עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Void,

    הטמפרטורה 56 מעלות במנוחה... סביר? דגם: Point of view 7600gt 256mb 600/1.55

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  2. Started by Royz,

    היה לי 320MB והוא נהרס... כנראה התחמם מידי. EVEREST מראה לי שהכרטיס החדש הוא 72 מעלות ללא מאמץ, ב windows. השאלה איך אני יכול לבדוק כמה הוא בזמן שאני משחק? מה הטמפרטורה שהיא בגדר "בסדר" ? לא בא לי שהוא ישרף לי שוב :\ גם נראה כי יש לכרטיס את אותו מאוורר כמו לקודם, למרות שזה יותר חזק.

    • 10 תגובות
    • 915 צפיות
  3. Started by naki,

    הטמפרטורה של הכרטיס שלי במנוחה היא 54 מעלות בערך, וקר עכשיו בחדר... השאלה למה הטמפרטורה לא יורדת? איך אני בודק מה מחמם את הכרטיס? עקרונית הקירור שלו לא עובד בטמפרטורות כאלה, על פי הגדרות היצרן.. יש את הלדים שפעולים בצדדים שאין קירור.. והתאורה windforce כשהקירור עובד.. מה אפשר לעשות?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Monstalicious,

    הכרטיס שברשותי מגיע ב FULL LOAD ל 76 מעלות בערך, 59 IDLE האם הטמפרטורה הזאת בסדר? או שעדיף להוריד את האוברקלוק? תודה רבה לעוזרים מהי הטמפרטורה המכסימלית ש"בריאה לכרטיס"? תודה

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  5. Started by avihalima,

    שלום לכולם רכשתי השבוע G FORCE FX 5900ULTRA של ASUS במאפייני מסך הטמפרטורה של הGPU היא בממוצע 65C צלזיוס שזה ביחס למעבד רגיל גבוה מאוד הייתי מעוניין לדעת אם זאת טמפרטורה סבירה למעבדים האלה (FXULTRA) תודה לכל התותחים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by Dimer,

    סוף סוף התקנתי את המחשב החדש עם GTO2 (בלי לפתוח פה לשטן כי המחשב הוציא לי את הנשמה ) אז לכל בעלי הכרטיס (ויש לא מעט כאלו פה אני המלצתי לכמה ) השאלה היא בכותרת..... אצלי הטמפ' היא 41 מעלות במנוחה (בלי OC ובלי צינורות פתוחים עדיין) ועם קירור מקורי מן הסתם. לפי ATI TOOLS מהירות המאוורר היא 54% מהמהירות המקסימלית. במאמץ עדיין לא יצא לי לבדוק.... קירור המארז: מאוורר 80MM שמכניס אוויר מהצד, שניים כאלו שמוציאים אוויר מאחורה+ המאוורר של ANTEC TP2 שהוא 120MM,גם הוא נחשב.

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  7. Started by guy1000,

    שלום לכולם! יש לי כרטיס מסך sapphire radeon 7970hd 3gb gddr5, וכשאני משחק משחקים כבדים למשל כמו dragon age inquisition, הוא עובד מעולה וחלק על ההגדרות הכי גבוהות, אבל הטמפרטורה שלו מגיעה ל-70 מעלות בערך. אני מניח שזה הגיוני, אבל רציתי לשאול אם זה לא גבוה מדי?

    • 7 תגובות
    • 5.6k צפיות
  8. Started by rom515,

    הצהריים טובים חברים, לא מזמן קניתי כרטיס מסך 9800GX2. ואיתו שידרגתי את המחשב הישן למחשב עם המפרט הבא: מעבד Q9550 ספק 700W של HEC ולוח אם של Gigabyte EP43-UD3L. השארתי את המארז הקודם, תאמת שהוא מארז סטנדרטי ודיי קטן. בעיה היא שאני חושב שהכרטיס מסך דיי חם, בלי מאמץ הטמפרטורה שלו היא בין 65-70. ובמאמץ עוד לא בדקתי, אבל אני חושב שהוא יוכל להגיע לאיזור ה75-80. רציתי לדעת אם הטמפרטורות האלה גבוהות מידי לכרטיס הזה במצב מנוחה? אם לא מה אפשר לעשות: - להחליף מארז? - לקנות מערכת קירור? - להשאיר את המארז הנוכחי פתוח ולשים מאוור? או שיש אפשרות להגביר את סיבוב המאוורר של כרטיס המסך שלי. אשמח לעצות בנושא, תודה. הנה תמונות של המארז עם הכרטיס מסך:

