כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם מפרט מחשב : i5-4590 8GB Gigabyte H81M-HD3 AMD Radeon R9 200 אני מחפש להחליף את הכרטיס מסך שעושה לי בעיות בכרטיס מסך אחר בתקציב שרשום ( בלי לחרוג ואם אין הבדלים משמעותיים אז יותר לתווך הנמוך של התקציב ) הכרטיס ישמש למשחקים בסגנון Overwatch ו TitanFall2 כמובן שלא על הגדרות הכי גבוהות אלא שיהיה אפשר לשחק ברמה נורמלית אשמח לעזרה תודה
-
- 12 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
תמליצו לי על הכרטיס מסך הכי טוב במחיר הזה. בעצם מה שיש במחיר הזה זה : R9600 עם 256 MB . R9600 PRO LITE (אבל הוא עולה 750 ואני לא בטוח אם חבר שלי יסכים). ויש את ה GF FX 5600 (שלפי מה שאני יודע הוא כמו ה GF 4200 או אפילו פחות טוב). זהו נראה לי ... אני בזמן האחרון לא מעודכן בחומרה כמעט :\ .
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש כרטיס מסך בתקציב 700-800 לא יותר חשוב לי מאוד שהוא יהיה שקט יש מחשב וספק מספיק טוב מה הכי מומלץ במחיר זה ?? האם הכרטיסים של gainward שקטים ??[br]פורסם בתאריך: 6.04.2009 בשעה 03:09:46 איך הכרטיס הזה ??http://www.cobrapc.co.il/Product.asp?productid=3635
-
- 12 תגובות
- 848 צפיות
-
-
היי, איזה כרטיס מסך הייתם מציעים לקנות בסכום הנ"ל? האם הייתם ממליצים רק על X1900GT של Powercolor? האם הייתם ממליצים על כרטיסים אחרים? מבקש בבקשה מקומות שבהם אפשר לקנות את הכרטיס...
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש, לאחר כשנתיים עם ה-HD4870. אני מניח שנמאס לי לקבל פחות מ-20FPS ב-WoW באזורים עתירי גרפיקה... זה המפרט הנוכחי שלי: MOBO: Asus P5Q CPU: Intel quad Q6600, מומהר ל-3.2GHZ. RAM: 2x2GB G.skill CL4-4-4-12 2.0-2.1v 800MHz Graphics card: ATI Radeon HD4870 512MB Power: Corsair 550VX Case: Cooler Master CM 690 LCD: Samsung 22 האם המפרט הנ"ל יהווה צוואר בקבוק לכרטיסים החדשים? אשמח להמלצה לכרטיס מסך בסכום של כ-1500 ש"ח. לא אכפת לי NV או ATI. בנוסף, האם כדאי לרכוש גירסה מומהרת מהמפעל? אם כן, אשמח להמלצה/לינק גם לזה. עריכה: אני מחפש כרטיס עם אחריות של לפחות שנתיים. אני מחפש בנוסף כרטיס שקט. ה-4870 די רועש כשהוא מתחמם. תודה מראש!
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני קונה מחשב מבוסס קונרו ואני צריך המלצה לכרטיס מסך עבורו המטרה כמובן משחקים , אני צריך המלצה לכרטיס הטוב ביותר שניתן לקנות בכסף הזה שיספק לי הנאה עד שיצאו כרטיסי ה-DX10 וכנראה גם חצי שנה אחריהם גם בכל מקרה אני לא מתכנן כרגע אוברקלוק אז אני מעדיף את הכרטיס המתאים מבחינת ביצועים נטו תודה לכולם.
