עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אז ככה: לי יש במחשב Hercules GeForce 2 MX/400 TwinView (עם יציאה שמאפשרת לראות את המחשב בטלוויזיה) לאחי יש רדאון 7000 (לא יודע איזה בדיוק) וגם לו יש יציאה המאפשרת לראות את המחשב בטלוויזיה. השאלה שלי היא למה כשאחי מחבר את המחשב שלו לטלוויזיה, רואים על הטלוויזיה את כל המסך אך מטושטש כי הוא על רזולוציה 1024*768 ואצלי כשאני מחבר את המחשב לטלוויזיה רואים רק 800*600 מתוך ה-1024*768 שבהם אני משתמש, כך שנוצר מצב שרואים על הטלוויזיה רק חלק ממה שרואים על מסך המחשב ואם אני מגדיל סרט על כל המסך אז רואים רק 80*600 מתוך הסרט על מסך הטלוויזיה, וכפי שאמרתי - אצל אחי רואים את המסך על הטלוויזיה בשלמותו. האם ישנה תוכנה כלשהי או Tweak או משהו שיאפשר לי לראות את כל תכולת מסך המחשב על הטלוויזי…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by sbarbz,

    היי חבר'ה, מה שלומכם?? השתדרגתי בכרטיס מסך חדש nvidia 9800gt הבעיה שלא חשבתי עליה שהספק כוח שלי סטנדרטי ואולי מדי אפילו לכרטיס כזה.. בעיקרון בספק כוח אפילו אין את החיבור של ה6pin pci-e אבל לא בעיה לקנות מתאם בין molex ל6pin השאלה שלי אם זה כדי? הספק כוח יוכל להחזיק כרטיס מסך כזה? אה ואגב, הספק הוא generic atx 500w אני כבר משתוקק להריץ את battlefield החדש תודה רבה על הייעוץ והעזרה!

    • 3 תגובות
    • 807 צפיות
  3. חיברתי לכ.מסך שלי (במפרט בצד) את ה-TV דרך חיבור S-Video. יש תצוגה, אבל הצבע שחור לבן. ניסיתי לשנות ל-PAL אבל עדיין שחור לבן. למישהו יש הצעה איך להפוך אותו לצבעוני?

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  4. זה הדגם של הכרטיס מסך המדוייק: Gigabyte ATI RADEON HD5850 1TB DDR5 PCIE וזה המפרט שלי: Intel Core i7-920 Gigabyte GA-EX58-UD5 לוח אם G-skill DDR3 6144MB 2048MBx3 1600mhz cl-9-9-9 24 זכרון Gigabyte ATI RADEON HD5850 1TB DDR5 PCIE כרטיס מסך Samsung sh-s223 צורב Fractal R4 מארז Chieftec A-135 650W ספק כוח Thermalright ultra 120 extream 775 קירור למעבד Thermalright hr-01 bolt Crucial SSD Solid Series 128GB CT128M4SSD כונן קשיח SSD Western Digital WD Black WD2002FAEX 2TB 7200 RPM 64MB Cache SATA 6.0Gb/s כונן קשיח איפה אני יכול …

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  5. האם זה אפשרי? אני מתכנן לקנות מחשב עם HD 5850, ואני ראיתי שיש לו 2 חיבורי DVI , עם HDMI אחד ו display port. בטלויזיה יש חיבור S-VIDEO ו RCA. אני יודע שיש מתאמים של DVI to VGA ומתאמים של VGA to composite. האם השילוב של 2 מתאמים כאלה יצליח להראות תמונה בטלוויזיה או שזה אבוד מראש? ואם לא, האם יש דרך אחרת לכך? אולי עם ה HDMI? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by tidan26,

    שלום! רכשתי כרטיס מסך gtx295 יש לו שני יציאות של dvi ושני יציאות של hdmi יש לי מסך 24 אינץ עם יציאה ל-hdmi ברשותי כבל hdmi חברתי אותו לכרטיס ולמסך הפעלתי את המחשב ובמסך מופיע לי הודעה כבל hdmi לא מחובר מדוע?... ???

