עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by ido2309,

    שלום, אני מחפש לוח עבור q6600, עם תמיכה של עד 16 ג׳יגה ddr3. מצאתי משהו במציאון של ksp, אבל הוא מגיע עם חודש אחריות ואני מחפש משהו קצת יותר רציני. רעיונות? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 818 צפיות
  2. אז כמו שציינתי בכותרת. מחפש לוח 775 הכי פשוט וזול. של אסוס או ג'יגהבייט. כשהדרישה היחידה היא שאוכל לחבר לו שני אמצעי תצוגה במקביל. הראשון מסך דרך DVI והשני טלויזיה דרך VGA אם הפתרון הזול יותר הוא להביא לוח פשוט וכ.מסך הכי פשוט אלך עליו אבל לא נראה לי, אשמח לשמוע. תודות לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 997 צפיות
  3. Started by Ancient1,

    אני צריך את הביוס ... אשלם .

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  4. נראה לי שיש מחסור בלוחות כאלו, ומה שיש המחירים בשמיים, אולי בגלל שלא מזמינים יותר ומחכים ל - NF4? אני בכל מקרה צריך אחד בהקדם, ומחפש MSI PLATINUM 2 במחיר טוב (בפנדה זה עלה מ 860 למעל 1000!) או שמעתי שיש גם EPOX טוב אבל לא מוצא אותם! תודה

    • 1 תגובה
    • 449 צפיות
  5. Started by ^Z^,

    כותרת.

    • 3 תגובות
    • 647 צפיות
  6. Started by voial,

    נראה לי שנשרף לי הלוח המחשב לא נדלק לי :\ ונסיתי להחליף ספק זה עדיין אותו דבר מאיפה אני יכול להשיג לוח שתומך ב am2 או 939 ושיש לו ddr 400 וכניסה לagp מה כבר לא מייצרים כאלה ? :\

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  7. Started by avirokach,

    אני מחפש לוח שיחובר עם E5200 והדרישות שלי הם שיהיה ATX עם חיבור FIREWIRE, כרטיס מסך OB ועם לפחות 2 מקומות PCI בשביל כרטיסים קודמים. המחשב מיועד לשימושים ביתיים ומשרדיים וחשבתי להוציא על הלוח עד 500 ש"ח עם עדיפות לפחות מזה. ראיתי את הלוח הזה GA-73PVM-S2H שהוא אומנם M-ATX אבל עונה כל שאר הדרישות, למישהו יש ניסיון איתו? יש לכם המלצות אחרות עבורי?

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  8. מחפש לוח FLEXATX שמתאים ל-AMDXP 3000 או לפחות MICROATX תודה

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  9. Started by josephu,

    אני מחפש ממש בנרות לוח iBASE MB870 ואין מזור. לינק לאתר של iBase - http://www.ibase-i.com.tw/mb870.htm אפילו חנויות בארה"ב אני לא מוצא. למישהו יש מושג איפה אפשר להזמין לוח כזה (בארץ או בארה"ב)? עוד שאלה למישהו שמכיר את הנושא - עד לכמה אני יכול לרדת בהספק של הספק כח? לדעתי אני יכול להסתפק ב 180 וואט לחיבור של לוח, מעבד 2.4 P4, כונן DVD SLIM והארד דיסק SATA.

    • 6 תגובות
    • 725 צפיות
  10. Started by vToMy,

    אני מחפש לוח אם שיתן לי אפשרות לשידרוג עתידי, עם PCIX לסוקט 478. ויש לוח אם עם שני סוקטים? (478 + עוד אחד) כי זה יכול לעזור. אין תקציב, אבל לא יותר מידי... משהו ממוצע.

    • 5 תגובות
    • 514 צפיות
  11. Started by KL-xXx,

    שלום לכולם אני מחפש לוח M טוב למפרט הבא: לוח אם: Gigabyte GA-8IPE1000 Pro-G כ. מסך: Gigabyte Radeon 9800 PRO זכרון: OCZ 2GB ספק: FSP 4000W PN בכלל איזה סוכט מתאים (אצלי בלוח זה 478), האם אני חייב לוח עם אותו סוכט? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by eran69,

    עם תמיכה ב-ddr-1 וכרטיס agp היכן ניתן לקנות כזה חדש ? (ואם אין ברירה משומש) בתודה ערן

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  13. Started by Dimka,

    שלום לכולם, אני עומד לרכוש את המעבד i7 2600K, ומעוניין בלוח mATX עם צ'יפסט Z68 החדש... ראיתי שני לוחות שמתאימים לפרופיל: Asrock Z68 Pro3-M GA-Z68MA-D2H-B3 המחיר של Asrock נמוך מהשני, וכיוון שיש שם PCI הישן (לא חייב אותו) אז נראה שהדיל שלהם טוב יותר. כיוון שמעולם לא היה לי מוצר של Asrock רציתי להתייעץ. איך החברה לעומת ASUS ו-GIGABYTE, האם ממליצים?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. לוח תקציבי למפרט שמופיע בפרופיל שלי..אני מתכוון להכניס את המפרט הזה או ל אנטק NSK1380 או NSK 2480 תקציב כמה שיותר קטן ואם אפשר כבונוס שתיהייה ללוח אפשרות OC בביוס

  15. Started by Ashand,

    שלום כל הלוחות שחיפשתי אין בהם pcie x16 אני רוצה לבנות סרבר קטן , יש לי כרטיס sas/sata 6gb/s שאני רצה להתקין עליו + 4 הרדיסקים של 3tb 6gb/s הבעייה שאני לא מוצא לוח כזה...יש לי cpu ram etc להתקין עליו. האמת שגם על מארז אני חושב שיתאים לי ללוח ושיכול להכיל 4 הרדיסקים אולי עם hd cage שיש לי. בכל אופן מישהו מכיר לוח כזה??