-
- 6 תגובות
- 608 צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לשדרג את הכרטיס המובנה לאחד שיריץ FHD ויוכל לערוך תכנים כאלה תקציב: עד 300 ש"ח מפרט נוכחי: יש ברשותי מחשב דיי מוזר, אני חושב שמדובר על לוח אם נסיוני של AMD שמיוצר לבחינות אני לא יודע מה הדגם שלו, אבל זה מה שאברסט נותן: CPU Type Mobile DualCore AMD Turion 64 X2 TL-62, 2100 MHz (10.5 x 200) Motherboard Name Unknown Motherboard Chipset AMD M690, AMD Hammer System Memory 896 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM) Display: Video Adapter ATI Radeon X1200 Series (320 MB) הכרטיס מסך מובנה על הלוח, וגם הזיכרון לא מגיע בסלוטים רגילים, אלא כמו של מחשב נייד (לוח מוזר כבר אמרתי) מעבר לזה יש ספק 400 ART של HEC חשבתי על הכרטיס הזה: http://tms.co.il/product/7998 ה…
-
- 3 תגובות
- 958 צפיות
-
-
שלום , המעבד והלוח אם של המחשב הם: intel core i3 3240 GIGABYTE H61M-S2PV REC 2.2 מבקש המלצה לכרטיס מסך הכי טוב שניתן ב300 שקלים כאשר אפשר לחרוג בקטנה (המטרה כמובן, עבור גיימינג). זה די דחוף אני אודה אם אקבל תשובה כמה שיותר מהר. תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מחפש המלצה בשביל חבר. זה המפרט: מעבד E6500 זיכרון 1x2GB DDR2-800 צ'פסט G41 מארז CoolerMaster mATX עם מאוורר קדמי 120MM ואפשרות להוסיף מאוורר אחורי 92MM ספק כוח Seasonic SS-350ET Windows 7 מסך ברזולוציה של full HD אבל אפשר להתפשר ברזולוציה מחפשים כרטיס מסך שיהיה שדרוג משמעותי מהכרטיס המובנה וייתן תאימות למשחקים. הבנתי שכרגע מנסים להריץ Need For Speed: Shift ומשחק נוסף בשם anno2070 ולא מצליחים. אני מתרשם שכרטיס מומלץ היום הוא ATI 6750 512MB וכדאי לשקול הרחבת הזיכרון ל-4GB (בהזדמנות אחרת כנראה). האם זה בסדר?
-
- 8 תגובות
- 905 צפיות
-
-
קונה מחשב חדש 1,018 1,018 1 מעבד Intel Core 2 Duo E6420 Box מעבדים E6422 597 597 1 לוח אם GIGABYTE GA-965P-S3 לוחות אם 39202 350 350 1 כונן קשיח Westren Digital WD2500KS 250GB דיסקים קשיחים ואחסון 250KS 373 187 2 זיכרון Kingston 1GB 667MHz DDR2 CL5 זיכרונות למחשב KVR667D2N51G 176 176 1 צורב LG GSA-H42 X18 DVD כוננים אופטים GSA-H42 405 405 1 מארז GIGABYTE Poseidon מארזים 40720 229 229 1 ספק כח HEC 400TRT 400W ספקי כח 400TRT צריך המלצה לכרטיס מסך במחיר 500-650 מתכנן oc בינוני בעתיד מה ההמלצות? תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אני צריך המלצה על כרטיב מסך בכ-550 ש"ח. הכרטיס צריך להיות PCI. המחשב משמש גם למשחקים חדשים ורציניים אבל אני לא לחוץ על רזולוציה גבוהה. אם אפשר גם לתת הסבר לבחירה. תודה
-
- 6 תגובות
- 600 צפיות
-
-
הכרטיס מיועד למשחקים ויהיה במערכת של מעבד CORE I 3 לוח אם של INTEL (לא זוכר איזה) 4 GB RAM כונן קשיח 500GB SATA 2 תודה
-
- 2 תגובות
- 774 צפיות
-
-
שלום. יש ברשותי מחשב פנטיום 4, מעבד 2 ג'יגה, ו-512 זיכרון. כרגע יש ברשותי רדאון 9000 עם 128 מגה זיכרון, והייתי מעוניין להחליפו. אשמח לקבל את המלצותיכם.
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
הי, אני מחפש כרטיס מסך למחשב השולחני שלי (מפרט מימין) ב~600 שקל בערך. אין לי מניעה מלקנות יד שנייה (כך שהמלצה למשהו מדור קודם תהיה רלוונטית גם) אבל תמיד נחמד יותר לקנות חדש עם אחריות (החנות לא חשובה). חשוב לי שהכרטיס יהיה שקט וקריר יחסית (יעיל). השקעתי בהרכבת מערכת שקטה יחסית אז חבל לי לאבד את זה עם כרטיס רועש ב-Idle. יש לי מסך של דל "22 ברזולוציה 1680x1050. אני כרגע משחק בעיקר ב-SC2 ורוצה לשחק גם ב-COD ואולי ב-BF3. באופן כללי עכשיו כשיש לי מחשב שיכול לסחוב הייתי רוצה להתחיל לשחק גם במשחקים אחרים אז כדאי שהכרטיס יהיה רלוונטי גם עוד שנה. אני לא מצפה להריץ את המשחקים בהגדרות הגרפיות הכי גבוהות שיש אבל כן להריץ ברזולוציה הטבעית של המסך ובהגדרות בינוניות לפחות. מעבר למשחקים א…
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של עד 1000 ש"ח האם זה טוב ? : http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_981_1257&products_id=5444
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך טוב למשחקים ב1000 שקל אבל שיהיה AGP....תודה לעוזרים...
