עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by oshrinuri,

    שלום. רציתי לברר משהו. בקרוב אני קונה מחשב חדש, המיועד למטרות גיימינג. המפרט יכלול מעבד core i5 750 בסוקט 1156, וזכרונות בתדר של 1333 (4 ג'יגה). אני מתכוון לשלב את הכ"מ עם המסך 2209WA של דל (מסך בעל פאנל איכותי, E-IPS, ורזולוציה נטיבית של 1680x1050). רציתי לדעת, האם כדאי לי להשקיע בגירסאת ה-Toxic של הכרטיס (512MB), שעולה מעט יותר מהגרסה ללא הקירור הזה? אני לא שולל אפשרות ל-OC לכרטיס. מה ההיתרונות שנותנת גרסה זו, פרט לקירור מעולה? תודה

    • 10 תגובות
    • 904 צפיות
  2. Started by Guns AND Moses,

    לא הבנתי בדיוק מה משמעות הדבר שה-TVOUT הוא HDTV...זה אומר שאפשר לחבר את זה לטלויזיה שתומכת בזה וזה ישדר לה באיכות הזאת או שזה סתם מתאם שמאפשר לחבר לטלויזיה?

    • 2 תגובות
    • 660 צפיות
  3. אז ככה אני קודם כל יתחיל עם הבעיה כי היא קשורה אחרי זה ל-X800GTO2. הבעיה כזאת, יש לי את הכרטיס מסך ati 9600xt 128mb vivio בקיצ' מאז שקניתי אותו הייתה לי את הבעיה המסריחה שנקראת VPU Recover. כל משחק כמעט ששיחקתי הופיע לי ההודעה אחרי 5-10 דק' וזה היה ממש מציק במיוחד במשחקי רשת שאחרי שהייתי חוזר למשחק הייתי מוצא את עצמי מת. בסוף הצלחתי לפתור את הבעיה המחורבנת הזאת ואז אחרי שפתרתי אותה המשחק העומנם עבד יותר טוב אבל הוא נתקע לי אחת ל20-30 דק' למשך משהו כמו 10 שניות בזמן הזה אני רואה מסך שחור ושומע את הצלילים של המשחק ואז הוא חוזר (וזה ממש ממש בלתי נסבל). עכשיו זה עוד מילא אחת לחצי שעה אבל פעם זה היה כל איזה 5 דק' אבל חבר שלי הביא לי איזה משהו להתקין שקשור לצללים ועכשיו זה …

    • 5 תגובות
    • 727 צפיות
  4. Started by sarkise,

    הבנתי על פי באנצ'ים שה3870X2 נופל לעומת האולטרה אך ורק בקרייסיס, שכן בכל שאר המשחקים הוא מתעלה עליו משמעותית (ה3870X2) האם זה משום שלאולטרה יש יותר זכרון ? (נאמר פה שקרייסיס צמא לזכרון גרפי..) ואם זה לא קשור, מה יכולה להיות הבעיה פה ?

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות
  5. Started by reyrey_200,

    שלום, רציתי לדעת האם יש כרטיס 4850 שתופס שני סלוטים ? [אחד לכל היציאות, ואחד לקירור] ?

    • 12 תגובות
    • 909 צפיות
  6. Started by Jenia24,

    1.האם הואי יותר טוב מה7600GS? 2.האם פער ההבדלים שלו מה7600GS SONIC שווה את תוספת המחיר?

    • 9 תגובות
    • 655 צפיות
  7. Started by X-Style,

    בגלל שהתקציב שלי לא כל כך גדול, נראה לי שאני אלך על ה8800GT של palit שהוא הכי זול. השאלה היא, האם יש הבדל בין ה8800GT שלהם או בין ה8800GT של ASUS למשל? האם יהיה שווה להשקיע עוד כסף כדי לקנות את הכרטיס מחברה יותר אמינה? או שזה סתם שטויות?

    • 0 תגובות
    • 594 צפיות
  8. Started by Sqeezy,

    שלום לכולם. רציתי לדעת מה ההבדל בין DX10 וDX10.1 כאילו בביצועים/שיפור בגראפיקה וכו'. ואיזו מערכות הפעלה תומכות בDX10.1

    • 12 תגובות
    • 965 צפיות
  9. Started by tamirushb,

    אני קונה מחשב למשחקים (לא גיימר כבד אבל בכל זאת דורש חווית משחק) השקעתי בלוח אם של ג'יגהבייט DS4 ולעומת זאת הכרטיס מסך שלי הוא Gforce7600GT128 MB האם הכרטיס הזה חזק מספיק או שלשדרג ל256 MB או לרדאון X1900? (כמובן שזה כרוך בירידה בלוח)