    • 0 תגובות
    • 567 צפיות
  9. Started by WillieT,

    הכרטיס עומד על 45 במנוחה והכי הרבה שהוא הגיע במאמץ זה 59 (אחרי דום3 פאר קריי וכו'). אלה טמפרטורות טובות? כדאי לשים אולי עוד איזה גוף קירור?

    • 2 תגובות
    • 699 צפיות
  10. Started by tzr84,

    שלום לכולם, יש לי את הכרטיס הנ"ל: TWINTECH NVIDIA® GeForce™ 9800GT 512MB DDR3 PCI-Express ® 2.0 XXT OC EDITION http://www.twintech3d.com/products_features.asp?num=231#b2 ערכתי לו בדיקת מאמץ ב-OCCT והוא עשה ב10 דקות עבודה ממוצע של 105 מעלות צלזיוס. האם זה תקין? המאווררים עובדים על סטנדרט כלומר לא שיניתי את ההגדרות יצרן שלהם ולא מזמן ניקיתי אותו מאבק. האם יש סכנה לכרטיס? האם פוגע בביצועים? תודה רבה,

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by Parallel,

    התקנתי את הקטליסט 3.8 וקראתי פה שזה גרם לעלייה חדה בטמפרטורה של הכרטיס איך אני בודק אם אין חיישן {עם חיישן חיצוני??} ועוד שאלה האם כדאי להתקין 3.9?{אני מקבל עם ה-3.8 15500~ ב-2001 , ו - 5800-5900 ~ ב-2003}האם זה יגרום לעלייה בביצועים תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 728 צפיות
  12. Started by aviad91,

    יש לי את הכרטיס 7950gt 512mb ובמצב מנוחה הטמפ' שלו על 51 האם זה בסדר?

  13. Started by yoni321,

    שלום אנשים קניתי את הכרטיס רשום למעלה החברה של EVGA לינק למוצר: http://www.evga.com/products/moreinfo.asp?pn=128-A8-N343-AX עכשיו רציתי לדעת מה הטמפרטורה במנוחה צריכה להיות ואיך אני בודק בזמן שאני משחק. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  14. Started by ovadia10,

    רציתי לדעת בבקשה מה הטמפרטורות בHD4870X2: א) במאמץ ב) במנוחה

    • 0 תגובות
    • 630 צפיות
  15. Started by ilaysk,

    העם אחרי מאמץ טמפרטורה 78 זה בסדר?

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  16. Started by HSRP,

    מה אמורות להיות הטמפרטורות במנוחה ועבודה של 8800GTS? ייתכן טמפ' של 65-70 במנוחה?

    • 6 תגובות
    • 650 צפיות
  17. Started by Ramboli,

    שלום, מהו טווח הטמפרטורות המומלץ בכרטיס הנ"ל? במנוחה נמצע בסביבות 64 מעלות, במחשקים מגיע ל90 לאחר חצי שעה של משחק. זה לאחר ניקיון והוספת מאווררים המהווים חלק מסירקולציה של אוויר במארז. האם זה תקין? תודה.

    • 5 תגובות
    • 802 צפיות
  18. Started by l0l9l8,

    שלום, ברשותי מחשב חדש עם הכרטיס Gigabyte 9600GT Silent Pipe Retail הכרטיס ללא מאורר אלא מקורר רק על ידי צלעות. ישר שהמחשב עולה הוא עלה 60-70 מעלות ושאני משחק לדוגמה בקריסיס הוא על 100-110 מעלות.. הטמפרטורות קצת הפחידו אותי אז התקשרתי לחנות והם אמרו שבשביל הכרטיס שיש לי 100 מעלות זאת טמפרטורה בסדר גמור (בהתחשב בעובדה שהקירור הוא רק צלעות). אז רציתי רק לוודא איתכם אם המצב באמת בסדר? תודה מראש!

