מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
AMD או INTEL לא מבחינת תשלום אלא מבחינת ביצועים? באיזה מהם אפשר לעשות OC טוב?
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי מחשב ישן עם DDR1 ולא מעוניין כרגע לשדרג. 512 אני יכול למצוא חופשי. את הOCZ אני יכול לקנות ב300 אני עובד הרבה עם פוטושופ ואני רוצה לדעת האם זה מורגש? מה לעשות ?
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
שלום,לי ולחבר שלי יש אותו מהירות מעבד אבל היום הורדנו את התוכנה CPU-Z וראינו שאצלו רשום presscot ואצלי northwood אז רציתי לשאול מי יותר טוב או אם הם שווים במהירותם ואם יש הבדל ביניהם אז הוא גדול?
-
- 9 תגובות
- 596 צפיות
-
-
לפי מה שאני יודע שניהם פועלים ב 400MHz. ידוע שה RDRAM חייב לבוא בזוגות, אז אם ניקח נגיד: 2 כפול 256 DDR 400 ונשווה אותו ל 2 כפול 256 RDRAM PC800. מי יקח?
-
- 28 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
לי אמרו שה 256X2 יותר טוב, מכיוון שלמשל אם הסטיק של ה-512 מתקלקל... אז עדיף 2 של 256. מבחינת מהירות מה יותר כדאי?
-
- 8 תגובות
- 613 צפיות
-
-
אילו מבין שני הזכרונות האלו יותר טובים?...מהירים יותר וכו'...? אם למשל באיזשהו מחשב יש לי 512 מגה בייט ארדיראם ובמחשב אחר יש לי 512 דידיראם?
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
1.מעבד ה -7200E של אינטל בסביבות 560ש"ח... האם במחיר זה אני יכול לקחת מעבד AMD יותר טוב בהרבה ממנו? 2.אני יודע שהמעבד הזה עובד על טכנולוגית 45NM מה התועלת מהטכנולוגיה ומה יותר כדאי ADM או INTEL? 3.אם התשובה היא ש-AMD כדאי מאד יותר מ ה-INTEL מה הלוח אם שהכי כדי לקחת בסביבות 500 ש"ח.. תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז ככה, הלוח אם מת והוא בתיקון כבר איזה לא דע כמה זמן.. אז אני מחפש לקנות לוח אם חדש.. השאלה היא, אם משתלם לי לקנות לוח אם עם PCI-E (יש לי כרטיס מסך Leadtek gforce 6600GT) וAGP כמו הAsrock או משו כזה.. או לקנות לוח אם חדיש יותר לPCI-E בלבד ולקנות כרטיס מסך חדש PCI-E?
-
- 3 תגובות
- 567 צפיות
-
-
אהלן. אתמול (ואל תשאלו שאלות מיותרות ;D) הלך מעבד E6300 לעולמו. הלוח הוא GA-965GM-S2 (rev. 1), ובקישור יש את המעבדים הנתמכים. הזכרונות שיש לי הם DDR2, אבל אני לא זוכר את המהירות (או 800, או 677). השאלה שלי היא: עקב המחירים הבלתי הגיוניים של ה-E6300 (ובכלל, סדרת ה-6), האם עדיף לי לקנות משהו מסדרה 4, עם תדר שעון יותר מהיר אך FSB 800 ולא 1066. האם זה משנה? זה באמת יהיה יותר איטי, או שזה הולך לפי המהירות של הזכרונות? שורה תחתונה - חייב למצוא מעבד כדי לקנות, אך רוצה שהביצועים לא יירדו מה-E6300 שהיה לי (אבל שהמחיר יהיה הכי זול שאפשר). עזרה בהקדם האפשרי תתקבל בברכה, מפני שאני רוצה לקנות היום כי המחשב לחוץ לי. תודה!
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
779 שקל CORSAIR 256MB DDR333 CMX256A-3000CS2 700 שקל Kingstone 256MB DDR333 מה יותר כדאי?...ואיזה לוח אם טוב תומך בהם? והאם כדאי להוסיף 200 שקל ולקנות (לא שאני קונה) TRANSCEND 512MB PC333 DDR 2.5v CL2.5 ?
-
מה קורה אנשים, אני מתכנן לקנות מחשב חדש חודש הבא... עכשיו אני מתלבט בלוח אם, חלק אומרים לי לקחת את ה A8N-SLI Deluxe (s939) NF4, 2xPCI-E, 2xGBL? ASUS וחלק את ה MSI K8N Neo4 Platinum (s939 nf4ultra) המחיר לא פונקציה בשבילי שניהם עולים בסביבות 1000 שקל ברצוני להוסיף כי אני קונה מעבד 3200+ ATHLON בבקשה תגובות.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, הלכתי לאייבורי כדי לקבל הצעת מחיר למחשב למשחקים. המוכר אמר לי שכדאי לי לקחת מעבד 4 ליבות Q8200 מאשר 2 ליבות E8400. אמרתי לו שאמרו לי שכדאי לקחת את ה E8400 למשחקים אך הטענה שלו היא שכדאי לקחת את ה Q8200 כי זה יחזיק לי יותר זמן, ואני קצת מבולבל. איזה מעבד יותר טוב למחשב למשחקים?? תודה לכל העונים.