    • 6 תגובות
    • 893 צפיות
  10. Started by adirnasri,

    אני רוצה לקנות את "CONNECT3D Radeon HD3850 256MB DDR3 PCIe2.0" ואני רוצה לדעת עם הוא יהיה טוב למשחקים אני משחק בכל מיני משחקים אני רוצה לשחק על HIGE +- התקציב שלי עד1K גג ! תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות
  11. Started by skullfacer,

    מחר רוב הסיכוי שאני מזמין Sapphire Radeon HD4870X2 המערכת שלי היא Q6600 DFI LanParty UT-x48-T2R Crosair HX 620W Gskill 1066 2X2 cl5 pi מסך 19 של lg אבל יכול להיות שאני יחבר תמחשב לפלזמה 28'' עכשיו האם הכרטיס יעבוד לי טוב? אה יכול להיות שאני גם מחליף מעבד לq9450 9550 ניראה כבר או שכדאי לי לקנות hd4870 1 לגבי הכסף אין בעיה

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  12. Started by sneaky,

    שלום לכולם יש לי לוח אם של gigabyte z97x gaming 3 הלוח תומך בsli והשאלה שלי אם שווה לי להשקיע בכרטיס של amd כי אני משתמש ברזולוציה 1080-1920 שזה מושלם ל-480 כולל הצריכת חשמל המאוד נמוכה אבל אז הלוח אם שלי פשוט לא בא לידי ביטוי וגם לעתיד שאני ירצה לבצע מערך אני יצטרך לקנות 2 כרטיסים. עדיף פשוט להשקיע ל1070 למרות החוסר מימוש לכרטיס? בכול אופן מעוניין לשמוע עוד דעות תודה לעונים...

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  13. Started by Idan-h,

    טוב סוף סוף קניתי בשעה טובה את ה710T לאחר התלבטויות קשות. אני מאוד מרוצה ממנו, ציפיתי שהתמונה במשחקים כשהרזולוציה היא 1024*768 תהיה מרוחה אבל לא, התמונה ממש טובה קניתי בטרקלין חשמל, ב2000, אני מעדיף לקנות מחנות גדולה ולא מהאינטרנט. הם היו איתי מאוד נדיבים ואמרו לי שאם אני מוצא פיקסל שרוף במסך שאני אבוא והם יחליפו לי. למזלי אני חושב שאין שום פיקסלים שרופים. ולשאלה: במסך יש כפתור Source, שבוחר אם לפעול דרך הDVI או דרך הD-Sub. חיברתי את המסך דרך שני החיבורים ושאני לוחץ על Source או אמור להחליף בין הDVI לD-Sub ולהפך. "הבעיה" היא שהוא בוחר ישר את הDVI [מחליף לAnalog וחוזר לDVI] , זה בסדר? אם אני רוצה לראות את האנלוגי אני צריך לנתק את הDVI? חבל שזה לא פועל כמו שחשבתי.

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  14. Started by ATk,

    כפי שהבנתי מביקורות שראיתי דגם של הVAPOR-X בעל צריכת חשמל גבוהה במיוחד ומרעיש תחת מאמץ(יותר מ 60dba) אם יש מישהו בפורום שכבר קנה את כרטיס ה R9 280X DUAL-X אז קיוויתי לדעת איך רמת חום והרעש של הכרטיס?

    • 35 תגובות
    • 3.8k צפיות
  15. Started by kub,

    שלום לכולם, הכרטיס הנל מגיע עם 2 יציאות DVI ויציאה אחת שהיא HDTV, אבל אני לא צריך את זה O_O אני בסך הכל רוצה לחבר את הטלוויזיה זה בעצם TV OUT רגיל לכל דבר עד שיגיע הHD ?

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  16. האם אוכל לחבר ל-AIW X600 רמקול חיצוני (mono זול!) בנפרד ממערכת הרמקולים הרגילה (5.1) של המחשב (על לוח האם במקרה שלי)? המטרה היא שה-AIW ישמיע בקול רם בבית תזכורות/שעון מעורר מוזיקאלי/רדיו-אינטרנטי/שיחה מזוהה/וכו' גם כאשר נניח אני שומע באוזניות (המחוברות ל5.1) דברים אחרים. כשאני הולך לישון אני לא רוצה לזכור לנתק את האוזניות כדי שהשעון המעורר יעיר, כמובן. לא רוצה בכלל להתעסק עם ניתוק האוזניות אף פעם. ב5.1 אפשר להדליק ולכבות בלי לנתק חוטים. במילים אחרות אני רוצה שרמקול אחד של ה-AIW תמיד יהיה דולק בלי קשר אם ה5.1 מושמע באוזניות או ברמקולים שלהם. אפשרי? האם אפשר לדוגמא לנגן קובץ MP3 ליציאת אודיו של ה-AIW או שזה לא כרטיס קול סטנדרטי מה שיש שם? תודה!

