כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש לי כרטיס טלוויזה AVER MEDIA AVER TV ואני רוצה לחבר אותו לטוויזה{בא יש לי ייס} הבעיה שבקופסא הם לו הביאו לי את החיבור הנחוץ הם הביאו חיבור לחיישן של השלט וחיבור לכרטיס קול? אבל לא לטלוויזה עכשיו אני צריך ללכת לחנות ולקנות את החיבור אבל אני לא יודע מה השם שלו ויש מלא יציאות בממיר של ייס וגם בטלוויזה עצמה אז בבקשה אם מישהו יכול לעזור לי בשם של החיבור כדי שאני יכול לדבר עם המוכר עוד בעיה קטנה זה החיבור לכרטיס קול הם ציפו שהכניסות של הכרטיס קול שלי היו מאחורי המחשב על כרטיס הרחבה אבל הם נמצאים על ראק חיצוני והקבל קצר מידי ושאלתי היא האם אני יקנה קבל תואם ארוך האם אני יאבד מהביצועים?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מקווה שזה המקום אהלן חדש פה.. קיבלתי כרטיס טלוויזיה ישן מחבר הכרטיס הבא http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://www.zc2001.com/images/fly_video3000_2000.jpg&imgrefurl=http://www.zc2001.com/flyvideo2000.htm&usg=__RmmZvLA9IkkN4K1_IkGBBxiblNw=&h=150&w=150&sz=7&hl=iw&start=43&um=1&tbnid=zXs5nkEIrtUaOM:&tbnh=96&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dsaa7130%2Btv%2Bcard%26ndsp%3D20%26hl%3Diw%26lr%3Dlang_iw%26sa%3DN%26start%3D40%26um%3D1 ואין לי ניסיון עם חחיבורים..ובטח שלא לכרטיס טלוויזיה איזה כבלים צריך? ואיפה מחברים? תודה רבה !
-
- 4 תגובות
- 786 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש המלצה מימשהו שכרגע רואה את hot על גבי מסך המחשב שלו. אני לא מצליח למצוא את התוכנה (או ליתר דיוק למצוא את הקינפוג הנכון) הנכונה בשביל לצפות בשידורי hot במחשב. יש לי בבית שני ממירים, אנלוגי ודיגטלי, אין לי בעיה לחבר כל אחד משניהם למחשב. במחשב יש לי כרטיס טלוויזה שיש לו כניסות של svideo, הכבל הצהוב ההוא, ואנטנה. הוא מותקן כהלכה. בממיר האנלוגי של הוט (general instrument) יש רק יציאה של אנטנה. בדיגיטלי (samsung) יש יציאות של הכל. יש לי את התוכנות Beyond TV ואת chrisTV. אם מישהו מצליח כרגע לראות HOT מעל מסך המחשב שלו באמצעות כרטיס טלוויזיה, אני ממש אשמח לדעת את הקינפוג הנכון. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלויזיה עם צ'יפ BT848 רציתי לשאול אם ישנה אפשרות לחבר אותו ליס ללא ממיר, ערב טוב ותודה מראש!!!
-
- 2 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
כנראה שלא הייתי מובן בניסוח הראשון של השאלה שלי בהודעה הקודמת , אבל לפי הכותרת אפשר להבחין שהתעניינתי בחיבור כרטיס טלויזיה לכבל של יס בלבד ללא ממיר ואפשרות לראות את הערוצים הדיגיטליים שבשידור זה בלעדיו בעזרת תוכנת טלויזיה או שיטה אחרת שאני לא מכיר..ערב טוב
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שאלה...יכולה להיות איזשהי בעיה לחבר את הכרטיס Geforce 6600GT AGP למסך ViewSonic VE710S שלי?
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך ראדון 9550 וכשחזרתי הבייתה האריזה הייתה פתוחה אז חיברתי למחשב והמחשב לא קולט אותו אז אולי לא התקנתי נכון הוא שזה בעיה בכרטיס אז השאלה שלי זה איך מתקינים אותו ? והאם זו בעיה בכרטיס? תודה לעזרים
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
איך מחברים את הכרטיס מסך למחשב? ואיזה נזק יכול להגרם מהרכבה עצמית.? אם אפשר להראות בתמונות זה יעזור תודה!
