מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום, האם מחשב מבוסס על: Celeron® D processor 325 2.53Ghz לוח ?IS7-V2 intel 848 מספיק בשביל להריץ סרטים, מוסיקה, אינטרנט וגם קצת משחקים ?
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
-
-
ראיתי שהמעבדים החדשים מסדרה I מחוברים ישירות לזיכרונות. IVORY מציעים מחשב: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4801&CatCode=1 מבוסס I3 עם זיכרון יחיד של 2G. האם עלי לדרוש 2 זיכרונות של 1G? האם המעבד ידע לטפל בשני הערוצים (1333MHZ) כמו dual channel?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Number of processors 1 Number of cores 4 per processor Number of threads 4 (max 4) per processor Name Intel Core 2 Quad Q6600 Code Name Kentsfield Specification Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz Package Socket 775 LGA Family/Model/Stepping 6.F.B Extended Family/Model 6.F Core Stepping G0 Technology 65 nm Core Speed 1600.0 MHz Multiplier x Bus speed 6.0 x 266.7 MHz Rated Bus speed 1066.7 MHz Stock frequency 2400 MHz Instruction sets MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, EM64T L1 Data cache (per processor) 4 x 32 KBytes, 8-way set associative, 64-byte line size L1 Instruction cache (per processor) 4 x 32 KBytes, 8-way set associative, 64-byte line size L2 cache…
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי לוח אם שח ג'יגהבייט GA-7VTXH, ומעבד אתלון XP1800. עקב חוסר איוורור, קניתי מאוורר חדש. ההחלפה עברה בסדר - ניקיתי את המעבד עם אלכוהול, מרחתי משחה איפה שצריך.עשיתי בדיוק כמו שהיה רשום במאמר שהתפרסם פה. סגרתי את המחשב, הפעלתי - וכלום !!! כל המאווררים עובדים כמו שצריך, הדיסק הקשיח מסתובב לאיזה 40 שניות ואז נעצר. המחשב לא "עולה" - ולא יוצא שום סיגנל החוצה מכרטיס המסך (למרות שהמאוורר שעליו - עובד). המוניטור נשאר שחור. בהתחלה נלחצתי וחשבתי שדפקתי משהו שמעבד עם כל ההחלפה הזו. אז ניסיתי עם מעבד אחר, זהה. שום דבר. מה קרה? נדפק הלוח-אם? איך קורה דבר כזה??? ??? ??? מחכה לתשובה מהירה, cKb
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
התקנתי לאחרונה תוספת של 8GB RAM למערכת שלי. INTEL CORE I5 WIN 7 64 BIT PRO 2BGX2 RIPJAWS - ישן 4BGX2 RIPJAWS - חדש (שני הכרטיסים זהים במהירויות, 9-9-9-24, ובשאר המפרט) לוח אם תומך בעד 16GB RAM ספק כוח 620w (מפרט חלקי כמובן) מהרגע בו התקנתי את הכרטיסים החדשים, המחשב מזהה את כמות הזיכרון הכוללת חלקית. הוא מזהה שיש סהכ 12GB RAM מותקנים במחשב, אבל מיידע שרק 5.99GB זמינים לשימוש (usable). ניסיתי להרכיב את הכרטיסים אחד-אחד, בזוגות, להחליף בין הצ'אנלים כדי לראות אם יש בעיה עם הכרטיסים, עם הסלוטים או עם התיאום בין הזוגות אבל לא נמצאו בעיות. יש רעיונות למה המחשב לא מזהה את כל ה12GB?