עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by zaroor,

    שלום לכם ישלי שני שאלות 1-לידע כללי אם יש לי מעבד 2.4 478 לפי מה שראיתי במפרט שלו האתר אינטל 533 mhz באס עם 512 מטמון ואין לו היפר טריידינג אני קונה לוח חדש אז האם זה שיש בלוח fsb עד 800 יתרום למהירות או לא ( הלוח- גי'גה בייט 865gme ) 2-קראתי כאן את ההסבר של ליאור על ההבדל בין INTEL-AMD אז לגבי ה- fsb הבנתי ש amd הוסיפו קו נוסף לזיכרון בבאס חוץ מהגשר הצפוני אז לפי יתרון זה מה אינטל שיפרה התכוונת לטכנולוגיית היפר טריידינג לעבוד גם בקו מקביל חוץ מזה איך יודעים את הבאס של הלוח ? לפי מה שהבנתי אז לחלק את ה fsb שלו ב-4 וזו התוצאה .האם זה לכל הלוחות כולל amd ?

    • 10 תגובות
    • 877 צפיות
  2. Started by pC gUy,

    G.Skill DDR II PC5400667MHZ 1GB DuaChannel CL 4-4-4-12 או PQI TURBO 667 DUEL CHANNEL 1 GB 4-4-4-12?????

    • 6 תגובות
    • 559 צפיות
  3. Started by -Blaze-,

    טוב, אז אני קונה מחשב חדש, מה שקניתי עד עכשיו זה SAPPHIRE X1900XT CORSAIR XMS2 800MHZ (ג'יגה) על כל השאר הדברים אני בערך סגור, ורציתי לדעת איזה מעבד+לוח אם הכי כדאי לי לקחת ב2300 שקל ככה. חשבתי לקחת E6300 ב1200 ואז 1100 על לוח אם. איזה לוח אם הכי טוב ב1100? והאם יש היום לוחות קונרו עם CF? ומתי יוצאים הצ'יפסטים החדשים של ATI? ואם מישהו מתעניין הנה כמה תמונות של הדברים שקניתי http://www.xlabs-il.net/upgrade/IMGP1556.JPG http://www.xlabs-il.net/upgrade/IMGP1557.JPG http://www.xlabs-il.net/upgrade/IMGP1562.JPG http://www.xlabs-il.net/upgrade/IMGP1564.JPG

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  4. Started by xtract1,

    יש את המפרט שלי פה בצד... נדמה לי שפעם קראתי בפיצ'רים של הלוח שלי שהוא תומך ב-Cool'n'Quiet שהבנתי שהיא בעצם מרוידה את מהירות השעון של המעבד כדי להוריד בחום לחסוך באנרגיה (Tני צודק?) בכל מקרה..אם הלוח שלי תואם..האם המעבד שלי תואם גם? איך אני בודק את זה? איך אני גורם לו לעבוד ב-Cool'n'Quiet?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. כך שבארץ זה בטח יהיה יותר מאוחר. ואני אשמח אם מישהו יתן פה לינק לחנות שאומרת שיהיה לה קודם (או כזאת שכבר יש לה).

    • 2 תגובות
    • 478 צפיות
  6. אני מדבר על לוחות איכותים ולא כמו הזבל שיש היום במחיר הזה...

    • 9 תגובות
    • 568 צפיות
  7. אני מתכוון לרכוש E6300 עם לוח P5W DH וישנה בחירה בין שני זכרונות. אני מתכוון לקנות 2 סטיקים של 1024. אופציה ראשונה זה TWINMOS ואופציה שניה זה SAMSUNG. יש לציין כי שניהם זכרונות VALUE ולא מצפה להם שום OC (אולי ממש ממש ממש קל). האם יהיה הבדל בביצועים בין שני הזכרונות האלו עם המעבד והלוח שציינתי מלמעלה? תודה.

    • 10 תגובות
    • 689 צפיות
  8. Started by dorratz,

    שלום לכולם יש לי שאלה עקרונית - האם ניתן להחליף את המעבד במחשב נייד למעבד חזק יותר? נגיד אם יש לי CELERON M 1.3 אפשר לשדרג ל-CELERON M 1.4 פשוט על ידי החלפת המעבד? או שחייבים לקנות מחשב נייד חדש לחלוטין?

    • 3 תגובות
    • 702 צפיות
  9. Started by yogev_k,

    http://usa.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=0&model=1198&modelmenu=1 אני קונה מ- ksp והוא עולה שם 1630 האם שווה להשקיע 1000!!!!! שקל יותר ולא לקחת את הלוח אם של asrock שעולה 630 ? תודה. ואם יש לכם להציע מאותה חנות לוח אם שתומך בקונרו במחיר טוב אז אתם יכולים להציע לי פה :yelclap: תודה לכל העונים.

