מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
כמו שרובכם כאן בפורום ממליצים על כפולי ליבה כי היום נכון הם יותר טובים למשחקים זה בסדר אבל אתם אומרים שבעתיד המרובעי ליבה כבר לא יחשבו כי יהיו דברים יותר טובים.. אז זה כמו המצב של היום שמשחקים יתמכו במרובעי ליבה ולא ב- 8 ליבות (נניח) קחו את זה לתשומת ליבכם ותגיבו אני רוצה לדעת אם אני מדבר איכשהו הגיוני. תודה פשוט זה עלה לי ככה פיתאום והייתי חייב לשתף אתכם.
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
עלה בדעתי, אני עומד לקנות A64 939 בעוד כשבועיים אבל אין לי מושג מוחלט איזה לוח לבחור אז עשיתי סקירה קטנה: יש את KT800PRO טובים עם מחירים עד 700 ויש את NFORCE4 טובים המחירים 1000+ אבל יש עוד משהוא שלא חשבתי עליו ורק עכשיו הבנתי כרטיסי מסך PCX מול AGP כרטיס AGP הוא במחיר של PCX+סכוםX מכאן המסקנות הבאות: KT800PRO + סכוםNFORCE4= X PCX + סכוםAGP = X למי שהבין , האם שווה להשקיע את הסכום X בלוח אם או בכרטיס מסך
-
- 5 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לקנות מחשב ITX (תמיד אוהבים את היותר קטן מבינהם אבל אצלי זה לא משנה) המטרה שלו היא שימוש 24/7 לניטור. תותקן מערכת הפעלה לינוקס. שימוש קבוע בכמה חלונות של עורכי טקסט, דפדפנים, חלונות חיבור VNC SSH SFTP ודברים כאלו פשוטים ברמת העיקרון. התקציב לא הכי משנה כי במלא המוצר לא יקנה מהארץ (אין מבחר וגם כשיש המחירים מוגזמים) אני צריך או קופסא קטנה שלמה שתכלול מחשב שלם (מעבד לוח זיכרון הרד דיסק וצורב דיוידי [במידה ויש בזה, אם לא אז כל דיסק דרייב שהולך]) או לוח אם עם מעבד טוב שמגיע ביחד שאפשר לבנות עליו מחשב נחמד שלא יעשה בעיות לעבודה הרצופה. מעבר לזה, אשמח לקבל גם המלצות או דעות או ביקורות לגבי משך עבודה רצוף עם מחשבי ITX (התחממות, עמידות, יציבות וכ'ו) תודה מרא…
-
- 6 תגובות
- 740 צפיות
-
-
במסגרת הכרזות CES 2021 אינטל מרעננת גם את מחשבי ה-NUC שלה עם מעבדי דור ה-Core ה-11 - הנה מה שתוכלו למצוא בחנויות בקרוב מאודלכתבה
-
- 0 תגובות
- 719 צפיות
- 1 follower
-
-
-
אני מחפש מחשבים שנראים כמו מכשיר DVD או מגברים שמיועדים לצפייה בסרטים? משיהו מכיר אתר כזה כדי לקרוא ולראות דגמים ומארזים תודה
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים לשימוש משרדים בעלי המעבדים הבאים: Pentium D 1.78GHz E2160 (זכרונות סוג DDR2) ו Pintium 4 3GHz זכרונות סוג DDR. אני צריך רק אחד - איזה עדיף לשמור מבחינת ביצועים? (זכרונות אני יכול להוסיף בכל אחד...) תודה
-
- 3 תגובות
- 838 צפיות
-
-
אני עומד לקבל מחשב נייד בזמן הקרוב (של IBM, משהו טוב, אני מקווה) ורציתי לדעת אם אני אצליח להריץ עליו את UNREAL2 או משחקים אחרים באותה רמה...
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
-
למישהו יש מושג מתי אמורים להגיע מחשבים שולחניים (דסקטופ) בעלי מעבדי ברודוול לארץ ? בתודה דן
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
האם מחשב כזה יכול לספק שימוש חלק באינטרנט ובתוכנות משרדיות? למחשב שמיועד לצרכים האלה בלבד, עדיף להוציא עוד כ-200 ש"ח על E5300 או ש atom יספיק?
