עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by oren12,

    אהלן, נשרף לי הכרטיס מסך 8800GT 512MB אני חייב דחוף לשדרג, ובמילא זה מה שרציתי לעשות לפני שהוא נשרף, הוא ישרת אותי לסרטים בעיקר ולמשחקים. יש לי מעבד Q6600 G0 לוח אם P35-DS3L זיכרון g.skill 2GB(2X1) ddr2 800MHZ שהאמת גם אותו אני רוצה לשדרג, אם אפשר באותו נושא אני אשמח. מסך 22'' אם צריך עוד משהו אשמח להוסיף, תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  2. Started by Sting,

    יש לי Gforce 4 Ti 4200 128 DDR של Innovision ורציתי להחליף אותו בכרטיס מסך יותר טוב על מנת להשיג ביצועים יותר טובים במשחקים החדשים , במסגרת התקציב חשבתי להחליף אותו ב RADEON 9600 Pro 128MB DDR רציתי לדעת כמה דברים... 1. האם הכרטיס מסך 9600 שווה ? ואיזה כרטיס עדיף בדיוק מבחינת חברה וכו' ? 2. איך אני מתפטר מה- Gforce 4 Ti 4200 ??? (ואל תציעו לי לזרוק אותו מהחלון או לפח בגלל שזה של inoo3d , אני צריך כסף עבורו ! ) 3. מה ההפרש שיצא לי בעלות בין שני הכרטיסים ? והאם זה משתלם מבחינת ביצועים ?

    • 7 תגובות
    • 885 צפיות
  3. Started by guysevi,

    היי, יש לי התלבטות באיזה כ.מסך לשדרג את המחשב שלי המפרט הוא: I5-3450 GB Z77-DS3H 2X4GB 1600Mhz ספק 650W והכרטיס מסך שמיועד לשידרוג הוא ATI HD5870 מתלבט איזה כרטיס לקחת מבין שלושת הכרטיסים הבאים http://www.tms.co.il/product/13483 http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GV-R797OC-3GDu http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=SR9294GD5HDu הכרטיס מיועד למטרות גיימינג וצריך להחזיק לכמה שיותר זמן נכון לעכשיו אני משחק על 1920X1080 והגדרות בינונייות -גבוהות תלוי במשחק ללא פילטרים ומעדיף שעם הכרטיס יהיה ניתן להפעיל גם פילטרים על הגדרות בינוניות אם לא גבוהות האם יש כרטיס אחר ששווה לשקול תקציב עד 1500 ש"ח גג תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by eliran11,

    הכרטיס המסך שברשותי די ישן וכבר לא מצילח לעלות משחקים חדשים ויש לי מסך 23 אינצ שעוד יותר מקשה עליו ורציתי לשדרג המעבד שלי גם די ישן ככה צריך כרטיס מסך שיוכל לעבוד עם המעבד אלה הם הנתונים של המחשב שלי : CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E8400, 3000 MHz (9 x 333 Motherboard Name Intel Pearl Creek DG31PR (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN) DIMM1: Kingston 99U5429-007.A00LF 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (6-6-6-18 @ 400 MHz) (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) DIMM3: Kingston 99U5429-007.A00LF 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (6-6-6-18 @ 400 MHz) (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) Video Adapter NVIDIA GeForce 9500 GT (512 MB) Monitor …

    • 3 תגובות
    • 883 צפיות
  5. Started by avichaisH,

    המפרט שלי: i5 3570k DZ77SL-50K 2X4GB kingston 1333 DDR3 Seasonic S12II-430 430W מארז NZXT source 210 elite הכרטיס מסך הנוכחי שלי הוא MSI HD 6850 ואני מעוניין לשדרג אותו על מנת לשחק משחקים חדשים כמו ACU FC4 ו GTA5 בצורה טובה, רצוי 1080p אבל הרזולוציה לא קריטית. באופן כללי אני לא ממש מוגבל תקציבית אבל לא ממש חשוב לי לשחק הכל על אולטרה ולא ממש נראה לי להוציא המון כסף על כרטיס מסך אז חשבתי על טווח מחירים של 600-700 שקל אבל אני גמיש. מה שחשוב לי מאוד זה שיהיה יחס עלות - תועלת כמה שיותר גבוהה. כלומר אם לדוגמא אני צריך להוציא עוד 10% כסף בשביל לקבל 20% ביצועים אז זה שווה לי. אני מעוניין בכרטיס חדש ולא משומש. תודה רבה מראש!

