כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה עם המסך המפען שלי, MAG XJ 500T. אני צריך תוכנה שתגביר את הגמה/בהירות במסך. בזמן משחקים זה בא יותר לביטוי החושך, וישנם משחקים שאין אפשרות להגביר את הבהירות. בGF2 יש לי אפשרות בדריברים להגביר את הגמה, אבל בbanshee אין לי שום אפשרות במאפיני תצוגה לשנות את הבהירות. מישהו מכיר תוכנה כזאת?
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
אני קולט דרך הלווין טלוויזיה ואני צריך תוכנה ללכידת וידאו מהלווין שתהיה פשוטה ושיהיו בה את כל האפשרויות. אני צריך שהתוכנה תהיה פשוטה ותתאים לכל כרטיס עריכה...
-
- 4 תגובות
- 856 צפיות
-
-
של כרטיס מסך שיתאים לעבודה עם תוכנות גרפיקה ולא למשחקים, חשוב שיהיה חזק ואיכותי עד 2000 ש"ח ועוד משהו, המלצה למסך מחשב שיתאים לגרפיקה גם כן, גודל 22 ושלא יעוות יותר מידי את הצבעים. תודה!
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
מפרט טכני: יצרן: PROVIEW מסך: 19" אינטש סוג: מסך רחב 16:9 רזולוציה מקסימלית: 1440X900 צבעים: 16.2 מיליון זמן תגובה: 5ms בהירות: 300cd/m² ניגודיות: 800:1 גודל נקודה: 0.285mm
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
הי, אני סטודנטית לאדריכלות, עובדת הרבה עם תוכנות מידול תלת מימד- ריינו וסקצ'אפ, מרנדרת בוייריי. לאחרונה יש לי כמה מקרים של רינדורים איטיים נורא או שקורסים באמצע הרינדור (באותם מקרים הרינדור מצליח להסתיים כשארני מורידה את איכות הרינדור ואת כמות הפיקסלים של האאוטפוט). אני שוקלת לקנות כרטיס גרפי חדש, התקציב הוא כ2000-2500 ש"ח. הרבה אומרים לי שקואדרו זה הכי טוב, אני לא באמת מבינה מה ההבדל בינו לפי ג'יפורס. המעבד שלי- intel core i7 950 3.07 GHz הכרטיס הגרפי שלי- Nvidia GeForce GTS 450 1G אשמח מאוד מאוד לעזרה בנושא!
-
- 15 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
היום אני אמור לקבל את המחשב שלי והוא יגיע בלי כרטיס מסך מכיוון שרציתי לקנות X1950 XT 512 שעולה 1350 ש"ח והוא יהיה במלאי רק בעוד שבועיים. אז בפניי עומדות שתי החלטות: 1. האם לקנות כרטיס זול מאוד זמני עד שיגיע הכרטיס שאני רוצה. או 2. האם יש מתחרה ראוי באותו המחיר לכרטיס X1950 XT 512 של חברת POWERCOLOR ? תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני כבר הרבה זמן רוצה לקנות כ.מסך חדש (את המפרט של המחשב שלי אפשר לראות בפרופיל). המטרה: משחקים משחקים משחקים. בעיקרון הכ.מסך שלי נקנה לפני כשנתיים (אולי קצת יותר) ואני כל כך מרוצה ממנו כי עד עכשיו הוא באמת מריץ לי את המשחקים החדשים ביותר (חוץ מRainbow six:vegas לצערי) ומריץ אותם באמת יפה מאוד. המטרה לקנות כרטיס חדש שגם ממנו אוכל להנות למשך השנתיים הקרובות ככה. חשבתי על ה Nvidia 8800GTX, הוא אמנם מאוד יקר (סביבות ה-3K), אבל אם הוא שווה את זה אני לא אקנה אוכל איזה חצי שנה ואלך על זה... אז מה אתם אומרים?
