עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by k-o-b-y,

    היי אני מחפש מסך 17 לדוד שלי, עדיף בכמה שפחות, מקסימום 1000ש"ח. המחשב שלו משמש לעבודה משרדית וקצת משחקים, לא צריך רזולוציות גבוהות במיוחד. ועוד שאלה: הציעו לו מסך 17 של Benq לא יודע איזה דגם ב 700ש"ח. שווה? איך המשחקים שלהם? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 662 צפיות
  2. Started by Or ei,

    חבר שלי מחפש מסך עד 900 שקל ובנתיים ראיתי את 753 ו763 של סמסונג 1403 IIYAMA LG T710BH CTX EX700F Viewsonic E70F איזה מסך הכי מומלץ מכל אלה?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by SOLIDUS SNAKE,

    ראיתי שהרבה ממליצים על IIYAMA ( אגב איך אומרים את זה ). אבל הם נורא יקרים אם למישהו יש הצעה איכותית אבל בגבול התקציב - אתם יודעים המדינה במיתון. נ.ב. אני יודע שזה לא מפרט אלא מוצר בודד אבל האנשים פה מקבלים המלצות גם למסכים בנוסף למחשבים שלמים

    • 3 תגובות
    • 776 צפיות
  4. Started by psxr,

    המסך ישמש לישומי אופיס ולצפייה בסרטים בעיקר ולעתים רחוקות למשחקים.

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  5. שלום! אני קונה בקרוב מחשב, והדבר היחיד שלא נסגרתי עליו זה איזה מסך לקנות. אחד השימושים העיקריים של המחשב הוא משחקים, לכן אני זקוק למסך עם זמן תגובה מהיר ולא רק על הנייר. איך ה- BENQ FP71E+ 8ms ? התקציב, כפ שנאמר הוא כ-1800 ש"ח תודה לעוזרים וחג שמח!

    • 0 תגובות
    • 723 צפיות
  6. ראיתי שהרבה ממליצים על IIYAMA ( אגב איך אומרים את זה ). אבל הם נורא יקרים אם למישהו יש הצעה איכותית אבל בגבול התקציב - אתם יודעים המדינה במיתון ;D

    • 4 תגובות
    • 857 צפיות
  7. אורח RnGKay
    Started by אורח RnGKay,

    צריך המלצה למסך 17" הכי טוב שאפשר לקנות ב-עד 1000 ש"ח. תודה מראש, R.

    • 6 תגובות
    • 962 צפיות
  8. Started by OmerS,

    אני אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מסכים טובים ואמינים, לא צריך משהו יותר מדי מתוחכם אבל שיהיו איכותיים. תודה מראש, עומר שקדי.

    • 28 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. מסך בסביבות ה-800 ש"ח, אפילו פחות

    • 5 תגובות
    • 686 צפיות
  10. אחותי הולכת לקנות מחשב חדש: AMD ATHLON XP 2500 ORIGINAL BOX Abit NF7 Nforce 2 A-DATA 512MB PC 3200 DDR 400 WD 80GB 7200RPM 8MB Club3D Radeon 9600Pro 128MB 128bit TV/DVI Video Card LITE ON CDROM X 52 Retail Mitsumi floppy 1.44 Compucase super Midi Tower CI 6A19 אני לא מבין במסכים, אז לא יכולתי לבחור אחד לבד. אז אתם מוכנים בבקשה להמליץ לי על מסך 17" (CRT כי יותר זול, לא חייב שטוח) טוב? הוא מיועד למשחקים וגלישה באינטרנט. התקציב של אחותי מאוד מאוד מוגבל, היא יכולה להוציא עד 900 ש"ח על מסך, ואפילו עדיף הרבה פחות אם אפשר. ועוד משהו: מה דעתכם על הכרטיס מסך שבחרתי? הוא טוב? אפשר להשיג כרטיס מסך שמיועד למשחקים, טוב יותר בתקציב הזה? עד 870 ש"ח. http://www.pandas.co…

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  11. Started by ychamp,

    אני חשבתי לקנות מסך חדש בתקציב של 300 דולר חשבתי על המסך הבא http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16824009044

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  12. Started by Avivo,

    אני מחפש מסך 19 אניץ איכותי מאוד מאוד בלי רמקולים...... ואמין- שלא יהיו לי איתו בעיות ראיתי בחיפוש המלצות על הviewsonic vp191 מה דעתכם עליו? יש איזשהם אלטרנטיבות? יש מישהו שיש לו את המסך הזה ויכול לתת חוות דעת? (:תודה מראש לכל העוזרים