    • 2 תגובות
    • 557 צפיות
  7. שלום לכולם, היום רכשתי את כרטיס המסך GTS450 של GAINWARD . ברצוני להעביר SOUND דרך יציאת ה- HDMI ולכן יש צורך בחיבור כבל S/PDIF פנימי מלוח האם לכרטיס המסך. מצאתי היכן לחבר את הכבל בלוח האם שלי אך בכרטיס המסך לא מצאתי את החיבור, מישהו יכול לעזור לי ולמקד אותי ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 2.1k צפיות
  8. Started by sagigi21,

    אהלן...אני מחפש ולא מוצא תשובות כבר הרבה זמן ותהיתי אם יש כאן מישהו שיוכל לעזור לי. יש ברשותי כרטיס מסך 9800GT 1GB...אם אני זוכר טוב הוא של ג'יגהבייט אבל זה לא משנה כרגע. אני רוצה שכאשר אני מחבר את המחשב לטלויזיה שברשותי בחדר(SONY BRAVIA EX402) אני אוכל לשמוע סאונד גם מהמערכת של המחשב וגם מהמסך טלויזיה. מה שקורה כרגע זה שאני שומע סאונד רק מהמחשב. עכשיו אני יודע שכל העיקרון של ה-HDMI זה שהוא מסוגל להעביר גם סאונד..זה לא קורה לי במחשב,למה? שמעתי שיש כבל שאמורים לחבר מכרטיס המסך ללוח אם..(לאיזור כרטיס הקול המובנה) וזה מה שיפתור לי את זה...זה נכון?אם כן למישהו יש הסבר איך עושים עם תמונה של הביצוע והכבל? תודה רבה לעוזרים...! שגיא

    • 4 תגובות
    • 877 צפיות
  9. Started by yaron1000,

    לכרטיסים שדרושים אספקת חשמל גבוהה ישנו כבל שמתחבר מספק כוח כך הבנתי השאלה שלי היא אם הכבל מתחבר ללוח אם או לכרטיס עצמו מישהו יכול להגיד לי איפה יש תמונה של זה .עד כמה החיבור הזה נפוץ אני מניח שבכרטיסי מכך לשוק הגובה שזוללים חשמל הוא היה נפוץ אם זה נכון ? תודה

    • 1 תגובה
    • 836 צפיות
  10. אם זה אפשרי, האם כל כרטיס תומך בזה? ומה זה דורש מבחינתי? האם התקנת שקע וממיר דיגיטלי נוסף? והאם התוכנה הנלוית מספקת את כל הפונקציות של שלט של ממיר דיגיטלי? איך מחברים ביניהם? ומשהו נוסף: אני רואה כרטיסי טלויזיה במחירים שבין 300-800 ש"ח. האם ההבדלים מתבטאים גם באיכות התמונה או שרק בפיצ'רים הנוספים (רדיו וכו')? והאם בכל כרטיס ניתן להקליט ל-mpeg באיכות סבירה או שאני צריך לחפש את הפונקציה הזאת במפרט של הכרטיס?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by BenSmall Brown,

    יש לי שתי שאלות אחת על direct x 12 (חיפשתי דיון ונמצאו 0 תוצאות בפורום) והשנייה על PCI-E Lanes. 1) יש לי R9 295x2 ואני בעתיד אולי ארצה או להחליף אותו או לשים עוד 290x או 295x2 (הבחירה הזולה יותר). עכשיו אני רוצה לקנות לוח אם ואני רוצה לדעת האם כדי לי לקנות לוח אם עם PCI-E Lanes 32 או שיספיק לי לוח אם עם PCI-E Lanes 16? 2) עכשיו על direct x 12 האם במערכת חלונות 10 (כרגע בחינם) אני אוכל לחבר נגיד Titan z ואת הכרטיס שלי 295x2? אפרופו המליץ לי מנהל בפורום מעבדים פה לפתוח את הדיון הזה.