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  17. טוב אז ככה: יש ברשותי מחשב HTPC עם מפרט P4 2.6 עם 1 גיגה זיכרון וכרטיס מסך GFX5500 AGPהמחשב נמצא בסלון ומציג רק תכני HD בחיבור דיגיטלי למסך הLCD. המחשב מציג תכני 720P ללא שום בעיה אבל 1080P מגמגם. אני מתלבט אם לקחת את הכרטיס 2600PRO או 3650 שיש להם האצת חומרה. השאלה שלי למי שבדק אם באמת במחשבי LOW END אם זה נותן שיפור להצגת סרטי 1080P ואין גמגומים.אשמח לשמוע תגובות. תודה

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  18. Started by parker,

    שהלכתי לאתר של sapphire ראיתי שבמפרט של ה9800xt מציינים שבבאנדל יש את הקופון של HL2 אבל בבאנדל של ה9600xt לא כתוב, רציתי לשאול מישהו שקנה את הכרטיס אם הוא קיבל את הקופון

  19. שלום, רכשתי היום 2 כרטיסי 6870 של sapphire (גרסה רגילה, לא רפרנס - אבל לא טוקסיק או פלקס). מה שהפתיע אותי היה שכאשר פתחתי קופסה ראשונה - נוכחתי לראות שאין בה גשר ל - Crossfire. פתחתי את הקופסה השניה - וגם בה אין. קצת הפתיע אותי שאין - כיוון שבדרך כלל זה אמור להגיע כברירת מחדל למיטב הבנתי. על הקופסה רשום: In the Box: Sapphire 6870 card Driver CD, Cables User Manual אוקיי.. אז יכול להיות שבאמת אין.. הסתכלתי ביוטיוב בסרטוני אנבוקסינג עד שמצאתי מישהו מגרמניה שפותח בדיוק את אותה הקופסה.. והפלא ופלא שם דווקא כן היה לו גשר CF... האם יש סיכוי שמישהו פשוט הוציא אותם לפני? האם זה פשוט דרך להוזיל את מחיר הכרטיס באמצעות באנדל ממש חסר?.. עכשיו אני צריך ליצור קשר עם החנות שיביאו …

    • 10 תגובות
    • 852 צפיות
  20. הכרטיסים החדשים של אמד נראים יותר יעילים מבחינת יחס הספק/ביצועים ונראה שיש להם יותר טווח למתוח את הביצועים מבעבר מהבחינה הזו. אולם הבחנתי במשהו שלנבידה יש יחס שיידרי חומרה/ביצועים טוב יותר כלומר ל 1070 יש "רק" 1920 שיידרי חומרה - cuda core לעומת זאת לrx480 יש 2304 שיידרי חומרה וה1070 מהיר משמעותית לפי ההערכות פי 1.44 מישהו מהמבינים כאן יכול לשפוך קצת אור על העניין הזה? תודה (-:

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by חן מ,

    שבת שלום לכולם יש לי שאלה:האם שווה המחיר של 300-350 שח תוספת בין ה8800GT לGTS כדי לקבל עוד FPS או שבשניהם מקבלים בערך את אותה כמות FPS? תודה

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  22. ראיתי שבזמן האחרון מדברים הרבה על ההבדלים שבין הכרטיסים של ATI ו-NVIDIA באיכות התמונה... אף פעם לא יצא לראות את ההבדל בינהם...מישהו יכול להביא לי השווה בין איכות התמונה של ATI מול NVIDIA? תודה מראש למי שיעזור...

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  23. http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/powercolor-x1900gt_10.html רשום 1900GT 620\1400 ויש עוד אחד רק בלי ה620\1400 מזה אומר?! ומזה שיש מספרים בהתחלה וקו חוצה כזה... למשל 1 ואז בסוף הקו הכחול יש 8

    • 8 תגובות
    • 728 צפיות
  24. אהלן, רציתי לדעת מה ההבדל בין Sapphire, Gigabyte, ASUS, HIS, XTX מבחינת הכרטיס 4850 של ATI? ראיתי את הביקורת הזאת: שמשבכת מאד את הכרטיס, אבל שם נראה שהם מסקרים דווקא את HIS, ובקטלוג של החנות TMS&FOX למשל, הכרטיס הוא של גיגהבייט, ונראה מאד מאד שונה, לא דק ועם מאוורר שנראה שונה. ( http://www.tmsfox.co.il/ProductPopUp.aspx?productid=1484 ). רציתי לדעת אם מדובר על אותו כרטיס בהפצה שונה, ומה ההבדלים בינהם אם יש כאלה. כמו כן, האם הכרטיס הזה משתלם לקניה במחשב חדש שאני מתכוון לקנות מבחינת איכותו ותמורה למחיר, והאם הוא יחזיק זמן במשחק עם משחקים חדשים שעתידים לצאת. תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. http://hwzone.co.il/reviews/1800gto/8/ משהו נראה לי מוזר בF.E.A.R כי אחרי הפעלת פילטרים הביצועים דווקא משתפרים יש מצב שהחליפו בטעות בין הגרפים?

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות

דיונים חדשים בפורומים