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, לא כל כך מבין במחשבים, מלבד הבסיסי. אולי נשאלה שאלה דומה בעבר, חיפשתי אך לא מצאתי. המחשב שלי מזהה רק 2.22 מתוך 8 GB זכרון. כיצד אני יכול לשפר את ניצול המשאב? האם הדבר תלוי רק בעובדה שמערכת ההפעלה היא 32 ביט? תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בהמשך לדיון הזה: https://hwzone.co.il/community/topic/592433-הוספת-זכרון-למחשב-ישן/ בסוף מצאתי שני סטיקים בדיוק כמו שלי אותו דגם והוספתי אותם, ככה שיש לי 4 סטיקים. בביוס מוזהה רק 4GB, ב-MEMTEST86+ מזהה רק 4GB אבל כן מזהה 4 סטיקים של 2GB. ב-Windows 64bit כתוב 8GB אבל 4GB Usable. Speccy וCPUID מזהות 8GB. הלוח והמעבד תומכים עד 16GB וארבעה סטיקים של 4GB.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים, ברשותי מחשב עם הנתונים הבאים: P4 1.6GHZ DDR2 768MB 800MHZ Radedon 9700NP הבעיה היא קירטועים בעת ניגון תכני High Defenition ברזולוציה של 1366X720P. רציתי לדעת, האם הוספת זיכרון פנימי למחשב, תהווה פיתרון הולם לבעיית הקירטועים? תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 892 צפיות
-
-
שאני מפעיל את המחשב הוא נדלק ל-5 שניות ונכבה וגם עושה רעש היום ונורא. ושאני מנסה לסובב ביד את המאורר המעבד הוא מסתובב בהתנגדות מסויומת לא כמו מאוורר המחשב הרגיל.ושאני מפעיל את המחשב המאוורר בכלל לא מסתובב.הנה: רעש המחשב: ופה מאורר המעבד לא מסתובב:
-
- 20 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
שלום נרשמתי לכאן כי אחי אמר שפה אדע מה לקנות לו... אני רוצה לקנות לו לבר מצווה מחשב למשחקים הוא משחק משחקי יריות תקציב 2500-500- ( מעבד ולוח ) הוא אמר שיש לו כרטיס מסך, מארז וכל השאר. צריך רק לוח האם הלוח הזה מומלץ: או שזה: מה עדיף מהם? מה טווח המחירים שלהם מצאתי בזאפ השאלה אם יש מקומות שנותנות יותר או פחות אחריות למרות שאני בת, אשמח להתייחסות. כמו שציינתי, זה לא מחשב עבורי למרות שגם אני משחקת במחשב
-
- 8 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
ראיתי בהמלצות של המפרטים הקיימים וגם בת'רדים, שלמערכות ביתיות בסכום של עד 1500 ש"ח נהוג להמליץ על מעבדי אינטל מסדרת E5300 או אחד מדומיו. עם זאת, אם התקציב מטפס בעוד כמה מאות ש"ח, הומלצו כאן מערכות עם מעבד I3 של אינטל. האם אפשר לקבל פירוט מה הטעם במחשב משרדי לאופיס וסרטים להתקין מעבד I3 לעומת המעבד האחר? כלומר, איזה יתרונות ייתן המעבד הזה למחשב משרדי שיצדיק את ההוצאה הנוספת?
-
- 1 תגובה
- 680 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה ערתי עדכון ביוס ללוח אם asus prime b350m-e והוחלף מעבד. מאז, מזוהים 16 גיגה של זיכרון.. אבל רק חצי מהם זמינים לשימוש.. למיטב זכרוני זה לא היה קודם.. מה אפשר לעשות(בדקתי כבר שבboot השימוש במקסימום זיכרון לא מסומן ומוגדר כ-0). תודה מראש. עריכה: אפשר לנעול.. אחד הסטיקים היה טיפה משוחרר.
-
- 0 תגובות
- 892 צפיות
-
-
שלום רב החלפתי ספק לא עזר, המאווררים עובדים בהדלקה של כמה שניות, הוצאתי זכרנות, לא עזר המחשב נדלק ל 2/3 שניות ונכבה ונדלק בלופ אשמח לעזרה
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
מחשב נופל כל כמה ימים ללא סיבה - יש צלצול שיש בעיה שעולה כאילו חלק לא תקין או בעיה של ביוס או דרייבר 1. כל כה ימים המחשב שמזיז את העכבר נופל מסך שחור ורעש של מאוורר חזק מהמחשב לא יודע אם של CPU או כרטיס מסך . 2. מבצע מספר הדלקות של המחשב ללא הצלחה להגיע לביוס יש צילצול מהמחשב שנדלק שמשהו לא תקין . 3. אני לא יודע מאיפה הבעיה אני זוכר שיש בווינדוס אפשרות לראות הסבר על נפילות מחשב וסיבה אבל לא זוכר איך להגיע לראות איפה הבעיה שווינדוס מגלה ? 4. היום כדי להדליק מחשב - הוצאתי את הבטריה במחשב שעשה ריסט לביוס והמחשב נידלק הבעיה שזה לא מתקן כלום ועוד יום או יומיים זה יקרה שוב בביוס הפעם לא שינתי זכרון RAM ל 3800 והשארתי 2600 - והמחשב עלה תקין אולי זה קשור או לא ? למישהו ראיון …
-
- 0 תגובות
- 386 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, חברה שלי ביקשה ממני לברר לה - יש לה מחשב נייד Toshiba satelite שמכיל Intel celeron 497MHz ו-128MB RAM. בטעות (?) מישהו התקין לה XP על המחשב וכמובן שהכל עובד לאט לאט. תנו לי הצעה (עם דגש על הזולה ביותר) לשיפור המחשב הזה. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 814 צפיות
-
-
מדובר במעבדים: Celeron Processor-M, 2.4GHz AMD® Athlon XP-M 2500+ 1.87GHz מי מהם יותר טוב? תודה.
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שמעתי שכשמחברים מחשב נייד לחשמל, חייבים קודם לחבר את הכבל למחשב, ורק לאחר מכן לחשמל, ובשום פנים ואופן לא להיפך. אמת ?
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה להמיר את המחשב הנייח שלי במחשב נייד. המחשב הנייח שלי חדיש יחסית: Intel G530 (סנדי ברידג') - שבאופן מפתיע עושה עבודה נפלאה. Crucial M4 SSD 8 גיגה זכרון. וזה הכל פחות או יותר. השאלה היא איך משווים בין ביצועים של מחשב נייח למחשב נייח. אני מחפש לפטופ שלא ירד בביצועיו. תודה
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
השאלה בכותרת שהמחשב יפחות יריץ לי את וייס סיטי תודה למי שיעזור
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך מחשב נייד ב 20,000 (אפשר גם ב 21,000) למשחקים.
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם ישנם המלצות, הערות טיפים או כל מיני דברים שאני צריך לדעת?? וכמו כן יש לי כמה שאלות על ניידים-ברגע שאני מגדיר חיבור למודם בייתי רגיל (כבלים) אני יכול לעבוד עם כל מודם כבלים אחר? או שכל פעם מגדירים מחדש? תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 568 צפיות
-
-
חברת Chuwi ממשיכה לספק לנו הצעות בלתי צפויות בהתבסס על המעבדים המוזלים של אינטל, כשהפעם היא שמה לה למטה להילחם ב-MacBook Air ודומיו לכתבה
-
- 3 תגובות
- 937 צפיות
- 1 follower
-
-
חברת GPD הסינית ממשיכה לשכלל את קו מוצרי המחשוב הקטנים שלה בעזרתה האדיבה של פלטפורמת Indiegogo לכתבה
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכם, יש ל מחשב נייד LG R380 H.ARP1E Pentium® Dual-Core CPU T4400 2.20GHz ווינדוס 7 32 ביט לפי המפרט של המחשב באתר של LG כתוב שהוא תומך ב עד 4G זיכרון פנימי הזמנתי מ Ebay 2X2G DDR2.667MHz So.DIMM ומשום מה ביחד הם לא עובדים לי; אבל כול אחד בנפרד עובד מצויין מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-