    • 12 תגובות
    • 4.8k צפיות
  12. Started by ormoshe,

    שלום, אני רוצה לחבר למחשב כמה מסכים בו זמנית (בין 2 ל 4) איך כרטיס מסך אני צריך בשביל דבר כזה? כרטיס מסך שיש לו 4 יציאות? או האם יש דרך לחבר כמה כרטיסי מסך על אותו מחשב ולגרום להם לעבוד יחדיו? תודה מראש, אור.

    • 0 תגובות
    • 552 צפיות
  13. Started by Time_Is_Money,

    אוקי שאלה קצת מוזרה: יש לי 2 מסכים כרגע. אחד LCD 19" ואחד LCD 17". אני רוצה לקנות מחשב חדש. שיוכל להציג תמונה ב- 3 מסכים. אני צריך כרטיס מסך נורמלי למשחקים, חשבתי על משהו כמו 7950. שהוא יחובר ל- מסך 19" ולטלויזיה LCD שאני הולך לקנות. את המשחקים אני אשחק גם מול הטלויזיה וגם מול המחשב (מסך 19") תלוי במצב רוח. ועוד כרטיס מסך שהוא יציג תמונה (רוב הזמן זה דפי PDF או DOC) על עוד מסך (כרגע 17") או שניים (אני אקנה עוד אחד בהמשך) . לצורך זה אני זקוק לכרטיס מסך פשוט משהו בסגנון של 7300. השאלה שלי היא האם אפשר לחבר בלוח שני כרטיסי מסך מסוג 7950 ו- 7300 ולעבוד איתם ביחד?

  14. יש לי מחשב עם כרטיס מסך 9800GT שיש לו שתי יציאות לקבל חשמל מאספקת כח. האם צריך לחבר את שני היציאות או מספיק אחד? אני צריך את השניה ל CDROM IDE

    • 12 תגובות
    • 972 צפיות
  15. היי יש לי לוח אם Z77 שיש לו 2 PCI E ,האם יש אפשרות לחבר בו את שתייי הכרטיסים האלו ?

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  16. הכרטיס מגיע עם יציאה מיוחדת ומתאם 7PIN שמוציא רק ל COMPONENT. נראה כמו הכבל השמאלי בתמונה הזאת http://www.hardwarezone.com.au/img/data/articles/2005/1571/ES-Cable1.jpg באתר של היצרן אפשר לראות שיש גם מתאם 9PIN עם יציאה נוספת ל COMPOSITE שזה מה שאני צריך, חיבור RCA פשוט. http://ecx.images-amazon.com/images/I/51083HPZN7L._SL500_AA280_.jpg מישהו יודע איפה ניתן להשיג מתאם כזה בארץ ?

    • 8 תגובות
    • 960 צפיות
  17. Started by -OmeR-,

    שלום. יש לי Ge-Force 2 MX 200 64MB AGP 4x ואני רוצה להרכיב אותו במחשב של דוד שלי, אבל ללוח אם שלו יש חריץ AGP 2x שמעתי שיש הבדלי מתחים אז זה מסוכן לכרטיס! אבל אני זוכר שהיה לי פנטיום 2 (שכמובן היה לו לוח אם חריץ AGP 2x) אז הרכבנו עליו Ge-Force 2 MX 400 64MB וגם הוא כניראה AGP 4x והוא פעל מעולה, למעשה הוא עדיין במחשב ההוא ולא קרה לו כלום. אפשרי? מסוכן? תודה

    • 4 תגובות
    • 564 צפיות
  18. Started by AgeBlade,

    ברשותי כרטיס ASUS Radeon 9800 XT 256 MB שקניתי לא מזמן ואני מתכוון להחליף את המחשב שלי בזמן הקרוב. לאחרונה כל לוחות האם שיוצאים תומכים ב PCI-Express. שמתי עין על לוח האם P5GD2 של ASUS ולפי המפרט שלו לא ראיתי חיבור AGP רגיל שאיתו אוכל לחבר את כרטיס המסך הנוכחי שלי. השאלה שלי היא האם ישנה דרך לחבר כרטיס AGP ללוח אם PCI-E ? עידן

