מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
מה עדיף? P-4 2,8 Ghz (Bus:800MHz, H-T, 1MB cache) X 1 990 IC7(875PE),DDR128b,H-Threding X 1 640 512MB A-DATA X 2 980 סה"כ 2610 או Athlon 64 3000+ (S-754) 1 1020 KV8 sata,GBL 1 abit 580 512MB A-DATA X 2 980 סה"כ 2580 ועוד דבר...מה עדיף אינטל 1 מגה או הישן 512 kb?
-
- 8 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני הולך לקנות מחשב עם מעבד קונרו ולוח 965 של MSI. הקצבתי 600 שקל לזיכרון, שאני יכול לקנות בהם זיכרון מחברה לא ידועה- LD, אבל עם נתונים טובים- 2 חתיכות של 512 מגה 800MHZ DDR2 , או שאני יכול לקנות KINGSTON אבל 667 MHZ. שמעתי שבזיכרון החברה זה לא דבר משמעותי כל כך כמו הנתונים שלו, אז מה עדיף מישהו יכול לעזור?
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכולם, קראתי מה ההבדל בין השניים אבל לא כל כך הבנתי אז אם ניתן להסביר לי שוב. וכן מה עדיף משניהם. דרך אגב רכשתי מחדש עם ויסטה עם מעבד intel E6300 conroe core 2 due תודה
-
- 18 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
בתיאורייה במובן מה עדיף לקנות xeon או לחכות למרובה ליבות מה ההבדל בין המעבדים?
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
טוב ככה זה ממש נשמעת שאלה מפגרת אז אני אבהיר קצת את התלבטות . יש לי מעבד רגיל 1.8 GHZ ו מעבד סלרון 2.8 GHZ מה עדיף לדחוף למחשב??
-
- 8 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שלום לכולם אני עומד לרכוש מחשב חדש ושאלתי הינה: מה עדיף סטיק אחד של 1GB או 2 סטיקים של 512MB?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה מעבד חזק יותר ? P4 3GHZ 800 L2 2MB 775 או AMD SEMPRON 3GHZ L2 256KB AM2 ? פשוט קיבלתי חינם את הסמפרון וחשבתי לקנות לוח אם AM2 או AM2+ במחיר 250 ש"ח כדי לשדרג את המערכת . יש לי זיכרון 2GB DDR2 עם המערכת הישנה P4 יש לי זיכרון נמוך יחסית 768MB DDR1 לוח אם יש עם ציפסט של SIS
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לפני כמה זמן הייתה באתר (או באת ראחר) כתבה על השוואה בין המעבדים החדשים של אינטל (הדותן) מול הA64 של AMD. מעבד M שעבר OC עבר ברוב המוחץ של המקרים אפילו את ה4000+! אז יש לי שאלה, למה לקנות את ה4000+ במעל 5000 ש"ח שיש פנטיום M (דותן) ב3000 ש"ח? או אפילו אם אתם לא רוצים ללכת רחוק מה עם 3500+ מול ה1.6 או 1.7? אני רואה בעניין כמה מגבלות עיקריות: 1. אין כמעט לוחות למכירה שתומכות במעבדים ההלו (אבל כבר הכריזו על כמה והם בדרכם לשוק). 2. מהירות באס נמוכה (יועלה עם הALVISO שיצא בקרוב מאוד). 3. אין תמיכה בPCI-E או אפילו בAGPX8 (גם יפתר ע"י הALVISO). 4. חוסר תמיכה ב64 ביט (אפשר להגי דשכיום זה לא משמעותי, אבל חסרון לעתיד). חוץ מאלו שרובם יפתרו בקור במאוד יש למעב דהזה יתרונות מעולים (צר…
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
שלום . אני מתלבט בין שני מעבדים טובים-i7 2700k ו-i5 2500k. מצד אחד ברור שהi7 יותר טוב. אבל מצד שני, האם זה שווה את ה350 הפרש? אומרים שאין הבדל גדול ביניהם למשחקים. אבל אם אני משחק בסימולטור הטיסה של מייקרוסופט ושם לו הרבה תוספות והוא דורש הרבה כוח עיבוד, אז הi7 יביא תוצאות שרואים ממש שהם יותר טובות מהi5, לא? דרך אגב, אני מתכנן לבצע OC לסביבות 4.2ghz
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני כיום עובד על מערכת 2000 SERVER ומערכת סלרון 1200 ומזכרון 512 ECC משרת יש לי הצעה לקבל לוח של MSI ושני מעבדים PENTIUM 3 933MHZ והזכרון שלי ב 1400 ש"ח או לקנות לוח מעבד XP 2000+ וזכרון DDR 256 במחיר של 2000 ש"ח כיום אני מריץ את המערכת הכוללת בקר SCSI שמפעיל 2 HD SCSI , בקר DXR2 לסרטי DVD כרטיס הרקולס XP, כרטיס טלוויזיה,כרטיס רשת. יש לי די הרבה עומס במערכת, ביחוד שאני מקודד סרטים מ DIVX ל VCD האם כדי את המערכת עם שני המעבדים או האחד החדש תודה
-
- 4 תגובות
- 903 צפיות
-
-
מה עדיף--מעבד 2.4 512CACHE או 2.0 1024CACHE (מחיר דומה). בקצרה, מה התפקיד המדויק של הזכרון הזה? אני לא מבצע המרות, לא גיימר ולא מעביד יותר מידי את המעבד.
-
- 2 תגובות
- 480 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב חדש בקרוב, המעבד שיהיה על הלוח אם הזה הוא Q9550, בנוסף כרטיס מסך HD4870 ו-4 ג'יגה זיכרון בשני סטיקים. כנראה יהיו עליו 2 הארד-דיסקים, ובעתיד ארצה להוסיף עוד (אז אני צריך כמה שיותר חיבורי SATA). התקציב שלי הוא בערך 600 שקל, וההתלבטות שלי הוא בעיקרון בין שני הלוחות האלו- שההבדל במחיר שלהם הוא 150 ש"ח. אני לא מתכנן OC, פשוט שמתי עין על ה-ASUS מהסיבה שאהבתי מאוד את האופציה של ה-EXPRESS GATE. בנוסף ה-ASUS נראה לי לוח מתקדם יותר, עם יותר חיבורים ואופציות לעתיד. אני לא עושה CF, אז אני לא מחפש לוח עם שני חיבורים לכרטיס מסך... אלא פשוט לוח אמין שיחזיק לי לשנתיים-שלוש (ולא כמו ה-GIGABYTE הקודם שלי, שרק בעיות קיבלתי ממנו) אשמח להמלצה תודה
-
- 7 תגובות
- 995 צפיות
-
-
כרגע אני יושב על שניים גנרים והם CL3, קיבלתי 512MB של CORSAIR XMS3200 CAS2. אני מניח שאם אני שם את שלושתם אז הם לא יעבדו לי ב DC? קיצור מה עדיף? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ברשותי שלושה סטיקים של Twinmos 256MB DDR PC3200 עכשיו כרגע שלושתם מחוברים, ככה שיש 768MB DDR בהרצה של המחשב בהתחלה הוא כותב, Dual DDR Channel Enabled. השאלה שלי היא, האם כדאי לי להוציא סטיק אחד ושהיה לי 256X2 שיעבוד ב DUAL אבל יהיה סה"כ 512 או שכרגע, הזיכרונות עובדים ב DUAL, כי זה שני סטיקים ועוד סטיק אחד. אז 2 מהם עובדים ב DUAL, והשלישי בודד. והאם יש אפשרות, להוסיף עוד סטיק אחד זהה, ואז יהיה 1GB זיכרון, כאשר יהיו 4 סטיקים של 256 ויעבדו ב DUAL כל שתיים. או שזה בלתי אפשרי, ועדיף לי להוציא סטיק אחד ולהשאיר 2 סטיקים של 256 שיעבדו ב DUAL או שלהשאיר את זה ככה, כי הם כבר עובדים ב DUAL והסטיק השלישי לא מפריע. קצת מבלבל, אבל תודה
-
- 6 תגובות
- 557 צפיות
-
-
-
לפי מה שאני יודע 3800+ יותר טוב בהרבה מהכפול ליבה בכל הקשור למשחקים אז למה להוסיף כסף לכפול ליבה... ? ובלי קשר... זה לא ש ב - 3800X2 יש שני מעבדי 3800 לא? :s05:
-
- 4 תגובות
- 646 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול, מה יותר כדאי מבחינת זכרון בסכום של 4GB. האם 4 סטיקים של 1GB 800/1066MHZ יותר אפקטיבי מ- 2 סטיקים של 2BG 800/1066MHZ? הלוח שאני מתכננת לקנות GA-X48-DQ6, יחד עם המעבד Q9540. ועוד שאלה בבקשה, מה ההבדל בין ה-Q9450 ל-XEON 3550? מי מהם טוב יותר? יש להם את אותם נתונים למעט הסטפינג.
-
- 6 תגובות
- 732 צפיות
-
-
עדיף לי ללכת על GA-965-S3 ו-E6300 או 945 של GB ו-E6400 ? כי זה יוצא +- אותו מחיר
-
- 10 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום. אני עוקב אחרי ההתפתחות של מעבדי הבולדוזרים החדשים שהושקו לא מזמן ובדיוק עכשיו (פחות או יותר) אני צריך לקנות מעבד , לוח אם וזכרונות חדשים בכדי להרכיב מחשב עבור הדרישות הבאות : 1. גיימינג כבד על רזולוצייה 1920 על 1200 על הגדרות גראפיות מקסימאליות , אולי בקרוב אחליף את המסך למסך עם רזולוצייה 1920 על 1080 כי שלי כבר עושה לפעמים בעיות (דרך אגב המערכת תיהיה עם כרטיס מסך 6970 שיש לי אותו כיום). 2. הקמת שרת\שרתים , תחנות ומערכות הפעלה וירטואליות , ז''א הקמת רשת. 3. מתוכנן אוברקלוק בינוני עד כבד למערכת ועדיף גם לשמור על אופציית השידרוג של המערכת בעתיד (הספק שיחזיק את המערכת החדשה הוא Corsair HX-850 Watt 80+ Silver) אז השאלה שלי איזה מהמעבדים הכי מתאים עבור הדריש…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למחשב חדש שאני עומד לקנות, מיועד למשחקים. מעבד Q6600, כרטיס מסך 8800 GTX על השאר עוד לא החלטתי. ואגב, ראיתי באתר של ASUS שהלוחות שלהם, ללא יוצא מן הכלל, תומכים רק עד 800 (מה שאגב לא הפריע לאתרים נחשבים להמליץ על קונפיגורציה של לוח ASUS עם 1066 ???) מכיוון שה-1066 עולה פי 2, השאלה אם שווה להשקיע (יש תקציב, אבל אם זה מיותר יש לי מספיק דברים אחרים לשרוף אותו עליהם )
-
- 3 תגובות
- 768 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי רק שתי סלוטים של זיכרון על לוח האם ושלושה סטיקים של זיכרון. יש לי אפשרות לעבוד בדואל צאנל עם שתי סטיקים של 256 או לעבוד עם שתי סטיקים שונים אחד 256 והשני 512? תודה!
-
- 7 תגובות
- 632 צפיות
-
-
מה עדיף, נגיד 3800 במהירות סטוק(2*2GHZ), או FX 57 במהירות 4GHZ(תאורטי), אני מדבר על תוכנות כבדות למיניהן ועל משחקים, מה יתן ביצועים יותר טובים, סתם לדעת...
-
- 7 תגובות
- 843 צפיות
-
-
מה עדיף לוח-אם Abit KV-85 או ASUS K8V-MX ?? עם מעבד AMD Sempron 2800 תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
למחשב לצורכי אינטרנט, אופיס וסרטים, על מה עדיף להתבסס?
-
- 5 תגובות
- 741 צפיות
-