-
- 12 תגובות
- 705 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפשת כרטיס מסך איכותי ואמין, חד מפינה לפינה. אני עובדת על פוטושופ והדגש הוא על איכות גבוהה בדו מימד. התקציב הוא עד 400 ש"ח רצוי בפחות. מחכה להמלצות, תודה dindin
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
היי, זקוקה להמלצה של כרטיס מסך טוב לצורכי גרפיקה, שימוש בתוכנות פוטושופ, אינדיזיין, אילוסטרייטור, אפטר אפקטס דרימוויבר ובעתיד גם תלת מימד. התקציב עד 2000 ש"ח, כמובן שאם אפשר בפחות אז מה טוב. תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
קניתי DELL E248WFP - מדובר במסך 24 אינטש (עד היום השתמשתי במסך 17"), והבנתי שלעיתים במסכים גדולים צריך כרטיס מסך חזק שיתמוך במשחקים ברזולוציה גבוהה. לוח האם הנוכחי שלי הוא ASUS P5B וכרטיס המסך הנוכחי הוא BFG Geforce 8800GT OC2 512MB - מספיק חזק? אם לא, אבקש המלצות לכרטיס בתקציב שרשמתי שמתאים למערכת שלי (בפרופיל כתוב המפרט המלא אם זה משנה).
-
- 5 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אהלן חברים, רכשתי לאחרונה דיאבלו 3 והכרטיס מסך (8800 GT) עושה קצת בעיות..אני חושב שהוא שרוף. יש לי מעבד intel core 2 quad Q6600 2.40GHZ לוח אם של Gigabyte P35-DS3L 2 ג'יגה RAM של G.skill ספק כוח liberty elt400AWT בכל מקרה אני רוצה לשדרג לכ מסך חדש בתקציב של עד 500 ש''ח ורצוי אפילו פחות. יש עוד דברים שרצוי שאשדרג שלא עולים הרבה? אשמח לשמוע המלצות ! תודה רבה על העזרה אנשים!</blockquote>
-
- 5 תגובות
- 729 צפיות
-
-
ארכיטקטורת ה-Polaris הפופולרית של מפתחת השבבים האדומה אמורה לזכות לרענון שני שלה בתקופה הקרובה לכתבה
-
- 15 תגובות
- 7.3k צפיות
- 2 followers
-
-
יש לי מסך קצת ישן של חברת AOC 17 אינץ' לא שטוח. אני חושב spectrum 7 glr ועכשיו כאשר אני נוגע בפינה העליונה מצד שמאל של המסך אני מקבל זרם חלש ומעצבן כזה!! לאט לאט זה נחלש אבל עדיין יש זרם עכשיו!! מה זה?? ומה צריך לעשות.?
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
-
אני יכול לחבר את ה8800GTS 320 MB שיש לי עכשיו עם עוד כרטיס שאני יקנה אבל פשוט של ה640MB?
-
- 7 תגובות
- 679 צפיות
-
-
-
אהלן, היום בשעה טובה קיבלתי את הכרטיס מ-IQPC. ראשית תודה רבה לכל מי שעמל ואירגן את הקנייה הקבוצתית, וכמובן גם לחנויות! הבנתי שאני אמור לקבל חבילת משחקים (FC3, Hitman, Sleeping Dogs, MOH). נראה שקיבלתי רק את Sleeping Dogs (קיבלתי קוד שאני אמור להכניס בסטים). איך אני מוריד את שאר המשחקים? נרשמתי ל-SCC עם ה-Sapphire ID שקיבלתי, אבל אני מופיע שם כ-Silver ולא Gold כמו שאמור להיות. ראיתי את זה http://amd4u.com/neversettlepromo אבל אין לי שום Unique ID אז אני לא יכול למלא את הטופס. בקיצור...אין לי מושג * פתחתי נושא חדש כי משום מה נעלו את הקבוצתית..