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
האם ניתן לחבר בחיבור - DVI את כרטיס מסך: Nvidia 6600 GT ל- מסך LG L194WS? האם אני צריך מתמאמים מסויימים או כבלים?
-
- 13 תגובות
- 853 צפיות
-
-
שלום, חשבתי לקנות MSI GEFORCE GTX 1060 GAMING X 6G , קראתי שלכרטיס יש חיבור 8 פינים ולא 6, האם אוכל לחבר את הכרטיס? האם אני צריך משהו מיוחד כדי שאוכל לחברו? יש לי ספק Silverstone Strider 500W , תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי GEFORCE FX5200 AGPX4 זרוק,מה יקרה אם אני אחבר אותו לסלוט PCI רגיל? הוא יעבוד אבל לאט? לא יעבוד בכלל?
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, יש במחשב שלי את כרטיס המסך המצוין לעיל, ואני מעוניין לחבר אותו למסך Mag L22H81: http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=7456# העניין הוא שבכרטיס המסך שלי יש רק 2 יציאות DVI, ובמסך (טלויזיה, ליתר דיוק) יש יציאות "סטנדרטיות" של טלויזיה. מהי הדרך הטובה ביותר לחבר את כרטיס המסך לטלויזיה? הבנתי שלטלויזיה יש יציאת HDMI. האם קיים מתאם של DVI ל HDMI (בהנחה שזו הדרך הטובה ביותר)? אם כן, מהו מחירו המשוער?
-
- 20 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום לאחרונה רכשתי את כרטיס המסך הזה http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=11196-19-20Gu הכרטיס מסך הקודם שלי הוא GTX 275 הספק - הכרטיס מסך החדש בא עם שני כבלים כאלה : הכרטיס הקודם שלי התחבר בעזרת כבלים אלו : (הירוקים) (ואלו התחברו לכרטיס מסך) בנוסף ישנו את התרשים הזה : לא כל כך הבנתי לאן לחבר את הכבלים החדשים , כי אין לי כבל שמתחבר ל4 פינים שלהם. חשבתי אולי לחבר את הכרטיס המסך החדש כמו הקודם, אבל לא רציתי לעשות נזק . תודה על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום , היום הייתי אצל חבר שרכש טלווזית LCD 32 אינצ' והוא רוצה לחבר אליה את המחשב שלו. המחשב שלו ישן , בן 5 שנים אם אני לא טועה. יש לו כרטיס מסך 6200 (PCI). כשהוא חיבר את המחשב דרך ה VGA הוא ראה תמונה אבל היא לא הייתה יציבה כלל , עדכון דרייברים לא הספיק ומכך הסקתי שכנראה הכרטיס מסך חלש מדי. הגעתי אליו עם כרטיס מסך טוב יותר (5430) וניסתי לחבר אותו , אבל המחשב לא זיהה אותו ולא הציג תמונה כלל. יכול להיות שהלוח אם אינו תומך בכרטיס הזה? כלומר האם ישנם סוגים שונים של PCI ? (אני יודע שיש X8 ו X16 אבל גם X8 אמור להעלות את הכרטיס ולגרום לו לעבוד) אשמח לעזרה. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
שלום לכולם, ברצוני לראות סרטים מהמחשב בטלויזיה רגילה (בלי חיבור HDMI), חיבור RCA או בננה רגילה. יש לי כרטיס מסך Inno3D GTX480, איך אני עושה את זה ?? (יש לי 2 יציאות DVI) תודה.
-
- 5 תגובות
- 873 צפיות
-
-
קיבלתי מ-NVIDIA כרטיס מסך חדש מסוג NVIDIA Tesla K40c ורציתי לשאול אם אתם יכולים להמליץ על איזה סוגי כבלים וספק כוח ודברים כאלה אני צריך כדי שאוכל לחבר את הכרטיס למחשב ביתי ממוצע.
