כבר והחלטתי פשוט אולי נחסוך עוד כמה שקלים ונשים אותם במסך?? תודה חברה

    • 10 תגובות
    • 973 צפיות
  4. Started by lirik,

    היי יש לי על הלוח שלושה כרטיסי זיכרון אחד ישן יחסית אחד קצת יותר חדש והשלישי דנדש (המחשב הורכב מתרומות) משנה המיקום בסלוטים? האם בסלוט מסויים הוא (המחשב)משתמש ראשון וכשהוא צריך עוד זיכרון אז הוא עובר לסלוט הבא כמו שהבנתם אני מעדיף שהוא יתחיל עם החדש (המהיר יותר) וכן הלאה תודה לכולם ליריק

    • 1 תגובה
    • 487 צפיות
  5. Started by bck,

    נראה לי שקראתי פעם אחת פה שכדאי למקם את הזכרון בסלוט הראשון , אבל יש שני סלוטים כאלה , אחד משמאל ואחד מימין אין אני יודע איזה מהם הוא הנכון ולמה בכלל מומלץ לשים אותו בסלוט הראשון?

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  6. Started by netanel1234,

    שלום, יש לי לוח אם P4V800D-X.. עכשיו יש לי על הלוח 4 חריצי זיכרון "כחול-שחור, כחול-שחור" עכשיו רציתי לדעת איזה מהחריצים הוא חריץ PRIMARY..? יש לי שתי כרטיסי זיכון אחד 256 והשני 512 אני רוצה לדעת היכן אני ממקם את שניהם..! תודה!

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  7. Started by Xanadu,

    שלום לכולם, יש לי כרטיס זכרון 512 מגה והשאלה שלי היא האם יש הבדל מבחינת ביצועים אם הזיכרון יושב בסלוט מס' 1 בלוח או בשני או בשלישי???? יש לי אתלון 2600 ולוח של אסוס , כרגע כרטיס הזיכרון בסלוט השלישי DIMM3 תודה....

    • 1 תגובה
    • 535 צפיות
  8. Started by yuri886,

    שלום לכולם ברשותי לוח אם Asrock Z77 extreme 6 ללוח זה 3 חיבורים לכרטיס מסך , נכון לעכשיו הכרטיס שלי יושב על הסלוט העליון ביותר שקרוב לגוף הקירור של העבד מדובר בקירור מדגם NH-U12P SE של חברת Noctua מדובר ביחידת קירור לא קטנה שאלתי היא כזאת האם יש משמעות אם אני מעביר את הכרטיס מסך מסלוט אחד לסלוט אחר כדי לקבל יותר מרווח בין הכרטיס מסך והגוף קירור ?

    • 2 תגובות
    • 887 צפיות
  9. Started by Gericht,

    שלום, יש לי לוח אם A7V880 ובו 4 סלוטים לזכרון, DIMM A1, DIMM A2, DIMM B1, DIMM B2 - כאשר A1 ו-B1 באותו צבע, וכן A2 ו-B2. שאלתי היא כיצד כדאי למקם שני כרטיסי זכרון זהים של 256MB ? ושאלה נוספת - האם ניתן להתקין DDR 400MHz בלוח אם התומך ב-333MHz בלבד? (המוכר בחנות אמר שאי אפשר) תודה.

    • 5 תגובות
    • 486 צפיות
  10. Started by GoldenAxe4000,

    שלום רב האם אפשרי לבצע מקסימום ביצועים ועדיפות להתקן USB במערכת ? יש לי כרטיס לכידה USB ולפעמים יש מצב שיש OUT OF SYNC בין ה AUDIO ל VIDEO . המערכת הינה ASUS P5QLPRO עם מעבד QUAD Q6600 תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 763 צפיות
  11. Started by ytoledano,

    לקראת ה14 בנובמבר, אז יוצא X79 עם תושבת 2011, אני בונה מפרט עם כמה שיותר זיכרון ויש לי כמה שאלות: 1. איפה אפשר למצוא בארץ מקלות של 8 ג'יגה? 2. האם אפשר לשים על לוחות X79 או X58 זכרונות ECC/REG? 3. האם באמת אפשר למלא לוח X58 ב6x8 ולוח X79 ב8x8? המטרה היא מחשב עבור SQL Server. שרת עולה עשרות אלפי שקלים, PC עולה 5-6.