    • 9 תגובות
    • 828 צפיות
  13. לא חייב DVI איכות תמונה הכי חשובה. התקציב מקסימום עד 2500 ש"ח

  14. אני רוצה מסך 19 אינץ שטוח לא ולא בגלל שבא לי להשוויץ שיש לי גדול יותר בשתי אינץ (אני יודע מה אתם חושבים אז רדו מזה) אלא שאני עובד לא מעט בגראפיקה וזה ממש יעזור לי יותר מרווח לעבוד על המסך. לכן אני מחפש מסך 19 אינץ שטוח עם קצבי רענון טובים ברזולותיות גבוהות (אני לא צריך רזולוציה אדירה כי העיינים שלי לא כאלה טובות לראות דברים בקטן מדי ותמונה חדה וברורה. התקציב שלי הוא בסביביות ה1500 שקל וחשבתי על אחד המסכים בדף הזה (אלה שבסביבות התקציב שלי) על מה תמליצו או שאני יצטרך להתפשר על 17.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by KaPuT,

    אני די נעול על ה454 התקציב גבוה בגלל שהייתי עם מסך 15של אלונקס5 שנים וסוף סוף אני מחליף ואני צריך גם המלצה למסך 17 לאבא שלי עד 1200 הוא עובד רק עם פוטושופ

  16. Started by Xane,

    שיהיה מסך איכותי, שמגיע לרזולוציה מקסימלית של 2048x1536, והכי חשוב שיהיה שטוח ועם כמה שפחות ms, למרות שאני לא בטוח שיש ms במסכי CRT כמו ב-LCD. תביאו אותה בהצעות.

    • 6 תגובות
    • 611 צפיות
  17. אורח RnGKay
    Started by אורח RnGKay,

    אני חשבתי על EX950F, מה אתם מציעים? הדגש פה הוא על המחיר/איכות, כלומר שיהיה כמה שיותר זול וכמה שיותר איכותי. תודה מראש, R. :-*

    • 8 תגובות
    • 955 צפיות
  18. Started by aero,

    צריך המלצה למסך CRT טוב שייראו בו יפה גם ברזולציות גבוהות שיהיה לו הרצים גבוהים וכפתור להעלאת הבהירות עד 700 שקל בלי לחרוג

    • 10 תגובות
    • 693 צפיות
  19. Started by LazyBoy,

    השימוש העיקרי הוא למשחקים. (חלקם באינטרנט) התקציב למסך הוא עד 1400 במקרה הגרוע, 1200 במקרה הטוב. כרטיס המסך שחשבתי עליו הוא 6600GT או 6800. (PCIE) אבל נראה שPCIE של 6800 עולה 350$! כך שזה יותר מידי. דרך אגב, את כרטיס המסך מביאים לי מארה"ב, כך שאני גם זקוק להמלצה על יצרן. (עדיף כזה שיש סיכוי לפתוח צינורות וכ"ו) תודה.

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. מבקש המלצה למסך עם הביצועים הכי טובים בקטגוריה זו. תודה

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by AreaDooM,

    אני צריך המלצה למסך LCD טוב17'' שיתאים למשחקי מחשב ורצוי חיבור DVI אני לא ממש מבין בזה אז תחליטו אתם מה התקציב הממוצע למסך עם דרישות כאלו. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  22. Started by pinkmasta,

    שלום , אני רוצה להחליף את המסך CRT שלי ל LCD .. (נראה לי שהגיע הזמן) . אני צריך המלצה למסך שיתאים למשחקים בעיקר , התקציב עומד על עד 2500 ש"ח או בסביבות .

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by game kILLer,

    אני כנראה הולך לרכוש מסך חדש ואני צריך שיהיו בו את הרכיבים הבאים: טוב למשחקים כמו זוית צפיה וכו קל האם זה משנה אם המסך מחובר ב DVI או היציאה הרגילה? תנו לי המלצות מסך 15" בסביבות 1500-1800 ש"ח

    • 7 תגובות
    • 827 צפיות
  24. Started by Refaelo,

    אני מעוניין לרכוש מסך LCD ,המסך צריך להיות בגודל של לפחות 17 אינט'ש , המסך צריך להיות מתאים למשחקים ולסרטים (אם יש בכלל מסך כזה) תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 685 צפיות
  25. Started by none,

    אני צריך המלצה למסך LCD כמה שיותר זול, אני יודע שזה לא יצא זול במיוחד, אפשר 15". אני צריך מסך איכותי לראות סרטים, משחקים פחות אבל גם. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 839 צפיות

דיונים חדשים בפורומים