    • 12 תגובות
    • 942 צפיות
  19. Started by darq,

    זו פעם ראשונה שקניתי כרטיס של ATi אז אני לא ממש יודע הרבה על CCC כשסמן העכבר מעל האיקון של ATi אני מקבל מידע על הצבעים ועל הרזולציה שאני משתמש ובנוסף עוד 0 שנראה לי ששם אמורה להיות מוצגת טמפרטורת המעלות שלי. אבל זה לא פועל , יכול להיות שאני טועה, וזה משהו אחר לגמרי? אגב אני מודע שאני יכול לראות את הטמפרטורות דרך ה Overdrive אבל אני חושב שזה היה נחמד אם הייתי יכול לראות גם ב Tooltip ועוד דבר יש עוד איזו תוכנה שאני יכול לנטר טמפרטורות איתה Tray לא כולל אוורסט. אגב יש לי HD4870 תמונה מצורפת :

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  20. Started by Kolshamen,

    מי שיודע טמפ מומלץ ל4850 תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  21. Started by nucleo,

    שלום לכולם, לפני מספר ימים קיבלתי לרשותי כרטיס gtx570 של asus לפני כן היה לי gtx460 של gainward ה460 היה מקבל טמפ של בערך 35-40 במנוחה ועולה לכ 80 במאמץ (40% מאוורר במנחוחה ו50-60 % במאמץ) עם הכרטיס החדש כשאני מכוון 40% דרך after burner הכרטיס מגיע לכ90 מעלות במנוחה ואני צריך להעלות ל 60% כדי שהטמפ תרד לכ 70 מעלות במנוחה ו85% אחוז כדי לקבל 50 מעלות במנוחה במאמץ המאוורר צריך לעבוד על כ 80-85% כדי שהטמפט תעמוד סביב ה 80-90 WTF?!? יש למישהו רעיון למה זה קורה? המארז אותו מארז והכרטיס חדש כך שאין בו אבק אולי הכרטיס דפוק? help me תודה רבה ושבוע טוב (:

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. אז עם Underclock (היו לי בעיות טמפרטורה בקרייסיס 2) של מ2000 ל1900 בMemory Clock ומ900 ל880 בCore Clock על מהירות מאוורר 100% הכרטיס על 54 צלזיוס, ובזמן שאני משחק קרייסיס 2 לדוגמא היא עולה ל90-97 בערך, בעיקר נעה בין 94-97. זה נורמאלי? מהי טמפרטורה נורמאלית? מהי טמפרטורה קיצונית מדי? איך אני יכול להנמיך אותה במידת הצורך? (הטמפרטורה בחדר 21 מעלות וניקיתי את המחשב אתמול)

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  23. Started by ofirterev,

    שלום לכולם יש לי כרטיס מסך 9800 gtx512 רציתי לדעת מה הטמפרטורה הסבירה שלו ואם אפשר גם לדעת את הטמפרטורות הסבירות של הלוח אם שלי מעבד דיסקים קשיחים אני רוצה לדעת האם הטמפרטורות שלי עוברות את המינימום אני רוצה לבדוק כדי שלא יהיה התחממות בשום רכיב יש לוח אסוס p5k p35 מעבד e6750 שני ליבות כרטיס מסך 9800 gtx512 שני דיסקים קשיחים 250 ide 160sata 2 16 mb 7200 rpm תודה לכל מי שעוזר למרות שחיפשתי ולא מצאתי מידע על זה

    • 3 תגובות
    • 629 צפיות
  24. Started by JentuS,

    יש לי את הכ.מסך 6970 ושמתי לב שכשאני משחק במשחק , אחרי שאני יוצא ממנו אני רואה שהטמפרטורה של הכרטיס היא 70 מעלות ומתחילה ישר ליפול לאזור ה-40-50 מעלות , אז רציתי לשאול האם זה בסדר לכרטיס כזה , המעלות האלו , או שאולי משהו לא טוב ?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by ilaysk,

    בדריבר של הכרטיס (7800 GTX ) כתוב טמפרטורה 54 ובאותו זמן כתוב בתוכנה של EVERST שהטמפרטורה היא 46 אז למה להאמין?!? ולמה יש הפרשים כאלה P: ?

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות

דיונים חדשים בפורומים