    • 14 תגובות
    • 826 צפיות
  10. אני עומד לרכוש שילוש חדש ואני מתלבט האם ללכת על המאבדים החדשים של אינטרל או לבחור באחד ממשפחת הD אני לא משחק משחקים רק עיבוד גרפי ווידאו . אם ללכת על הD על איזה אתם ממליצים?

    • 4 תגובות
    • 622 צפיות
  11. כרגע יש לי מעבד AMD 3200 VENICE אני רוצה להחליף ל3800X2,יש צורך בעדכון ביוס? הלוח שלי ABIT KN8U תודה

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. אז אני רוצה לדעת איזה מעבד הכי טוב לסורס, תקציב משהו בין 800-900... אני צריך גם לוח אם מתאים, אז כנראה אני אקח את הAsrock ב330 מKSP, בגלל שיש לי כרטיס מסך 6600GT של AGP, ואני לוקח מעבד של AMD אז... זה לא יתאים רק PCI-E או רק AGP . אז בקיצור, אני צריך באנצ'ים של מעבדים לcounterstrike source... תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  13. Started by itelon,

    ה 6300 יכול להפעיל ויסטה ומשחקים כבדים עם כרטיס מסך 1800GTO?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  14. Started by Avi313,

    אני מחפש לקנות לוח אם בניו אג שיעלה עד ה- 170$ לוח אם בשביל AMD Athlon 64 4200X2 AM2 יש למישהו המלצות טובות?

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  15. Started by SpEcToR,

    חיפשתי... ולא מצאתי... למה הוא שווה בערך? ל- AMD 5000? יש באנצמרים? תודה

    • 1 תגובה
    • 513 צפיות
  16. מה עדיף ? TWINMOS 1GB DDR PC3200 CL2.5 x2 TWINMOS 512MB DDR PC3200 CL2.5 x4 מישהו פעם אמר לי משהו על T2 או משהו כזה ורציתי לדעת מה ההבדלים בביצועים , ועד כמה הם גדולים תודה

    • 7 תגובות
    • 725 צפיות
  17. Started by Avi313,

    בטח השאלה נשאלה כבר, אבל אנסה בכל זאת, ברשותכם. למעבד AMD Athlon64 4200X2 AM2 עדיף זכרונות עם תזמונים גבוהים, או נמוכים? נגיד תזמון 5-5-5-15 יהיה יותר טוב מ4-4-4-12?

    • 5 תגובות
    • 544 צפיות
  18. Started by blueman1,

    שלום לכולם, מישהו יכול להסביר לי מה זה בדיוק הטכנולגיה של ה 64BIT , מה זה טוב למשתמש ומה זה נותן לי והאם במעבדי הקונרו קיימת הטכנולוגיה תודה רבה,

    • 1 תגובה
    • 470 צפיות
  19. כותרת , תודה . (אני לא הולך לעשות OC)

    • 16 תגובות
    • 992 צפיות
  20. שלום רציתי לדעת איזה מהירות זיכרון היא האידיאלית למעבדי הקונרו החדשים האם זיכרון במהירות 800 יוציא את המיטב המעבד\ או שעדיף זיכרון מהיר יותר אולי אפילו 1066 אני מדבר על המעבדים העליונים בסידה בבאסים של 1066 תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 767 צפיות
  21. Started by lipa,

    http://www.bit-tech.net/hardware/2006/08/03/asus_p5b_deluxe_wifi_ap_edn/1.html

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  22. Started by gtf,

    סלוטים של DDR תומכים גם בSDRAM?

    • 1 תגובה
    • 446 צפיות
  23. אין לי בלוח אפשרות לשנות תיחסים (כאילו רק 133 166 ו200 שזה משנה תיחסים), מה שאומר גם שאני לא יכול להעלות לו תמהירות מעל 200 (400MHZ) מה עוד אני יכול לעשות...? אני מניח שתשאלו למה אני לא רוצה להעלות תבאס למעבד, אז ככה פשוט מאוד הלוח מגביל אותי אחרי 220 הוא פשוט משתגע (לא מזהה הרד דיסק ,דברים כאלה)

    • 9 תגובות
    • 858 צפיות
  24. Started by avi2014,

    יש לי 2 סטיקים של 512 כל אחד(מפרט בצד) אם אני מוסיף עוד 2 סטיקים זהים של 512 זה יפגע לי במהירות הזיכרון?

    • 5 תגובות
    • 565 צפיות
  25. Started by most,

    שכן שלי ביקש ממני לבנות לו מפרט בסכום של עד 2500 ש"ח לא כולל מסך.. חשבתי לקחת לו SEMPRON 3400 בסוקט AM2 וראיתי של-KSP יש את הלוח אם הבא:M51GM-S2G Socket AM2, DDRII 800 (Overclock מה אתם אומרים עליו? ביחס לתקציב הוא נחשב ללוח אם טוב? ראיתי שרשום לו OVERCLOCKED בסוף...מה זה אומר? תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 594 צפיות

דיונים חדשים בפורומים