כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
טוב אז ככה אני מעוניין לקנות את המחשב.... K8N51GMF 512MB DDR 400MHz WD80GB 7000 8MS SATA NVIDIA 6150 OQB+PEGx16 עכשיוו השאלה האם זה יעבוד לי במשחקים כבדים כגון GTA san andress ???? :s05:
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
אז כך קיבלתי מאח שלי את הכרטיס שלו הישן 9600 GT OC של INNO 3D ורצתי לדע מה הם המגבלות של הרולוציה שלו כש ניסתי לעלות אותו לרולוציה גבוה כמו 1920-1080 המסך נכבה ונדלק יענו מסך שחור ןחוזר עד שהורדתי אותו ל 1600-900 ופה בנתים לא קורה כלום האם זה נורמלי או שהכרטיס נדפק
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
דגם הדגל החדש של חברת Eurocom אולי מותח את המינוח 'נייד' עד לקצה, אבל הוא ידע לספק יכולות שגם רוב המחשבים הנייחים יוכלו רק לחלום עליהן לכתבה
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
חבר שלי קונה מחשב חדש והוא רוצה כרטיס טוב אז חשבתי לשאול עם הכרטיס הזה טוב.
-
- 6 תגובות
- 656 צפיות
-
-
אני לא רוצה לפרסם אבל זה לא נראה הגיוני מישהו יכול לבדוק אם זה בסדר http://www.isracomp.com/define.asp?idd=2210 מחיר מגוחך בטח יש טעות
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
ראיתי השוואות של הכרטיסים 6600GT ב-AGP ל-PCI-E והביצועים זהים למה זה לא בא לביטוי ,היתרונות של ה-PCI-E , (או שזה , כמו שהיה בין AGPX4 ל-AGPX8 ,שלא היה הבדל בביצועים )
-
- 1 תגובה
- 621 צפיות
-
-
-
- 82 תגובות
- 13.8k צפיות
- 1 follower
-
-
ביקורת של GB על גרסת GT 1030 DDR4. לאחרונה יצאה גרסה עם זיכרונות DDR4 סטנדרטיים במקום שימוש בשבבי GDDR5 מתקדמים כתוצאה מכך, נפח תעבורת הזיכרון הגרפי ירדה מכ-48GB לשניה לכ-16GB לשניה בלבד (!). הביצועים - ירדו לחצי. השמרו עם נפשותיכם, הכרטיס הזה עולה בדומה לגרסת GDDR5 או רק מעט פחות, אך ביצועיו מזכירים כרטיסים של 2 דורות אחורה. גרסת ה-GDDR5 עדיין מיוצרת למיטב ידיעתי, רק שצריך לשים לב כשרוכשים.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
- 2 followers
-
-
Parade Launches DisplayPort™ 2.0 -to- HDMI™ 2.1 Protocol Converter Solutions היכולות של DisplayPort™ 2.0 שממיר ל- HDMI 2.1 מדהימות וזה חשוב לאנשים שיש להם מסך 12bit צבע ורוצים את כל הפרוטוקול של HDMI 2.1 רוצים לחבר מכשיר נוסף לרסיבר וכך לבחון מה טוב יותר לשמע או תמונה בין HDMI או DP יש כאן אין ספור אופציות פיענוח והמרה https://www.paradetech.com/products/ps196/ השאלה הגדולה באיזה מוצרים מוגמרים נראה זאת ?
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
המסך הזה הכי טוב שייש ב850 שקל Samsung 753DFX 17? יש מסך יותר טוב מי זה?