-
- 7 תגובות
- 834 צפיות
-
-
אין לי הרבה כסף וההבדל במחיר הוא בסביבות ה 50 שקל (לטובת ה Spectek). שתי הזיכרונות הם VALUE אבל השאלה היא אם ה Spectek ברמה של ה TWINMOS?
-
- 8 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אהלן אנשים יקרים. מה המצב? אני קונה מחשב שמיועד לOC ורציתי לדעת איזה זכרונות יותר כדאי לי ואגיע איתם יותר רחוק עם: A64 3500+ VENICE DFI LAN PARTY NFORCE 4 והזכרונות של OCZ או של גייל OCZ: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_900_1662&products_id=10261 גייל: 1 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_677_1712&products_id=10598 2) http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_677_1712&products_id=10600
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Intel Core 2 Duo E6400 2.13Ghz Conroe BOX or amd duel 4600 Duel Core ty
-
- 5 תגובות
- 595 צפיות
-
-
מה יותר כדאי מעבד AMD או INTEL? ומה ההבדל ביניהם?
-
- 1 תגובה
- 482 צפיות
-
-
מה יותר כדאי מעבד AMD או INTEL? ומה ההבדל ביניהם?
-
- 2 תגובות
- 535 צפיות
-
-
1 של 512 400 או 2 של 2100 512 בדואל צנאל שזה גגה .... אני לא יודע ... בנתיים יש לי את 2100 שני סטיקים של 512 סדואל צנאל להחליף ב1 של 400 ? כדי
-
- 11 תגובות
- 679 צפיות
-
-
-
מה יותר מהיר ומשתלם לי לקנות ? לקנות מעבד של איי אמ די...או של פנטיום??? מי מהם יביא לי ביצועים טובים יותר עם אותו לוח אם ?
-
- 6 תגובות
- 804 צפיות
-
-
מה יותר מהיר???? ואני מתכוון מבחינת משחקים!
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ואני מדבר במשחקים,כי ה-mhz של האיאמדי יותר נמוך אז איך זה משפיע??
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
כשהוציאו את האפשרות לצרף למעבדי INTEL זכרונות DDR בעצם יצרו בעיה חדשה, מה יותר מהיר, AND DDR 333 או INTEL DDR 333.? חיפשתי חיפשתי אבל לא מצאתי מאמר על הנושא או איזה השוואה.. אולי אני פשוט לא מחפש טוב.. מישהו יודע איפה אפשר למצוא השוואה כזו?
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
יש לי 3 סוגי זכרונות 1 256MB 266MHZ 2 256MB אני חושב שהוא 333MHZ או שהוא 400 אני לא זוכר 3 512MB 400 MHZ אני חושב שהלוח אם שלי תומך עד 333 אני לא בטוח בזה (A7S333) אז רציתי לדעת מה יותר מומלץ לי, מה יותר מהיר? לשים 768MB 333MHZ או 1024MB 266MHZ? או שבכלל רק את ה512 בתקווה שזה יעבוד על 400MHZ... יש אפשרות לבדוק עד כמה הלוח שלי מקבל? הרבה שאלות אני יודע חח תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 534 צפיות
-
-
מה יותר משתלם לקנות אם אני מתכוון בעיקר לשחק? והאם שווה לקנות 2 זכרונות למפרט של AMD או שה-DUAL ב-AMD זניח? ואיזה עדיף ל-AMD 333 או 400? 1. CPU : AMD Athlon XP 2800+ Barton (512K, 333 Mhz) Tray CPU [ ¤ 947.28 ] 1 Motherboards for AMD : ABIT NF7-SL v2.0 nForce2 Motherboard (Dual DDR400, AGPx8, S-ATA, 1394, 5.1 Sound, USB 2.0) [ ¤ 594.94 ] 1 CPU Cooling : Thermaltake Volcano 11+ Xaser Edition Highest Performance Cooler for AMD [ ¤ 171.87 ] 1 Subtotal : ¤ 1714.09 2. CPU : Intel Pentium IV 2.6C GHz HT 512K 800MHz Socket 478 CPU BOX [ ¤ 1112.42 ] 1 Motherboards for Intel : ABIT IC7 Intel 875P Motherboard (HT, Dual SATA RAID, Dual DDR400, 5.1 Sound, AGP8X, 1394, US…
-
- 4 תגובות
- 603 צפיות
-