  6. Started by sahar3434,

    שלום, בשנה שעברה שיחקתי בפרו 12 על LOW ורץ סבבה ודווקא נהנתי השנה זה כבר לא הספיק למרות שבדמו היה טוב במלא זה בעייה הורדתי את הפרו 13 על האיכויות הנמוכות ביותר והמשחק נתקע ויש גלים באמצע המסך.. אני חושב שהכרטיס מסך עשה את שלו הוא ממש ישן כבר ואני רוצה לקנות חדש שיריץ לי לפחות ל3 שנים את הפרו ברמה הכי גבוהה שיש(HIGH) על מה אתם ממליצים? בבקשה רק מי שמבין יודע וניסה באזור ה500 ש"ח ושיתאים למחשב שלי הכרטיס מסך שלי זה: GEFORCE GT 220 תודה

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  7. תקציב 800 ש"ח שידרוג מ- HD4870 ניתן לראות את המיפרט המחשב שלי מיתחת לשם לי. מה הייתם ממליצים למערכת המחשב המיושנת במיקצת....שיוכל לנצל את הכרטיס מסך שתמליצו ללא צוואר בקבוק רציני.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by ConspecT,

    אהלן, אז ככה יש לי מחשב בין איזה 3 שנים, ועם הזמן הוא ניהיה יותר איטי על אותם משחקים, אז חשבתי אולי לשדרג את הכרטיס מסך שלי לאחד קצת יותר טוב התקציב שלי הוא 500 שקל, הייתי עושה אתזה לבד אבל בגלל המפרט שלי אני לא יודע איזה כרטיס יעבוד ואיזה לו, איזה יעשה צוואר בקבוק ואיזה לא כי אני באמת לא מבין בדברים האלה.... המפרט שיש לי כרגע: mb: gigabyte p35-ds3 2gb ram e6750 core 2 duo 2.66GHZ GEFORCE 8800GT אז ככה.. אני כולה משחק בWOW ככה שאני לא צריך איזה מחשב מפלצת, ובאמת שיש לי בעיה בתקציב אז אם אפשר להוציא מזה משו זה יהיה מעולה. כרגע המשחק רץ על ההגדרות הכי גבהות בDX11 והמשחק עובד טוב, אבל באיזורים קצת עמוסים הוא מקרטע בטירוף. תודה לעוזרים =]

    • 6 תגובות
    • 806 צפיות
  9. Started by lobazain,

    מישהו יכול להסביר לי איך משתמשים ביציאת tv out של הכרטיס מסך שלי? מדובר ב- asus ti4200 +tv out +dvi ניסיתי לחבר rca מהכרטיס מסך לav בטלוויזיה, אבל זה לא עבד. יכול להיות שאני צריך להגדיר משהו, או אולי להתקין איזושהי תוכנה? למען הפרוטוקול, למיטב הבנתי אני אמור לראות בטלוויזיה את מה שקורה במסך מחשב שלי, נכון? עיזרו לי אני נואש!!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by DDYB,

    מה עדיף לי לרכוש איזה מבין הכרטיסי מססך הבאים כרטיס מסך GeForce 6200 256MB כולל חיבור TVOUT ו-DVI או הכרטיס מסך GeForce 7300TC 512MB? רוצה שאחד הכרטיסים יעבדו טוב במשחקים על איזה אתם ממליצים?

    • 7 תגובות
    • 563 צפיות
  11. Started by nicirnTAL,

    אני חייב עזרה ודחוף!!! יכול להיות שזה כלום, אבל אני רוצה להיות בטוח: מחר (06.10.02) אני קונה את כרטיס המסך Radeon8500LE... כאשר אני משוטט במפרט של הכרטיס (<==>) אני רואה שבתמיכה של המסך כתוב: Monitor support CRT Monitor: 15-pin VGA connector ולי יש מסך LCD?! זה אומר משהו?! אני צריך לקנות אדפטר?!

    • 2 תגובות
    • 869 צפיות
  12. מצאתי כרטיס מסך שעונה על הדרישות שלי, עכשיו השאלה היא כיצד אני מבצע את התהליך, מבלי שאני אמצא את עצמי עם כרטיס תקול ופחות 400 ש"ח בכיס. אנחנו לא נמצאים באותה עיר, והייתי רוצה לשמוע מניסיונכם האישי כיצד לבצע את המכירה/קנייה של הכרטיס.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. יש לי מאג FD2 והורדתי את התונה נוקיה,עכשיו איך אני יכול לדעת שהפוקוס של המסך שלי טוב. התוכנה לא יכולה להגיד לי את זה? כי אני רואה שום הבדל.זה נראה לי תמיד בסדר. אז מישהו יכול להגיד לי איך יודעים שהפוקוס לא טוב?