-
- 3 תגובות
- 629 צפיות
-
-
-
יש לי GEFORCE FX 5200 של GIGABYTE וב-FAQ של הפורום רשום ככה על הכטיס מסך שלי: Geforce FX5200: מהירות ליבה: 275MHZ מהירות זיכרון: 500MHZ(בערוץ בודד 250MHZ) אפיק זיכרון: 128BIT(שני בקרי זיכרון של 64BIT) כמות זיכרון :128MB צינורות עיבוד: 4 בנוי בארכיטקטורה של 1X4שזאת אומרת טקסטורה אחת לצינורית עיבוד בכל מחזור פעימת שעון AGPX8 אך אצלי הכרטיס מסך מופיע במהירות ליבה ב-250 מגהרץ ובמהירות של הזיכרון ב-332 מגהרץ... אז מי צודק מי טועה?! או שזה בעיה אצלי?! בתודה מראש orlupo
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אם יש לי לוח של MSI, כרטיס מסך של MSI יעבוד טוב יותר עם המערכת?
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני מתכוון אם אפשר להתקין דרייבר חדש על הדרייבר הקודם (בלי להסיר אותו) ומה מחדש הדריבר החדש שיצא לסדרה 8? 163.71
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-
-
היצרנית הטאיוואנית משיקה את האלטרנטיבה שלה ל-Razer Core בתג מחיר זול יותר, אך כזה שעדיין יבריח את רוב הרוכשים הפוטנציאליים לכתבה
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
http://3dmark.com/3dm06/15487489 sapphire 6850HD CROSSFIRE X2 amd x6 1075t
-
- 2 תגובות
- 770 צפיות
-
-
אני רוצה שתירשמו את הטמפרטורה של הכרטיס שלכם סתם ככה שהוא לא עושא כלום ואת הטמפ אחרי משחק כל שהוא ואת החברה שלכם בבקשה.
-
- 7 תגובות
- 932 צפיות
-
-
זה נכון מה ששמעתי? Radeon 9500 PRO הוא מה שמנצח את TI4600 ו-Radeon 9700 הוא מה שקוטל אותו ומשאיר פער?
-
- 5 תגובות
- 881 צפיות
-
-
ב OBLIVION http://www.nordichardware.com/Reviews/?page=10&skrivelse=494
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות מחשב חדש אם כרטיס מסך 8800GTS ואני לא יודע איזה גירסא לבחור את הMB320 או 640MB+ מסך 20" DELL LCD 20" 2007WFP ULTRASHARP FLAT PANEL MONITOR?
-
- 2 תגובות
- 550 צפיות
-
-
זה נכון שה9600GTירד מהפיתוח במיפעלים?ונכון שיוצאים גירסאות חלשות יותר של 280GTX? פשוט האיתי בחנות מחשבים ואמרו לי שה9600GT לא היה מוצלח ממש ושיוצאים גירסאות המחליפות את ה 9600GT בליבת הR200 כמו של ה 280GTX... זה נכון?
-
- 11 תגובות
- 787 צפיות
-
-
שלום חברים.. השבוע קניתי מחשב חדש מאוד חזק עם כרטיס 5850 hd שהפעלתי קאונטר סטרייק שעובד על Open gl קיבלתי בין 150-500 fps כמובן לא שיש לי בעיה עם האפ פי אס הזה אבל לחבר שלי יש מחשב חלש יותר עם כרטיס 8800gt והוא זוכה לקבל יותר אפ פי אס ממני (700 וכדומה והרבה יותר יציב) מבחינת עוצמה הכרטיס שלי אמור להיות יותר חזק פי 2-3 ממנו אז מה קורה פה?
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום.. קניתי את הכרטיס הזה.. LEADTEK WinFast PX7800GTX TDH MyVIVO Extreme 512MB והם אומרים לי עכשיו שאין אותו בכלל בארץ.. שיש מחסור והוא צריך להגיע מחול ולא יודעים כמה זמן.. יכול גם לקחת חודשיים... זה באמת או שמחרטטים אותי?? כי אם זה חודשיים אני יתבאס ויבטל את זה כבר... :-\ :-\
-
- 55 תגובות
- 5k צפיות
-
-
זה נכון שכרטיסי מסך של חברת BFG יש אחריות לכל החיים ???
-
- 2 תגובות
- 784 צפיות
-
-
כן או לא?
-
- 22 תגובות
- 1.6k צפיות
-


