מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
UPPPP אז מה יותר טוב?...במה זה יבוא לידי ביטוי?...קידוד מהיר?..משחקים יותר מהר?...משהו יותר לאט??
-
- 5 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום רב, ברשות המשפחה מחשב ישן הכולל לוח אם GA-K8NSC-939 ועליו מעבד AMD 3000 64 BIT 939 המשמש לגלישה ו-OFFICE בלבד. כיום מותקן במחשב 1G זכרון ב-4 סטיקים של 256M DDR 400 Kingston. חבר הציע לי מעודפי המחשב הישן שלו 4 סטיקים של Micron 512 DDR 266 (סה"כ 2G זכרון) - האם כדאי לי לבצע את ההחלפה אעפ"י שמהירות ה-BUS קטנה? אני מאמין שכן אבל רוצה להיות בטוח... בתודה, אבירם.
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברים, יש לי P4P800 Deluxe חדש. מה עדיף לדעתכם? 1GB 333MHZ (עובד ב-320) או 512MB 400MHZ ??
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-
-
יש לי לוח NF7-S שתומך בדואל צ'אנל בשני סטיקים, כרגע יש לי שניים של 512MB שביחד עובדים ב- 400Mhz דואל צ'אנל. שמתי לב המחשב עובר את ה-80% שימוש בזיכרון... המחשב פועל 24/7. האם להוסיף עוד סטיק של 512MB. ולהוריד את המהירות ל- 333Mhz (נראה לי שחייבים לעשות את זה) ולהוריד את התמיכה בדואל צא'נל. זה יהיה שווה את התוספת זיכרון? או שלהישאר עם 1GB....?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברים , יש לי שאלה קטנה .. מה עדיף לשים , 2 סטיקים 2 של 2gb כ"א כאלה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=9189 או כאלה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=9453 או 4 סטיקים , 1gb כ"א כאלה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6257 מבחינת OC ומבחינות אחרות .. מה עדיף? תודה !
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
אני מתלבט בין הדגמים: Corsair 6GB 3x2GB 1600MHZ CL8 - Kingston DDR3 2x2GB 4GB HyperX 2000MHZ CL8 אני מבין שיש כאן את עניין ה TRIPPLE CHANNEL... מכאן ההתלבטות... וגם מבחינת תאימות לא ממש מצאתי התאמה 100%: Gigabyte GA-X58A-UD7. תודה לכל העוזרים...
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מבחינת מחיר יש הפרש משהו כמו מאה שקל..... אני מדבר על IQPC
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-
-
יש לי כרגע 2 סטיקים של 256 MB וחשבתי להוסיף עוד אחד של 512..... כדי שיהיה לי 1 ג'יגה... מה אתם אומרים? שווה לוותר על ה duel chanמel שיש לי כרגע בשביל 1 ג'יגה?
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
שלום לכולם לי יש AMD 2700+ כרגע יש לי 512MB PC2700 333Mhz השגתי עוד סטיק של 512MB PC2100 266Mhz האם שווה לי להתקין אותו במחשב למרות שזה יוריד גם את המהירות של הזיכרון השני או שעדיף בקטע הזה מהירות על זיכרון?
-
- 10 תגובות
- 866 צפיות
-
-
השאלה בכותרת
-
- 8 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני מחפש מעבד שיגיע לי לסביבות 3.4 - 3.6GHZ. איזה שילוב מעבד/זכרונות יתן לי את יחס עלות/תועלת הטוב ביותר? ואם השאלה שייכת לפורום OC אני מתנצל.
-
- 21 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
הבנתי שמעבד AMD 1800+ טוב יותר מ-P4 1800 (בטכנולוגיית 0.18 מיקרון) השאלה מה בהשוואה למעבדים החדשים בטכנולוגיית 0.13 ?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בהנחה שהדלוקס הוא יד שנייה וה P5K חדש, ושניהם באותו המחיר - איזה לוח עדיף ולמה? תודה
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כמו בכותרת, מה עדיף? ASUS STRIKER EXTREME במחיר של 1768 ש"ח? http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=1092&category_id=b713ec2e0c785f846e5d4a132bda53cc& או ASUS P5N32-E SLI במחיר של 1105 ש"ח? http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=1325&category_id=b713ec2e0c785f846e5d4a132bda53cc& אם בחרתם באחד מהלוחות, "נמקו" מדוע. בתודה רבה, אור כהן. ;D[br]פורסם בתאריך: 23.04.2007 בשעה 19:30:22 תגובות? ???
-
- 13 תגובות
- 987 צפיות
-
-
אני לא סגור מה לקנות בין שניהם אני מכיר את אסוס בתור מפלצות.....
-
- 4 תגובות
- 490 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מעבד חשד ומתלבט בין אתלון 1700 עם ליבת Thoroughbred B או 2000 עם ליבת פאלמינו? ההבדל הכספי לא ממש משנה לי..
-
- 6 תגובות
- 901 צפיות
-
-
-
-
-
שלום . אני יודע שהשאלה שלי כללית ביותר, ההתלבטות לגבי מחשב חדש. התקציב של המחשב הוא בסביבות ה2000 ללא מארז וללא כרטיס מסך. המחשב אמור לשמש לסביבה ביתית, סרטי HD ואינטרנט. קודם כל ידוע לי ששלושת המעבדים חזקים מספיק ושאפשר לקחת גם מעבדים יותר פשוטים פשוט אני רוצה שהמערכת תחזיק לפחות ל3 שנים, המערכת תהיה עם DDR3 4 GB. והאם יש טעם ביותר מ2 ליבות כאשר לא משתמשים בשום תוכנה גראפית\משחקים מיוחדים. תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 985 צפיות
-
-
בחנות הציעו לי את ה- box ואמרו לי המאוורר שבא עם המעבד בטוח מתאים כי intel לא ייצרו מאוורר לא מספיק טוב, אבל לפי מה שהבנתי בפורום עדיך לקחת את ה-tray וקירור למעבד בנפרד, מה עדיף? המחשב הוא לגיימינג בינוני, זיכרון 4GB, כרטיס מסך hd 4770 ואני לא מתכנן לעשות OC לשום רכיב...[br]פורסם בתאריך: 24.02.2010 בשעה 08:58:45 שאלה נוספת:איזה לוח אם עדיף למערכת שציינתי: intel dp55wb whitesburg או gigabyte ga-p55m-ud2? מבחינת ביצועים מחיר ואמינות?
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הלוח של MSI זכה מקום ראשון בלוחות ה 975. ואני יודע שהאסוס ב 965 גם מצויין אבל מה עדיף לי לקחת? על מעבד E6600??
-
- 2 תגובות
- 767 צפיות
-
-
האם יש חסרונות ל p43 לעומת p35 בגלל שזו סדרה שמסתיימת ב 3 ולא ב 5 ... ? לדוגמא מה עדיף EP43-DS3L או EP35-DS3L ? המחשב לחבר. בתודה.
-
- 7 תגובות
- 890 צפיות
-
-
אני מתלבט על מה לבסס את המחשב החדש שלי.. לפי מה שאמרו לי הAMD יותר טוב אבל גם אמרו לי שחשוב למשחקים כרטיס מסך חזק ובמסגרת התקציב אני יכול לקחת מעבד AMD אבל איתו ביחד כרטיס מסך בינוני+ אבל עם הP4 3.0 אני יכול לקחת כרטיס מסך הרבה יותר טוב! מה עדיף?? אשמח אם תעזרו לי
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
הי לכולם איזה CHIP עדיף ה- P45 או X48 לוחות - GA-EP45-EXTREME של גיגבייט או GA-X48-DQ6 תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 775 צפיות
-