-
- 4 תגובות
- 803 צפיות
-
-
דגם ה-Xeon W-3175X הייחודי שהפך למפורסם תודות לאותה הדגמה מומהרת על הבמה לצד יחידת קירור מסחרית - יתומחר ככל הנראה ב-3,900 דולר כשיושק רשמית לכתבה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
- 3 followers
-
-
?965P-DS3 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E? 950 ¤ ?965P-DQ6 s775, Conroe, P965, DDRII 800, 2xPCI-E? 1290 ¤ לא יודעה מה לקחת מה יותר חזק יותר מהיר ויותר טוב באובר מה כדי מביניהם גם עם אפשר לינקים לטסטים עם יש תודה
-
- 4 תגובות
- 611 צפיות
-
-
אני לא יודע מה יתן ביצועים עדיפים ??? אני מתכנן OC כמה שיותר גבוה . האם התזמונים העדיפים של CORSAIR יפצו על הנפח של 256 מגה במקום 512 כי איתם יהיה אפשר להגיע רחוק יותר ובתזמונים טובים בהרבה. בעוד חודש חודשיים אני יוכל לקנות עוד סטיק של CORSAIR , אבל אז זה יפגע ב OC . ככה שזה בעיה. מה אתם אומרים?
-
- 9 תגובות
- 786 צפיות
-
-
קראתי את הביקורת על האביט באתר והתוצאה הייתה לא משהו ואני מחכה כבר שיעשו את הביוקורת על הלוח של אלבטרון ואני פשוט מתלבט!! מקווה שמישהו יעזור לי לבחור איזה לוח בין שניהם יותר טוב. בבקשה תגיבו. אגב, ביינתיים אני מעדיף את הלוח של אלבטרון בגלל: abit: 800 fsb albatron: 1200 fsb allbatron is CSA port albatron is 8 channel audio
-
- 6 תגובות
- 779 צפיות
-
-
-
יש לי זכרונות Spectek (עד שגיליתי מה יש לי..) מי הם? ואני רוצה לדעת איך הם? איזה איכות? כי ראיתי בזאפ שהם יקרים יחסית... אני מתכוון למכור אותם (2 של 256) ב300 ואחרי שראיתי שזאפ שאחד כזה עולה 300 דעתי השתנתה או אולי זה פסדר?
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
אני מניח שזה אתר מכירות מחשבים למישהו יכול לתת לי כתובת האתר
-
- 7 תגובות
- 903 צפיות
-
-
במהלך שיטוט באיטרנט מצאתי את הדבר היפה הזה: A8N32-SLI Deluxe ושימו לב לזה: True Dual X16 SLI http://usa.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=226&model=744&modelmenu=1
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
הנה לכם מבחן מקיף של לוחות אם עם הצ’יפסט האחרון של אינטל , לכל רמת מחירים - https://www.youtube.com/watch?v=GxzMtPmjG_M
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
- 1 follower
-
-
וואי וואי איזה חום פה!!! זה פשוט מתחמם מיום ליום AMD כנראה תוריד את המחירים של ה X2 אפילו יותר מהמצופה!! מקור X2 5000 בפחות מ300 דולר!! ממש זול!!!! תאמת זה צעד די הגיוני מצד AMD הם מעדיפים למכור בפחות מאשר לא למכור בכלל! מי אמר שAMD הולכת הביתה?? אני עדיין חושב שהיא חזק בתמונה נראה כמה זמן זה יקנה להם הם בהחלט בפיגור מאחורי אינטל
-
- 50 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
ערב מצויין לכולם החלטתי לקנות מערכת חדשה בדיקה מהירה באינטרנט אמרה לי דבר כזה: זמן = כסף כסף = כוח כוח (בCPU TIME) = חסכון בזמן חסכון בזמן = חסכון בכסף לפיכך החלטתי: כמה שיותר כסף = כמה שפחות כסף בדקתי מערכות מוכנות בכמעט כל מקום ומה שהבנתי זה שאין בישראל אנשים שאוהבים מחשבים מהירים (כי אחרת ישראלי אחר כבר היה עושה מזה כסף, והרבה) אז הצלחתי לעשות ערמה של מעבד/לוח/כ.מסך כדלהלן: AMD ATHLON 64 3500+ 939PIN MSI K8N Neo4 Platinum SEAGATE 120/7200 SATA 8MB POINT OF VIEW 6200 256MB PCI-EXPRESS זה בתוספת מארז נורמאלי, ספק נרמאלי וצורב DVD זו מערכת של כמעט 6 אלף שקל (הזכרון הגיע מהמחשב הקודם - 1GB DDR400) והישן ישאר "רק" עם 512 בבעלותי לוח MSI כבר שנה, וחוץ מתקלות מכאניות (ה…
-
- 5 תגובות
- 574 צפיות
-
-
התמונה שטוחה לגמרי.
-
- 21 תגובות
- 4.1k צפיות
- 2 followers
-
-
סדרת Core Ultra 200S של אינטל מקבלת היום זריקת ביצועים ותמורה משופרת משמעותית למחיר - האם הצעד הזה עשוי להפוך את LGA1851 לפלטפורמה תוססת משמעותית מול התחרות? בדקנו את צמד המעבדים החדשיםלכתבה
-
- 6 תגובות
- 4.3k צפיות
- 4 followers
-
-


