עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by tavor21,

    הלוח חייב לתמוך בDDR2 ועדיף שיהיה עליו כרטיס וידאו כי אני לא רוצה לבזבז עוד כסף.

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  2. כמובן עם חריץ PCI-E DDR2 ו-SATA2 מתכנן לעשות קצת OC לא ממש כבד... מעבד AMD 5000 איזה לוח אם כדאי לקנות אני הולך לקנות מחנות נועה מחשבים: http://www.noacomp.co.il/category.asp?catcode=162&AdCat=&parentid=41

    • 0 תגובות
    • 489 צפיות
  3. אני מחפש לוח אם למחשב גיימינג שאני עתיד לקנות. מעבד intel i7 6700k כרטיס מסך gtx 1070 דרישות מיוחדות: גודל ATX אין הגבלת תקציב כפי שציינתי בכותרת

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלוט אני מרכיב מחשב למשחקים, ורציתי לדעת איזה לוח אם בתקציב של 550 שקל בערך יש לAMD Athlon64x2 (AM2) 3600 חשוב לי שהיה לוח אם עם ביקורות טובות, ושיהיה לו יכולת לעשות OC לא גדול... אם תוכלו לתת לי 2 שמות של לוחות אם שמתאימים לדרישות שלי אני אשמח תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 444 צפיות
  5. Started by Ashand,

    שלום מחפש המלצה ללוח אם P35 עם כמה שיותר חיבורי PCI על הלוח ושיתן תמורה טובה לביצועים אחד כזה אמין ולא עושה בעיות המחיר לא משנה אני יכול להשקיע שיתאים למעבד Q6600 ולזכרונות 800... תודה!

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  6. למעבד Q6600 תכננתי ללכת על הGigabyte GA P35S3 אבל אני ממש ממש ממששש שונא את הכרטיס קול ONBOARD של ג'יגהבייט.. (realtek משהו) יש איזה לוח עם כרטיס אחר, משהו יותר טוב בתקציב עד 700 ש"ח (עם אפשרות לחרוג אם זה מצדיק את הכסף) צריך שהלוח קודם כל יהיה טוב בOC, שיהיה טוב במולטי טאסקינג (עד כמה שזה קשור ללוח אם, אני לא יודע), למשחקים וכו'.. תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by nizans,

    אני מחפש לוח אם [שמתאים לQuad-core] שתומך בSLI ל8800 GT החדש לפי מה שהבנתי ה8800GT צריך PCI-E x16.. מצאתי לוחות שיש להם 2 PCI-E x16 אבל לא כתוב כלום על SLI אז אני לא יודע..

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  8. טוב אז ככה... כרגע יש לי p4p800s se שהוא לא תומך dual וזה כמובן מוריד בביצועים כמה אחוזים טובים ממה שאני יכול לנצל. chipset - i848p intel שאלתי בחנות איפה שקניתי, והוא מוכן להחליף לי... אני מחפש לוח אם טוב, במחיר של עד מקסימום של המקסימום 600. Msi,abit and ect`.. מצאתי לוח של abit is7-e הוא טוב בכלל? שאלה נוספת היא, האם ההבדל בביצועים בין הלוח שלי ללוח שאני מתכוון להשיג רציני??...? בזכות הdual וכו'...

  9. מתלבט בין Gigabyte / Asrock . לא הבנתי למה מזכירים פה הרבה את ASROCK . הם לא נחותים מ GB ? ו ASUS ? לגבי צ'יפסט..מה היתרון של Z68? אני מעוניין גם בחיבור USB3 על הלוח כדי לחבר למארז מקדימה..הבנתי שאין הרבה כאלו..

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  10. אני מחפש איזה משהו זמני לוח אם ל AMD עם SDRAM משהו הכי זול לא מעניין אותי כמה הוא דפוק ואם אפשר גם איזה מחיר טוב על AMD ATHLON 1.6 / 1.7 תודה!!