    • 6 תגובות
    • 750 צפיות
  19. Started by Crash5,

    שלום רב, ברצוני לחבר טלוויזית LCD בעלת רזולוציה של 1366X768 לכרטיס מסך ATi Radeon 9700. האם כרטיס המסך יוכל לשדר לטלוויזיה ברזולוציה המקסימלית שלה או שיש הגבלה מסוימת?

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות
  20. Started by chubakon,

    שלום קניתי כרטיס X1900GT של shpphire וראיתי שיש לו 2 חיבורי DVI, לצערי כרגע אני עדיין עם מסך CRT 17 . האם אני צריך לרכוש מתאם DVI TO VGA או שזה בא בערכה של הכרטיס? אם כן מה העלות?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  21. Started by Guarding angel,

    היי הלוח שלי הוא dfi p35 t2rs יש בו 3 חריצי PCI-E בסדר הבא : HD4870-X16 X4 X1 הרכבתי את הGSO על החריץ השני (אין מספיק מקום בשלישי כי הקירור הוא DUALSLOT והספק יושב בדיוק מתחת ללוח) הסידור לא עובד כלל. אין סיגנל מהמסך.

    • 6 תגובות
    • 939 צפיות
  22. שלום לכולם, היום בבוקר הייתה לי בבניין הפסקת חשמל שלאחריה בכל פעם שאני מאמץ את הגרפיקה של המחשב (נניח מריץ משחק) - המחשב פשוט נכבה. אחרי כמה שעות ניסיונות מצאתי שהבעיה נעוצה ברכטיס מסך. יש לי כרטיס NVIDIA GeForce 7800 GT שאני משתמש בו כבר מעל שנה. למי שמכיר יש לכרטיס הזה חיבור נפרד לספק כוח במחשב. אם אני מנתק את הכרטיס מהחשמל הנפרד - הוא עדיין עובד ובמצב כזה גם המשחקים עובדים ללא בעייה. אם אני משאיר את החשמל מחובר ישירות לכרטיס מסך (כפי שהיה עד היום) המחשב פשוט נכבה. האם יש למישהו רעיון איך ניתן לפתור את זה? האם יש בכלל צורך בחיבור ישיר של כרטיס המסך לספק - או שזה טוב רק כאשר מחברים יותר מכרטיס אחד (קוראים לזה SLI אם אני לא טועה)? תודה מראש, רם

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  23. חיברתי את הכרטיס אבל משום מה המסך לא נדלק המחשב לא עולה בכלל והמאורר עובד על 100 אחוז ויש נורה אדומה שכל הזמן דלוקה עליו(על הכרטיס) הרכבתי את הכרטיס בשני מחשבים ובשני המקרים זה היה אותו דבר, למשהו יש מושג?

    • 6 תגובות
    • 552 צפיות
  24. שמעתי על חיבור של כרטיס מסך שאפשר לחבר אותו ישר לחשמל ואני לא מתכוון ל-TT250W Xpress זה נראה לי מתחבר במקום של PCI-E 6pin מישהו יודע על מה אני מדבר ויכול להביא קישור אני יודע שכבר יש את זה בכרטיס 7800GT 2Xcore

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  25. Started by supercars,

    בוקר טוב, מקווה שזה הפורום המתאים. היום הוצאתי את הכרטיס מסך בשביל לנקות, וכשהחזרתי אותו קיבעתי אותו למקומו בעזרת ברגים במארז, אבל הקליפס התעקש להשאר במקומו אז פשוט פירקתי אותו. יש לכך חשיבות או שכדאי לי לנסות להחזיר את הקליפס ולנעול גם איתו את הכרטיס? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות

דיונים חדשים בפורומים