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום, אני צריך כרטיס מסך חדש למשחקים כבדים, שיפעיל לי ברזולוציות הכי גבוהות. הRadeon 9800P כבר מתיישן ומשיג פריימים לא גבוהים מדי. אני מעדיף ATI, אלא אם יש Nvidia במחיר דומה שיביא לי יותר. תודה מראש על העזרה.
-
- 13 תגובות
- 926 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לבקש המלצה לכרטיס מסך ב300 שקל. הדברים היחידים שחשוב לי זה שהוא יוכל להריץ LOL על גרפיקה נורמלית ב60 FPS וגם סרטים ב1080P, היה לי 250GTS 1GB אבל הוא שבק לפני כמה ימים המחשב עצמו כבר בא בימים אבל בזמנו היה טוב: Q6600 ספק 450 6GB RAM לוח אם g31m וכמובן אם שווה בכלל לקנות כרטיס מסך בסכום הזה(כרגע אני עם 9500GT שהיה לי כגיבוי) נ.ב אני מעדיף כרטיס מסך כמה שיותר שקט
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי ATI 1950XT שלא עובד ואני רוצה להחליף אותו בכרטיס במחיר של 400 ש"ח בערך. האם במחיר הזה יהיה שיפור רציני בביצועים? למישהו יש המלצה לכרטיס במחיר הזה? (או בקצת יותר אם זה באמת שווה את זה)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקבל המלצה לכרטיס מסך בתקציב של 400-500 שקל יש לי את המפרט הבא לוח ASUS P5K P35 מעבד E6750 זכרון 2GHZ GSKILL 800 ספק 400W LIBERTY HD 320G 16M SATA2 סט רמקולים נחמד מאד עם סאב סט מקלדת עכבר של MICROSOFT מסך SAM931C 19 אינצ אז שוב, איזה כרטיס מסך אני יכול להתאים פה, וחשוב לציין אני לא משחק משחקים הרבה עד בכלל, רק משחקי ספורט למנייהם... תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 745 צפיות
-
-
היי, אני רוכש מחר מחשב נייח: Intel I3 3220 Ivy Bridge DDR3 4GB ASUS P8H61-M LE ENERMAX 450W אני מעוניין להוסיף כרטיס מסך עד 600 שח עבור משחקים לא כבדים במיוחד. אשמח לעזרה. תודה 0
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
שלום, זה המפרט שלי i5 2500k asus z68 -v 8g ram seasonic 620w m12 ssd crucial mx 100 256gb dell 2312 הכרטיס מסך הנוכחי הוא RADEON HD5850 אין לי בעיה לקנות כרטיס מסך משומש יד 2 אם אפשר להשיג כרטיס מסך בסכום הזה שיצליח להריץ בFULL HD זה יהיה מעולה
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אני בונה מפרט למחשב חדש וצריך המלצה לכרטיס מסך עד 800 ש"ח. (רצוי פחות, אבל אם חייבים לחרוג מעט אז אפשר) המטרה היא כרטיס מסך חזק יחסית למשחקים חדשים ואחד שיחזיק מעמד שנתיים - שלוש וימשיך להריץ משחקים (אולי לא ברמה גבוהה אבל לפחות משהו). ההתלבטות העיקרית היא האם כדאי ללכת על כרטיס מסך עם תמיכה שDX10 (שאולי תהיה הכרחית בעתיד?) או לקחת כרטיס DX9 יותר חזק באותו מחיר (שעלול לא לתמוך המשחקים עתידיים). מהו השיקול שעל פיו אתם ממליצים לקנות? אשמח להמלצות על כרטיסים ספציפיים!
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, רכשתי מפרט חדש: מעבד: CORE I7 940 לוח אם: GB EX58 EXTREME זכרונות : GSKILL TRIDENT 2000MHZ DDR3 מארז: ANTEC 300 ספק: SEASONIC 500W MODULAR רציתי לקבל המלצה לגבי כ.מסך למשחקים קלים-בינוניים ובעיקר למשחקי רשת+אינטרנט קלים. די מתלבט בין 9600 או 9800 למינהם לבין הATI 5670 החדש. תקציב : 400 ש"ח
-
- 1 תגובה
- 643 צפיות
-
-
http://www.fastup.co.il/thumbs/72445669.png בהתאם למפרט המצורף: כרטיס מסך שיש לי כרגע הוא מובנה על הלוח אם. הספק שיש ברשותי הינו 450. איזה כרטיס מסך יפיק את המירב בפרט שלי. אני מעוניין לרכוש כרטיס של AMD תודה
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


