עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by most,

    אז למען הסדר הטוב, חיפשתי בפרום ובגוגל ומצאתי חלקי הסבר הייתי רוצה להבין, הרי הגיעו למין "קצה גבול יכולת" בהגדלת תדר מעבד חד ליבה(משהו באזור 3.8GH) ואז החלו לפתח את כפולי הליבה לצורך ביצועים טובים יותר. השאלה האם כפול ליבה של AMD (לצורך העניין) 5000 שעובד בתדר של 2600MHZ (אני מניח שהנתון הוא עבור ליבה אחת) שווה ערך למעבד חד ליבה בעל תדר עבודה של 5.2GH או שההסבר שונה? כנ"ל למעבדי הקונרו? אשמח לתשובה פשוטה

    • 5 תגובות
    • 581 צפיות
  2. Started by israelnba,

    קניתי מחשב חדש עם לוח אם Gigabyte GA-945GCMX-S2 ועליו מעבד E2140 הרצתי עליו את CPUZ וראיתי שהמהירות של המעבד בד"כ 1.2GHz ולפעמים לשניה המהירות קופצת ל1.6GHz כמובן שהמכפלה משתנה גם משש לשמונה בהתאמה, האם זו פעולה תקינה? האם זה חלק מטכנולוגיה של מכפלה משתנה??

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  3. Started by INFERNO,

    האם עדיף לי להשתמש ב 512 עם DDR 400 או להשתמש ב 786 עם DDR 333 מה יתן ביצועים יותר גבוהים ? (אני משתמש תוכנות אודיו , וידאו ועריכה למיניהם)

    • 4 תגובות
    • 612 צפיות
  4. Started by pro.surfer,

    יש לי מעבד Q9550 שעובד במהירות מקסימלית של 2.8MHZ באחת התוכנות שיש לי ראיתי כי המעבד שלי עובד במהירות נוכחית של 2003MHZ . מדוע זה כך ? ואיך אני מסדר את זה ?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  5. Started by פלמחון,

    קניתי מחשב חדש עם i5 2.67 ולא עשיתי שום שינויים בביוס לפי cpuz ותוכנות נוספות המהירות שלי רק 1200 בערך (133 עם מכפלה 9) בתוכנת occt שמראה את האוברקלוק שלך יחסית לברירת מחדל אני רואה מינוס (אוברקלוק שלילי) האם לדעתכם זה תקין? מי שהתקין את המחשב שינה הגדרות? מה כדאי לעשות נב- אם אני משתמש בoc genie המהירות קופצת למצופה בערך 3600 (200 עם מכפלה 17 או 18) כך שהבנצ'מרק לא מזייף נב2- עכשיו ראיתי אשכול דומה, אצלי התדר לא עולה בבדיקת מאמץ

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  6. Started by shauli,

    טוב, אז ככה, רציתי לקנות שני זכרונות של 512 במהירות 400, אבל המוכר רימה אותי ושם 4 של 256, ושיערתי שכל אחד במהירות 400.... עכשיו, בדקתי בתוכנה אוורסט, ונדמה לי שכתוב שם שהמהירות של כל זיכרון 200 מגהרץ (wtf?!) אני מצרף כאן תמונה מאוורסט, תגידו לי בבקשה מה המהירות, והאם הזכורונות האלה סבירים, כלומר, אפילו שהם ארבע סטיקים, האם הם בסדר. הנה התמונה: http://img281.echo.cx/my.php?image=untitled4oi.png מה אתם אומרים? בתודה, שאולי

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  7. קניתי דיסק קשיח חדש מדגם: SEAGATE BARACUDA 500GB, 32MB BUFFER.(ST3500320AS) בחלקו האחורי (היכן שמחברים את כבלי ה-SATA) יש ג'אמפר שמאפשר לבחור בין מהירות עבודה של 3.0 GB/S או הגבלת מהירות ל- 1.5 GB/S. במפרט של לוח האם שלי (ASUS P5K-VM) רשום: http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=542&l4=0&model=1690&modelmenu=2 האם להוריד את הג'אמפר ולתת לכונן לעבוד במהירות הגבוהה יותר ? האם באמת יורגש הבדל ? לגבי המחשב עצמו, מדובר ב- HTPC בעל המפרט הבא: INTEL CORE 2 DUO E6750 2.66GHZ 1333MHZ 4MB 64BIT LGA775 TRAY ASUS P5K-VM(QUAD READY) INTEL G33 VGA 256MB HD AUDIO SEAGATE BARRACUDA 7200.11 ST3500320AS 500GB 32MB SATA II CORSAIR TWIN2X2048-8500C5D DDR2 2…

    • 0 תגובות
    • 635 צפיות
  8. Started by nadav275,

    שלום סיימתי להרכיב את המערכת החדשה לחברים מבוססת AMD 64BIT חייב להגיד שהתרשמתי ממש לטובה. רק דבר אחד קצת הפריע לי. בתפריט הביוס (לוח msi k8n nforce 4) מופיע שהמעבד על 200 מה"צ ואילו הזיכרונות על 167 למרות שההגדרות על defaults ומדובר כמובן בזיכרונות DDR400. גם כאשר הגדרתי ידנית את הזיכרונות על 200- בתפריט אחר זה הראה 167 מה"צ... מה הבעיה כאן? האם יכול להיות שזה בגלל המיקום שבחרתי לזיכרונות- slots 1+3? תודה ,נדב

    • 7 תגובות
    • 619 צפיות
  9. Started by ניתי,

    המהירות שלי שניה 1000 ושניה אחרי 2000 וחוזר חלילה, נורמלי? מה הסיבה? תמונה להמחשה מצורפת? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  10. Started by Dman12,

    שלום. אם אני קונה DDR2 במהירות של 1066 MHZ יש סיכוי שהמחשב לא יריץ את המהירות הזאת? צריך לוח אם שתומך במהירות כזאת? אם כן, איך אפשר לבדוק עד איזה מהירות אני יכול להריץ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  11. Started by roeiw,

    Core Speed 1809Mhz Multiplier 9X HTT 201 Mhz זה תקין??