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כרטיס נוסף שיצטרף אל רמות מחיר מיועדות של פחות מ-500 דולר עשוי להקל במעט על עומס הביקוש הקיים בתחוםלכתבה
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
- 1 follower
-
-
-
שלום לכולם, אחרי הרבה זמן שאני מפנטז על הכרטיס, רכשתי את ה Haupauge pvr150. אני סובל מקצת קשיי הסתגלות והייתי רוצה לשאול כמה שאלות את בעלי הניסיון: 1. האם הצלחתם לקלוט שידורים דרך הטיונר? לי יש כבלים ודרך כניסת הוידאו אין לי כל בעיה, אך בחיבור הטיונר אני מצליח לקלוט את התחנות רק בתמונה בלי סאונד. 2. הבלסטר לא מתפקד אצלי. נראה לי שזו לא בעיה של קוד אלא שהוא פשוט לא משדר כלום (בדקתי את השידור שלו עם מצלמה דיגיטלית שרגישה לאינפרא אדום). כמו כן, יש שתי תוכניות לקינפוג הבלסטר ורק אחת עובדת אצלי, השניה נותנת שגיאה כשאני מנסה להריץ אותה. אולי שם הבעיה. ניתקלתם במצבים דומים? תודה על זמנכם. נועם.
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר כרטיס מסך מצויין שעולה שם בזול משמעותית מאשר בארץ? האם אפשר להביא לי לינק לחנות מכוונת? אשמח לעזרה, יוסי.
-
- 1 תגובה
- 691 צפיות
-
-
אהלן אנשים, לא חשבתי שאתלבט בכלל איזה כרטיס אני יעדיף, אבל בסופו של דבר לא הצלחתי להחליט. אז ככה בהתחלה חשבתי שאין מה לדבר ה 4870 לוקח, אחרי זה NVIDIA יצאו עם ה GTX260 216 שבבדיקות עוקף את ה 4870, לאחר מכן עלתה אופציה גם לגבי ה 9800GX2 שמבחינת ביצועים עדיף על שתיהם... כעיקרון אני יכול להשיג את כל הכרטיסים האלה באותו מחיר. נכון לעכשיו אני נוטה לכיוון ה 9800GX2, אבל החיסרונות שלו הם פליטת חום עדירה וקראתי באיזה מקום שבגלל שהוא 2 ליבות יש מן תקיעות כאלה במשחקים שנובעים מה DELAY בין הליבות .... כמובן שהוא גם הכי ישן טכנולוגית. ה GTX260 יש לו 900MB זיכרון ולפי מה שהבנתי גם איזה פאק בייצור לכל הסדרה הזאת, אבל הוא הOCר הכי טוב מכולם. ה 4870 הכי איטי מבינהם, אבל אין לו שום פאקים …
-
- 42 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
אח שלו קנה לו מתנה את הכרטיס הנ"ל(את ה1GB זיכרון) השאלה אם זה הכרטיס הכי טוב לתקציב של 400 ש"ח? כמובן שלמשחקים, המלצות יתקבלו בברכה.
-
- 8 תגובות
- 856 צפיות
-
-
אוקיי, הוא קנה מחשב חדש מ PCH, ובמנהל ההתקנים ובאפשרויות של הדרייברים כתוב שה רדאון 9800 שהוא קנה הוא פרו. המוצר: http://www.pch.co.il/docs/pd2140581701.htm השאלה למי שלא הבין היא אם הוא מזליסט, זה משהו שהחברה עושה לכרטיסים (פירוט) או שמשהו דפוק בכרטיס. הוא שלח לי שת תמונות (חיברתי אותן):
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי רוצה לקנות כ.מ חדש למחשב הנייד שלו-הוא נקנה לפני 3 שנים ואין לו מושג במחשבים.הוא רוצה לקנות כרטיס נחמד בסביביות ה 600-650 שקל בעיקרון שיריץ משחקים כמו פיפא 2006 ו הפיפא החדשה (מונדיאל). *בקיצור עצות לכרטיסי מסך. ** האם GeForce 5700FXLE של MSI יתאים בחיבורים? תודה מראש,תום.
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-