-
- 16 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום, אני זוכר באחד הפורומים שבנאדם אחד שאל על זה והביאו לו סרטון שזה עובד ומריץ משחקים והכול.. כאילו מחברים לכרטיס מסך ספק של מחשב רגיל ומחברים את הכרטיס מסך למחשב הנייד לא יודע דרך איזה חיבור נראה לי דרך VGA / HDMI רציתי לשאול, אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 628 צפיות
-
-
שלום, לחבר שלי יש את הכרטיס מסך הזה (radeon 9250) והוא רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה דרך הכרטיס מסך שלו. לפני כמה חודשים חיברתי לאח שלי את המחשב לטלויזיה ללא בעיה מכיוון שהחיבור בכרטיס מסך היה מין בננה כזה רגיל כמו של טלויזיה אך בכרטיס של החבר שלי זה כמו חיבור של מקלדת כזה (משהו דומה ) אני מקווה שמישהו מבין על מה אני מדבר. איך אני מחבר את המחשב לטלויזיה בעזרת החיבור הזה? תודה רבה רבה רבה מראש ! עריכה: הבנתי שקוראים לחיבור SVideo ואני צריך מתאם. כמה עולה מתאם כזה? תודה
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
אני לא מצליח לקבל תמונה בטלויזיה מהכרטיס מסך, אנא אם יש מדריכים תפנו אותי אליהם, או אם אתם יכולים לעזור לי , בבקשה... יש לי כרטיס מסך: Sapphire Radeon 9600XT 256MB AGP8x+TV OUT יש לי את הכבלים הנחוצים לחיבור מהכרטיס מסך לטלויזיה. תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.. יש ברשותי כרטיס מסך מדגם 7970 עם קירור צד שלישי, לכרטיס יש חיבורים של 6+8 pin. יש לי כבל שיוצא מהספק והוא מתפצל בסופו ל-6 ול-8 פינים, חיברתי ואמרתי תודה, הכל עובד. גם ב-OC כבד הכל נראה יציב, משחקים ובדיקות. אבל אז ראיתי את זה: http://www.overclock.net/t/1204690/8-pin-power-connector-neccessary-for-7970 ולפי מה שאני מבין הכרטיס שלי צריך לפחות 250W ואני נותן לו בערך 225W ,לפי מה שהבנתי? אם זה ככה אז איך זה לא קורס? הסלוט של ה-pci-e נותן 75W והכבל שהולך מהספק לכרטיס, זה לא משנה שהוא מתפצל, הוא עדיין נותן רק 150W.
-
- 31 תגובות
- 7.3k צפיות
-
-
יש לי Gf 4 ti 4200 של לדטק,ואני משדרג את המחשב, עכשיו זה אפשרי לחבר את הכרטיס מסך הנ"ל ללוח-אם התומך ב agpX8?
-
כרטיס מסך-יציאת טיוי...או בקיצור s-video טלוויזיה-RCA איך אני יכול לחבר אותם? יש כבל שבצד אחד הוא RCA ובצידו השני הוא s-video?
-
- 5 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אני יכול לחבר תכרטיס מסך שלי(4850) לטלוויזיה איזה אפשרויות? ואיזה כבלים אני צריך אם אפשר תמונה לכבלים יעזור מאוד תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 953 צפיות
-
-
האם חיבור כרטיס מסך טלויזיה LCD גורם לכרטיס מסך להיתחמם או להפך??
-
- 2 תגובות
- 817 צפיות
-
-
בס"ד חיברתי היום את המחשב הנייד שלי לטלויזיה עם כרטיס של intel ומשום מה הכל מתחבר מצויין חוץ מהצבע... מה עושים? המחשב מחובר מצד אחד לנייד עם יציאות s-video ו audio ומהצד השני לטלויזיה עם scart -21 פינים. מה עושים? רעיונות?
-
- 5 תגובות
- 792 צפיות
-