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  14. Started by adizarko,

    אני מנסה לעשות OC ל GTO2 שלי על מנת שיגיע לרמת 850XTPE. עכשיו אני משתמש ב ATITOOL ואני רוצה לעשות בדיקת ARTIFACTS על מנת לבדוק שלא יהיה ERRORS. אבל כל פעם שאני עושה את זה קופצת לי הודעה שה VISUAL TESTING DISABLED. מישהו יודע איך לבטל את זה?

    • 6 תגובות
    • 557 צפיות
  15. Started by GRiM,

    יש לי אפשרות להשיג כרטיס מסך BFG 6800 במחיר טוב, הבעיה היא שהוא נמכר בגלל שהקירור התקלקל - כך נאמר ע"י המוכר. אין לי בעיות לקנות NV Silencer 5 Rev3 ב-160 ש"ח אם זאת באמת הבעיה. המוכר אמר שאת הכרטיס קיבל במתנה ממישהו בחו"ל, כששיחק במשחקים שהגיעו עם הכרטיס מסך הופיעו ארכיפקטים - כך נאמר ע"י המוכר. המחיר ממש טוב, גם עם ה-NV Silencer 5 Rev3 ואני פשוט מתפתה לקנות אותו. המוכר הסכים שאני אקח את הכרטיס לבדיקה אצל חבר משותף שבמקרה התגלה - מה אני יכול לבדוק כדי לדעת שהכרטיס אינו מקולקל והבעיה היא רק בקירור? בנוסף, אני רוצה לברר אם הכרטיס יהיה טוב למחשב כזה: AMD Athlon XP 2500+ Barton Abit NF7-S GEIL PC3200 512MB WD 80GB SATA Sunshine 400W

    • 15 תגובות
    • 930 צפיות
  16. אהלן חברה, לאחרונה רכשתי מחשב חדש , זאת בכדי שאוכל לעבוד בצורה נוחה יותר בתוכנות 3D . אני עובד בעיקר על אוטוקד ועל סקאצ'אפ. המחשב : I7-3770 CPU @ 3.40 GHZ 3.90 GHZ זיכרון מותקן 8GB כרטיס מסך : NVIDIA QUORDO 2000 לצערי, אני ממש מאוכזב מתפקוד המחשב, האכזבה מתבטאת בשני אספקטים : כאשר אני מבצע רינדורים בקבצים בינוניים מינוס, המחשב סובל כאילו הרגתי את אמא שלו, וזה עם הוא מועיל בטובו בכלל להתייחס לדרישות שלי... לרוב זה מתבטא ב רינדור ארוך ומייגע (כמעט כמו המחשב הישן שלי ...מחשב סטנדרטי בן 5), או בסירוב לרנדר ("לא מגיב"...).כאשר אני עובד על מודל 3D (קובץ שמכיל טקסטורות וטיפה יותר מידע עליו), בעיקר כאשר אני זז במודל לוקח זמן עד שהתמונה "מתאפסת" ואני רואה את כל הנתונים (כמעט כמו ה…

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  17. שלום לכולם וחג שמח! יש לי כרטיס RADEON 9600 PRO בן כשנה ועד היום ראיתי סרטים בלי בעיה דרך חיבור המחשב לרסיבר עם כבך S-VIDEO איכותי. לפני מספר ימים התחלתי לראות מן גלים כאלו על מרקע הטלויזיה תוך כדי צפייה. וזה מאוד מפריע . האם הכרטיס המסך נדפק? יכול להיות שמה שדפק אותו הוא שכל פעם שאני רוצה לראות סרט אז אני משנה את הגדרות הרזולוציה של המסך כך שיתאים לגודל הטלוויזיה ובנוסף גורם לכך שיראו את התמונה רק על הטלויזייה ולא גם בטלויזיה וגם במחשב ( שידור תמונה יחיד.) ניסיתי להוריד דרייבר לכרטיס שמתאים ל XP ואין שום שינוי . מה יכול לגרום לזה להדפק, זה אמור להיות כרטיס מספיק חזק ובטח לא כזה שידפק כל שנה . יש מצב שזה שכל פעם שינוי ההגדרות דפק את הכרטיס , אולי זה משהו בהגדרות ? זקוק לע…

    • 1 תגובה
    • 797 צפיות
  18. Started by diana odintsov,

    למישהו יש מושג איך למנוע מהחלון הזה לצוץ בכל פעם שאני מתחברת עם משתמש. זה כופה עליו יציאה מהמחשב.. האם עליי למחוק דרייבר של כרטיס מסך אולי ?

