עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by yosh,

    שלום, עכשיו ששניהם באותו מחיר מה עדיף Q6700 או Q9300??? (אני לא פריק של OC...) תודה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by Parallel,

    אני כל הזמן רואה שאומרים שדי די ראם יותר טוב למרות שארדי ראם הרבה יותר יקר וגם יותר מהיר לעיתים אם אני לא טועה 400 מגה הרץ וגם אם מישהו יכול להסביר לי על דואל די די ראם אני אודה לו תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 701 צפיות
  3. Started by INON,

    נתקלתי חנות של COM4U וגיליתי זכרון RDRAM 256 מגבייט עם 1066 מגה הרץ הנה העמוד שלו http://www.com4u.co.il/Product.asp?Pid=4000022&Cat2Cat1ID=6&Cat2ID=9 אז מה יותר טוב הRDRAM או הDDRAM

    • 12 תגובות
    • 777 צפיות
  4. Started by ccc,

    ? בשביל אוברקלוק

    • 7 תגובות
    • 628 צפיות
  5. מה יותר טוב? מדבור על זיכרונות של 667mhz תודה

    • 11 תגובות
    • 728 צפיות
  6. אממ זה המעבד שיש לי עכשיו: כרגע רצות לי התוכנות: Mozilla Firefox, Skype, explorer (2 תיקיות), icq (pro), windows media player, mIRC ו Photoshop אוקיי אז ככה הפוטושופ בקושי זז לי, זאת אומרת אפשר לעבוד איתו אבל הוא די איטי מה שאני רוצה לדעת זה האם AMD 3800 DUAL CORE יריץ את כל התוכנות האלה יותר טוב ואף תוכנה לא תהיה איטית אבל לא רק עם פוטושופ אלא גם עם משחקים כבדים שבזמן שאני ישחק בהם ירוצו ברקע עוד תוכנות כמו חלק מהתוכנות שציינתי וגם ברור שאני לא רוצה שזה יהיה המקסימום.. מקווה שהייתי ברור ותודה למגיבים

    • 6 תגובות
    • 605 צפיות
  7. Started by איל-24,

    MSI דגם P55A-G55 או לוח אם Gigabyte דגם GA-X58A-UD3R

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  8. Started by tsahiii,

    MUSHKIN REDLINE 4096MB (2048X2) DDR2 1000 CL 5-5-5-15 : 996593 או GEIL BLACK DRAGON 4096MB DDR2 (2048X2) CL 5-5-5-15 : GB24GB6400C5DC הם מיועדים לעריכת מוזיקה בקיובייס איזה זכרונות יתנו לי ביצועים יותר טובים ?

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  9. שלום לכולם, הזמנתי מפרט דרך iqpc עם הלוח אם gigabyte GA-P35-S3G ונודע לי כרגע שלוח האם הזה אינו זמין להזמנות (לא ניתן להזמין מהספק) אני לא עושה כלל OC המפרט היה כזה: מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.53GHz E7200 45nm : " SLAVN" - BOX לוח אם: GIGABYTE GA-P35-S3G כרטיס מסך: PALIT PCI-EX 2.0 Geforce 9600GT 512MB GDDR3 HDMI - RETAIL דיסק קשיח: WD 160GB 8MB SATA2 7200 RPM - WD1600AAJS צורב DVD: LG DVDRW GH-22NS30 X22 - BLACK - SATA זיכרון: KINGSTON 1024MB DDR2 800MHz כמות:2 מארז: ANTEC NSK4480 + 380W EARTHWATS PSU ¤437 רציתי לדעת האם הלוח אם Gigabyte GA-EP43-DS3L שקול ללוח מבחינת מאפיינים ל GA-P35-S3G נחות ממנו או טוב ממנו, ומה בעצם ההבדלים- והאם מומלץ ללכת על הלוח הזה במקום.…

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות
  10. Started by איל-24,

    מה יותר טוב לגרפיקה לוח אם וכרטיס מסך של msi או של Gigabyte ברמת מחיר 2500-3000 ביחד מה כדי לבחור?

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. Started by Xilver,

    ועוד כמה שאלות: - מה אומר ה- e6300/400/600, מה המספרים האלו מסמנים? - האם AMD ATHLON 64 3800 X2 DUAL CORE לא טוב יותר מ- INTEL CORE 2 DOU 1.86 Ghz? -ומה עדיף? מחשב חד ליבתי או דו ליבתי בשביל משחקים? כי 1.86Ghz זה לא הרבה.. אשמח לתשובות =)

    • 10 תגובות
    • 835 צפיות
  12. ....

    • 10 תגובות
    • 771 צפיות
  13. Started by al_n,

    מה יותר טוב מעבד Core2Due או PD?

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  14. מה יותר טוב מבחינת ביצועים במשחקים? מעבד Q6600 stepping go זכרונות 2GB לבין מעבד E4400 וזכרונות 4GB? (בערך 300 ש"ח הבדל במחיר)

    • 3 תגובות
    • 659 צפיות
  15. Started by DOR_2911,

    (במשחקים) בלי להתחשב במחיר.... תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  16. מה יותר טוב, pentium D 2.8 ליבה כפולה או מעבדת אחד של 3.0?

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  17. Started by liordavid,

    שאלה בכותרת... תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 974 צפיות
  18. ..או במהירות 333מה"צ עם תזמונים פחות אגרסביים? AXP1800+ , הבאס שלו עובד ב133 והזכרונות ב 266 נכון,אם לא עושים OC אין טעם לכוון את הזיכרון ל333מה"צ?)

    • 8 תגובות
    • 759 צפיות
  19. Started by TrancEnergY,

    איזה לוח טוב יותר עם המעבד הבא : E6600 האסוס דלוקס או ה-DQ6 של ג'יגהביט

    • 2 תגובות
    • 582 צפיות
  20. Started by skywalker13,

    איזה מעבדים נחשבים ליותר טובים, amd או intel?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by muli900,

    E2160 או INTEL 3.0Ghz DUAL CORE 64BIT

    • 3 תגובות
    • 611 צפיות
  22. Started by galCool,

    3800+ או 3200+?

    • 5 תגובות
    • 660 צפיות
  23. Started by LinKinG,

    מה יותר טוב?

    • 6 תגובות
    • 649 צפיות
  24. Started by alergic,

    התבלבלתי לגמרי עם כל החידושים אז מה יותר טוב? Model Intel® Core2 Duo Desktop Processor E8400 CPU Speed 3.0 GHz Bus Speed 1333 MHz Bus/Core Ratio 9 L2 Cache Size 6 MB L2 Cache Speed 3.0 GHz Package Type LGA775 Manufacturing Technology 45 nm Thermal Design Power 65W Thermal Specification 72.4°C VID Voltage Range 0.85V 1.3625V Warranty Life time Model Intel® Core2 Quad Processor Q6600 Processor Number ? Q6600 Architecture 65 nanometer technology L2 Cache 8M Clock Speed 2.40 GHz Front Side Bus Speed 1066 MHz Other Intel Technologies Intel® 64?, VT±, Execute Disable Bit°, EIST*, Quad-Core Package FC-LGA Chipset Intel® 975X Express Chipset, Intel® P965 Expr…

    • 4 תגובות
    • 674 צפיות
  25. Started by Cupid Me,

    חבר'ה אני רוצה לקנות זיכרון עם cas 2.5 וראיתי זיכרון אחד כנ"ל וזיכרון שני עם cas 2.5-3-3-6 מי מהם יותר טוב ויכול להיות שלאחד יהיה קאס קבוע ולשני כמה?? תודה!

    • 3 תגובות
    • 634 צפיות

דיונים חדשים בפורומים