    • 5 תגובות
    • 856 צפיות
  11. Started by Red-AnGel,

    שלום רב יש לי בעיה דחופה מאוד אני צריך עד יום שלישי שם של לוח אם שתוך ב Celeron 1.7 ושתומך DDR 400, AGPX8 זה ממש דחוף לי ואני אודה למי שיעזור ויתן לי דגם של לוח אם שמתאים למעבד הזה וכמובן תומך בכל מה שאמרתי תודה מראש לעוזרים נ.ב איך הלוח Asus P4S800 SIS 648FX הוא טוב לי? והלוח Asus P4V800-X VIA PT800 הוא גם טוב לי? תודה רבה רבה לעוזרים ומה ההבדל בינהם חוץ מהציפסט

    • 2 תגובות
    • 606 צפיות
  12. Started by Pure-Gold,

    שלום, אני מחפש לוח אם טוב לשני מעבדים. האופציות הן: Dual Optron 64 Dual Optron 64 x2 ( כפול ליבה ) Dual Athlon x2 ( כפול ליבה ) Dual Xeon 64 Dual Pentum D ( אם קיים בכלל לא אם דואלי למעבדים אלו ) אשמח לקבל קישור ללוחות. תודה.

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  13. יש את ה EP43DS3L של ג'יגהבייט ואני יודע שהוא מצויין, ואם לא אמצא משהו שנותן תמורה מספיק טובה למחיר אז אני אקח אותו, אבל בנתיים אני מחפש לוח טוב למחשב שבא עם: E8400 HD4850 4 ג'יגה זיכרון ב-400 ש"ח או פחות, תודה.

    • 6 תגובות
    • 722 צפיות
  14. למעבדים ראשונים של P IV (גדולים )Sdram או DDR בבקשא תצרו איתי קשר אמיל 057-484-989

    • 1 תגובה
    • 673 צפיות
  15. Started by DREDON,

    אין לי בעיה לבחור כרטיס מסך, מעבד, זיכרון אבל לוח אם זה פשוט סיוט כולם פשוט נראים כמעט אותו הדבר. נתוני המחשב שלי הם כאלה: מעבד: Intel Core 2 Extreme 3GHz LGA775 FSB 1333MHz 64bit זיכרון: 2x Corsair 1GB DDR2 667MHz כ. מסך: Sapphire ATI Radeon X1900XT 512MB מארז: Antec 1088B AMG קירור - יתבצע ברגע שאני אקנה את הלוח אם ואקבל את המעבד. מוכן לשלם עד 1500 ש"ח ללוח אם (פחות או יותר), אבל בבקשה מי שמציע לוח אם תכתבו מה היתרונות שלו על אחרים כדי שאני באמת אוכל לדעת את ההבדל... הלוח צריך כמובן להתאים ל OC שיתבצע בעתיד. (למשל הלוחות של אינטל אני יודע שגרועים בזה). תודה בני

    • 6 תגובות
    • 867 צפיות
  16. Started by nadaviz,

    כחלק משדרוג המחשב הקיים אני מחפש לוח אם למעבד 2500K (עליו אני סגור) שימושי המחשב הם משחקים, יצירת מוזיקה ותכני HD המחשב יהיה ב- OC קל-בינוני (קירור אויר) מה שמשאיר בחירה בין P67 ל- Z68 לצורך חיבור הכרטיס קול החיצוני הלוח אם חייב לכלול חיבור Firewire IEEE 1394 ראיתי הרבה לוחות Z68 שאינם מכילים יציאת וידאו. מה ההגיון בשימוש בצ'יפסט הזה ללא יציאת וידאו? virtu יכול להשתמש במעבד הגראפי של ה- SB דרך יציאת הוידאו של הכרטיס מסך??? (לא נראה לי אבל אני שואל כדי להיות בטוח) בהנחה ולא מה הטעם לקנות כרטיס Z68 ללא יציאת מסך? על איזה יכולות אני מוותר בבחירה ב- P67? כרגע אני קצת מבולבל בנוגע לצ'יפסט המתאים ולגמרי לא סגור על איזה לוח אם כדאי לקחת...