  12. היי, אני בוחן לוחות של AMD תושבת FM2 לראות לכמה יש יותר מ2 סלוטים לזיכרון וכשאני עושה סינון על גודל הלוח להוציא את כל המיקרו ATX ולהשאיר ATX רגיל אני רואה רק 2 לוחות. זה הגיוני? אני קונה מארז midi דהיינו בינוני, ללוח אם רגיל. או שאני מתפדח והתבלבלתי לגמרי? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by bluemail,

    הייתי רוצה דפי נתונים של מיקרו בקר מדור הפנטיום דור ראשון ושני מספיק טוב בשבילי אם אפשר גם שלישי

    • 1 תגובה
    • 797 צפיות
  14. גם חברת ECS לא מחכה לדגמים חדשים רשמיים מבית אינטל עצמה בכדי לפעול ולשדרג עבורנו את ההיצע לכתבה

  15. Started by yair.,

    מה עדיף? Micron DDR 512MB PC3200 400Mhz או 512MB A-DATA DDR 400 דרך אגב הזמנתי כבר את כל המחשב נשאר לי רק ללכת לקנות את הזכרונות

    • 6 תגובות
    • 581 צפיות
  16. ההערכה היא ש Windows Vista תצא לפני 1.12.2006 . מיקרוסופט תעודד שימוש ב ECC Memory (יותר יציבות) ל Windows Vista . נכון להיום בזכרונות עם ECC משתמשים בעיקר בשרתים. למאמר : http://www.tgdaily.com/2006/02/06/ecc_for_vista/

    • 48 תגובות
    • 4.1k צפיות
  17. בזמן שהגרסה המתוקנת של עדכון אוקטובר הגדול עדיין נמצאת בשלבי הכנה, בחברה מצהירים על יישום שיתקן איבודי ביצועים כתוצאה מ-Spectre - וגם על יכולת עתידית לשלוט טוב יותר על היישומים המותקנים במערכת שלכם לכתבה

  18. מיקרוסופט חוזרת בה מהצהרתה בתחילת השנה על קיצור משך התמיכה במחשבים עם מעבדי Skylake של אינטל לכתבה

    • 4 תגובות
    • 635 צפיות
  19. א. בניה 1830 היא הסופית וזאת שתושק לציבור הרחב כגירסא הסופית לאחר 18 חודשים של בדיקת מערכת ההפעלה. מקור: http://www.winbeta.org/comments.php?id=2845&catid=1 מקור הידיעה: http://www.anandtech.com/news/shownews.aspx?i=24028 הערה: זהו, המוצר מבחינה מעשית החל את דרכו למדפי החנויות. ב. אי אפשר להוריד יותר את ה RC2 מאתר מיקרוסופט אבל נאמר כי גרסה בדיקה נוספת כן תהיה זמינה להורדה בקרוב מקור: http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/evaluation/upgrade.mspx הערה: מן הסתם עם תוקף רשיון קצר יותר מהשנה של ה RC2. ג. עוד ידיעה בענין מסכמת לא רע את הנושא: http://www.theinquirer.net/?article=22246

    • 92 תגובות
    • 17.9k צפיות
  20. הייתי רוצה שבב של עיבוד נתונים התומך בזכרונות חיצוניים (אני מתכוון לשבבי מולטי כמו מעבדי אינטל רק שאינם נועדו למחשב) בשביל פרויקט

    • 3 תגובות
    • 739 צפיות
  21. מישהו יכול לתת לי לינקים למדריכים לנושאים הבאים : כל הטכנולוגיה בזכרון עם הצ'יפים של ה g.skill bh tccd וכדומה הסברים (אני יודע שזה לא קשור לפורום הנ"ל פשוט לא רציתי לפתוח שני ת'רדים ) על ספקי כח איך הם עובדים ועל מאווררים מה זה אומר mm nn ו תודה לעוזרים ....

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  22. Started by ozzo,

    מה זה sse הפעלתי את תוכנת everest והמליצו לי לעדכן את SSE שבמעבד (או משהו שקשור למעבד) איך אני עושה זאת במערכת ההפעלה 2000 פרופשיונל בנוסף לכך קבלתי עוד הודעה מהתוכנה: AGP is disabled כלומר היא הודיעה לי על הבעיה הנ"ל הקיימת במחשב שלי. אני מבין שזה קשור לכרטיס מסך אבל אני לא יודע איך להפוך את זה ל enabled בקיצור הצילווווווווווווווווווווווו

  23. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=113551 כן כן כמו שבכותרת כתוב, DDR2 בתזמונים 1-1-1-1. מדהים, לא?

    • 45 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. Started by shlomom,

    יש שמועות על השקת FX-64 באוגוסט שיעלה 999$ http://www.hexus.net/content/item.php?item=5990

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות

דיונים חדשים בפורומים