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  16. Started by iakovl,

    אני כרגע מתכנן פרויקט שמצריך לוח מיני ATX לסוקט 939 שיחליף את הלוח העכשוי שלי (NEO 4 PLAT ) אני צריך לוח שיש לו יכולות OC ממוצעות ואת התוספות הרגילות שיש ללוח בימינו יש הצעות?

    • 4 תגובות
    • 557 צפיות
  17. היי, החלטתי להחליף את המארז שלי למארז LANBOX כי אני צריך ללכת עם המחשב להרבה מקומות ( לפחות פעמיים בשבוע ). פעם הולך איתו לעבודה לעשות לו ניקוי עם המדחס אויר, לפעמים לחברים פעם לחופשה וכו' ונמאס לי לסחוב את המארז הגדול הזה בגלל זה אני רוצה מארז קטן עם ידית כמו הלאן בוקס ( עזבו אותי מלקנות את הרצועה.. לא נוח עם המארז שלי וזה נראה פדיחה ) עכשיו הבנתי שהלוח שלי ASUS P5N-E SLI הוא ATX ולא יכנס במארז החדש ואני צריך לקנות לוח חדש... איזה לוח הייתם ממליצים לי לקנות שיכול לסחוב אוברקלוק של 3000 ( עכשיו ה 6400 שלי נמצא על 3000 מגה הרץ ) שיכול להיכנס ב LANBOX? המפרט שלי שאני הולך לדחוף בלאן בוקס של TT הוא: מעבד 6400 אינטל על 3000 מגה הרץ. לוח.... מה שאתם ממליצים עליו לא יודע. זיכרו…

    • 0 תגובות
    • 488 צפיות
  18. Started by jbgood,

    היי אשמח לקבל המלצה ללוח nf4 אולטרה -לא sli אבל שקט ככל שניתן (אם יש דבר כזה nf4 שקט).... תודה מראש....

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by Bessmertniy,

    יש לי מעבד xp2500 והוא נעול אז אני רוצה לוח שאני יוכל להגיע איתו לרמות כמעט הכי גבוהות שאפשר אם המעבד הזה כאשר הוא נעול. קראתי הרבה reviews הבנתי שהכי טוב הוא לוח של gigbyte 7NNXP הבעיה הוא עולה 1000 שקל ... והתקציב שלי לא יותר מ 500 שקל ... אפילו לא 500 ו 50 אגורות.. מומלץ אפילו פחות... איזה לוח הייתם ממליצים לי ? (הייתי גם מעוניין לוח אם SATA- משאר הדברים כמו כרטיס כל וכל שטויות האלו שאני לא צריך..)

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by VooDoo3,

    לילה טוב . אני מחפש לוח-אם זול יחסית , ומצטיין כמה שיותר ב OC ל AM2 . בפני עומדות מס' אפשרויות - INFINITY NF-M2 סביבות 500 ש"ח . INFINITY NF ULTRAII-M2 סביבות 580 ש"ח . החסרונות של הלוחות זה חוסר התמיכה ב 800Mhz , והצ'יפסט המיושן יחסית . מישהו חושב אחרת ? לוחות אחרים יותר טובים ? # מה לגביי סדרת nForce550 ? קראתי עליהם ביקורות לא מחמיאות בקשר ל OC . # האם הכרחי להגדיל את התקציב ולהכניס את ה- Asus M2N-E ע"מ לקבל ביצועים נורמליים תחת OC ? תודה רבה וליל מנוחה .

    • 8 תגובות
    • 685 צפיות
  21. Started by לוח שנה,

    חוץ מP35 חשוב לי שיתמוך בDDR2 1066 וכן RAID 5. מתוכנן OC די כבד. לא צריך SLI. תודה.

    • 7 תגובות
    • 730 צפיות
  22. שלום מחפש לוח p45 עם כרטיס מסך במחיר של עד 700 ש"ח אני לא צריך כרטיס מסך חזק אבל חושש מהשפעת כרטיס המסך על הזיכרון ה ram . תודה

    • 11 תגובות
    • 987 צפיות
  23. Started by v0cht,

    ה ASUS a7v333 שלי כנראה מת מחפש לו מחליף ראוי מוכן לתרום בתמורה את הלוח הישן :> וגם שני מחשבי 486 עם פוטנציאל לשקם אחד מהם

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  24. Started by ilia990,

    מחפש לוח socket a 462

    • 0 תגובות
    • 442 צפיות
  25. Started by yakir8,

    שלום אני מחפש לוח אם למעבד AMD שיתמוך לי ב SATA II שהיה בסביבות ה 800 ערכיה: אך הלוח הזה K8N Pro SLI (s939,2x PCI-E,GBL,SATA II

    • 5 תגובות
    • 708 צפיות

דיונים חדשים בפורומים