    • 4 תגובות
    • 991 צפיות
  17. Started by fatalico,

    ברשותי ספק FSP חדש, מעבד Athlon 3200 לסוקט AM2, זכרונות 533 DDR2 וכונן קשיח. אני אארגן את החלקים הנותרים והפחות קריטיים. אני מחפש לוח אם עם כ. מסך מובנה התומך בסוקט, מ-KSP בלבד. אין תקציב מוגדר, אך אם לוח יקר יותר מאחד אחר אשמח אם תציינו את יתרונותיו. תודה מראש, פטאליקו.

  18. Started by DJ103,

    הנני מחפש לוח אמ ל-CF, כנראה ל4850, להלן המפרט שלי כרגע; מעבד: Intel Core 2 Quad Q9450 2.66Ghz 12MB Penryn BOX ¤1575 כ. זכרון: Corsair TWIN2X4096-6400C4DHX DDR2 4096MB [2048MBx2] 800MHz CL 4-4-4-12 DHX ¤620 ספק כח: Corsair 650TX 52A @ 12V ¤568 כוננים קשיחים: Seagate 500GB Sata II 32MB כמות: 2 ¤660 רמקולים: LOGITECH X-530 429 מסך: Samsung 22" Wide 2253BW 2MS DVI 1,499 אם תוכלו, אנא תכתבו לי למה דווקא אתם בוחרים בלוח ספציפי זה אשר אתם ממליצים לי עליו. אגב, אני בהעדפה על לוחות של ASUS. תודה מראש. : ) נ.ב המליצו לי על Rampage Formula s775 1600Mhz, Intel X48, DDR2 1066. מהי דעתכם גם כלפי לוח זה?

    • 9 תגובות
    • 753 צפיות
  19. Started by GRiM,

    מחפש לוח אם ל-E6300 בתקציב של כ-600 ש"ח (אפשר עם חריגה קלה כמובן, אבל לא לעבור את ה-700 ש"ח). רצוי מאוד שלא תציעו לי לוחות אם של ASRock, כבר קראתי מספיק ביקורות עליהם. שאלה נוספת - כיצד ניתן לבדוק אם המעבד שאני קונה הוא באמת E6300 ולא משהו אחר (אני קונה בלי קופסא), האם כתוב עליו משהו?

    • 14 תגובות
    • 632 צפיות
  20. Started by KF,

    היי , אני מחפש לוח אם ל-OC ל-5900X . אני מתלבט בין אילו , יש בינם הפרש של 250 שקלים. מי בעל יכולות OC טובות יותר ? תודה. ASUS TUF GAMING X570-PLUS AM4 ASUS ROG STRIX X570-F GAMING AM4

  21. שלום... אני הולך לקנות מחשב חדש עם Q6600 ו 8800GTS... איזה לוח אם כדאיי לי לשלב איתם? שמעתי שיש לו GIGABYTE ga-965p-ds3, שווה להשקיע עליו?? (עולה 600 שקל בערך)... תודה...!!

    • 12 תגובות
    • 799 צפיות
  22. Started by shyagam,

    מעבד AMD Athlon 64bit, סוקט 754... תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 577 צפיות
  23. לוח אם Z97 צריך המון חיבורי SATA , כרטיס סאונד טוב גם 96hz

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  24. Started by voial,

    שלום לכם קהילת HWzone אני מחפש לוח אם לAGP 939 64 bit ATA/ide האם יש דבר כזה בכלל ? ואם כן איפה אני קונה אותו או כמה הוא עולה כי אני רוצה לקנות מעבד של Amd 3200 64 939 ואני צריך מעבד ד"א יש מישהו שמוכר בזול 3200 + לוח? שישלח לי הודעה

    • 7 תגובות
    • 638 צפיות
  25. אין לי שום כוונה לאוברקלוק (ואם כן, אז לא משו רציני) מחפש משהו יציב, כמו gigabyte עם AGP!! (לצערי) לא ללכת לחנות רחוקה, שישאר באזור המרכז... אממ, אם כבר פתחתי תתראד, אני מחפש גם זכרונות, לא משהו יקר.. 2 סטיקים של 256.. משו כמו OCZ.. תודה מראש

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים