מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מקווה שזה קשור לכאן אם לא תסגרו , ככה יש לי מחשב נייד של אסוס שקיבל מכה ומאז הוא נכנס למצב bios ותקוע עליו להלן התמונה , בבקשה תעזרו לי לחלץ את המחשב
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
בהמשך לבעיה שהתחילה אצלי במחשב לפני זמן קצר (שאת הפירוט שלה אפשר לקרוא כאן: http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=179224&highlight= באנגלית). בכל מקרה, הגעתי לכזה מצב שהמחשב לא נדלק בכלל, כלומר אני לוחץ על הכפתור של ההדלקה והדבר היחיד שקורה זה שהמנורה של ההארדיסק נדלקת. לפני כמה ימים לקח בערך 15 דקות מאז שהדלקתי את המחשב ועד שהוא עשה BOOT, עכשיו זה בכלל לא נדלק (גם לא אחרי חצי יום..). לדעתי זאת בעיה במעבד אבל בגלל שהחנות שממנה קניתי נסגרה ותיהיה לי קצת בעיה לקבל אחריות אני רוצה להיות בטוח. האם יש דרך לבדוק במה הבעיה חוץ מללכת לטכאני שבמלא ימציא עוד 50 תקלות ויקח 200 שקל? בנוסף רציתי לדעת פרטים על היבואן של AMD בארץ (יש להם סניף בחיפה או הסביבה?) ואיך אפשר ליצור אית…
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אהלן, יש לי מחשב מבוסס על לוח אם ROG Strix B760-G D4, המחשב עבד בצורה טובה ללא בעיות במשך כמה שבועות. יום אחד ביצעתי כיבוי מסודר למחשב דרך הוינדוס וביום שאחרי המחשב לא עלה, ראיתי שהוא לא עושה פוסט בגלל בעיית DRAM. עשיתי כל דבר שאני חושב שאפשר כדי לסדר את הבעיה: החלפתי סלוטים, עברתי לסטיק אחד בסלוט הכי קרוב למעבד, החלפתי סט זכרונות לחברה אחרת (קינגסטון ← קורסייר), עשיתי פלאשבק לביוס, התקנתי את המעבד שוב, החלפתי למעבד אחר, ניקיתי CMOS כל אלה לא פתרו את הבעיה והמחשב עדיין לא עולה עם נורת DRAM. אשמח לשמוע אם יש לכם רעיונות מה גורם לזה ואיך אפשר לסדר את העניין? תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 498 צפיות
-
-
לוח אם Gigabyte GA-P67X-UD3-B3, זכרונות Mach Extreme 4gb x 2 1600MHZ הטכנאי בחנות הגדיר את הזכרונות ב-BIOS על 1600MHz (באמצעות פרופיל XMP). לאחר Restart למחשב, אין גישה ל-BIOS ומערכת הפעלה לא עולה. הייתה הודעת שגיאה בנוסח דומה למשהו שהמחשב לא עולה בגלל OC ו/או מתחים לא תקינים של הזכרונות. היה צורך לאפס את ה-BIOS. כרגע המחשב עובד תקין והזכרונות עובדים על 1333MHz (ברירת המחדל ב-BIOS). האם זה תקין? טכנאי נוסף (לא מהחנות) יעץ לי להשאיר את זה כך אם זה עובד. עריכה: במעמד הקנייה הטכנאי המליץ לי על זכרונות DDR3 של Mach Extreme במהירות 1600MHZ. האם כדאי להתעקש על זכרונות מחברה יותר מוכרת? במידה וכן, על איזה זכרונות אתם ממליצים לי מהאתר של לוג'יק פיסי? http://logicpc.co.il/heb/defa…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי. אני עוזר לחבר עם החלפת מעבד, תושבת AM2. אני מחליף לו מsempron לAthlon. לאחר ההחלפה המחשב נדלק, אבל לא ממש עולה...עולה, אבל ללא תצוגה. התושבת זהה. יש אולי למישהו מדריך טוב \ פתרון לעניין ? הוצאתי והכנסתי חזרה את הבטריה שעל הלוח, אותה תוצאה. תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
היי חברים, בשעה טובה קניתי מחשב חדש והתחלתי להרכיב אותו לצערי לאחר שסיימתי את ההרכבה הוא מסרב לעלות. הלוח אם נראה מת לחלוטין. יש חצי סיבוב של המאוורר של המארז ושל המעבד וזהו. בנוסף שמתי לב שאם מחברים USB אז יש מתח (בדקתי עם הפלאפון). עשיתי בדיקה לחיבורי ה ATX ונראה תקין. הזיכרונות נתמכים (hyperx fury). החשש שלי שהBIOS לא תומך במעבד וקראתי קצת על כך באינטרנט אבל לא הצלחתי להגיע לתשובה חד משמעית. הלוח המדובר ASROCK EXTEME4 Z97 ומעבד 4790K. אני יודע שייצור מסויים יש לעדכן את הביוס אבל לא יודע אם זה רלוונטי למקרה שלי. אשמח לעזרתכם תודה.
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום, כרגע יש לי במחשב 2 סטיקים של 256MB DDR 400MHZ וסטיק נוסף של 512MB עם אותם מאפיינים. קניתי עכשיו סטיק של 1GB עם אותם מאפיינים. ברגע שהמחשב מגיע לטעינת מ.הפעלה הוא עושה ריסט, וכך בלופים יכול להיות שז משנה איך לשים אותם פיזית? יש לי 4 סלוטים מפרט המחשב בצד ימין תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
שלום רב למחשב שבבעלותי יש שני סטיקים של 2GB זכרונות של OCZ על פי המדבקה הם נקראים: PC26400 2GB DUAL CH Reaper X edition והוספתי היום עוד שני סטיקים של זכרון הפעם של קינסגטון הנקראים: 4GB PC2 8500 CL5 240 ברגע שכל הארבע סטיקים פןעלים המחשב נדלק ונכבה עוד לפני שהמסך עולה. ברגע שאני שם 2 סטיקים של או סי זי או של קינגסטון המחשב עולה רגיל. ניסיתי לשלב גם סטיק אחד מכל חברה גם המחשב לא עולה מישהו יכול לעזור לי בעניין? תודה מראש, דימה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אבא שלי רוצה לקנות מחשב חדש, והוא בקונספט שאומר כשקונים צריך לקנות מבין המתקדמים ביותר! אני חושב שזה ממש מיותר לרכוש מחשב חזק כאשר כל מה שאתה עושה זה INTERNET וOFFICE, בקיצר מחשב לעבודה ביתית סטנדרטית. חשבתי לקנות לו2800 Semaphron על SOCKET 754 האם יש לכם המלצה ספיציפית על שילוב טוב של מעבד+לוח בסדר גודל הזה? או שאולי בכל זאת אכנע לרצונו ונלך על 939 (רק בשביל הקידמה) אבל הכי פשוט שיש ! זקוק לעצתכם תודה.
-
- 9 תגובות
- 721 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב P3-600 עם 192 מגה זכרון,כרטיס geforce ישן עם wireless usb(שעובד על תקןB במהירות 11מגה) המשמש להרצת divx וmp3 המחשב מחובר לטלויזיה בלבד. הסרטים נמצאים במחשב אחר שממופא ככונן במחשב זה. הבעיה שלפעמים בזמן צפייה סרט נתקע לשנייה-שתיים ואז ממשיך כרגיל. רציתי לדעת מהו המחשב המינמלי שאני יכול לשדרג כדי שהסרטים ירוצו חלק? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 622 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם לוח אינטל שחצי מהקבלים שם מפוצצים. יש לי מעבד pentium 4, 1.6 מגה הרץ, כמובן סוקט 478. זכרונות DDR1 400 איזה לוח יכול להתאים לי? ואיפה אני יכול לקנות? חבל לי להוציא כסף על מחשב חדש. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
-
-
המחשב מיודע להתעסקות בתחום המוסיקה....קיובייס עם הרבה כלים...השאלה איזה מעבד יותר עדיף... אינטל 805 או AMD 3200??
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, אני צריכה המלצה לאיזה לוח אם, מעבד וזכרון מומלץ בשביל משחקים. משהו פצצה על באמת. תודה
-
- 3 תגובות
- 493 צפיות
-
-
התקציב הוא 8500ש"ח למחשב, האם כדי להשקיע ב6000+ ולחרוג מהתקציב או ללכת על ה5600 ולהישאר בתקציב המקורי. לא מתכונן OC חנות מועדפת - IQPC אני שואל כי שמעתי שה300ש"ח הפרש בינהם אינו משמעותי למשחקים...אז אני שואל אותכם? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 490 צפיות
-
-
שלום, חדש כאן - מקווה שתוכלו לעזור אני מעוניין לקנות מחשב חזק למשחקים, בסכום של כ-6000 ש"ח ללא מסך. השתכנעתי שכדאי לקנות AMD64 ולא פרסקוט. אחרי חפירה באינטרנט הגעתי למפרט הבא בערך: ADM64 +3000 MSI K8N NEW PLATINUM SAPPHIRE RADEON 9800 PRO 128MB 256BIT 2X256MB DDR400 MAXTOR 120GB 8MB SATA צורב DVD DUAL LAYER X12 כונן DVD רמקולים CREATIVE 2.1 מקלדת ועכבר איכותיים יותר מהרגיל ההתלבטויות שלי : 1) האם AMD באמת מומלץ, אם כן איזה - ה-3000 באמת ? 2) לגבי הלוח אם - איזה מומלץ ? בכל חנות מוכרים משהו אחר, נראה לי שאני אקנה בנעה מחשבים (ליד הבית גם), לא מצאתי לוח שיש לו גם AGP (בשביל ה-9800 שעליו אני נעול), וגם PCI-E בשביל העתיד. יש דבר כזה ? 3)האם שווה להשקיע עוד 400 ש"ח בזכרון …
-
- 6 תגובות
- 587 צפיות
-
-
אני צריך לוח אם, מעבד, וזיכרונות ב 3000 ש''ח שיתאימו למשחקים חדשניים כי את השאר כבל יש לי
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
מחשב למשחקים עם 2GB זיכרון מספיק או צריך 4GB ? בתודה מראש
-
- 20 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מחשב למשחקים,מה עדיף INTEL או AMD? דוגמא: מה עדיף : ?Athlon64 5200+ (Socket AM2) X2 DualCore? או ?Core2 Duo E6400, 1066Mhz, s775, 2MB?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם יהיה הבדל משמעותי בין מחשב שהוא בעיקר לעבודהמ שרדית - גלישה , מסמכים וכו' וממש קצת משחקים שיהיה עם מעבד 3000D 2MB לעומת ה- 6300E האם יורגש הבדל ?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שב-i7 יש לו תמיכה בht אבל אני לא בטוח כמה לתוכנות של אדובי (פרמייר ,פוטושופ , אילוסטרייטור ,אינדזיין ) יש תמיכה בזה ואם כן כמה זה משנה
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום, יש לי פנטיום: מעבד 4 3.06GHZ זכרונות 1*256, 333MHz ו 1*500, 400MHz לוח אם ברונסוויל 2 כרטיס קול ומסך On Board בנוסף, כרטיס רשת, מודם, כרטיס 1394 ללכידת וידאו לעיתים רחוקות, בעת הדלקת המחשב הראשונית, לא ניתנת פקודה מהמחשב למסך להידלק ומסך נשאר ב StandBy. בנוסף, נראה כי גם המחשב לא עולה כלל (אני מניח, מכיוון שלא ניתן לראות כלום). למה זה קורה? מה עושים? מה שאני עושה זה מכבה ומדליק את המחשב כמה פעמים עד שמסך מופעל והמחשב עולה. האם זו בעיה ידועה? אוריאל
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
קניתי בינואר שתי מערכות עריכת וידאו בשביל קרובי משפחה, ועכשיו החלטתי לשדרג את עצמי למערכת דומה (כמובן שקצת יותר חזקה, אחרי הכל עברו 8 חודשים) המפרט של המערכות מינואר: MB - Asus P4P800 Deluxe P4 3.0C 2x 512 MB 3200, samsung WD 120 GB 8MB HD 2x WD 120GB SATA - striped raid for video files Asus V9280 VS DVI VIVO המחשבים האלה עובדים מצוין גם עכשיו אבל חשבתי אולי היום כבר יש משהו יותר טוב ולמרות שפה בפורום ממליצים להתרחק מהprescott חשובה לי גם האפשרות לשדרג את המחשב בעתיד בלי להחליף חצי מחשב ונראה לי שלקנות מערכת עם סוקט 478 רגע לפני שמפסיקים להשתמש בו לא הכי חכם יש למישהו הצעות?
-
- 2 תגובות
- 460 צפיות
-
-
אהלן, נשרף לי המחשב בחדר העבודה בבית ואני מחפש פיתרון חילופי (יש עוד מחשבים בבית, אבל זה מחשב נוח יחסית ובמיקום "אסטרטגי" בבית). אני הבנתי שיש בעיה עם הלוחות של המעבד 2500K ושיהיה פיתרון רק בסוף מרץ/אפריל. ארצה לציין שאני גר בארה"ב ואין בכלל לוחות של P/H67 למכירה, גם אם אני ממש ארצה להשיג ולהחליף בעתיד. לכן, אני חושב ללכת על ה 1055T, אם כי אני מרגיש ממש "פרייאר". המחיר של 2500K כרגע בארה"ב הוא $179 לעומת ה 1055T ששווה ערך לאותו המחיר. אני יודע שהביצועים של ה 2500K טובים בעשרות אחוזים והטכנולוגיה גם יותר מתקדמת, מצד שני אני צריך כרגע מחשב ולחכות עוד חודש וחצי - חודשיים נשמע דיי הרבה אבל אולי נסתדר לבנתיים. השאלות: 1. האם כדאי לחכות? (אני מניח שהמחיר של 2500K גם ירד עם הזמן…
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום אחרי מספר שנים עם מעבד I7 ראיתי שAMD השתפרו מאד ואני שוקל לבנות את המחשב הבא שלי עם חומרה המבוססת על מעבד AMD. אשמח לשמוע בעד ונגד. אגב אני הייתי מחלוצי הקונים של AMD בשנת 2002 קניתי ATHLON 1800XP הוא היה אחד המעבדים הכי מדהימים לאותה תקופה..
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
התקציב הוא 1200ש"ח... מה שאני צריך הוא לוח אם וזכרונות מתאימים.. אגב יש אפשרות שזכרון DDR יעבוד עם המעבד הזה?
-
- 6 תגובות
- 848 צפיות
-