    • 9 תגובות
    • 713 צפיות
  12. Started by Yanivmiz,

    שלום אני מעוניין לשדרג את המחשב שלי למעבד 4 ליבות במהירות 1333 וכמו כן,גם את הזיכרון יש לי כרגע C2D 2.6 ו2 גיגה זיכרון 800 MHZ שאלתי היא : האם לא כדאי פשוט להוסיף עוד 2 גיגה על 800 שיהיה לי 4 גיגה ואת המעבד ל 4 ליבות שיהיה על 1333 כמה התדר של הזיכרונות ישפר לי את הביצועים ? כמובן שהלוח תומך גם וגם תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 797 צפיות
  13. Started by Crazy Angel,

    שלום, יש לי מחשב עם זכרונות של GeIL 512X2 במהירות 400Mhz... או זה מה שלפחות חשבתי, עד שהשתמשתי בתוכנה הבאה והזדעזתי. האם הנתונים בתמונה הבאה אומרים שהזכרונות שלי במהירות 208MHz בלבד?! וחשוב לציין שעוד לא עשיתי אף פעם OC...

    • 8 תגובות
    • 710 צפיות
  14. Started by yar26,

    שלום לכולם! קניתי סלוט אחד של זיכרון DDR איך אני יכול לדעת באיזה מהירות הוא עובד? בתודה ירון.

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  15. Started by uuzar,

    אני רוצה לקנות לוח של ASUS P5B עם FSB 1066 ותומך במהירות זיכרון של 800 MHZ וזיכרון של 2GB כלומר 2X1GB מה עדיף זיכרון במהירות של 667 או 800 האם אני ירגיש הבדל בביצועים של המחשב אם אני יקח זיכרון במהירות של 667 ולא של 800 תודה

    • 3 תגובות
    • 457 צפיות
  16. שלום. מערכות זהות. האחת בעלת ה i7 950 שהינו 3.2-3.4 השנייה Phenom II X4 840 3.2GHz [לפי מה שאני מבין, למעבד זה אין L3 cache, תהא המשמעות אשר תהא] FPS עם ה 960: 60 FPS עם AMD: 35-50 המשחק לא מסתמך על מהירות השעון לבדה? מה פשר פערי הביצועים? תודה

    • 40 תגובות
    • 4.8k צפיות
  17. Started by moshel7,

    יש ברשותי מעבד amd athlon 64 x2 4000+ במהירות שעון של 2100 mhz מדוע בתוכנה everest הוא מראה לי 1004.4 mhz ? זה מראה כך מאז שהתקנתי vista ultimate אים זה משנה משהו תודה מראש לכל המגיבים משה!!!

    • 3 תגובות
    • 770 צפיות
  18. שלום לכולם אולי אני טועה, אני לא חזק בתחום אבל אני בעל מחשב נייד D820, בחודשים האחרונים אני רואה שהוא די איטי למרות תחזוקה כללית שעשיתי. הסתכלתי ב-CPUZ ואני רואה שמהירות השעון היא באיזור 1 ג'יגה. אבל המהירות שכתובה ב-MY COMPUTER במאפיינים מדברת על יכולת של 2 ג'יגה. צירפתי תמונה. האם הוא באמת איטי מכפי שהוא צריך להיות או שזה ככה צריך להיות? תודה לכם וערב טוב [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by BlindFaith,

    שלום. אני מעוניין כרגע לקנות מחשב high end למשחקים בעיקר, וגם לתכנות וקצת עריכת וידאו. יכול להיות שאפילו הרצת שרתי משחק. בדיון שפתחתי, אמרו לי שאין לי שום סיבה לקנות i7. רציתי לדעת בכלליות, פחות עם קשר למחשב שלי ספציפית, באיזה סיטואציות עדיף לקנות i7 על פני i5. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Sting,

    אני צריך לקבל החלטה לגבי לוח אם בקרוב מאוד והייתי רוצה להבין מהם ההבדלים בתכלס בין שתי ערכות הצ'פסטים הללו תודה

    • 5 תגובות
    • 891 צפיות
  21. Started by avi2705,

    השאלה בכותרת, מכל הבחינות בבקשה. תודה מראש,

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  22. יש כמה לוחות אם של gigabyte בטווח מחירים של 560-660 ש"ח והשאלה שלי היא מה ההבדלים ביניהם ואיזה הכי משתלם למערכת עם מעבד i5 760 H55N-USB3 H55M-USB3 H57M-USB3 H55-UD3H P55-USB3 P55A-UD3 ושאלה נוספת לגבי זכרונות (של 4GB), באיזה מקרים עדיף לקחת את הזכרונות הכי זולים ובאיזה מקרים צריך להשקיע בזכרונות איכותיים שעולים בהתאם?

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by idok,

    כל הזמן בפורום אני רואה שרושמים את הP4 2.4 ןמוסיפים לו A ו-B...מה זה אומר?

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  24. AMD Athlon XP 2600+ Barton (512K, 333 Mhz) BOX CPU לבין Intel Pentium IV 2.6C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BOX חוץ מהעיניין הכספי. תודה רבה .

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  25. Started by ofer40,

    היי ראיתי ב IQPC שני דגמים של לוחות אם http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3044 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2883 חוץ מהצ'יפסט האם יש הבדל ביניהם חוץ מזה שאחד זה דגם ישן ואחד חדש? תודה

    • 2 תגובות
    • 526 צפיות

דיונים חדשים בפורומים