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by zumara,

    יש לי בעיה מוזרה זה קורה רק במשחקים מסוימים שמעו יש לי 6800 gt של giga byte אחלה כרטיס אבל יש משחקים משוימים שאני מפעיל והמחשב מפעיל את עצמו מחדש אין לי שמץ אם זה מהכרטיס כמעט כל המשחקים האחרים עובדים חוץ מאיזה 3 שלא עובדים לי כחו דוגמה doom תודה לעוזרים המיפרט שלי הוא:p4 2800 ht גיגה זיכרונות 120 גיגה hard disk . בבקשה תעזרו.

  20. כשאני רואה סרטונים ביוטיוב בעיקר זה לפתע נתקע לכמה שניות , וכל המסך וורוד . כעין התנגשו חומרה או משהו ... ואחרי 3 שניות זה משתחרר ורושם למטה בבועה בצד שמאל מנהל התקן הפסיק לפעול וביצע שחזור בהצלחה .... מה זה ? זה מחשב חדש כולה שבוע וכל הדרייברים מותתקנים כמו שצריך ומעודכנים . עזרה !! זה הכרטיס : NVIDIA GeForce GTX 560 Ti

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  21. אתמול הייתי באייבורי. אין להם את ה-Samsung 710T ולא את ה-730B שכולם פה אוהבים וממליצים. אבל יש להם את ה-721S של Samsung (נטול ה-DVI) או לחילופין את ה-LG1750HQ באותו מחיר 1600 ש"ח. מה לעשות ? את מי מהם לקחת ? האם להתעקש לחפש את ה-730B ? תודה.

  22. חברה יש לי פרוייקט גדול והכרטיס שלי קורס תחת עומס הרינדור של התוכנה. יש למישהו המלצות לכרטיס ממש חזק ? תודה מראש,

    • 2 תגובות
    • 553 צפיות
  23. Started by NIRAN,

    היום הסתכלתי מקרוב על המסך ואז ראיתי מן קו דק שחוצה אותו ובדקתי שזה לא הרקע אלא המסך עצמו מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  24. חברה בדרך כלל אני לא נוהג לשאול שאלות אבל הפעם סתם היום פירמטתי תמחשב התקנתי כל הפאקינשיט שצריך וכאשר באתי לכוון את הגדרות כרטיס המסך בקאטליסט 4.7 שמתי לב לאופצה שלא הייתה או זכורה לי לפני כן אני מדבר איפה שמכוונים את האנטיאלייזינג בין רמות של 4עד 6 אז יש לי כמובן את האפשרות בלבחור בAPPLICATION PREFERENCE שאת זה אני מכיר שזה יענו בחירת העדפות בשליטת הישום אבל מה שלא מוכר לי ושמעתי פעם משהו על זה שזה מתאפשר ומופיע כאופציה בחלק מכרטיסי המסך כיום וזה ניקרא:TEMPORAL-ANTI ALIASING עכשיו שמעתי פעם מזה אבל שחכתי מזה אני אשמח לקבל פרטים על זה ...תודה אגב יש לי 9600אקסטי. :

    • 2 תגובות
    • 628 צפיות
  25. Started by talcohn1,

    הבאתי היום את המחשב החדש עם ה 4850 חיברתי אותו והכל הכבל שחיבר את המחשב למסך במחשב הקודם הוא כבל מהסוג הישן לא DVI וב 4850 יש רק DVI, קיבלתי עם ה 4850 מעביר כזה מהחיבור הישן ל DVI חיברתי אותו ואני לא רואה כלום על המסך הוא כותב no signal והלד הופך לכתום (אני לא יכול לחבר את המעביר הזה למחשב הישן כי אין לי בכרטיס ההוא יציאת DVI, זה מחשב בן כמה וכמה שנים) היה לי במקרה עוד מעביר כזה ל DVI בבית חיברתי אותו וגם זה לא עובד- לא עובד ניסיתי לחבר בשני הקצוות את המעבירי DVI האלה[ אחד למסך והשני למחשב החדש)- לא עובד מישהו יכול לעזור לי? יש לי מסך viewsonic VA912

    • 18 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים